Jump to content

o.r

  • פרסום הודעות

    101
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות o.r

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. עבדתי בעבר מספר שנים במגזין רכב. חבר טוב אמר לי שם משפט שעד היום מהדהד לי בראש: "אם אתה רוצה להיות בעלים של רכבים יפים, אל תעבוד בתעשיית הרכב". היום אני מהנדס, נוסע ברכב מדהים (לטעמי), ומודה לו כל יום על הטיפ. מכיר עוד מספר אנשים שעשו בדיוק את אותה הדרך. כן אומר, שלקום בכל בוקר למבחן רכב זה חלום, לגמרי העבודה הכי טובה שהייתה לי.
  2. נהגתי רק בגולייטות ידניות (שתיהן תלתן). ממה שאני יודע הגיר הזה נחשב אמין ביחס לכפול מצמדים אחרים שמסתובבים בשוק. בכל מקרה, גיר ידני זול יותר לאחזקה: מצמד אחד מול שניים, הרבה פחות מורכב (אין מוח שעלול להתפגר), ואישית אני גם מעדיף גיר ידני. הבדלי צריכת הדלק יהיו מינוריים בין הגירים במקרה הזה. אין פער מחירים משמעותי בין ג'ולייטה ידנית לאוטומטית?
  3. רק לחדד, 170= מולטיאייר, 120 = T-JET
  4. את האבארט הייתי מוריד מהפרק: תא מטען לא יספיק לעגלה, ונוחות הנסיעה היא על גבול הטלטול לתינוק (בהומור). קצת קשה להשוות שני רכבים מקטגוריות שונות (ג'ולייטה משפחתית קומפקטית ו208 סופרמיני) ג'ולייטה רכב מעניין במחיר הנכון, לטעמי דווקא גרסת ה120 היא עם הראש השקט ביותר. ה-170 היא מולטיאייר, סך הכל אמינה אבל אם חלילה תהיה תקלה במולטיאייר זה כמה אלפים בודדים. 208 מצוינת אבל היו שנתונים מומלצים יותר למנועים, כדאי לחכות שחכמי הפורום יענו לגבי זה.
  5. השאלה היא על הישיבה במושב הקדמי? זה חוקי ותקין, חובה לכבות כרית אויר.
  6. רכשתי את הרכב כשהתינוק היה בן חודש, יושב לידי במושב הקדמי נגד כיוון הנסיעה עם כרית אויר כבויה.
  7. לחיוב מדובר במשפחתית זריזה מאוד לשנתון. לשלילה- עלויות אחזקה יותר יקרות ממשפחתית מקבילה (מנוע מפורט בהודעות מעלה, במידה ולא מדובר בגיר ידני, גם DSG7 היבש מחלות רבות). למרות שהרכב זריז לקטגוריה, הוא אינו ספורטיבי ולא מרגיש כך במציאות.
  8. אם יש שני רכבים בבית זה לא נורא. ברכב שלי (BRZ) מסיע את הילד לגן, לנסיעות משפחתיות לוקחים את הרכב של אישתי.
  9. רכבים שנקנו מכונס נכסים עלולים לשבת במגרש סטטים לחצי שנה ואף יותר. במקרה כזה, יהיה צורך בישור קו מקיף, במידה והרכב נקנה למטרות סחר אני בספק אם זה קרה. יש הרבה פורטה בשוק, מציע להמשיך לחפש אקזמפלר עם עבר מושלם. במידה ואתה מתעקש על הרכב הספציפי, תגלם את ההוצאות הצפויות במחיר שאתה הולך לשלם.
  10. 2006 זהו השנתון האחרון של היאריס בדור המדובר, זו מכונית שתוכננה בסוף שנות ה-90. באותו המחיר תוכל לקנות מכוניות מדור הסופרמיני שהגיע אח"כ כדוגמת מאזדה2 / פורד פיאסטה / יונדאי I20. נהגתי על היאריס ועל כל האפשרויות שהצעתי, ובאמת שאין ליאריס מה למכור נגדן, אלו מכוניות עדיפות משמעותית.
  11. תעשה חיפוש על אמינות מנועי הV10 בM5
  12. מכונית שעושה הכל בסדר. לא מצטיינת בכלום אבל עושה הכל בסדר. ציון בטיחות מקסימלי, מרווח טוב לקטגוריה, מאובזרת לא רע- חבילה טובה סך הכל. מכונית שעושה הכל בסדר. לא מצטיינת בכלום אבל עושה הכל בסדר. ציון בטיחות מקסימלי, מרווח טוב לקטגוריה, מאובזרת לא רע- חבילה טובה סך הכל.
  13. אישית לא הייתי מחזיק רכב בן 10 עם DSG7 יבש. לא משנה איך תהפוך את זה, עלות האחזקה תהיה יקרה יותר מסופרמיני מקבילה, ואם חלילה תהיה תקלה רצינית (מכטרוניק או חלילה גיר) מדובר בכלל בעלות משמעותית מערך הרכב. תוסיף על כך מנוע טורבו שגם הוא רגיש להזנחה (לא יוצא דופן ממנועי טורבו אחרים) ותבין על מה אני מדבר. רוצה משהו זריז? קח מאזדה2 רוצה משהו איכותי? קח פיאסטה (לא מנוע 1.6 שמגיע עם גיר PS בעייתי) רוצה חבילה טובה? קח יונדאי I20 כן הפולו זריזה חסכונית ונעימה מכל המוזכר מעלה, החלטה שלך האם אתה מוכן לשלם פרמייה על כך. בהצלחה.
  14. זהו בדיוק הרכב השני שלנו בבית (שנתון ורמת אבזור). אמין, זריז, התנהגות כביש טובה, ציון בטיחות מקסימלי (בזמנו) בדגם שאתה מדבר עליו. צריכת דלק לא מרשימה, אנחנו מקבלים 1:10 בקושי. לבדוק תושבת מנוע- רעידות יתר בזמן עצירה. ממליץ לעשות ניקוי מצערת (סל"ד לא יציב בעצירה). סך הכל רכב תדלק וסע חביב.
×
×
  • Create New...