Jump to content

o.r

  • פרסום הודעות

    163
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

21 נייטרלי

אודות o.r

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לשני הרכבים מוניטין אמינות טוב, הבדלי צריכת הדלק לא יהיו מהותיים. תא נוסעים של הI35 משמעותית יותר מודרני ומאובזר, לכן הייתי בוחר בה. הקורולה מרגישה כאילו תשרוד לנצח, אבל מאוד מיושנת ופשוטה.
  2. רכב אחרי פתיחת כרית אויר לא הייתי מתקרב, בטח ברמת התיקונים שעושים בארץ. זה תיקון מורכב שדורש החלפה של מספר מנגנונים יקרים, שמעתי כבר על מספר מקרים שעיגלו פינות בצורה מסוכנת.
  3. זה לא משנה לפני כמה זמן הייתה התאונה, רכב לא מתרפא עם הזמן, כנראה שההפך. לא הייתי קונה רכב לאחר אובדן להלכה בגלל המשמעות הבטיחותית, על אחת כמה וכמה כשמדובר ברכב ספורט לדבריך, וכזה נזק יכול להשפיע על התנהגות הרכב. תמשיך הלאה, הסבלנות תשתלם.
  4. CX5 לאחר מתיחת פנים בדגם הכי מפואר- תא נוסעים יותר איכותי ממה שכנראה תצפה. אם אין חובה למותג פרימיום, אני לא חושב שתרגישו איזה חסרון, בטח אם משווים לרמות הגימור הבסיסיות של האחרות. במידה וצריך פרימיום אמין, גם הNX של לקסוס יכולה להיות אפשרות טובה.
  5. זמנים הם לא אינדיקטור להנאה, BRZ / מיאטות הן ההוכחה לכך.
  6. נקודה קטנה. נהגתי על מספר ג'ולייטות תלתן, חלקן עם מעל 300 כ"ס. הרכב הפרטי של הוא BRZ (ידנית כמובן). אם קו ישר בלבד מדבר אליך, הגולייטה עדיפה. אם אתה נהג שמחפש קצת מעבר, המרחק ביכולות בין שני הרכבים האלו עצום (אבל ממש).
  7. אני מצטער אבל לדעתי הסיוויק לא קשורה לרשימה הזו, משפחתית חביבה וזה הכל (ועוד עם גיר רציף). @motek, מה ההגדרה שלך לכיף? לנסוע מהר בקו ישר? להחליק רכבים בכיכרות? רכב קשיח ומכוון מסלול?
  8. מאזדה 2 שנת 2013 עם הרגל המאוד עדינה של אישתי, מקבלים בקושי 1:11. מכונית אמינה, אבל חסכונית היא לא.
  9. כל הרכבים שהציעו מעלה יהיו יקרים יותר לאחזקה משמעותית מפנדה גם בצריכת הדלק וגם בתיקונים כשיגיעו. מציע ללכת על משהו שרגיש לך שדרוג מהפנדה מבלי לקרוע את הכיס- סופרמיני ידנית. הייתי מתחיל מפורד פיאסטה ידנית, אם תצליח למצוא בתקציב סוויפט ידנית זו גם אפשרות.
  10. אם עלויות האחזקה רלוונטיות, הלקסוס עדיפה ובגדול.
  11. שני הרכבים לא ינצחו מירוצי דראג, לשניהם תחושה 'כבדה'. הפיאסטה הייתי לי יותר נוחה ויותר כיפית לנהיגה, לטעמי האופל נעימה יותר בנסיעה בין עירונית. מהיכרותי האישית עם אנשים שהחזיקו את הרכבים האלו בצורה מחפירה, האמינות הייתה טובה בשני המקרים. מציע לך לא להסגר על אחד מהרכבים ופשוט למצוא את האקזמפלר במצב הכי טוב.
  12. לא מתווכח איתך, אבל זה לא מה הפותח השרשור שם עליו את הדגש. במידה והיה מדובר על החבילה הכי משתלמת ב50K לא הייתי מציע את הרכבים האלו, אבל הבן אדם ביקש 'אפקט הגעה' ושם אין מקום להשוות בין אוריס ללקסוס.
  13. מצטער אבל אני לא מבין איזה מקדם הגעה יש לסיויק ומאזדה 3, מכוניות של ציי רכב שיש אלפים מהן על הכבישים. ולוסטר רכב קצת יותר מעניין, אבל רק בגיר הידני. לא מפלצת תאוצה אבל לטעמי ההפרשים בינה לבין משהו כמו סיויק הם די זניחים. אם אין בעיה ללכת אחורה קצת בשנתונים, אפשר לבדוק לקסוס CT200H, לפחות יהנה ממקדם הגעה של מותג פרימיום. רק לוודא שיש אחריות על הסוללה ולהקפיד לחדש את האחריות. אלפא גולייטה גם אפשרות, רק צריך לשים טיפונת יותר דגש על האחזקה השוטפת. בהצלחה.
  14. מרתיח. מקווה שישלם על כך בכל דרך (משטרה, שיימינג ברשת וכיוצ"ב).
  15. שני רכבים מאוד שונים. לאנסר- אמינה, אין בה שום דבר ספורטיבי, לא התנהגות ולא קו ישר. אנשים בארץ חושבים שמנוע 1800 מחובר למעבורות חלל, במציאות רכב משפחתי רגיל. 159- לטעמי עד היום מדובר באחד הרכבים היפים שיוצרו, עלויות אחזקה גבוהות משמעותית מלאנסר, 2.2 לא מלהיבה בקו ישר אבל אפשר להינות בכביש מפותל (יחסית לסדאן כבדה עם הנעה קדמית). את האלפא הייתי מוריד מהסיפור, הלאנסר יכולה להיות אפשרות אם היא לטעמך, רק אל תבנה ציפיות לביצועים. אפשר לחפש משפחתיות עם מנועי 2000 (מאזדה3/יונדאי I30) שיכולות להיות נחמדות בתקציב. בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...