Jump to content

לוח ניקוד


תכנים פופולרים

תכנים שצברו את הניקוד הגבוה ביותר מתאריך 04/05/20 in בלוגים

  1. 1 point
    סיבות נפוצות להחלפה: רכיב פלסטיק עם אורך חיים יחסית קצר, נוטה להיסדק ולהתפרק באזור ה70-90 אלף ק"מ. מקט: 25193922 (מקט ישן: 55565334) עלות החלף בישראל: 200-300 ש"ח. עלות החלף באמזון כולל משלוח לישראל: 100-120 ש"ח (מקורי ACDELCO) עלות חלף תחליפי באלי אקספרס כולל משלוח לישראל: 50-70 ש"ח (מנסיון, איכות זהה למקורי בהשוואה אחד מול אחד, לא אתפלא אם יוצר באותו מפעל) *מגיע עם חיישן טמפרטורה, ברגים ואטם חדש - גם התחליפי. כלים נדרשים: סט בוקסות כוכבים (E) (נדרשת בוקסת E10 אם איני טועה) פלייר שפיץ/כלי יעודי לבנדים. נוזל קירור מקורי DEXCOOL להשלמה זמן עבודה: עד 30 דקות. העבודה: 1. יש לנתק את הצינור העליון המחובר עם מחבר ייעודי התפוס בקליפס מתכת. יש להוציא את הקליפס עם מברג שטוח ולאחר מכן למשוך את הצינור החוצה כלפי מעלה. 2. יש לנתק את שלושת צינורות המים הנוספים באמצעות כיווץ הבנד על ידי פלייר שפיץ/כלי יעודי לבנדים ומשיכת הצינור במקביל או הזזת הבנד הצידה ומשיכת הצינור. ישנם 2 צינורות בחלק הקדמי של יצירת המים, וצינור אחד בחלקו האחורי במידה ויש קושי להגיע לצינור האחורי או בכלל לכל אזור יצירת המים ניתן לשחרר את צינור האוויר שמחובר לבית המצערת ולהסיטו הצידה עד לסוף העבודה. נדרש בוקסה 7MM לפתיחת הבנד שלו. 3. יש לנתק את פלאג החשמל המחובר לחיישן הטמפרטורה ביציאת המים (יש ללחוץ על הקליפס ולמשוך) 4. יש לפתוח את שלושת הברגים המחזיקים את יציאת המים במקומה ויש להעזר במאריכים מתאימים בכדי להגיע אליהם, לאחר מכן לשלוף את יציאת המים החוצה. 5. יש לנקות עם מטלית ככל הניתן את האזור טרם התקנת יציאת המים החדשה. 6. יש להתקין את יציאת המים החדשה חזרה בסדר הפוך, מומנט הסגירה של הברגים הוא 8NM, אין צורך ליישם RTV כיוון שהיציאה החדשה מגיעה עם אטם שעושה את עבודתו נפלאה. 7. יש להשלים נוזל קירור DEXCOOL לפי צורך, להניע, להמתין להתחממות המנוע לטמפרטורת עבודה ולוודא שאין נזילות. מומלץ לעקוב יום - יומיים לאחר מכן ולהשלים מעט נוזל קירור במידת הצורך. ** מערכת הקירור ברכב זה מנקזת אוויר "מעצמה" ואין צורך של ממש בניקוז אוויר ידני, רק מעקב ביום יומיים הראשונים והשלמה של נוזל במידת הצורך. בהצלחה מדריך ביוטיוב למעוניינים:
  2. 1 point
    סיבות נפוצות להחלפה: תקלה בשסתום PCV במכסה השסתומים המחייב את החלפתו (קוד תקלה נפוץ P0171) חשוב לדעת - הגורם לכשל בשסתום הנ"ל לרוב נובע מבעיה נוספת בשסתום הPCV של סעפת היניקה שלא תמיד גוררת קוד תקלה או בעיה מורגשת - אם החלפתם מכסה שסתומים בגלל כשל בשסתום המכסה, מומלץ לבדוק את תקינות השסתום בסעפת היניקה. הסבר מפורט בפוסט נוסף בקרוב. מקט: 25198877 עלות לחלף בישראל: 600-650 ש"ח מקורי. - המחיר דומה אצל היבואן ובחנויות חלקי חילוף אחרות מנסיון שלי. תחליפי סיני בישראל ניתן להשיג ב400-500 ש"ח. תחליפי סיני באלי אקספרס ניתן להשיג ב150-200 ש"ח כולל משלוח. מקורי באמזון, כולל משלוח ניתן להשיג באזור ה350-400 ש"ח. *החלף מגיע עם אטם חדש וברגים חדשים מובנים. כלים נדרשים: סט בוקסות כוכבים (E) נדרשת בוקסת E10. סט מברגים/בוקסות כוכבים הפוכים (T) נדרש T30. ידית מומנט. מעט RTV עמיד לחום (שפופרת קטנה, ניתן להשיג בכל טמבוריה, חנות חלפי לרכב). מומלץ בנוסף ספריי ניקוי בלמים/קרבורטורים ומטלית בכדי לנקות את המשטח טרם התקנת המכסה החדש. זמן עבודה: כחצי שעה עד שעה לכל היותר. העבודה: 1. יש להסיר את כיסוי הפלסטיק המכסה את המנוע, המכסה מוחזק על ידי 2 קליפסים ויש פשוט למשוך אותו כלפי מעלה. 2. יש לפתוח את 2 הברגים המחזיקים את סליל ההצתה, יש להשתמש במברג כוכב T30 ולהסיר את 2 הברגים, לאחר מכן להרים ולהניח בצד את סליל ההתצה. ניתן אך לא חובה לנתק את סליל ההצתה מפלאג החשמל ולהסירו לגמרי, אך ניתן לבצע את העבודה גם ללא הסרתו - כבל החשמל מספיק ארוך כדי להניח אותו בצד. 3. יש להסיר את מדיד השמן ומכסה פתח מילוי השמן מהמכסה, להסיט כל חוטי החשמל שתפוסים בחלקו העליון ובנוסף בצידו השמאלי של המנוע ישנו תופסן פלסטיק שעלינו לשחרר מהמכסה - הוא תפוס על ידי 2 קליפסים שניתן לשחרר עם מברג שטוח בקלות, להרימו ולהסיט הצידה. 4. יש לשחרר את כל הברגים המחזיקים את המכסה, ישנם 15 ברגים מסוג E10. 5. יש למשוך את מכסה השסתומים כלפי מעלה, יש להפעיל קצת כוח וניתן להעזר בפטיש גומי בכדי לתת מספר דפיקות קלות בצדדיו על מנת לשחררו בקלות יותר. 6. יש לנקות עד כמה שיותר את מסגרת המכסה לפני התקנת המכסה החדש. מומלץ להשתמש בספריי ניקוי בלמים/קרבורטורים - להתיזו מעט על מטלית ולשפשף בעדינות את כל מסגרת מכסה השסתומים בכדי להסיר כמה את הלכלוך שהצטבר ובכדי שהאטם החדש ישב בצורה מיטבית. 7. טרם התקנת המכסה החדש, יש ליישם מעט סיליקון RTV עמיד לחום ב2 נקודות החיבור המסומנות בתמונה: 8. יש לוודא שהאטם החדש יושב כראוי על מכסה השסתומים החדש, ולהניח את מכסה השסתומים במקומו. כעט עלינו לסגור את ברגי מכסה השסתומים על פי מומנט סגירה של 8NM ועל פי הסדר בתמונה הבאה: חשוב לציין כי סגירה במומנט הנכון ובסדר הנכון מבטיחה אטימה נכונה של האטם ומניעת נזילות שמן. 9. יש להחזיר את כל חוטי החשמל ותופסן הפלסטיק בצידו השמאלי של המכסה למקומם, להחזיר את מדיד השמן, מכסה מילוי השמן ולהתקין מחדש את סליל ההתצה. זהו וידאו המסביר כיצד לבצע את ההחלפה ביוטיוב:
לוח הניקוד מוצג לפי אזור זמן ירושלים/GMT+03:00
×
×
  • Create New...