Jump to content

ניצן א.

  • הודעות

    49
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היה מבצע באוטודיפו בהזמנת אינטרנט על המובייל 1 בתקן 712302
  2. פקק ונטיל זה מוצר צריכה בסיסי😊 פירקתי מהגלגל והרכבתי בנתיים. למחרת ניגשתי למחסן של מוסך מורשה. אמרו שאסור לשים פקק ונטיל, חיפשו במגירות ונתנו לי פקק לפי המקט. הסתכלתי עליו עם זכוכית מגדלת ולא מצאתי שם הבדל בינו לבין פקק ונטיל....חבל שלא מייצרים אותו בצבע אחר בולט אז הייתי מוצא את זה שנפל.
  3. פקק שיושב על הטרמוסטט. נראה בדיוק כמו פקק ונטיל וההברגה זהה. בכל דגמי psa יש פקקים כאלו לניקוז אויר ליד קיר האש.
  4. בעוונותי הפקק נפל ונעלם בנבכי המנוע.האם השימוש בפקק ונטיל אפשרי?
  5. עקב החשש שלי מנזק עקב התחממות, שאלתי מנהל מוסך מורשה. תשובתו שאין חובה לבצע את הניקוז בסיוע המחשב זה פשוט מזרז את התהליך. ניקוז טוב בשיטה הרגילה עובד.
  6. המטרה היא לא לנצח בכביש מהיר אבל חוסר היציבות של רקסטון בכביש בהשוואה לרכב פרטי היא בולטת והסיכון לשוטרים ושאר משתמשי הדרך עולה.
  7. המשטרה יכולה לבחור ולאפיין מבין הרכבים שזכו במכרז מנהל הרכב, בניגוד לעבר אין למשטרה יכולת לפנות ליבואנים ישירות. הפורסטר המעטות שהיו במשטרה היו במתנ"א ושם אכן לא התאימו ואלו היו הדגמים עם מנוע 2000 שהיו איטיים. לגבי רכש ניידות יעודיות מארה"ב-יקר בקניה ואחזקה + אין תמיכה טכנית של היבואן, אבל אני מסכים איתך שפורד אינטרספטור(הדגם העיקרי של יחידות השיטור בארה"ב) יתאים למשימה הרבה יותר מסרנטו או רקסטון.
  8. לא קשור לדיזל, סובארו לא השתתפו במכרז. ה4ראנר שנבחן במכרז היה בנזין, היבואן שלו היה ביבוא מקביל.
  9. איזה מרדף ניתן לנהל עם טנדר? רכב לא יציב ובעל תגובות מסורבלות. אני חושב שרכב שמתאים לפעילות סיור הוא סובארו פורסטר או אאוטבק שמשלבים יכולת שטח קלה עם אחיזת כביש טובה יחסית. הבעיה שהן לא ניגשו כלל למכרז מנהל הרכב.... לא גרנד שירוקי לא טויוטה 4ראנר ולא סורנטו מתאימים לצורכי הסיור, כבישי ישראל אינם כבישי ארה"ב. היות ואני עוסק בתחום אפנה לדוח מבקר המדינה 67ב בו התייחסו לאפיון מראש של ניידת והצרכים המבצעיים הנדרשים אבל אף אחד לא פרט את המסקנות לרמת התאמת הרכב במאפיינים המכנים לצרכים, רק את נושא תא העצורים והדיגום. בדוח המבקר שיבחו את החשיבה באפיון הסורנטו לשימוש כניידת אבל אין התייחסות לכך שהניידות האלו בילו במוסך כי הגיר לא עמד בתנאים שנדרשים מניידת בישראל. בשנת 99 המשטרה רכשה לניסוי כמה עשרות פאסאט סטיישן במרכב עם מפרט יעודי למשטרה מהמפעל. כל הרכבים סבלו לאחר כמה חודשים מסדקים בשלדה בחלק האחורי-כבישי ישראל אינם כבישי גרמניה.
  10. גם אם לרוב התחנות יש שליטה על שטח כפרי מסויים הרי שבפועל פעולות שיטור כמעט ולא מתבצעות בו (כמובן ביחס לפעילות בתוואי העירוני). החסרון בתנועה עירונית ובכביש רטוב של רכבי הכבישטח ושל הטנדרים בפרט אינו מצדיק את הגדרת הרקסטון/הסורנטו כרכב סיור העיקרי במשטרה. יש צורך בהגדרת הרכב ע"פ מאפייני האיזור-אין דמיון באופי העבודה בתחנה בגליל לזו בחיפה(בהתייחס לצרכים מהרכב). לדעתי קובעי המדיניות בהגדרת רכבי הסיור מתבוננים על כוחות השיטור בארה"ב, אך אין להשוות בין הפורד אינטרספטור לסורנטו/רקסטון.
  11. אתה כנראה משרת בגזרה כפרית. חלק גדול מהשוטרים אינם מגיעים לעולם לשביל או לאדמה בוצית ומתנהלים כל הזמן בתנועה עירונית צפופה.
  12. מרווח יותר, נוח בהרבה ובעל התנהגות כביש עדיפה בהרבה.
  13. טנדר זו בחירה גרועה לרכב משטרה. צפוף מאוד מאחורה ובעל אחיזת כביש גרועה (במיוחד בכביש רטוב), לטנדרים כושר תמרון גרוע בשטח עירוני. יתרונות העמסה של טנדר אינם באים כלל לידי שימוש במשטרה למעט בזיווד ספציפי של כלבן, חבלן, מז"פ וכדומה.סורנטו ורקסטון עדיפים בכל פרמטר על טנדר מכל סוג שהוא. לצערי איני קובע מדיניות של מנהל הרכב ולטעמי עדיף במחיר של רקסטון לקנות שני רכבים פרטים.
×
×
  • תוכן חדש...