Jump to content

o.r

  • פרסום הודעות

    129
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

אודות o.r

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יכול להעיד מחוויה אישית שלי. הרגיש לי שהגעתי לנקודה שהנעה קדמית כבר לא תחדש / תרגש אותי, זה קרה מיד לאחר סיבוב על מכונית הנעה קדמית עם 300++ כס שפשוט שעממה אותי. כבר שנתיים על הנעה אחורית ונהנה מכל רגע.
  2. תלוי מה אתה מחפש. קו ישר- קח קופרה, זה מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב. התנהגות- היתרון פה הוא לבימר, אבל גם היא דורשת לטעמי השקעה (קוליאוברים) על מנת להביא אותה לרמת התנהגות מספקת, כסטוק היא לא מתנהגת בהתאם לציפיות. אם אתה גר בצפון, הקופרות פה חזק על הרדאר של המשטרה, קח את זה בחשבון.
  3. עכשיו יגיע המבחן האמיתי, כשתנסה למכור ויקחו לך את הרכב לבדיקה ותגלה מה באמת טיבו. בדיוק מחפש רכב לאישתי, דיברתי עם בחור מאוד נחמד שסיפר לי שקנה את הרכב ממגרש של חבר משפחה, בדוח סליקה ששלח לי הוא גילה שהרכב היה אובדן להלכה. לא מאחל לך חלילה כזה מקרה, פשוט לא מבין אם אתה מאוד תמים או מאוד עצלן. אם תמשיך לסמוך על אנשים שכל האינטרס שלהם הוא למקסם את הרווח על חשבונך, אתה תיפול בסוף..
  4. בקניה במחיר מלא כמו שאתה הולך לעשות, הייתי ממזער סיכונים ע"י ביצוע הבדיקות השגרתיות לפני רכישת רכב.
  5. גם שמעתי על שחיקה גבוהה של צמיגים אחוריים כאשר נוסעים בלי משקל. ולמרות כל מה שנכתב, הייתי הולך על זה, לגמרי חלום.
  6. הוא לא משפיע על בקרת היציבות. אין לי ספייסרים אבל מכיר עשרות רכבים עם, ואין השפעה.
  7. אם זו בדיקה שאתה ביצעת במקום שאתה בחרת, מדובר בבדיקה טובה מאוד לטעמי. רוב הדברים פה הם כסת"חים קבועים של מכוני בדיקה. צריך להחליף משולשים וצמיגים ולקחת את הרכב לטיפול תקופתי, זה הכל.
  8. חושב שמאז ה-pontiac aztek לא נתקלתי בעיצוב כל כך רע. BMW כבר כמה שנים מפסידים למרצדס בתחום העיצוב (לדעתי), אולי מתוך לחץ הם יצאו להרפתקה עיצובית וכשלו נחרצות. חבל, כי זה מעלים אם היתרונות המכניים / חשמליים של הרכב.
  9. כרכב נטו לדריפטים הייתי מחפש את הבאים: 1. רכב קל ככל האפשר. 2. רכב שלא יהיה אכפת לך אם יעוף טמבון כשצמיג יתפוצץ, או כשתעוף לתוך קונוס. 3. רכב עם מידת צמיגים זמינה וזולה להחלפה. 4. דפרנציאל אחורי נעול/ מוגבל החלקה. 5. עדיפות לרכב שכבר עבר הכנה (מתלים, דיפ, זויות היגוי וכו). אחרי כל הרשימה מעלה, ממליץ ללכת על רכבים ישנים (וולוו, BMW, סיירות) שעברו גם הכנה לדריפטים. בהצלחה.
  10. הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת הוא לא לקנות רכב בלחץ ודחיפות. אצל רוב האנשים זו הרכישה השניה בגודלה (אחרי בית), צריך להשקיע את הזמן ולעשות דברים בצורה שקולה.
  11. רציתי להוסיף 3 תקלות שכיחות לדגם: 1. רעידות בעמידה- נפתר ע"י ניקוי בית מצערת 2. תושבת מנוע עליונה ימנית - אישית החלפתי למקורית עם רכישת הרכב, ישנה חליפית בחצי מחיר. 3. רדיאטור - נתקלתי בשלושה רכבים שהיו זקוקים להחלפת רדיאטור, באחד מהם הלך מנוע משום שלא שמו לב להתחממות.
  12. רכשתי רכב לפני כשנה מטרייד מוביל והופתעתי לטובה, אחלה שירות.
  13. הרכב השני שלנו בבית הוא מאזדה_2 2013 דינאמיק (שעוד רגע יוצאת למכירה), אוסיף את חוות הדעת שלי על הרכב. לחיוב: אמינה, חביבה לנהיגה, סחירות. לשלילה: צריכת דלק (לא חושב שהצלחנו יותר טוב מ 1:10), כסאות לא נוחים ואישית אני גם לא אוהב את תנוחת הנהיגה. סך הכל למי שמחפש כלי תחבורה בסיסי, אמין ועם שמירת ערך טובה, זה אחלה הכיוון.
  14. דא'ציה אף פעם לא ניסתה למתג את עצמה כמותג עם רף בטיחות גבוה, אלא כמותג LOW COST שמציע רכבים טובים (לדעתי) למי שמחפש VFM. בכל זאת, חשוב לדבר על הדברים האלו, על אחת כמה וכמה במיניואן שהולך להוביל משפחה.
  15. צריך לראות מה התקציב, אבל ציון של 3 כוכבים לא היה ממוצע והוא נמוך יותר מרוב הקטגוריה שקיבלה 5 כוכבי בטיחות.
×
×
  • Create New...