Jump to content

לוח ניקוד

  1. Buki

    Buki

    אחראי פורום


    • נקודות

      45

    • פרסום הודעות

      30,203


  2. sperial

    sperial

    חברי פורום


    • נקודות

      25

    • פרסום הודעות

      16,960


  3. yohai71

    yohai71

    חברי פורום


    • נקודות

      25

    • פרסום הודעות

      3,029


  4. m3x7r3m3

    m3x7r3m3

    חברי פורום


    • נקודות

      24

    • פרסום הודעות

      7,637


תכנים פופולרים

תכנים שצברו את הניקוד הגבוה ביותר מתאריך 21/10/20 בכל התחומים

  1. בהרבה מאוד מודעות מכירת רכב ברשת מופעיות תמונות שמיד מורידות כל חשק להתקשר למפרסם או להמשיך לקרוא את המודעה. תמונות חצויות, חשוכות, לא מפוקסות, תמונות בהן רואים עצמים כמו עמוד חשמל או פח זבל שתופסים 50% משטח התמונה, תמונות שצולמו ממרחק מטר בין מכוניות חונות כאשר מהמרחק הזה אי אפשר להכניס את כל האוטו לפריים, תמונת של מכוניות מלוכלכות, תמונות בהן מופעיות כמה מכוניות ולך תדע איזו מהן מוצעת למכירה ועד שורה ארוכה של טעויות בצילום שגורמות למודעה להיראות רע. תמונות טובות מהוות 90% מהצלחת המודעה. אנשים מסתכלים בתמונות ורק אם התמונות נראות להם, עוברים לקריאת המודעה.
    30 נקודות
  2. תשכחו את מה שאתם יודעים על הפולקסוואגן גולף המקורית: "ממציאת קטגוריית ההאצ'באק המשפחתי" (למעשה, הקטגוריה נקראת היום על שמה), "ההוט-האץ' הראשון" וכן הלאה. כל זה היה קיים קודם במכונית אחת, שהקדימה את הגולף בשבע שנים לפחות- הסימקה 1100. מכונית זו אולי נשכחה כמעט לחלוטין כיום, אבל ההאצ'באק המהפכנית הזו גרמה לסערה כאשר הוצגה בשנת 1967. בעזרת הנעה קדמית, מתלי מוט-פיתול, דלת חמישית רחבת-מפתח, היה לה כל מה שאיש-המשפחה המודרני הצטרך במכוניתו. הזכרתי אותה מספיק פעמים בסקירות קודמות בכדי שתהיה ראויה לסקירה משל עצמה. היא גם הייתה בייצור משך 15 שנה, שהסתיים לא לפני שיותר משני מיליון יחידות נמכר
    13 נקודות
  3. בפברואר השנה נרכשה מאזדה 2 שנת 2008 בתור מחליפה מודרנית ובטיחותית לפונטו ספייס האהובה שלנו. מה מטרת ההחלפה? בטיחות - רצינו רכב ברמת בטיחות גבוהה יותר משל הפונטו. דרישות סף: אוטומטית, 6 כריות אוויר, ESP, יד וק"מ נמוכים, רצוי סופר מיני וכמה שיותר "טרי" יחסית לשנת הצגת הדגם (ז"א לא סתם שנתון גבוה עבור רכב שפותח עשור לפני). תקציב: 15,000 ש"ח, שבסוף נמתח כלפי מעלה בכמה אלפים. שתי פיינליסטיות הגיעו לקו הסיום: מאזדה 2 דיינמיק ופורד פיאטסה 1.4 טרנד. שתיהן הושקו די קרוב אחת לשניה, שתיהן מצויידות ב-6 כ"א וESP, שתיהן קטנות, נאות, אמינות. פורד יותר מפנקת ונוח
    11 נקודות
  4. המדריך המלא לבוחר המתחיל – רמקולים האמת היא שזה אחד מתוך שני מדריכים שרציתי לכתוב כבר כמה שנים ופשוט לא מצאתי את הזמן. אז איך באמת בוחרים רמקולים? מה הם הדברים החשובים שצריך לקחת בחשבון כאשר מתלבטים בבחירה הכל כך קשה הזאת? האם זה באמת נגזרת ישירה של מחיר? לפני שנרחיב בנושא הזה אתחיל ואומר שהמדריך הזה מתייחס בעיקר לעולם הSQ – מערכות שמתוכננות לאיכות שמע. אך בהחלט ניתן יהיה לקחת מכאן הרבה מאוד מידע ולהשליכו גם אל עולם הSPL – בו עוצמת הקול ולחץ האוויר שנוצר כתוצאה מכך הם המדד העיקרי. מאיפה מתחילים? מתחילים מלהבין את האמ
    8 נקודות
  5. השבוע מכרתי את הסטלביו שלי לאחר קרוב לשנתיים של הנאה צרופה על הכביש (אני מתכוון להעלות פוסט נפרד שמספר על ההחלטה, ולמה בחרתי דווקא סיטרואן C5 AirCross כמחליפה). הרכב נמכר לסוחר שלא ידע שאני יודע שהוא סוחר. להפתעתי ההצעה שהוא נתן הייתה הוגנת למדי (5% פחות מהמחירון, לא רע בשביל אלפא :-)), הוא חסך לי בדיקה במכון ובא אלי הביתה לקחת את הרכב, מה שחסך לי עוד נסיעה. מכיוון שאני יודע ש-If it's too good to be true then it's probably not true, הנחתי שאם אני (המוכר) לא נדפק, כנראה שהקונה הולך להידפק. עקבתי אחרי האתר של הסוחר (חברה מוכרת למדי לרכבי יוקרה) כדי לראות איך האלפא הולכת להיות מוצג
    7 נקודות
  6. אני לא מבין, כל פעם שמרססים קצת ספריי לניקוי בלמים מחייבים 19 שקל? מה, גמרו מיכל שלם? ולמה בכלל מחייבים על דבר כזה? זה לגמרי צריך להיות חלק מעלות הטיפול. מה השלב הבא? חיוב על כפפות חד פעמיות? חיוב על שימוש בסבון מכונאים? אולי חיוב נפרד על שימוש בליפט? אולי חיוב על סוללות לפנס נייד שאיתו מסתכלים מתחת לרכב...
    7 נקודות
  7. יש הבדל גדול בין "אישור" (=היתר בתוקף) לבין "אפשרות בתב"ע". היתר בתוקף, אומר בעצם שאתה יכול מחר להתחיל לבנות את התוספת (כמובן בדיוק כמו שהיא תוכננה והוגשה בבקשה להיתר,בלי שום שינויים). אפשרות בתב"ע, אומרת שישנן זכויות על החלקה שלא נוצלו. כלומר, אתה יכול להשתמש בחלקך היחסי בזכויות הללו (הן מתחלקות לכל בעלי הזכויות בנכס, לפי חלקם היחסי בנכס הקיים). כדי להשתמש בזכויות, אתה צריך להגיש בקשה להיתר בניה על כל הכרוך בכך, כולל, כמובן הסכמת בעלי הזכות האחרים בנכס. כדי לראות שזה "באמת מאושר" דרוש קצת ידע ונסיון, שבעסקה כ"כ גדולה כדאי להפקיד בידי בעל מקצוע. אבל את הס
    6 נקודות
  8. תשכחו את מה שאתם יודעים על הפולקסוואגן גולף המקורית: "ממציאת קטגוריית ההאצ'באק המשפחתי" (למעשה, הקטגוריה נקראת היום על שמה), "ההוט-האץ' הראשון" וכן הלאה. כל זה היה קיים קודם במכונית אחת, שהקדימה את הגולף בשבע שנים לפחות- הסימקה 1100. מכונית זו אולי נשכחה כמעט לחלוטין כיום, אבל ההאצ'באק המהפכנית הזו גרמה לסערה כאשר הוצגה בשנת 1967. בעזרת הנעה קדמית, מתלי מוט-פיתול, דלת חמישית רחבת-מפתח, היה לה כל מה שאיש-המשפחה המודרני הצטרך במכוניתו. הזכרתי אותה מספיק פעמים בסקירות קודמות בכדי שתהיה ראויה לסקירה משל עצמה. היא גם הייתה בייצור משך 15 שנה, שהסתיים לא לפני שיותר משני מיליון יחידות נמכר
    5 נקודות
  9. זה כשל בניהול הפרויקט בדיוק כמו שזה כשל בכתיבת הקוד - הרי הבאג לא אמור היה להיות שם מלכתחילה, וכמו שאנחנו יודעים שכל תוכנית היא ערימה של באג אחד או יותר, ככה גם כל פרוייקט הוא ערימה של איחור אחד או יותר. כמו שאין קוד מושלם אין גם QA מושלם ואין תכנון מושלם. לקחת כל דבר לקצוות זה אף פעם לא נכון. אם אתה במקום שמצפה ממך לעבוד בסופ"ש באופן כמעט קבוע זה לא בריא, בדיוק כמו חוסר נכונות מוחלט לענות לטלפון מחוץ לשעות העבודה. בסוף אתה הרי לא מבריג ברגים למחייתך, אי אפשר לכמת את העבודה שלך בצורה וודאית מראש ברמה של ברגים לדקה, וקורה לכולם שיש איחורים או בעיות לא צפויות. אם זו בעיה
    5 נקודות
  10. מעולם, באף רכב שהיה לי, לא הורדתי אבק מהשמשה אלא ע"י שימוש במגבים (ובשטיפה), והיו לי פעמים שבקושי ראיתי דרך השמשה מרוב שהיא הייתה מכוסה באבק וחול וג'יפה. ובמקביל, מעולם לא היו לי שריטות על השמשה.
    5 נקודות
  11. @Transporter מה תנסה. אכלתי וואגיו אמיתי, לא החרטא שאיציק הגדול מוכרים. אכלתי אותו ביפן, בכל קשת האיכויות והמחירים. בהחלט רמה אחרת מעל כל מה שיש לעולם להציע. מה שיש בארץ זה שני דברים: 1. פרת וואגיו שהרבו אותה עם פרות ישראליות ואת הבשר שלה מוכרים. זה החל בחוות המעיינות ונמכר במעדניות כמו איציק הגדול, חוות צוק (וחלק מן המסעדות היקרות). 2. זיופים. פרות ישראליות שהרבו אותן עם איזה דודה של וואגיו אוסטרלי. אין באמת וואגיו בישראל ומה שאכלת בארץ לא באמת וואגיו. אכלתי גם. יש המון בשר טוב וטעים בישראל, גם אם הוא לא "וואגיו". פרה שדאגו לה ויישנו את הנתח היטב תיתן לך סט
    5 נקודות
  12. מאמר מצוין, כל הכבוד. אם אני מזהה נכון, זאת החניה של החי כיף בראשל"צ, לא? אם כבר כותבים על מכירת רכב, אני אוסיף כמה טיפים מהניסיון שלי בקניית רכב: 1. בתמונות הרכב נראה מדהים אבל חסר צד אחד של האוטו - יכול להיות שיש איזו תקלה עם הצד שלא צולם. יצא לי לנסוע 40 ק"מ לראות מאזדה 3 עם נתונים מאוד טובים, כמובן שהמוכר הבטיח שהאוטו יפה ללא מכות חוץ מפתיחת דלתות או שריטות, מגיע וקולט 2 שפשופים די גדולים על הצד שלא צולם במודעה. מאז, אם אני רואה מודעה עם נתונים טובים אבל חסר צד כלשהו, אני תמיד מתקשר למוכר ומבקש אקסטרה תמונות. 2. לתעד איזהשהו קובץ אקסל או סתם דף מסודר לגבי מה אני
    5 נקודות
  13. חת״ס אכן היה אחד משתי הדוגמאות שנתתי. הכשר הרב לנדא התחיל (ועודנו במידה מסויימת) רבנות ב״ב רק שכיום לא קוראים לזה כך. הכשר לנדא לא דורש הכשר רבנות בנוסף. דרישת הציבור ל"כשרות מהודרת", היא פרי שיווקי נטו של בניית חומרות על גבי חומרות שרווח כספי עומד בצידן. מה לפני "גוש קטיף" אף אחד לא אכל חסה בפסח למרור? ולא, אם מפעל אקונומיקה מציע שתיתן הכשר התשובה צריכה להיות "לא, אקונומיקה לא צריה הכשר" ואם המתחרים נותנים הכשר הייתי מצפה מרב לפרסם מודעה שמציינת את זה. אבל תמיד יותר קל לבנות חומרות ולגבות כספים. כבר שמעתי את התירוץ המפוקפק משתמשים בשומן חזיר לייצור תבניות אלומיניום. כן
    5 נקודות
  14. עדכון קטן מצאתי טריק נחמד לבטל המרה. סאונד ישירות לDSP ועדיין להיות עם קארפלי ושליטה על השירים דרך הדאבל דין. מה שאני עושה הוא פשוט, הקארפלי אצלי בדאבל דין 9250 של פיונייר הוא דרך וויפי, ז״א שהבלוטוס פנוי, יש לי מודל בלוטוס בהליקס, אז נשאר רק לחבר בניהם, השליטה על להעביר שירים הכל דרך הדאבל דין רגיל דרך הקארפלי, בנוסף בונוס ניתן להעביר שירים דרך הכפתורים בהגה. ז״א הדאבל דין משמש כשלט ומסך נטו, אין אפשרות לשמוע רדיו דרך הדאבל דין. אי אפשר להשתיק אץ השירים או להגביר עוצמה דרך ההגה. ז״א שאני הולך לקנות שלט להליקס היום, הליקס URC.3 , ואני נראהלי די מסודר
    5 נקודות
  15. מה עומד מאחורי זה? חסכון בעלויות יצור. תהליך טבעי שקורה בכל יצור של רכב, מרגע שמתחילים את היצור ועד לסוף הדגם, כל הזמן מחפשים לחסוך ולהוזיל עלות יצור לכל רכב. מדובר במחלקות פיתוח שמתעסקות רק בזה. לדוגמא הביטול של כיסוי המנוע: אולי גילו שהרעש הנלווה לעבודת המנוע פחות מפריע ללקוחות מאשר חששו בתכנון הראשוני? אולי מצאו ספק שייצר בידוד קצת יותר טוב לקיר האש ואז מבחינה אקוסטית הכיסוי הזה מיותר? אולי עשו שינוי תוכנה שמפחית את רעש המנוע? אולי שינוי שבוצע במערכת פליטה (בגלל עדכון לעמידה בתקנות זיהום אויר חדשות) תרמו להשקטת המנוע וייתרו את הצורך בבידוד אקוסטי
    5 נקודות
  16. מחזק את ספריאל, להתקשר תמיד ולדבר עם סוכן או נציג מכירות בטלפון, אין לזה תחליף מבחינת סגירת עסקה. אני משלם על הרכב שלי סכום שבאתר הרשמי של AIG או באתרים סטייל וובי אפילו בצחוק לא יופיע.
    4 נקודות
  17. יש פה פורום סודי של פראיירים לא נורמלים שרק מחפשים לקנות רכבים שבורים במלא כסף, אבל רק מי שיש לו לפחות 1,000 הודעות יכול להכנס. איזה עצות אתה חושב שתקבל לשאלה כזו? רוצה למכור מהר (יחסית)? תסתכל בכמה מוכרים רכבים מקבילים, ותפרסם בפחות (משמעותית). רוצה למכור במחיר "משתלם"? תתאזר ב(הרבה) סבלנות והמון מזל. רוצה גם וגם? תתפלל לנס.
    4 נקודות
  18. רוב האנשים בתעשיה או בבניה לוקחים חלק בישיבות די אגרסיביות, מהנדס או מנהל זוטר יכול לאבד עשתונות, מי שאמור לקבל החלטות על מליונים ולייצג את הצד המקצועי לנבחרי הציבור צפוי ממנו רמה מינימלית של ידע וייצוגיית, את זה איח לא לגרוטו ולא לפרייס. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
    4 נקודות
  19. המותג האייקוני שנולד מדרישה אזרחית לכלי הרכב הצבאי המיתולוגי, ה-HMMWV (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle) אותו אתם בטח מכירים אותו בכינוי החיבה שלו - Humvee, עושה קאמבק בתור תת מותג ייעודי לרכבי שטח חשמליים תחת מותג GMC של ג'נרל מוטורס. ההאמר החדש מציג עיצוב מודרני ועגלגל יותר בהשוואה להאמר 1H , אבל קווי הדמיון נשארו ברורים ולא ישאירו ספק כי מדובר ביורש לרכב השטח המוכר. פנסי לד קדמיים בצורת האות H אשר תוחמים פס לד ארוך המחולק לשבעה חלקים, כמחווה לגריל האייקוני המזוהה עם רכבי ההאמר לדורותיו. שם המותג מצוין בגאווה על פס הלד, כאשר כל אות נמצאת על חלק אחר.
    4 נקודות
  20. השאלה למה בכלל להסתכל על רכב סופר מיני שעולה סביב 120k? (לא בהכרח ה208) , שיש בתוספת מחיר קטנה יחסית את הפוקוס st ליין . שכנראה תיתן ביצועים יותר טובים , הרבה יותר הנאה מנהיגה , ובכלל מקבלים רכב מקטגוריה גבוהה יותר, בכמעט אותו סכום כסף. ללא ספק, אישית הייתי בוחר בפורד .
    4 נקודות
  21. אני עובד כ-12 שנה לפחות, כל יום, כל היום, עם עכברים אנכיים של Evoluent, היו לי כבר שלושה או ארבעה כאלה. הנוכחי בגירסה האלחוטית. מאז אין יותר אצלי מושג כזה כאבים בפרק כף היד, נקודה סימן קריאה.
    4 נקודות
  22. אין לי מושג מאיפה הגעת למסקנה הזו, אבל אני לא שמעתי על שום בעיה במערכות המולטימדיה שנוטות להתפגר. כן דווחו בעיות על כתמים במסכים של הדגם המאובזר (מעין עיגולים שמופיעים כמה שנים שהרכב כבר על הכביש) ולמיטב ידיעתי זה ממש לא במולטימדיה עצמה אלא במסך של הלוח שעונים (העליון). בדגמים הרגילים אין את הבעיה הזו (מסך יותר פשוט). גם התקלות שמדווחים לך פה בפורום הן לא משהו רוחבי. לא כולם חוו תקלות במכסה שסתומים, או מצערת, או מיכל דלק... ובדגם המדובר (2014 ואילך) גם לא משאבות דלק. כל מה שתקף ל 2014 לא בהכרח תקף ל 2016 או 2017. סדרות של חלקים מסויימים מוחלפות תוך כדי תנועה ברגע שמגלים בעי
    4 נקודות
  23. כן, בתנאים הבאים: 1) על המוסך להיות מורשה משרד התחבורה. 2) האוטו חייב להיות מטופל ע"פ הוראות היצרן. 3) אתה חייב לשמור על החשבוניות של הטיפול, על מנת שתוכל להציגן במקרה שתהיה תקלה שתחייב הפעלת האחריות. אישית אני מעדיף להמנע מלעשות את זה. חסכון של כמה מאות שקלים יכול להתבטא בסוף בנזק של אלפים.
    4 נקודות
  24. בלי טסלה אני בספק אם היצרניות המסורתיות היו ממהרות להוציא את שלל הדגמים החשמליים שהן מוכרות היום ואת מאות המיליארדים שמושקעים בתחום. יותר סביר שהיינו ממשיכים לראות בעיקר רכבי קונספט ופיילוטים קטנים. טסלה משכה את שאר התעשייה קדימה והאיצה את מה שהיצרנים השמרניים היו מעדיפים לדחות. וזאת התרומה העיקרית שלה למהפיכה החשמלית.
    4 נקודות
  25. אפשר להיות קצת קרציה? בתוך הדוושה זה חיישן זווית דוושה. שני פוטנציאומטרים שמדווחים את מצב הדוושה למחשב. במצערת יש חיישן זווית מצערת. 50% בדוושה זה לא בהכרח 50% זווית פתיחת מצערת אלא מה שהמחשב יחליט לנכון באותו רגע בהתאם למפה שיש לו.
    4 נקודות
  26. מי אמר שהתשוקה שלך חייבת להיות העבודה שלך? אין שום דבר פסול או רע או לא מממש פוטנציאל, בלעבוד בעבודה שאינה התשוקה שלך, אבל שמעוררת בך עניין ואתגר. ואת התשוקה להשאיר בתור תחביב. יש כאלו שגם יגידו לך שזה טוב יותר, כי בתור תחביב אתה נהנה מקבל את התושקה שלך מזוקקת, בעוד שאם אתה הופך אותה לעסק, אז נכנס לעניין כול עניין הניהול, שיווק, חשבונאות, ושאר הדברים הנפלאים שיכולים להפוך כול תחביב לקוץ בתחת. בעניין הזה כמו שכבר אמרו לפני, האם המקצוע שאותו אתה כן לומד, מעורר בך עניין כלשהו? האם אתה סבבה איתו? כי אם אתה שונא כול רגע מזה ורק לומד בגלל המשכורת העתידית הגבוהה
    4 נקודות
  27. ברשותך אתייחס רק לזה. כמות הידע, המשאבים, הזמן והמומחיות שאתה יכול להקדיש לאבטחת הקבצים החשובים שלך היא שבריר זעיר לעומת מה שספק ענן מקדיש. הפתרון הכי בטוח מבחינתך הוא להעביר את הבעיה הלאה לספק הענן, דאג לסיסמא חזקה, ייחודית, פקטור שני וכו' ואתה כנראה הכי בטוח שאפשר (DOK בבית חשוף לגניבה ואסונות טבע)
    4 נקודות
  28. הרס ההברגה הפנימית לא קשור לכלי שאיתו מנסים לפתוח את הבורג, מספיק להטעות את פותח השירשור והקוראים במידע שהוא לא נכון רק בשביל להפיל את זה על המוסך.
    4 נקודות
  29. תוכיח שזה כשל שלהם. אם הרכב לא טופל שם בטיפול הקודם, אין לך שום קייס להוכיח שזה כשל שלהם. שים לב למה שכתוב: הם לא הצליח לפתוח את הבורג (!), זה אומר שהוא כבר נהרס שסגרו אותו בטיפול הקודם. איציק
    4 נקודות
  30. מעניין... תודה סימקה ופרינס מהאלבום האישי שלי, אי שם בסוף שנות השמונים כרכב סטודנטים תפרנים.
    3 נקודות
  31. שנים עם דלקת פרקים (פסוריאזיס מפרקים). עד לפני שנתיים תקף בעיקר את פרק יד ימין ומאז התפשט לעוד כמה מקומות. כמה דברים שהקלו עבורי את הכאבים והקטינו את תדירות הדלקות: 1. עברתי משולחן צר לשולחן עם עומק סביר (בבית 80 ס"מ, בעבודה 70 ס"מ) 2. קניתי 2 סטים של sculpt - אחד לעבודה ואחד לבית. 3. ישיבה נכונה יותר מול המחשב (עדיין רחוק מלהיות ישיבה מושלמת) - כיסא טוב, מתקן לרגליים, שולחן עמוק שנותן אפשרות להניח את המרפקים על השולחן. 4. ג'גלינג בין עכבר ורטיקלי של Anker לבין העכבר של מיקרוסופט - זה שמגיע בסט של ה-sculpt. כמה נקודות כלליות שעבורי לא עבדו: 1. עבודה עם סד, תחבושת, גבס
    3 נקודות
  32. שאלת ה"האם שווה לחכות לינואר" עולה בכל אוקטובר/נובמבר. קודם כל אתם יכולים לעשות חיפוש, התשובות שניתנו בסוף 2019 ו-2018 יהיו רלוונטיות. שנית - יש כמה אופציות: 1. ללחוץ על עניין סוף השנה כדי לקבל הנחה. הרבה יבואנים הרבה יותר גמישים לקראת סופי שנה כדי להגדיל את מספר המסירות ככל האפשר לטובת הדו"חות הכספיים ודו"חות המסירות (כי מי לא רוצה כותרת באוטו עם המותג שלו כ"רכב הכי נמכר"?). 2. לחכות לתחילת שנה הבאה ולקבל דגם מ"שנת מודל" חדשה יותר. רכב מקבל את ה"שנתון שלו" רק אחרי שהוא הוזמן ושולם והיבואן מפיק עבורו את הרישיון. 3. להזמין את הרכב לפני סוף השנה ולוותר על הנחה ( או לא, כל יב
    3 נקודות
  33. אתה טועה פה בגדול. זה כביש מלוכלך ורטוב, והמים של ההשקיה רק זורמים עליו ולא מנקים אותו. התוצאה היא בדיוק כמו הכבישים בגשם הראשון, שווה ערך ברמת האחיזה שלו לשכבת קרח עם מים עליה. לא שאני חושב שהבעיה פה מאוד גדולה או צריכה פתרון דחוף, אבל כשזה קורה בכיכרות אנשים חושבים "כולה כביש קצת רטוב, ניסע כמו בחורף" ובסוף מסיימים על המדרכה. רוכבי קטנוע ללא נסיון מחליקים ככה בלי סוף.
    3 נקודות
  34. תודה אדי, אשתדל לעזור כחובב אודיו. לנתון שנקרא XMAX/XLIM מתייחסים כנתון של תזוזה לינארית, כלומר התזוזה של הדיאפגרמה בה הסליל עדיין נשאר בשדה מגנטי של המגנט. ברגע שסליל יוצא מהשדה המגנטי, מתחיל עיוות, הנה טקסט מאתר מעולה של אמיננס: Speaker output becomes non-linear when the voice coil begins to leave the magnetic gap. Although suspensions can createnon-linearity in output, the point at which the number of turns in the gap (see BL) begins to decrease is when distortion starts to increase מדוע הנתון הנ"ל חשוב במערכת? מכיוון שאנ
    3 נקודות
  35. שמח בשבילך שהבעיה נפתרה. לכל בעיה יש פתרון רק צריך לבדוק היטב ולבדוק בצורה נכונה.
    3 נקודות
  36. לא איבוד שליטה, הרכב נסע בקו ישר למדרכה, טלפון ככל הנראה, או הרדמות.
    3 נקודות
  37. תורנויות תמיכה קיימות בחברות שמוצאות בזה צורך. ברובן יש גם שכבות תמיכה, מחמלים 24-7 איפה שצריך, דרך csmים, ועד למהנדסים שעושים גם תורנויות. ואתה יכול לסרב לעבוד במקום כזה. אתה יכלו לא לענות לטלפון. אתה יכול מה שבא לך. אנחנו לא באמריקה במאה ה-18. אין חוזי עבדות. אתה מתאר מציאות שלא קיימת ובונה סביב נאום, ואני באמת לא מצליח להבין למה. רצון בכח להראות את החסרונות בהייטק כי למה? כי חשוב לך להראות שהשכר הוא בעצם מנופח ומרוויחים בפועל כי כולנו עבדים? כי..? ב-7 שנים האחרונות אני עובד בחברות מצליחות למדי שאין בהן שעון נוכחות. כלומר יש פורמלית, רשמית לא מסתכלים עליו. לא מצאתי את עצמי כות
    3 נקודות
  38. אז איך תראה לכל הסובבים שיש לך הכי גדול אם לא תזרוק 6 ספרות על אירוע שעשו יומיים לפניך ויעשו יומיים אחריך?
    3 נקודות
  39. באיביי ובאמאזון שבמקום מושבך הנוכחי יש כמה וכמה בתי עסק המתמחים בריפרבים של מחשבים עסקיים, בין היתר מסדרת thinkpad הבנויה לתלפיות. כל דגם שמתחיל ב-T או X יעשה את העבודה, ויהנה מקטלוג נאה של סוללות נשלפות ותחנות עגינה במחירים הגיוניים. הייתי ממליץ לקליינט שלך לבדוק את האופציה של לקנות אחד כזה עם מפרט הולם לצרכים ולשלוח לארץ (משומש = ללא מיסים), מה שאולי גם ילמד את הנער על הדרך איך שומרים על רכוש שהוא לא שילם עליו ומה קורה כשלא עושים את זה. לפני כשנה קניתי באותו מסלול את הדל הנוכחי של אמא דריש, עוד משמידת לפטופים סדרתית. אתה זוכר באיזה מצב הוא היה כשהגיע, ועד היום עובד היטב עם קצת פי
    3 נקודות
  40. אני מחכה ליום שתלמד שפופולריות לא בהכרח מעידה על איכות, ו "זמר השנה/העשור" לא נבחר על פי יכולת ווקאליסטית או משהו, אלא מפופולריות נטו. זה כותר ריק, אבל אתה ממשיך לזרוק אותו בכל פינה. רוצה רשימה של זמרי פח עם פופולריות על? לא חסרים. גם פה וגם בחו"ל. על הדרך, הגיע הזמן שתלמד שביקורת נובעת מהרבה סיבות, צרות עין היא לא ממש העיקרית מביניהן. איזה אינטרס בדיוק יש למי מחברי הפורום להכפיש אותו? אני יכול להבטיח לך שהטאלנט שאני מייצג לא בדיוק מושפע ממר גולן.
    3 נקודות
  41. הוא יודע לשיר נו. כמו שגם עומר אדם יודע לשיר. גם אם שניהם זה זמרים שגורמים לי להעביר תחנה, טעם שונה לא מעיד על כישרון או העדר כישרון. וחוץ מזה, אנחנו בישראל. אז אוכלים סטייק ברקוביץ במקום ואגיו, גרים בתל אביב במקום מיאמי, מצביעים לביבי במקום לטראמפ, ושומעים אייל גולן במקום קנייה ווסט. ככה זה בארץ.
    3 נקודות
  42. להלן ההתרשמות שלי מהשימוש במכשיר לשטיפת הרכב (פעם ראשונה): - הבטרייה במצב MAX בהחלט מספיקה לשטיפה של כל הרכב, כולל גלגלים. - לצערי ג׳ריקן אחד של 15 ליטר לא הספיק, והאמת שגם לאחר שמילאתי אותו פעם נוספת גם לא הספיק והרגשתי מאין ״קמצנות״, לתחושתי כדי לשטוף ביסודיות את האוטו צריך לפחות 40 ליטר (ואולי אני בזבזן ) - לשטוף את הרכב עם Jimmy כאשר הוא ממש מלוכלך זה קצת לא פשוט, במיוחד עם מגבלת המים. - גיליתי שהמחבר של הזרם זוויות יותר טוב ונוח מאשר הארוך. הזרם מתפזר טוב יותר וחזק יותר. סהכ קניה טובה, הייתי בטוח שאהיה מוטרד מהסוללה וכאן היא שיחקה לטובה
    3 נקודות
  43. שילמת מחיר מצויין לטיפול. לא עקצו אותך - להפך, פינקו אותך. לא דחפו לך סתם פילטר אויר או פילטר מזגן. ב 5000 ק"מ אין מה להחליף סנן אויר מקורי, הוא עוד לא הגיע לרבע מהיכולת שלו. גם אני לא הייתי מחליף במצב כזה. והנה הגיע לסופו עוד שירשור על עוד מישהו שחושב שבמוסכים כל הזמן דופקים את הלקוחות - והנה ראו שלא כך המצב, אלא יש כאלה שגם מתחשבים (אבל עדיין זוכים למטרת קללות בסגנון "זוXXX"). אתה צריך להתבייש על ההתנהגות שלך ועל זה שאמרת שהם זוXXX שלא החליפו לך את הסנן אויר. תודה לכל מי שתרם מהידע שלו ומהניסיון שלו - אפשר לחזל"ש. השירשור ננעל.
    3 נקודות
  44. יש לך ניסיון בלכתוב באמת משהו בקוד חוץ מהלימודים ? אם התשובה היא לא - אז אתה לא יודע באמת אם תהנה לפתח מוצר או לכתוב קוד ולהשתמש בתוצר. היכולת לקבל סיפוק מהפתרון של העבודה אגב בהחלט מביאה למשהו חשוב - וזה דווקא סממן מעולה - כי זה הרבה לגבי התהליך וההתעסקות היומיומית ולאו דווקא התוצר. (במקרה יצא לי בעיקר לעבוד על תוצרים שאני אוהב וחושב שהם חשובים , אם באבטחת מידע , אם באפליקציות של וידאו וסטרימינג והיום אני חלק מהצוות שעובד על קינדל שהוא כנראה המוצר הכי משפיע בקריאה דיגיטלית של ספרים). בתחום הרכב אם לא עשית עדיין משהו משמעותי - אתה בעיקר מנחש וצופה על זה מבחוץ גם כאן - השאלה אם עשית א
    3 נקודות
  45. בכזאת נסועה, שני המסננים, של הקבינה ושל המנוע נקיים לגמרי, ואין מה לגעת בהם (אלא אם כן נוסעים תדיר בדרכי עפר) . ספרי בלמים, חלודה וכו', זה משהו שרואים לעיתים בחיובים של מוסכים ואני אישית לא אוהב את זה. אני בעד לגלם את זה בעלות העבודה, שגם כך נדיבה מול זמן העבודה בפועל ואפשר לחייב סכום סמלי של 10 שקלים 'חומרים עזר' למשל, על תרסיסי ניקוי, אזיקונים וכו', זה יכסה את זה בוודאות. עקיצה בוודאות אין פה.
    3 נקודות
  46. אתה יכול גם לעבוד בתור מפתח תוכנה בתחום automotive. תוכנה יש לך היום כמעט בכל תחום. חוץ מזה, רכב זה לא בהכרח הנדסת מכונות, והנדסת מכונות לא מבטיח שתעבוד בתחום הרכב.
    3 נקודות
  47. הילדה הכי מגניבה באינטרנט (אולי השניה. הראשונה היא בת 15 שעושה פרוייקטים בריתוך ברזל עם אבא שלה). לנסיעה חזקה לא הייתי מעלה לא רק ילד, אלא כל אחד אחר. הנסיעה הנ"ל רגועה ביחס לאחד שכנראה עשה מאות הקפות, הוא נהג מעולה והסכנה שם נמוכה.
    3 נקודות
  48. לא חייב להיות בואקום, יכול להיות גם חשמלי, סך הכל אתה מכניס צומת T למערכת הפליטה עם פרפר שמעביר את הגזים לנתיב קצר יותר\חופשי יותר. קח בחשבון שברגע שתעלה מעל הבור בטסט הבוחן יעיף אותך משם על טיל וטסט אתה לא תעבור. אל תוריד משתיקים, אם אתה מחפש עוד קצת רעש תתחיל מלהחליף פילטר אוויר לאינבוקס של חברה טובה, ואם כלכך בא לך פיצוצים באגזוז (זה חרא של דבר כן? אתה מעיף מלא דלק עודף לאגזוז רותח, בריא זה לא) - אפשר להשיג אותם ע"י משחק עם מפות הדלק וההצתה.
    3 נקודות
  49. לא יודע כמה היבואן יטרח לענות לו בכלל. בכל מקרה, אין פה איזה תורה גדולה, גם אם הם השמידו את כל ההברזה, כל רתך\מסגר בינוני ידע לקדוח חור גדול ולרתך הברגה חדשה. זה נראה ככה: מוסך שלא מסוגל לפתור תקלה כזאת בלי להחליף את כל החלק, זה מקום שהלקוח לא מעניין אותו יותר מדי לדעתי האישית, כי הם מחפשים את הדרך הקלה - "תביא ערימה של כסף, תקבל חלק חדש שלא דורש מאיתנו מחשבה או מאמץ, וסע מפה". כמו שהציעו לך, או שתחפש אגן שמן מפירוק, או שתקח את שלך למסגר\רתך שיסדר את ההברגה או שתבלע את הכאפה ותשאיר אלפיה וחצי למוסך הנוכחי. לא הייתי נוגע בתחליף סיני (או טורקי). המוסך הנוכחי
    3 נקודות
לוח הניקוד מוצג לפי אזור זמן ירושלים/GMT+02:00
×
×
  • Create New...