Jump to content

ניצן א.

  • פרסום הודעות

    11
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות ניצן א.

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אצלי החליפו מנוע לאחר תום האחריות. החלפתי רצועה ואז החלה אכילת שמן מופרזת. מעקב של המוסך אחרי תצרוכת השמן והיצרן אישר החלפת מנוע(חדש כמובן).
  2. במהנדסים זה מתבצע עם נעילת גלי זיזים. אם אכן בהיסטוריה יש אזכורים לבעיות במע' השמן אז היצרן כנראה לא יתמוך. אצלי הייתה הסטוריה נקיה לחלוטין ולכן הוחלף מנוע באישור יצרן.
  3. אני נוהג לקנות מסולו. יבואן רשמי של מס' מותגים אז אין חשש לזיופים.
  4. אל תעשה כלום לבד, פנה למוסך מורשה בו הוחלפה הרצועה. הם יבצעו מעקב אחר צריכת השמן ויפנו ליצרן. לי הוחלף מנוע במקרה דומה באישור יצרן (לאחר תום האחריות) .
  5. שים עוד 3 אוטסו (צמיג סביר בהחלט) וסע לשלום. זה לא מה שמצדיק הליכה לערכה משפטית.
  6. אזרח פרטי לא יכול למכור רכב במכרז של מנהל הרכב הממשלתי.
  7. במכרזים של רכבי מדינה יש טופס בדיקה (מחמיר מאוד) והיסטוריה מלאה של הרכב כולל תיקון פנצר והחלפת נורת חניה..... אם רכב נשמר או נקרע רואים את זה מיד ולא צריך מידע פנימי. כל הסיפורים האלו על סיוע לזכייה במכרז - דמיונות וקשקושים. בשולי הדברים אוסיף שמסקרנות עקבתי אחר מכירת מכוניות שהיו בשימושי והופתעתי מהמחיר המופרז (לטעמי) ששילמו עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...