Jump to content

נתי 2

  • פרסום הודעות

    9
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות נתי 2

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    סובארו B3

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שנת 2011 עשה 130,000 ,כשעומדים על D מדי פעם הטורים קופצים ללמטה בכחמישית הטור וחוזרים חזרה מיד (בכל קפיצה כזאת הרכב קצת רוטט), התופעה מחמירה ביותר כשמדליקים מזגן או כשמאיצים, בנסיעה רציפה הכל כרגיל, אין שום נורת בקרה הלכתי למוסך מורשה גולדמוביל, בבדיקת מחשב הכל יצא תקין, עשו לי שם ניקוי מצערת עם ספריי (בלי לפרק את המצערת) לא עזר כלום אז הם אמרו לי שכנראה צריך להחליף את המצערת בעלות 3000 שח אשמח לקבל את עצת חכמי הפורום מה עוד יש לי לנסות ?
  2. אני במקצועי טכנאי מכשירי חשמל, אבל במגבלות הידע הלכתי למוסכניק בשביל נזילה מהמשאבת הגה והוא על הדרך ניסה 'לשפר' את ביצועי המנוע מה שאפשר לבד אני מנסה...(גם את הנזילה מהמשאבה ניסיתי לפתור לבד אבל כנראה שהזקתי יותר ממה שהועלתי...) מדבר בשבר קטן בברור לא משהו מקורי ולא בבית פילטר אלא בתיבה שלפני המצערת
  3. עדכון פתרון פירקתי את הצינור והתיבה (לא יודע איך קוראים לה) המובילים מהכונס אויר והפילטר למצערת ושמתי לב לחריץ קטן בתחתית 'התיבה' שלפני המצערת, סתמתי אותו עם סילקון עמיד בחום והחזרתי את כל העסק עם שימת לב לחיבור הצינורות בחוזק וסגירת אזור הפילטר אוויר בצורה טובה, וממש מהר ראיתי שינוי לטובה בהתייצבות הסל''ד ובהתמתנות צריכת הדלק תודה לכל המשיבים
  4. יכול להיות שהתנתק הצינור המוביל מהמיכל לשפריצר, תנסה לעקוב אחרי הצנרת מהמיכל
  5. אני עוקב אחרי צריכת הדלק באובססיביות כמעט כמו אחרי מזג האויר בחורף (אני ירושלמי ...) ואני מאפס קילומטרז' בכל תדלוק
  6. על תדאג דבר ראשון שעשיתי זה היה לרוץ אליו ולשאול אותו מה קורה כאן, וכמובן (כדרכם של רוב בעלי המקצוע בתחום) הוא ענה לי משהו בסגנון 'תמיד זה ככה, קצת עולה ואחר כך יורד...' אולי ביקום מקביל קל למצוא בעלי מקצוע שלוקחים אחריות ...
  7. מצטרף לשאלה, אצלי בסובארו B3 2008 קורה מדי פעם הדבר שתיארת שבתחילת הנסיעה לוקח לגז כמה שניות להגיב ואצלי זה קורה רק בימים קרים
  8. תודה על התיקון התכוונתי לומר שהוא השפריץ לתוך המצערת כמה דקות תוך כדי פול גז בשביל לנקות, ולפי דבריך הוא היה לא מקצועי בעליל ולגבי נורת בקרה, הכן נדלקה נורה מיד לאחר ה''ניקוי'' ונעלמה אחרי יום
  9. סובארו B3 שנת 2008 שהיה צורך בתוך העיר 1:10-11 (בלי מזגן) התחיל לצרוך 1:7-8 לאחר שהמוסכניק השפריץ ספריי קרבורטור לתוך הקרבורטור תוך כדי פול גז, אשמח לקבל עצות מה אפשר לעשות כדי להחזיר את המצב לקדמותו (חשוב לציין שבדקנו עשר פעמים שהמצערת וכל הצינורות והחיישנים חוברו וחזרו למקומם) אציין בדרך אגב שבאותו טיפול הוחלף גם פילטר שמן וכל השמן (אולי זה קשור?)
×
×
  • תוכן חדש...