Jump to content

לוח ניקוד


תכנים פופולרים

תכנים שצברו את הניקוד הגבוה ביותר בתאריך 28/05/20 בכל התחומים

  1. 5 points
    יש מצב שלברסימנטוב או לגרוטו יש משתמש בפורום? תפסיק לאכול את מה שמאכילים אותך. כנראה שאתה מנותק מהקורונה הכלכלית שקרתה כאן ו״הרגה״ הרבה יותר מהנגיף עצמו. תמשיך להיות עיוור, לפעמים זה גם טוב.
  2. 5 points
    הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות. אבל זו לפחות התקדמות. אין לי שום רצון לנסות לחנך אותך כמו שאני לא הייתי רוצה שינסו לחנך אותי (מצד שני אני כן רוצה ללמוד ולהחכים מדיעות אחרות, אחת הסיבות שאני בפורום), אבל כמו שכבר בטוח הבנת כי אתה לא טמבל, הודעות בסגנון הזה מעוררות אנטגוניזם לא בגלל התוכן אלא בגלל הסגנון. לא מחליק בגרון. אף אחד לא אוהב שחצנים (ולנפנף בזה שקנית נתח בשר ב900 שקל בלי שום מידע נוסף זה נטו שחצנות). גם אם הכוונות שלך טובות, זה לא מתפרש ולא נתפס ככה. אני בטוח (מקווה) שכשבא אליך לקוח להתייעץ על תאורה אתה לא יורה לו את האביזר הכי יקר ואומר לו "תראה איזה פנס אחושרמוטה עלה לי מיליארד שקל" אלא מסביר לו בדיוק מה המטרה של כל רכיב ואיך זה ישפיע וירים לו את המופע/חתונה/מה שלא יהיה. הנה, קבל ניסוח אלטרנטיבי on the house בחצי דקה, רצוי אחרי שכבר טעמת את הבשר: כותרת גנרית כלשהו על בשרים בלי אזכור עצמי (אפילו "שרשור הבשרים הגדול" או משהו כזה, בשביל שאשכרה יוכל להתפתח מזה דיון) ממש התחשק לי להתפנק בבשר טוב לחג אז נסעתי לאיטליז של איתן בבית חנניה *פרטים על המקום וחוויית השירות* *פרטים ותמונות של הנתח לפני ואחרי צליה* *מסקנות והמלצות לצליה* מי שרוצה לנסות בעצמו הנתח לא זול, 900 ש"ח לקילו אבל בתור חובב ואגיו נהנתי מכל ביס זהו, עדיין נראה פלצני אבל לפחות עם ערך כלשהו מעבר ל- 900 ש"ח/קילו in your face.
  3. 4 points
    אין כמו צ'מגאי בשביל קצת עתיד קודר על חורבן וכאוס מה זה אומר? שהשוטר הזה הוא אידיוט, ואולי אפילו חלאה גזענית, ואולי העציר התפרע כמו משוגע לפני שהיה צורך בריתוק שכזה. לא הייתי מהמר ממקרה כזה ואולי מקרים ספציפים אחרים שנבחרים בפינצטה(וכמובן של שחורים, כי לבנים לא מעניינים לאף מצלמה את התחת), שהולך להיות איזה שינוי עבור סביב ה 600 אלף אנשי שיטור בארה"ב
  4. 4 points
    המחיר בהחלט הזוי, כי הוא לא תואם לרמה של מה שמצולם. כמו שכתבתי- דרגה נמוכה יחסית, המחיר של זה אמור להיות חצי או 60% ממה ששילמת שם. זה לא ש "נפלת על נתח פחות משויש", וואגיו קונים לפי דירוג, והמחירים שונים לכל דרגה. אתה לא קונה כללי ו "וואלה נקווה שיצא אחד טוב". יש רגולציה די מטורפת לדברים האלו, אפילו לוואגיו מאוסטרליה. המחיר ששילמת הוא מה שעולה הטופ של הטופ של A3, ביום טוב תוכל לקבל במחיר הזה A4. הנתח הזה הוא A2 ואם יש משהו שאנחנו מ-מ-ש מפספסים בתמונה, אולי חוצה לדרגות הנמוכות של A3. וזה בנדיבות. אז כן, מחיר פי 2 ממה שהדבר הזה עולה בפועל, הוא לכל הדעות, מחיר הזוי.
  5. 3 points
    מכונת כביסה בוש פתח עליון בת 5. ביומיים האחרונים החלו תופעה שהמכונה נתקעת בסיום מחזור השטיפה ולא מצליחה להכנס למחזור הסחיטה וריקון המים. על הצג מופיעה אייקון לא מוכר לי. בודק בחוברת השירות, שם נאמר על האייקון הזה "נקה את המשאבה". ניתוק המכונה מהחשמל, פתיחת הפילטר, בדיקה שהאימפלור מסתובב חופשי, העברה לתוכנית סחיטה וכל מיני נסיונות לבסוף הביאו אותי למצב שהצלחתי לגרום למכונה לסיים. לאחר יומיים, לא עזרו כבר שום משחקים והמכונה לא נכנסת למצב סחיטה. קורא לטכנאי הקבוע שלנו, גם הוא לא מצליח לגרום לה להכנס לסחיטה, בודק האם אפשר להתחיל תוכנית חדשה, אבל גם לשאוב מים היא לא יכולה בשלב הזה. מפרק פנל צידי בטענה שנראה לו ש"לוכד האויר" סתום. לטענתו זה אביזר שנותן אינדיקציה לכרטיס המכונה אם יש או אין מים במכונה והיא מגיבה בהתאם. ניתוק צינורית ואקום ו2 ברגים והלוכד אויר בחוץ, הופך אותו ולא מאמין. פתח החיבור שלו למכונה בקוטר 2 ס"מ חסום במעל 90% בבוצה כל שהיא. כנראה אבנית עם עוד משהוא, החומר היה רך אבל סתם את המעבר עד שהמכונה לא יכלה לעבוד יותר. מנקה את הפתח וגם מכניס מים לתוכו ומנער ושופך החוצה את כל ה"סחלה" מספר פעמים עד שהחלק נקי. מרכיב הכל חזרה והכל עובד כמו חדש. שווה לבדוק בפעם הבאה שניתקלים בסימפטום דומה.
  6. 3 points
    אם טרנספורטר מזמין אותי בשמחה.
  7. 3 points
    היי, מזל טוב! נושא והודעה ראשונים בפורום החדש של מועדון BeRez. פתחתי את הנושא הזה שנוכל לחלוק טיפים אחד עם השני, כל אחד מהניסיון שלו לטובת רעיונות לשדרוגים\שיפצורים שהוא עשה או חושב לעשות לברז שלו. אני אתחיל עם הטיפ הראשון. לא סוד שתא המטען בברז לא שופע ביכולות ומרחבים שלו, והגרסה שהגיע לארץ כוללת גלגל בגודל מלא (שזה מצויין לכשעצמו) שלוקח עוד יותר ספייס מהמקום המצומצם שם ממלא. על מנת לפתור את הבעיה הזאת החלפתי את גלגל הספייר הגדול שהיה שם לגלגל ספייר של סובארו אימפרזה קטן-קוטר. היופי הוא שעכשיו הגלגל נמצא בדיוק בקו הרצפה ועושה אותה שטוחה לגמרי. המהלך מאפשר לי להעמיס את האופני הרים שלי בצורה קצת יותר חלקה, ולהתפרע קצת יותר עם הקניות השבועיות. 😀 וקצת תמונות להמחשה - מי שלא מכיר, כך נראה תא המטען של ברז בגרסה שהיא מגיעה לארץ. הגלגל המקורי בגודל מלא שבולט מקו הרצפה בצורה די משמעותית (בתמונה לא כל כך רואים, אבל הוא בולט ממש): זה הגלגל שנבחר למשימה (נלקח מאיפרזה 2.0 שנת 2006 שהלכה לתרומות איברים): וכך זה נראה כיום: פחות יפה עם הגלגל הספציפי הזה (שסובארו חסכו עליו בצבע), אבל הרבה יותר פרקטי. שלב הבא זה לדאוג לחסום את החור הזה בצורה אסטטית שיהיה כמו תא מטען של כל רכב נורמלי. 😋 נשתמע בטיפ הבא!
  8. 3 points
    רק לחדד - למרות הדמיון המכני, אין קשר בין השתיים מבחינה תאגידית. גם האימפ וגם הסימקה 1000 החלו את שלבי התכנון בשנת 1955, ואמנם הסימקה יצאה לשוק ראשונה, בשנת 1961, אבל הקשר הקרייזלרי נולד מאוחר יותר, כשההשתלטות שלהם על שתי החברות אירעה באמצע שנות השישים. דווקא קרייזלר הבינו את מה שהבינו GM בערך באותו זמן, שאין הצדקה כלכלית להחזיק בשתי חברות שמייצרות מוצרים מקבילים, והחלו לדחוק רכבים בתכנון-רוטס לטובת רכבים מתכנון-סימקה, גם בשוק הבריטי. מה לעשות שהסימקות היו מוצלחות יותר, ואמנם אתם מדברים פה על ה-1000, אבל אני מחבב מאד את המחליפה שלה, ה-1100, שהייתה אחד ההאצ'באקים המודרנים הראשונים ורכב מוצלח מאד: אגב, מעניין שסבא שלי היה חובב סימקות והחליף 1000 ב-1100 (שאותה אני זוכר מצויין). אח"כ כבר עבר לסובארו DL שנת 1983, כמו כל עמישראל... כן, היה שת"פ בין הקבוצות, שלמשל הוליד רכב בתכנון סימקה אבל בעיצוב בריטי, ה-1307, שנכר גם בארץ תחת השם טלבו בשנות השמונים: אבאבל אבל כאמור, אחרי שקרייזלר-אירופה קרסו, לא נשאר כלום מזה.
  9. 3 points
    עדכון - טיפול 20K ק"מ עברו להם כ-10 חודשים מהטיפול הקודם ו-10K ק"מ והמכונית נכנסה לטיפול במרכזי בשורק. טיפול גדול בו מחליפים שמן + מסנן, מסנן אוויר, מסנן אבקנים ומצתים ובדקו בלמים. שבוע שעבר במהלך השרב הכבד, הייתה לי תקרית מוזרה חד-פעמית באחד הבקרים - יוצא מהחניון המקורה לכיוון העבודה, לאחר 200 מ' בקרת האקלים מגיעה למסקנה שקר מאד בחוץ, ועוברת למצב חימום בעוצמה מירבית (?!). מוריד את הטמפרטורה, המערכת חוזרת לקרר ולאחר 2 דקות שוב מתחרפנת ועוברת למצב חימום מירבי (כאשר 45 מעלות בחוץ להזכירכם). עצרתי בצד, דוממתי את המנוע והנעתי שוב והמערכת חזרה לקרר כתמול שלשום. מאז, המערכת עבדה ללא דופי (אם כי הביצועים שלה בשרב הם בסדר, לא רע אבל לא מצויין). ביקשתי בכל זאת שיבדקו את המערכת - עשו בדיקה, לא מצאו בעיה במדחס, עדכנו קונפיגורציה (לא ברור לי בדיוק מה זה אומר), שאבו את הגז מהמערכת ומילאו מחדש. מקווה שלא יחזור. עלות הטיפול לא זולה, ע"ס 1450 ש"ח לאחר 10% הנחה. נציג השרות השאיר לי רק את הקבלה ושכחתי לבקש שישאיר לי את פירוט הטיפול. כמו כן, הספקתי לחדש את הביטוח והוא שמר על אותו המחיר כמו בשנה הראשונה שזה ממש יופי. צריכת הדלק חסכונית להפליא, אין צריכת שמן כלל בין הטיפולים. מאז הטיפול האחרון, הספקתי להיות ביום מסלול נוסף בערד (התוואי המלא) - התוואי הכי מעניין ומהנה לדעתי, נהנתי מאד. הקורונה מנעה את האופציה לעוד יום מסלול ועכשיו נחכה לחורף הבא. המכונית כיפית ושימושית ואני מאד נהנה איתה. זהו להפעם.
  10. 3 points
    לא הבנתי מה הקשר. אני משווה בין אקלימה של ישראל לבין זה של שווייץ? מאיפה הבאת את זה? תיקרא למשל את מה שקורן כתב. אני מתמרמר על הגישה בישראל, ויכול גם להעיד באופן אישי מהעיר שבה אני גר - רמת גן. האחרונה נחשבת לאחת הערים הירוקות בארץ ודואגת תמיד לפרסם זאת, אבל בישיבה שביקשתי לבצע עם מחלקת הגינון והנוף, כאשר התפארו שם בפניי שרק בשנה שעברה נטעו כך וכך מאות עצים, הוצאתי להם את האוויר מהבלון: אמרתי להם שאני לא מתכוון לעצים שבפארקים. אני מתכוון לעצים במדרכות, עצים שנמצאים שם לרווחת התושבים. 4 מחלקות יש בעיר שלי שאמונות על גיזום עצים ושיחים. ארבע! מחלקות שעובדות ע"פ מיכסות (!), מח' שהן בעצם זכיינים של איזה יצור שמעולם לא למד גננות או נוף ושאין לו מושג בסיסי בגננות ובעצים וכורת בשמחה על ימין ועל שמאל. כבר הרבה זמן לא שמעתי דבר מטופש כל כך. כל עץ סופח מהאוויר כמה וכמה ק"ג של אבק בשנה, ופולט - כמו שכל ילד בכיתה ג' יודע - חמצן. הוא מוריד טמפרטורה, עוצר את קרינת השמש המופרעת במדינה החמה שלנו, נותן בית לציפורים ועטלפים שאוכלים לנו את היתושים המציקים, עוצר את התפשטות המדבר וכו'. אנשים פשוט לא מבינים את זה. הם הולכים להם מהחניה המקורה למעלה, אל הקניון וזהו. אין מחשבה קדימה, אין הבנה וכן - גם אין תרבות. בסופו של דבר מדובר גם בענין תרבותי, ההבנה הזו. שימו לב שכאשר אתם צועדים באיזו עיר באירופה, רוב היופי מגיע מהעצים המפוארים שיש שם. אנחנו בכלל לא שמים לב לזה, אבל חלק מהקסם מגיע מהם. אני מדבר על ההבנה: מה שבשוויץ הקרירה הבינו וגם פועלים לשם כך, פה בארץ זרקו לפח והולכים אחורנית. איפה החזון המפורסם של העם היהודי, איפה.
  11. 3 points
  12. 2 points
    הדבר היחיד שוודאי זה מוות ומיסים. קורונה מטפלת במוות. אני מטפל במיסים.
  13. 2 points
    רכב יקר שלא בצדק. אם כבר הגעת לרמת המחיר הזו, כדאי שתבדוק את הפיג'ו 2008.
  14. 2 points
    שנייה אני אלך לשאול אותם. יש לך מאגר בלתי נגמר של יציאות מעיקות...
  15. 2 points
    יפה, זו בדיוק הייתה הכוונה שלי, להעלות מודעות, כי שמעתי על התקלה הזו לא פעם, והתיקון ממש לא מורכב.
  16. 2 points
    היום בקופה בסופר, אדם מבוגר בן 70+, עם מסיכה על הצוואר, לוקח 5-6 שקיות ובין כל שקית דוחף את האצבע לפה ודופק בה ליקוק על גבול המציצה אחרי שמזמז חצי סופר. מה נסגר
  17. 2 points
    אני אצטט אותך וארשום שאתה צודק בין היתר כדי לעצבן אנשים אחרים קצת.
  18. 2 points
    שוב המשפטים האלה היו נכונים לתחילת מרץ, כשאף אחד לא ידע מה קורה ומה זה קורונה כשאנשים באמת האמינו שאם הם יצאו מהבית הם ימותו. זה גם מה שראש הממשלה היקר שלנו ניסה לרמוז לנו כשאני התחלתי לתלות ציוד של 500-1000 ק"ג בגובה, הייתי רואה מישהו שמתקרב לבסיס והייתי קופץ עליו, לפעמים גם דוחף אותו ומתנהג בצורה שאני קצת מתבייש בה היום למה? כי תמיד חשבתי שאם הכל יתמוטט יכול להגרם נזק שיהרוג אנשים ואני אצטרך לשבת בכלא לאט לאט הבנתי שאני עובד בצורה סופר בטוחה, יודע בדיוק מה אני עושה, ואין סיכוי שכל הפדיחות שאני רואה מכל מיני מקומות בעולם יקרו לי כל עוד אני יודע מה אני עושה אז היום אני מרשה לעצמי אפילו לא להיות נוכח באירוע, רק בהקמות אותו דבר כאן היום כולנו יודעים שהסבירות שאם אני בן פחות מ 70, ללא מחלות רקע, המחלה הזאת תתקוף אותי בצורה קשה - היא נמוכה ביותר לא ידענו את זה ב 15.3 לכן ההתנהגות בגל הבא תהיה שונה מההתנהגות בגל הקודם סבבה.. מי שרגיל לנסוע ביום יום אחרי ששתה כמה כוסות טובות, להחזיק את הטלפון כל הדרך ביד לא יכול לבוא בטענות שהוא מת בסוף אותו דבר במקרה הזה החיים ימשיכו כרגיל, עם מסכות וריחוק, מי שידבק ידבק. כולנו יודעים שרוב הצעירים שידבקו לא ימותו אם אתה תחליט ללכת לבקר את סבא שלך כשיגידו לך להתרחק ממנו זאת בעיה שלך ושלו המדינה לא צריכה להיות בסגר בגלל שאנשים מוכנים לסכן את המבוגרים במשפחה
  19. 2 points
    עכשו אתה סתם פולט חרא למקלדת. שחרר...
  20. 2 points
    אוי אתה כזה דמגוג, זה משהו. ההבדל בין המצב כרגע לבין מה שהיה כשטראמפ או ג'ונסון בחרו לקבל את ההחלטות שבחרו, זה שהמחלה דועכת במדינות רבות, כולל ישראל. היה סגר בארץ. הוא נגמר. לא כי כולם פופוליסטים ורק לך איכפת מבריאות הציבור. אלא כי יש אנשים שלא חיים במגזר הציבורי ואין מי שיממן להם את העץ הכסף. וגם אם תכתוב עוד מאה פעם שזה הולך ביחד - האופציות בעולם הן לא סגר מוחלט או מוות וגופות ברחובות. מי שמקבל את ההחלטות מבין שלכל החלטה יש מחיר. אתה בצורה מאוד ברורה לא. וההקצנות שלך ושל דומיך פה, זו אחת הסיבות, אם לא ה-סיבה, שבגללה אנשים מתנהגים בחוץ כמו שהם מתנהגים. כשצועקים "זאב, זאב" נונ סטופ, קשה לשכנע אחר כך שכן, יש בעיה, אבל לא ברמה של חטיבות מילואים נכנסות לתל אביב ומפנות גופות כאילו אנחנו בדרך לחוות את הירושימה 2. לזה, אגב, גם טרנסופרטר התייחס יותר מפעם אחת. אבל היה יותר חשוב להגחיך את הסגנון או לספר שהוא שונא את ההורים שלו.
  21. 2 points
    נו.. אתה לא רואה את הבעיה שאתה מציג? אתה מציב את הרף גבוה יותר, מבחינתך 250 מתים זה לא מספיק על מנת לשנות התנהגות. הגענו ל 250 מתים רק עם 17,000 חולים, יש בארץ 9 מיליון אנשים , כלומר כל רף שתציב לצורך שינוי ההתנהגות הוא רף שנגיע אליו. פה אתה מציב את הרף על אינסוף, מבחינתך לא משנה כמה גופות יהיו בערמה, כל עוד המקומות פתוחים אנשים יגיעו. לפחות תוסיף עוד סעיף, כל עוד הברים והמסעדות יהיו פתוחים וכמות המתים היומית לא תעבור את ה-100 אז הם יהיו מלאים. אז כמה גופות ליום מבחינתך זה מספיק על מנת שאנשים לא יגיעו למסעדות? או שאין מספר כזה?
  22. 2 points
    לאור החידוש הנפלא באתר שמאפשר לפתוח מועדונים, חשבתי על רעיון שיוכל להיות (לפחות לדעתי) מעניין מאוד לאנשים רבים. אממה? אני מאמין שמישהו אחר עם יותר זמן/סבלנות/ידע/ניסיון/רעיונות ממני יוכל להביא תוצאה טובה יותר. הרעיון הוא מועדון 'חולה הגה תפרן', או כל שם אחר. הקונספט מאחוריו הוא שיש בפורום חובבי רכב רבים שלא ממש יכולים להגשים את החלום שלהם ונאלצים להתפשר ולהסתפק בפחות. במסגרת ה'פחות' הזה הם (אנחנו) מנסים לעשות את המקסימום. אנשים שרוצים פוקוס ST ומסתפקים בפיאסטה אטמוספרית (אבל היא ידנית והשלדה נהדרת!), אנשים שמעלים פוסטים בנוסח 'מהנה לנהיגה בתקציב נמוך', או 'הנעה אחורית חזקה וידנית, עד 35K'. מכירים את הסגנון? יש המון נושאים שמעניינים אנשים כאלה. קנייה, אחזקה, שיפור וכו'. קניית צמיג יקר, כדאית ביחס לתוצאה? כמה מורכב לקנות ולתחזק 206XS? והשמים הם הגבול. יש כאן מישהו שמעוניין להרים את הכפפה?
  23. 2 points
    שני הסנט שלי: יש בישראל לא מעט בשר איכותי משוייש טוב ומיושן. אני קונה הרבה: בריסקט, אסאדו, פלאט איירון, אנטריקוט,סינטה, פיקניה, פלאדה צוואר. לעישון, מינגול,וצלי. המאפיין שאני מוצא הוא חוסר אחידות. גם אצל קצביות נחשבות מקבלים כל פעם רמה אחרת של שיוש וישון. הפרקטיקה שאני פיתחתי היא שקנית בשר לוקחת זמן, לוקח בחשבון שלפעמים עוברים 3 מקומות עד מציאת נתח מתאים או משנים תוכניות תוך כדי ריצה: ממנגל למעשנה בדרך כלל. השיטה הזאת מוצאים נתחים במחיר סביר. וכן, כשמוצאים נתח טוב קונים יותר ומקפיאים. הטרייד הוא תהליך רכישה ארוך יותר. מצטרף תמונה מלפני שבועיים של נתח 5 מדבאח שנרכש ב50 והיה כל כך מוצלח שהגעתי ממנו מינוטים וסטייק רגיל עם איכות של סינטה. איתן מאופיין במחירים גבוהים מאוד אבל גם ברמה יותר גבוהה ואחידה מהשאר כך שבהחלט הגיוני שלקוח עם כיס עמוק יבצע אצלו רכישה של בשר לאירוח של שבת ל20 איש ב3000 שח... Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
  24. 2 points
    אני יכול לצאת מהבית , ולצעוד 5 ק"מ בלי לפגוש אף אחד. ולא לעבור ליד שום בית אחר. ובדרך לצלם את תל אביב
  25. 2 points
    עצה שלי, תפסיק לשכנע את עצמך עם מחירונים וכאלה. לא תקבל 22 אלף על האוטו הזה גם אם יתהפך העולם. הדיזלים של הטראג'ט (2003-2004) נמכרות באיזור ה 10-15 אלף שח (מחיר דרישה ביד-2 לפני מו"מ), והבנזין נכחדו (כן גם הם תוחזקו תחזוקת שבר וניתן למצוא ביד-2 מכוניות בגרושים שצריכות שיקום. חלקם בלי טסט אפילו). זה רכב מודל 2002 - משמע הוא על הכביש אוטוטו 20 שנה. אין שום היגיון לשלם עליו 22K ש"ח כשבמחיר הזה אתה יכול לקנות רכב בן 10 ואולי אפילו פחות עם 7 מושבים (מבלי להיכנס לויכוח הניצחי על מי יותר אמין ומי פחות, כי כמו שאתה רואה - הגיל לא פוסח על אף אחד). ברכב חדש יותר אתה מרוויח בטיחות טובה יותר בכמה רמות (פרמטר שאין לזלזל בו כאשר מדברים על מכוניות מתחילת שנות ה 2000 ביחס לכאלה של איזור 2010, שמיים וארץ, לרבות מערכות אקטיביות [ESP] מצילות חיים). איציק
  26. 2 points
    הפרסום הרשמי כאן להערכתי יפורסם מחר, וצפויה עליה.
  27. 2 points
    רוב האוכלוסיה בישראל לא גרה במדבר. כמות הגשם השנתית בתל אביב דומה לכמות הגשם השנתית בברלין (מוזמנים לבדוק). לפני שישים שנה בבאר שבע הצליחו לעשות דברים בנושא הצללה וגינון באקלים מדברי, משום מה עכשיו לא מצליחים לעשות זאת. למה? כי כנראה את מקבלי ההחלטות ברשויות השונות זה לא מעניין, ומתכננים שאותם זה כן מעניין בוודאי נאלצים לסכור פיהם ולעשות מה שמזמינים מהם, אחרת לא תהיה להם עבודה. ראש מועצה ישן מקים פארק חדש כדי לפאר את שמו, האם ינטעו עצים רחבי נוף שעושים צל? לא ולא, מניחים תועפות דשא ומנקדים אותו בקבוצות של דקלי תמר ארורים - יימח שמם וזכרם אמן החדקונית תאכל את כולם עד השורש. ומה שמצחיק - דקלי התמר האלה גם הכי יקרים לרכישה (אלפי שקלים לעץ בוגר למיטב ידיעתי).
  28. 2 points
    בדיוק. חנייה פרטית שלו, מונה שלו, מחסן שלו, התקנה על ידי איש מקצוע מוסמך. מה עוד אתם רוצים? אה, אני יודע, בטח קנה איזה ג'יפ אירופאי חשמלי ב-400 אלף שקל והשכנים פתחו את העיניים הגדולות שלהם. טוב מאוד שנכנס בהם ועל דרך יצר תקדים משפטי למען רוכשי רכב חשמלי בעתיד שיצטרכו להתמודד עם שכנים צרי עין.
  29. 2 points
    בשביל 900 שקל לקילו, אני מצפה מזה שבעל האטליז ישן עם הפרה באותה מיטה עד היום שהיא נשחטה.
  30. 2 points
    ~ ישראל שואפת, ברוב תחומי החיים, להיות כמו אמריקה ולא כמו אירופה. כשמבינים את הנקודה הקריטית הזאת - צריך לומר תודה שבכלל יש שם עדיין מדרכות, אחרי שכבר מזמן חיסלו את הקונספט של 'שכונת מגורים' לטובת השבלונה של בלוק מגדלים + קניון שאי אפשר להיכנס או לצאת מהם בלי אוטו. צל (הליכה ברגל) זה לחלשים, בערך כמו תחבורה ציבורית, והמדינה שבה אתה גר היא כזו שבה רק החזקים נלקחים בחשבון.
  31. 1 point
    שמע נראה טוב , אני דווקא חושב שממש רואים הבדל
  32. 1 point
    דוגמא לאחת השיטות המקובלות לפולי עם הגנת עומס יתר.
  33. 1 point
    הג'ק עגלה הזה ב-129 ש"ח גם קורס. בגלל זה אגב לא נכנסים מתחת לרכב בלי בוקים.
  34. 1 point
    ממליץ לך להשקיע 129₪ ושיהיה לך ג׳ק עגלה בבאגז. אתה לא יודע איך זה מקל כשקורה תקר בצמיג.
  35. 1 point
    אופציה שלישית 10 מיליון תושבים יצאו לרחוב עם מסכה, ישמרו מרחק, לא יתקהלו, יתנהגו לפי הכללים ואז כולנו נוכל לשרוד את זה איכשהו עד שיהיה חיסון. ובוא, בפעם ה-30 הסיכון הוא לא רק לבני 70+ אלא גם לאנשים צעירים יותר וכנראה גם לילדים על סמך מחקרים חדשים שמתפרסמים. נכדים ילכו לעשות להם קניות בסופר? מה לגבי ביקורים בקופת חולים? מה לגבי הזמנה של אנשי מקצוע? מה לגבי התאווררות? הנזקים הפסיכולוגיים של סגר ממושך וניתוק מהחברה? עזוב על מה אתה מדבר בכלל אתה לא הצלחת לשרוד חודשיים בבית ותראה באיזה קלות אתה תומך בכליאה של מיליון בני אדם בבתים שלהם. בוא נעשה את זה הפוך נאסור עליך לעבוד עד שיהיה חיסון, נשלם לך על הציוד ונשחרר את הקשישים? הנה אתה רואה זה יכול ללכת גם בכיון הפוך.
  36. 1 point
    קוראים לזה "חוקן כפפה". התאור צריך להיות קצת יותר צבעוני.
  37. 1 point
    ובנוסף על כך לדעתי, ויהיו כאלה שיחלקו עליי לא להשקיע את הכסף זה גם סוג של סיכון. הערך הנומינאלי נשאר אבל בערך הריאלי הוא נשחק.
  38. 1 point
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סליחה. אחריות וישראלים זה לא משהו שעובד. כל מדינה שהתעלמה מהנגיף - בסוף לא הגיע למצב שבו לא יכלה יותר להתעלם. מעניין איך זה יראה כאן.
  39. 1 point
    ימי מסלול - נהיגה עם קסדה כדי לא לנקוע את הצוואר, להפוך את משענת הראש (לשלוף החוצה, לסובב, להחזיר)
  40. 1 point
    לפי המפרט הרשמי של היצרן, טיפול אמור להתבצע כל 20K ק"מ או שנה. כל 20K יש להחליף מצתים. אני עושה בערך 12K ק"מ בשנה, אז החלטתי לעשות החלפת שמן כל 10K, וכך יוצא לי טיפול קטן/טיפול גדול. Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  41. 1 point
    יש כאלה שמשתמשים בבורסה כהימורים- קונים במטרה למכור תוך זמן קצר. במקביל, אפשר להשקיע לטווח ארוך, זה לא סותר. לא אמרנו שרכישת ניירות ערך בבורסה היא בהכרח לא הימור, אלא שאפשר לעשות את זה כהימור (ספקולציה) או כהשקעה.
  42. 1 point
    אין שיטה אחת כי אין מוכר אחד. יש מוכרים ששיטה X תגרום להם רק לאנטי ויש מוכרים שבאותה שיטה יורידו הרבה במחיר. יש מוכרים שרוצים למכור מהר תמורת התפשרות על המחיר ויש מוכרים שמצידם להשאר עם הרכב רק לא למכור בשקל פחות מהמחירון. כמו שנאמר לך - תדע מה האלטרנטיבות שלך. אם זה רכב מיבואן - גם מה עסקאות 0 ק"מ על הרכב רלוונטיות ומבצעי חבר. רכב שהמחיר שלו אצל היבואן 120 ונמכר ב-0 ק"מ ב-100 יקבל הנחה יפה יותר אצל היבואן מאשר רכב שאין לו צפי למלאי ל-3 חודשים. בד"כ הנחות חבר זה הגבול התחתון פחות או יותר שיגיעו איתך. אני ממליץ לך ללכת לסוכנות. לקבל הצעה. להשוות בין סוכניות משנה. יש הבדלים. אחרי זה לבדוק ואפילו לשאול בפורום לגבי ההצעה. אנשים מתביישים משום מה לספר מה ההצעה שנתנו להם.
  43. 1 point
    אני רק אומר שחלק מהפיצ'רים אפשר להוסיף רק על ידי קידוד, אבל חלק דורשים גם חומרה. לדוגמא אם בדגם שמגיע לארץ אין חיישן מפלס במיכל של הוישרים, שום קידוד לא יעזור...
  44. 1 point
    זה לא משנה מה היה לפני. הבן אדם מנוטרל באזיקים,להשעין לו את הברך על הצוואר במשך 10 דקות זה לא כוח סביר. אני רואה בזה רצח של עצור. המשטרה המקומית שלנו מאוד מאוד עדינה וממש לא עם יד קלה על ההדק. לפעמים אני רואה מעצרים ותוהה למה לא הופעל יותר כוח.
  45. 1 point
    אחד בלי התיוג "וואגיו", אבל שהגיע עם שיוש די דומה, בחוות צוק (אנטרקוט פריים ריב, 180 ש"ח/קילו) הטעם היה נהדר בדיוק כמו המראה. וואגיו לא קניתי בארץ במחיר זול יותר, כי לא מעניין אותי לאכול "וואגיו" בארץ, והשרשור מדגים למה. נניח לרגע שאין בשום מקום אחר בארץ וואגיו, והנתח שלך מגיע ברמה קצת יותר גבוהה מכל דבר שאפשרי למצוא בארץ. מילת המפתח היא "קצת". יש פה אחלה נתח, אין פה סנסציה. אז מה אם כביכול לא ניתן להשיג בשום מקום אחר בדיוק את אותו הדבר? זו לא הצדקה אוטומטית למחיר. ולכן שזו האופציה, לא אקנה וואגיו מסורס בארץ (דירוג נמוך, כשר כלומר הוטבע למוות במלח), ואת הוואגיו שלי אוכל בנסיעות, ברמה גבוהה בהרבה, טרי יותר, ובמחיר נמוך יותר. עד אז, אסתפק בבשר הבאמת אחלה שיש לארצנו הקטנטונת להציע, או ביבוא ברמה מכובדת מאוד שיש לכאן משלל מדינות- ברבע מהמחיר (או פחות!)
  46. 1 point
    המיני החשמלית היא עבודה בעיניים. לקחו את המכלולים של BMW i3 ושמו בתוך מרכב של מיני. גם ב-2014 המחיר של ה-i3 היה מופרז, אבל התמחור שלהם כיום פשוט הזוי ולא רק בישראל. המיני החשמלית עולה בארה״ב רק $5000 פחות מטסלה מודל 3 בגרסאת הבסיס שהיא יותר גדולה, יותר מהירה, עם טווח הרבה יותר גדול ויותר חסכונית.
  47. 1 point
    לא רואה שום בעיה ברכב חשמלי עם טווח 235 ק"מ מוצהר, כנראה 170 אמיתי עם מזגן. יש אנשים ואני ביניהם, שנוסעים 30-40 ק"מ ביום רגיל ו 80 ק"מ ביום חריג. אני כן רואה בעיה עם רכב חשמלי לטווח הזה במחיר של יותר מ 70-80 אלף ש"ח.
  48. 1 point
    לא צריך 60 אש"ח, גם ב90 זה ישתלם אבל לא במחירים האלה של הזואי או הליף, בטח שלא במחיר של המיני.
  49. 1 point
    המערכת CONNECTED CAR, של כלמוביל אינה תומכת באנדרואיד אוטו. יש לה תוכנות מותקנות מראש, די הרבה הייתי אומר, הרבה מהם בתחום המוזיקה. אבל היא נעולה להתקנות חיצוניות, מלבד עדכונים שמקבלים באופן אוטומטי ברשת. לגבי מה שעשו במוסך, זה פשוט מאוד, סוג של איפוס. בשלב ראשון, לאחר כיבוי מנוע, לפחות 5 דקות, נכנסים לרכב, לוחצים על כפתור ההדלקה של הרדיו רצוף, ויחד עם זה, מניעים את הרכב. צריך להמשיך ללחוץ רצוף על כפתור ההדלקה של הרדיו, גם לאחר התנעת הרכב, עד שמופיע הלוגו, וגם לאחר מכן. זו פעולה שבדרך כלל נמשכת 20 שניות. כלומר לא לעזוב את כפתור הרדיו, עד שהמערכת מתחילה להתאפס לבד מעצמה.
  50. 1 point
    עלול אבל להגרם נזק כלשהו, מלגור אצל החמות בחצי חדר.
לוח הניקוד מוצג לפי אזור זמן ירושלים/GMT+03:00
×
×
  • Create New...