Jump to content

lanosforce

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    28,074
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

lanosforce שיחק אותה בתאריך אפריל 1

התכנים של lanosforce היו האהובים ביותר!

מוניטין

373 טוב

אודות lanosforce

  • דירוג
    אחראי פורום אודיו

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אי שם בחושך, לבד עם אהיל על הראש... דרום פולין

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שנה טובה אנשים יקרים! היתה שנת פיגור שיכלי מוגבר - גם דודג', גם DS, גם קורונה גם לאנוס. יש כאן חברה שנתקעו עם סיוויק מ98, אחד ששם את שימי על הגג, אחד שבכלל מחבק צרפתיות ונהנה לישון תחתן כשהן נוטפות שמן (אוי לי...) אחד שרודף סופות על שמות גרוטאות קוריאניות ועוד הרשימה ארוכה מלהכיל את כל אלו אשר משאירים להם חבילת פופקורן בשביל התפתחויות בהמשך השרשור הזה. אחרי הסגר אני מתכוון לטפל סוף סוף במראה השבורה. והתכנית לחצי שנה מכאן היא לעשות עוד נגלה של שיפורים במערכת הסאונד ואולי רק אולי אם אגיע לזה אחרי זה - צ'יפ - אבל לפחות בשנתיים הראשונות של הרכב אצלי - אהנה ממנו במצב המקור
  2. התשובה היא 2 - בדיוק מה שהצלחתי לדחוף למקרר. מקסימום יהרס הרוכסן - אפשר לקחת לתופרת שתשים שם אחד איכותי במקום.
  3. תיק גג עאלק - הדבר הזה זה BODY BAG תחפש שאין שם איזה מק"ט של חברה קדישא.
  4. עניין הנתונים כאן הוא בעצם כלי עזר שנועד לאפשר לך לבצע בחירה מושכלת של אלמנט בכדי להמנע מעבודה מיותרת לנסות להתאים אותו עד כמה שניתן לסביבה שמראש - הוא מיועד או לא מיועד לעבוד בה. מן הסתם השאיפה היא כמה שפחות להתערב ולתקן דברים - השאיפה היא לקחת רמקול, להתקין אותו בצורה נאותה אל סביבת העבודה שלו - לחבר אליו מקור אות והגברה ולהניח לו לנפשו. כאן זו הנקודה בה אתה משלם דרך האף על מוצר "היי-אנד", למה? כי היצרן השתדל לעשות מוצר שמתאים ככל הניתן לצרכי השימוש שלך ולמנוע ממך התערבות ככל הניתן. אבל אף אחד לא אומר שאם תשקוד על בחירת האלמנט בעצמך ותבצע את ההתאמות הנדרשות עב
  5. תורת הכאוס היא כזו שגם אומרת שאתה תמיד לא תהיה מודע לפחות למשתנה אחד. צורת התיבה, עומק התיבה, השפעת גלים עומדים בתוך התיבה, חומרים נוספים שנמצאים בה, האקלים - החום, הלחות וכך הלאה וכך הלאה. אפרופו ההייברידים בסובארו אצלי חתוכים ב60 ב24 והם בועטים שם מאוד חזק.
  6. נתונים ומדעים מדוייקים זה כלי עזר או אפילו בסיס נהדר לביצוע החלטות ולקבלת נקודת מוצא טובים - כל השאר זה החיים האמיתיים, תורת כאוס מוחלטת!
  7. IB זה INFINITE BUFFLE - חצץ אין סופי - או מה שאתה מכיר כפרי אייר. לדעתי גם הנתון של הFS חשוב מאוד כי הוא נותן לך פחות או יותר אינדקציה איך ואיפה כדאי לחתוך את האלמנט - בייחוד כשלא מדובר בנפח אטום אלא בנפח פתוח בו הממברנה יכול לווברץ באוויר חופשי בתדר התהודה שלה.
  8. QTS הוא נתון מכריע בבחירת אלמנט לעומת נפח וסוג תיבה אבל כשאתה מדבר על דלת של רכב - אתה צריך לקחת גם את כל המשתנים האחרים שלא קשורים בסאונד... אלא קשורים בדלת! ודווקא השניים העיקריים בבחירת רמקול לנפח דלת יהיו עומק ההתקנה של הרמקול והמרחק מהממברנה בשיא המהלך שלה מהטבעת של הרמקול. הרי מה הטעם לקנות רמקול שהQTS שלו מתאים לנפח דלת אם הרמקול יתקע או בחלון או בדיפון - וכן זה גם קשור למקרה שאתה שם הגבהה בכדי שהרמקול לא יפגע בחלון אבל אז הוא נוגע בדיפון... כמובן אני מחריג התקנות בהם משנים מבנה. וגם תיקח בחשבון שנתונים הם אמנם שחור ולבן - אבל החיים הא
  9. אפרופו - כמה תוספות לחוות דעת לגבי המנוע - THP155 לא מדבר על אמינות כי אין לי שום דרך לשקף אותה מחצי שנה - מדבר על אופן הפעולה שלו. זה מנוע "חלק משי" - פשוט רכות של כותנה. דוושת הגז כמו חמאה והמנוע הזה כמעט אף פעם לא מרעיש וכשהוא כן מייצר רעש זה רעש בשרני ונעים ונמוך. המנוע הזה מאוד גמיש וממצב שרוב הזמן הוא נוסע על אפס מאמץ הוא יכול תוך שניה לגייס את רוב הכוח שלו ולסחוב עליות בלי שום דרמה. לא מפלצת אבל רחוק מלהיות חלש. לגבי הגיר - ASIN6 הדבר הזה נחשב גיר פלנטרי אוטומטי למיטב ידיעתי. בגדול, הוא מעולה אבל יש לו את
  10. והיתה לי ההזדמנות לרכוש מחבר פורום את הזוג הבא: כן כן - זה מוראל הייבריד 602 בדיוק כמו שיש לי בסובארו - חולה על המידבאסים (וופרים) האלה! לאחד מהם היה חסר הספוג שמרסן קצת את הממברנה וגם מונע מכניסת אבק אל הסליל מחלקו האחורי של המגנט - דבק מגע, סכין יפנית, ספוג שהיה לי בשולחן - 15 דקות המתנה... גם מרחתי על המגנט מבפנים וגם על הספוג. ככה זה היה נראה כשבדקתי שהכל יושב שם טוב: זהו - עכשיו הם ימתניו להם בשקט באכסון - צריך לאסוף לאט לאט קצת חומרי בידוד לדלת. אני מתכוון לרכוש דיקודר לPSA של ג'ויינג
  11. רוב הסאב וופרים 12 אינטש יתפקדו היטב בתיבה אטומה 28-31 ליטרים ובפורטד 45 ליטרים עם פורט גנרי אבל אם אתה רוצה להתאים סאבוופר לתיבה בהתבסס על הנתונים המדוייקים שלו - כן תהיה סטיה לפה או לשם. אתה יכול גם לבחון פתרונות כמו סאב וופר שטוח שמגיע בתיבה ישירות מהיצרן או סאב וופר בתיבת דאון פייר שגם מגיע ישירות ע"י היצרן. פתרונות יש בשפע - אני פשוט מנסה לדמיין אותך "פוחז" וכאן כבר... 🤪
  12. הם שני רכבים שונים מאוד - הבזנין הרבה יותר מוקשחת מהדיזל ויש הרבה אנשים שפסלו אותה רק על זה. תעשה נסיעת מבחן - מעבר לאמינות ולעלויות אחזקה אתה קודם צריך להבין אם הטורבו בנזין נוחה לך.
  13. אבל אני לא השוויתי - בדיוק להפך, עמדתי על השוני.
  14. במידת הצורך - שתדע איך לחפש את החלק https://www.ebay.com/itm/SKODA-KAROQ-NU7-Rear-Parcel-Shelf-Load-Cover-57A867769C-2017/124161315807?epid=7021210772&_trkparms=ispr%3D1&hash=item1ce89753df:g:O1sAAOSwYNpenow-&enc=AQAFAAACcBaobrjLl8XobRIiIML1V4Imu%2Fn%2BzU5L90Z278x5ickkp2NA0WuhQytmt4dbStg00BI7KdXhUbg62aTMta2DOKWxkxZbV34mrgzikzYz3n09AhfoqUk43l5DrkoV4QSgCgw%2BRMej21%2F%2F4gL9IV1oV7a%2Bv6ScYbZmPBaf9%2BFJxqETpS3OoSYu1hh66fJNCtfomQUtK00RLAKJlxGYUBGFNXZ2nrCtU%2Fk4mX578Mm8MYkFdDS05RKxwd3FwAFV3xl7PP6UgaNtb8uB2sZ5ceZ5%2Ffx%2BXkz7oTf%2Bvwrh3TTp31gIFe%2BSoxFnB9xfU%2FN0aWx6H6gMKMD%
  15. תנסה לבדוק את ההתנגדות שאתה רואה על המתג בדלת הלא תקינה לעומת ההתנגדות שאתה רואה על המתג בדלת תקינה - אם אתה יכול לבדוק ישירות על המנוע או אם אתה יכול למצוא את המק"ט שלו ולברר מה הנתונים שלו - אולי תוכל לברר בצורה כזו אם אכן מדובר במנוע לא תקין. מעבר לזה תעבור על צמת החיווט ותבדוק אם יש קורוזיה בקצוות באזור המתג או באזור המנוע.
×
×
  • Create New...