Jump to content

לוח ניקוד

  1. liorwohl

    • נקודות

      8

    • הודעות

      1,639


  2. Smiro

    • נקודות

      5

    • הודעות

      2,906


  3. Buki

    Buki

    אחראי פורום


    • נקודות

      5

    • הודעות

      32,261


  4. vladclar

    • נקודות

      4

    • הודעות

      20,383


תכנים פופולרים

תכנים שצברו את הניקוד הגבוה ביותר בתאריך 17/07/21 בכל התחומים

  1. הייתי באיטליה קצת, טיסת low cost עם טרולי קטן אז אין אפשרות להביא דברים ענקיים. רוב האנשים היו חוזרים עם בגדים חדשים, אני חזרתי עם 4 טאסות מקוריות חדשות (והפלסטיק האדום הקטן שמחזיק את המוט של המכסה מנוע שהיה שבור אצלי) ואם כבר איטליה - עדיין רואים לא מעט פונטו דור ראשון נוסעות, חלקן מוזנחות חלקן שמורות. אבל יום אחד נתקלתי במפגש רכבי אספנות קטן ומאוד שמחתי להתקל שמה בפונטו דור ראשון 5 דלתות לבנה במצב מושלם. אחרכך נכנסתי למוזיאון מכוניות בטורינו אז היתה להם תצוגה (זמנית?) של מכוניות משופרות בסטייל של לפני 15-20 שנה. אז אחת מהן היתה גם פונטו דור ראשון. שמחתי לראות פונטו במוזיאון ופונטו משופצת במפגש אז אולי בעתיד יראו אותן כרכב אספנות מבוקש יחסית ולא כמו פיאט אונו שנעלמו. ראיתי פונטו קבריולט אחת במצב דיי סופני ופיאט ברקטה אחת שזה כאילו המיאטה של פיאט משנת 1995 על בסיס שלדה של פונטו, כשזה יהיה אספנות אני מקווה שיגיעו כאלה לארץ
    7 נקודות
  2. בחום הזה כמה ספינים והצמיגים הלכו. תתפלא כמה מהר הצמיגים נשרפים. ובדיוק בשביל זה יש מסלול, מקום סטרילי. שמים אותך בקבוצה של מתחילים ואתה נוסע לבד או עם מדריך לומד נהנה. אתה יכול גם כמו שאמרתי לסגור עם בית ספר לדריפטים וללמוד שם. בכל אופן לבד בחניון אתה לא תלמד כלום אם אין לך בייסיק. וזה ממש לא להשתולל עם הרכב. אם כבר, זו שליטה אולטימטיבית ברכב. לדעת להחזיק אותו בהחלקה מבוקרת.
    4 נקודות
  3. איך נפלו גיבורים, במצטבר באיזה 100 תגובות בערך ,האג'נדה שלי הייתה ברורה- "כיום רק משוגע יקנה רכב יד 2 מתוצרת PSA עם מנוע 1.2 טורבו". אז מה השתנה? האם אני סופר צבוע? כן , ובעיקר לא. מה שהשתנה זה שגיליתי שלסיטרואן יש 5 שנות אחריות. ככה שאם יהיו בעיות(ובתקווה שלא יהיו) יש אחריות יבואן. אני עדיין מאוד נגד לקנות רכב כזה ללא אחריות. ובקשר לרכב עצמו, מרגיש מאוד נוח, עם הרבה אופציות כיוון תנוחת נהיגה, שמקלות לי מאוד על הכאבים בגב ובברך. ובלי קשר אני מאוד אוהב את הצורה שלו. מלבד זה הרכב שנת 2018 עם 70 אלף קילומטר. שמור מאוד, מטופל לפי הספר, והציג בדיקת קומפיוטסט הכי נקיה שראיתי אי פעם. הרכב אצלי מאתמול, ככה שלא צברתי בכלל קילומטראז מעבר לכמה נסיעות ארוכות בתוך העיר. בהמשך אעדכן את השרשור הזה לגבי תובנות מול הרכב הקודם(יונדאי I30) למי שירצה פרספקטיבה להשוואה.
    3 נקודות
  4. מכיוון שאני חושב שלא כולם יודעים מה זה "עלוקה אלחוטית", אני מעלה הסבר קצר קודם כל יש לנו את לוח המקשים שמתקינים במקום כלשהו באיזור הנהג. לוח המקשים מתחבר פיזית רק למתח מצבר לפני הסוויץ' (קו שיש בו מתח כל הזמן גם כשהסוויץ' סגור), מתח אחרי הסוויץ' (קו שיש בו מתח רק כשהסוויץ' פתוח) ול"אדמה" - שזה המינוס של המצבר. חוט אדם - מתח לפני הסוויץ', ירוק - אחרי הסוויץ', שחור - "אדמה". "לפני ואחרי" הסוויץ' נדרש על מנת שהקודן ידע מתי להידרך אחרי כיבוי המנוע, מתי לא להידרך, מתי לאפשר להכניס קוד ומתי לא. מעבר לכך לוח המקשים לא מחובר פיזית לכלום. יש בו משדר שמשדר אות אחרי שמקישים קוד נכון. מי שקולט את האות, היא היחידה הפעילה, ה"עלוקה". זה ממסר עם פיקוד אלחוטי שסוגר ופותח מעגל חשמלי. הממסר הזה על מנת לעבוד גם צריך מתח הזנה ולכן מחברים אותו למתח מצבר אחרי הסוויץ' (הוא לא צריך לעבוד כשהסוויץ' סגור). חוט אדם - מתח אחרי הסוויץ', חוט שחור דק - "אדמה". חוט אפור זו האנטנה שקולטת את הפקודה מלוח המקשים. החוטים העבים הם הניתוקים, זו יחידה עם אפשרות לשני ניתוקים שונים שלא חייבים לחבר את שניהם, אפשרי לחבר אחד. המתקין בעת ההתקנה חותך ברכב חוט כלשהו שבלעדיו המנוע לא יכול להניע. לרוב מדובר בחוט של האנטנה של האימובלייזר. האנטנה מנותקת - האימובלייזר לא יכול לקורא את השבב שבמפתח - הרכב לא מניע. ברכב ההדגמה חותכים חוט הזנה ובמקום הנתק מחברים את ה"עלוקה". את הממסר של העלוקה אמורים להסתיר, עלוקה אלחוטית מאפשרת התקנה במקום נסתר שלא תלוי במיקום לוח המקשים. לאחר הזנת הקוד, לוח המקשים משדר אות לעלוקה. העלוקה קולטת את האות ומפעילה את הממסר שלה. הממסר סוגר מעגל עליו מותקן הניתוק ומאפשר למערכת שנותקה לעבוד - זאת אומרת מאפשר התנעה.
    3 נקודות
  5. דביל גדול שחותך 3-4 נתיבים בבוקר בכביש מהיר cause fuck you I'm a bus NO20210620-083129-015949~2.mp4 סתם דביל שלא מתכנן נסיעה כמו שצריך ועל הדרך מפריע לכל מי שנוסע אחריו NO20210621-072333-016075~2.mp4 דביל על ארבעה גלגלים עושה שטויות שדביל על שני גלגלים עושה בדרך כלל NO20210709-182141-017414~2.mp4
    3 נקודות
  6. בלי מזגן בחום של אוגוסט בלי מקלחת חמה אתה צריך להקים את ה"מחנה", לתחזק ולפרק אותו בסיום, להכין את כל הארוחות (לא רק את הבופה בבוקר) וכל זה בשביל ה"חופשה". לישון על איזה פיסטין או ליד איזה נחל או חוף בכנרת עם טינאייג'רים באוהל ליד שדופקים לך בראש עם הקריוקי והנרגילות עד 4 בבוקר. רואה? להגחיך ולזלזל אפשר על כל דבר. תגיע לגיל 47, עם שני ילדים בני עשרה, נראה כמה כח יהיה לך לכל הטירונות הזו. (ומי מהם בכלל יסכים להצטרף אליך לטיול שכזה). עד אז, נסה לקבל את העובדה שלאנשים שונים, מתאימים דברים שונים. מי שרוצה חופשה אחרת ממך, לא בהכרח אומר שהיא תהיה פחות טובה משלך. רק שונה.
    3 נקודות
  7. די הרבה זמן אני חושב על קנייה של רהיט שהוא באמת קלאסי ועל זמני - כורסא והדום של Herman Miller שנוצר ב-1956 על ידי האחים eames: האם יש רהיטים קלאסיים אחרים שאתם יכולים לחשוב עליהם שהייתם מוכנים לקנות לבית שלכם? האם יש דוגמאות אחרות לרהיטים שהעיצוב שלהם מתאים לכל כך הרבה סגנונות שונים?
    2 נקודות
  8. שבת שלום, הקדמה לאיך הגעתי אל הריו, לפני שנה מכרתי קיה פורטה 2011 וקניתי ניסאן סנטרה בצעד פזיז, בעיקר עקב מחיר מפתה ולחץ נפשי אחרי סגר קורונה ממושך שעברתי בצבא (אני איש קבע). הבנתי שעשיתי טעות והרכב הוא לא רכב טוב, יש הרבה סיבות אבל העיקרית הוא הגיר. מהר מאוד התחילו רעידות,דפיקות,קפיצות. מוסך ועוד מוסך ועוד בדיקה, כל פעם עושים משהו קטן ומסבנים אותי עד שהצליחו להוציא אותי מחוץ לתקופת האחריות. לאחר זמן מה התחילו תקלות קשות עם הגיר מה שהצריך כבר את החלפתו. גיר חדש 14K, מפירוק/שיפוץ 6-7K. חזרתי למקום שקניתי ממנו את הניסאן ו"דחפתי" אותה לטרייד אין, כמובן בבדיקה הגיר יצא מת אבל אחרי שכנועים הסכימו לקחת אותה. על הריו הוספתי 10K. העדפתי במקום לתקן את הגיר פשוט לשכוח מהרכב הזה ולהתחיל דף חדש. אז מה קניתי, למען האמת עד שלא קניתי כזאת לא ראיתי אפילו לא אחת על הכביש, תמיד ראיתי ריו האצ'בק אבל לא סדאן. בגלל מכלולי מנוע וגיר שזהים לפורטה שאני מכיר הלכתי על הרכב, הפתעות לא יהיו זה בטוח. הרכב שלי עלה ב6.2018 לכביש, קניתי אותו עם 84 אלף קילומטר. נראה די שמור מבפנים,בחוץ כמובן אחרי השבחה של ידיים שמאליות, הבדיקה יצאה פיקס. יש לו מנוע עתיק של הקבוצה, 1.6 עם 126 כ"ס וגיר 6 הילוכים פלנטרי פשוט. הטוב, נוחות הנסיעה הפתיעה אותי מאוד האמת, בצבא אני נוסע מידי פעם על I20 טורבו והיא מרגישה יותר נעימה וסופגת מהI20. הרכב מרגיש זריז, לא היה מזיק לדחוף לו את ה1000 טורבו אבל גם ה1600 לא מאכזב. אמינות - הרכב הכי פשוט שיש ולכן אני מאמין שלא יהיו הפתעות. עם הפורטה שהייתה לי פעם הייתי על 170 אלף קילומטר בלי שום פיפס. יחסית לסופר מיני הרכב כן מרגיש מרווח, מאחורה רק 3 רזים יצלחו לשבת יחד ותא המטען עם פתח העמסה יחסית צר. הפחות טוב, האבזור פשוט ובסיסי, הרכב מגיע די עירום. יש רק מערכת עם אפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו, מראות מתקפלות חשמלי, תאורה אוטומטית ומוביליי. זהו. הוספתי בעצמי בקרת שיוט, ג'נטים וחלונות מושחרים. צריכת הדלק, על הפנים. אם אני ממש אנסה אני אצליח להגיע ל1/13.5 במשאבה. לסיכום, הרכב משמש אותנו בעיקר בסופ"שים, באמצע השבוע הוא עומד ללא שימוש. לזוג עם כלב קטן הוא ממש אחלה. העיקר שלא יהיו הפתעות כי כבר נמאס לי לשרוף ימי חופש בהתחננות למוסכים. במידה ולא קונים אותו דרך טרייד אין ניתן לקנות אותו בפחות מ50 אש"ח בחברות הליסינג, למשפחות קטנות זה נראלי בול.
    2 נקודות
  9. שלום, אין דרך לתקן את הנזילה מתוך הדירה שלכם. במידה והשכנה מלמעלה לא מוכנה לתקן בעצמה ולא מאפשר לבעלי מקצוע מטעמכם לתקן את הנזילה מתוך הדירה שלה, אין מנוס מלפנות למפקחת על בניינים משותפים באיזור שלכם כדי לקבל צו לתיקון הנזילה. ההחלטה של המפקחת שוות ערך להחלטת בית משפט. אין קיצורי דרך, לצערי. אולי מישהו יכול לתרגם לה שהולכים לתבוע אותה, ועדיף לה לתקן בלי התביעה.
    2 נקודות
  10. את האמת אני חייב להודות שאני מכוון לרמת גימור הנמוכה ביותר .. אני מנסה להמנע מהגג הנפתח .. יש לי כרגע גג נפתח בגולף וכל פעם שאני פותח אותו, אני סוגר אחרי דקה מהשמש הנוראית בארץ אני חושב שזה קונספט נחמד ומגניב לסוע איתו בדולומיטים באיטליה, אבל בישראל כל מה שתקבל זה מכת חום. גם שמעתי שמועות שאפילו כשגג סגור , זה קורן חום בצורה לא נעימה ומבודד פחות טוב מהגג הרגיל שיש ברכבים
    2 נקודות
  11. במסלול אף אחד לא 'משתולל', להשתולל זה ללכת לחניון בלי שיש לך מושג מה עושים ומי שיסביר לך מה עושים ולעשות חראקות חסרות תועלת. רוצה ללמוד דריפטים? פנה למדריכים לנהיגה מתקדמת או ותרשם לקורס בדריפטים, במסלול מירוצים. רוצה ללמוד לנהוג? תרשם ליום מסלול, עם מדריך 1על1 ותלמד. יעלה פחות מג'אנט שבור.
    2 נקודות
  12. אוטו חשמלי הוא עדיין אוטו. וכפי שפגיעות במרכב ובשילדה מאוד רלבנטיות ברכב עם הנעת בעירה פנימית רגילה, כך גם ברכב עם הנעה חשמלית. חובה לבדוק היסטורית תאונות ומצב שילדה ומרכב.
    2 נקודות
  13. הוא כתב שהוא לא רוצה תואר. ובתור טכנאי בעבר ובוגר מדמ"ח (ובתור אחד שעובד בתחום כבר קרוב לשנתיים), אין שום קשר בין טכנאות לבין תכנות.
    2 נקודות
  14. זה נוהל יום העצמאות אצל הרבה משפחות. אחת הסיבות שאנשים אוהבים חופשה בבתי מלון זה כי לא צריך לבשל, לסדר ולנקות. המטלות בית האלה הרבה יותר מתישות מסתם יום עבודה סטנדרטי.
    2 נקודות
  15. שיט, כנראה שללמוד את התחום 6 שנים לא הספיק לי ואין לי מושג מה זה רשתות נוירונים. בעצתך, אחפש מקצוע אחר. ולענייננו - בשביל להשוות בין הלוגים ששמורים ברכב לבין השרת לא צריך ml. אין קשר. סתם סלט.
    1 נקודה אחת
  16. לדעתי אתה לא תמצא מקום כזה באיזור המרכז. וגם אם הוא קיים, זה עובר בשושו בין האנשים, ובטח שלא בפורום פתוח. רוב הסיכויים שכל מגרש שתשאר בו ליותר מ5 דק, מישהו כבר ידאג לסלק אותך ממנו בדרך כזו או אחרת. ובכל מקרה הייתי ממליץ לך לחכות קצת עם הדריפטים לימים פחות חמים. סלד גבוה ומהירות אפסית לא עושים טוב לרכב בחום הזה. נב - המלצה שלי, יש מגרש החלקה מסודר בפתח תקווה של drift king school. עלות הכניסה היא סביב 300-400 שח (תלוי ביום והשעות), ויש לך כמה שעות נהיגה ללמוד ולעשות שטויות עם הרכב במקום מתוחזק ומסודר ובלי כאב ראש.
    1 נקודה אחת
  17. איזה כיף, הצלחתי! ולקח לי בסך הכל שעה, במקום לשלם ל''איש מקצוע'' 200 שקלים.
    1 נקודה אחת
  18. בקצרה. הרכבים האלו לא נקנים מראש,אתה עושה הזמנה > החברה/אתר קונה בשבילך>מעביר על שם החברה את הרכב> מעביר על שמך. את האגרת הרישוי הם לא ישלמו בשבילך.
    1 נקודה אחת
  19. לא הגיוני. רישום בעלות כרוך בתשלום אגרה
    1 נקודה אחת
  20. 1 נקודה אחת
  21. הייתי מחבר לזה זוג רמקולים מהסדרה הקלאסית של קליפש:
    1 נקודה אחת
  22. אין קשר בין גז טבעי לגז פחמימני מעובה שזה מה שיש לך בתחנת דלק ובבית. את הגפ"מ מייצרים בבתי הזיקוק כאחד התוצרים מתהליך זיקוק הדלקים.
    1 נקודה אחת
  23. תציף בWD40 ותחכה לפחות חצי שעה עם מפתח מתאים, בשלב הראשון תנסה לבצע חצי סגירה (כן, סגירה) אפילו עם פטיש בקצה המפתח כדי לשבור את החלודה שעל התבריג. אחר כך תנסה לפתוח.
    1 נקודה אחת
  24. כן, V3 זאת מסדרה A119. לא סביר שתשים לב להבדלים ביניהן מכיוון שלשתיהן מפרט טכני זהה בדיוק - ז"א אותה איכות צילום. (פרט ל-WIFI שהזכרת שלא רלוונטי). לV3 יש מעבד מדגם Novatek NT96670 וחיישן תמונה מדגם Sony STARVIS IMX335. ל-A129 Plus יש מעבד מדגם Novatek NT96670 וחיישן תמונה מדגם Sony STARVIS IMX335. לדעתי לך על ה-V3 כי יש לה כבר זרוע וואקום ייעודית. https://s.click.aliexpress.com/e/_AMwDiq תושבת https://s.click.aliexpress.com/e/_9RIlSq
    1 נקודה אחת
  25. לא כולם מנהלים בכירים בגיל 35 ולא כולם סמנכ"לים. יש גם עובדים מנוסים בתחומם, ראשי צוותים, אחמ"שים, מנהלים זוטרים וכו', לדעתי דווקא הם הרוב בגיל 35.
    1 נקודה אחת
  26. ל-VIOFO יש כמה סדרות של מצלמות, בגדול ההבדלים הם באיכות הצילום ובאפשרות לחבר מצלמה אחורית נוספת (שמתחברת לקדמית). יש את V2/V3 שהן מצלמות בודדות לצילום קדמי, V2 ישנה יותר, V3 חדישה יותר עם איכות צילום מעולה. יש את סדרה A129 שמכילה כמה מצלמות דו כיווניות (שניתן לרכוש רק את הקדמית) באיכויות צילום שונות. ויש את גרסת A139 שיכולה לצלם 3 זוויות בו זמנית (קדימה אחורה ותא נוסעים). בתכלס מה שמתאים לך מבין כל האופציות זה ה-V3, רק לה יש תושבת וואקום ייעודית שמתאימה למצלמה. לכל השאר לא תמצא תושבת וואקום אלא רק הדבקה. התושבת איכותית מניסיון. בנוסף לאפשרות הכיוון של התושבת וואקום יש לך אפשרות לשחק גם בזווית הצילום של המצלמה, ככה שלא תהיה בעיה לחבר אותה לשמשה של משאית.
    1 נקודה אחת
  27. לא אמרתי שתפוצץ, גם לאכול אותם ברמה שמתחילים להתפורר כבר לא בטיחותי.
    1 נקודה אחת
  28. לא הייתי ממליץ לך להשתמש באותה המצלמה ולהעביר אותה יום יום מהרכב למשאית ולהיפך. בגדול רוב המצלמות הטובות כיום מגיעות עם תושבת דבק. לא פרקטי להעברה יום יומית. אין להשיג תושבת וואקום לכל מצלמה, ובנוסף אם הייתה תושבת כזו הייתה נשחקת מהר מתדירות ההעברות. הייתי ממליץ לך פשוט לרכוש 2 מצלמות נפרדות, אחת לרכב ואחת למשאית. כמובן שתלוי בתקציב שאתה מוכן להשקיע, אבל מצלמה קדמית טובה עם GPS והתכונות שתיארת תעלה סביב ה-90$. הייתי ממליץ לך כרגע על DDPai Mola N3 מבוססת על קבל חשמלי, רזולוציית צילום מקס’: 2560x1600p, זווית צילום: 140°, תמיכה עד 128GB, אפשרות ל-GPS ו-WIFI עם אפליקציה https://s.click.aliexpress.com/e/_dUq7jQ9 מדי פעם יש מבצעים שמוזילים אותה למחיר משתלם של 60$~ במידה ואתה רוצה להישאר ברעיון של מצלמה אחת, לך על VIOFO V3 עם תושבת וואקום (המצלמה היחידה בערך שיש לה אלטרנטיבה לתושבת וואקום). https://s.click.aliexpress.com/e/_AMwDiq מבוססת על קבל חשמלי, רזולוציית צילום מקס’: 2560x1600p, זווית צילום: 140°, תמיכה עד 256GB ואפשרות ל-GPS (שים לב שאין WIFI עם אפליקציה) תושבת וואקום https://s.click.aliexpress.com/e/_9RIlSq דבר נוסף בנוגע למצלמה עם סוללה שדרשת - לא הייתי ממליץ מכיוון שהן נחשבות לפחות אמינות. מצלמות עם קבל חשמלי עמידות הרבה יותר לאורך זמן. בשביל שהמצלמה תוכל לצלם במצב חנייה תצטרך לחבר אותה לפיוזים (ז"א לקנות 2 קיטים של התקנה).
    1 נקודה אחת
  29. לימוד נהיגה- לומדים בבית ספר עם אנשים שיודעים דבר או שניים, לא בגלל שהם יכולים ללמד אותך משהו חדש, אלה בגלל שהם יודעים לצאת ממצבים שאנחנו פחות רגילים או נתקלנו בהם, להם יש ניסיון ואת האמצעים ללמד אותו לצאת ממצבים פחות נעים. בנוסף כדי להביא סט צמיגים אחר לאימונים מאשר לנסוע על אותו צמיג, זה גם מקצועי וגם יחסוך לך הרבה כאב ראש במקרה שיתפוצץ לך צמיג ותהרוס ג'אנט או בטעות 2 צמיגים יכלו לפח בגלל דברים שלא בשליטתך. תיהיה חכם ולא צודק וכך תיהיה מוכן לכל תרחיש.
    1 נקודה אחת
  30. כבר דנו בנושא, מוזמן לבצע חיפוש בפורום. למנוע גניבה זה קשה, לפעמים המשאבים הם לא משתלמים על המוצר עצמו, בדיוק כמו שגונבים יהלום יקר או מסמכים של הפרוייקט הגרעין האירני, אם רוצים משהו יעשו הכל כדי לקבל או לשים את היד על זה. במקרה של רכב, האופציות העיקרית היא "לשדר" שאת הרכב שלך לא שווה לגנוב, כלומר, פריצה לרכב כלל התנעה שלו יכולה להימשך בין דקה ל5, בזמן הזה הגנבים חשופים ומפלילים את עצמם. אם אתה יכול להקשות עליהם באמצעות, מנעול להגה, מנעול להילוכים, מנעול לגלגל, לפרק מצבר, לחבר את הרכב בשרשרת כל פעולה שתאריך להם את זמן הגניבה הם פשוט ידלגו על הרכב שלך ויכלו לרכב יותר "נוח/נגיש". אבל אם יש לך דגם ספציפי והם חושקים בו.. רק אם תשים בסלון ולא תוציא מהמקום שלו ככה תשמור הכי טוב עליו. צר לי אבל זה הפתרונות הכי נגישים, כמובן קיימים אמצעי שליטה עיקוב מרחוק, ניטרול שליטה מרחוק. כל אלה מבוססים על תשלומים חודשיים ואף אחד לא מבטיח לך שהרכב יחזור ואם יחזור אז באותו מצב שהשארת אותו... תיהיה חזק
    1 נקודה אחת
  31. מזל טוב, תהנה מהרכב וסע בדרכים טובות.
    1 נקודה אחת
  32. המנוע הזה נמצא בהרבה מאוד רכבים של הקונצרן, לא רק בסיאט. נחשב מנוע אמין ולא בעייתי.
    1 נקודה אחת
  33. ברוכים הבאים לעשור השני של שנות האלפיים. בפעם הראשונה שכתבת את זה, זה דיגדג בקצה של העין.
    1 נקודה אחת
  34. מזל טוב ובהצלחה! מוזמן להעלות תמונות לרווחת השרשור 😎
    1 נקודה אחת
  35. שלום אני הייתי ממליץ ללמוד במסלול סגור לפני שמנסים בשטח ציבורי שיכולות להיות הפתעות.
    1 נקודה אחת
  36. לי יש דעה קצת אחרת. לדעתי תעבוד בעבודה שמשלמת לך הכי הרבה כסף עבור הכי מעט זמן, ואת יתר הזמן תשקיע בתחביבים שלך. תעזוב את הניסיון לשלב את העבודה עם התחביבים, לבני אדם יש תחביבים מוזרים - מרובם אי אפשר להתפרנס, גם מהתחביב שלך (גם מהתחביב שלי) אין דרך לעשות כסף. מה גם שדברים שאתה אוהב היום, אתה אולי לא תאהב מחר.
    1 נקודה אחת
  37. המערכת מסובכת אבל עירבבת פה כל כך הרבה דברים שאין קשר בין אחד לשני ושנשמע שסתם זרקת מושגים. מה הקשר בין שיטת העדכון, אלגוריתמי הml ובפרט רשתות נוירונים ואיך שני אלה מתקשרים לנושא של שינוי הקילומטראז?
    1 נקודה אחת
  38. בארץ זה לא קורה כי הכל כאן יקר. כבר הרבה זמן אני רוצה לקנות סוואנה (כי 4X4) ולאבזר אותה כואן מא עד ת וכשאתה מתחיל להיכנס לעלויות אתה מבין שזו הרפתקאה של רבע מיליון וזה אם קנית סוואנה ישנה
    1 נקודה אחת
  39. יותר פשוט, תהיה אתה יותר אחראי כשאתה מגיע אל ביתך, אל תמהר ללכת מהרכב או לדבר בטלפון תוך כדי, תנעל את הרכב , ותיבדוק דלת דלת אם הכל נעול. כמו שהיינו עושים פעם לפני כמה שנים , כשלא הייתה נעילה מרכזית ברכב.
    1 נקודה אחת
  40. גם אחת יחסית פשוטה של אורלבי תעשה את העבודה מעולה נגיד משהו כמו זה https://ksp.co.il/web/item/58835 אתה ממש לא רוצה להתעסק עם סוללות- זה מגיע עם סוללה פנימית וטעינה אלחוטית עם משטח מיוחד שמגיע עם המברשת. הסוללה מספיקה בערך לשבוע וחצי-שבועיים שימוש
    1 נקודה אחת
  41. אתה מתכוון לבקש כאן עיצה איך לעבור על החוק שוב?! סיוע למעשה מרמה?! לא כאן!!
    1 נקודה אחת
  42. אתמול עשיתי סדר במגירות של חלקי האלקטרוניקה שברשותי ומצאתי לד דומה לזה המקורי אבל בצבע צהוב. אם תרצה לשנות את צבע התאורה לצהוב אשמח לתת לך 2 לדים.
    1 נקודה אחת
  43. מה הכוונה ב"לא נראה לי שורדות בשמש"? מה הייתה הבעיה איתן? היה לך דיבור עם החנות של VIOFO? נשמע מוזר שיצא לך להחליף 2 מצלמות שהושקו בסה"כ לפני חצי שנה (שואל ממקום של מתעניין)
    1 נקודה אחת
  44. תבדוק סובארו, הם מוצלחים מאוד. תישן טוב עד שיגיעו התאומים....
    1 נקודה אחת
  45. זה מה שנעשה בלית בריריה, אישית אני מייחס הרבה פחות משקל לנופש הזה ולכן גם מוותר עליו בקלות לאור העלויות הלא סבירות אבל אני לא לבד בתמונה ולאשתי זה הרבה יותר חשוב ממני, ולי חשוב מה שחשוב לה ומשמח אותה
    1 נקודה אחת
  46. 1 נקודה אחת
  47. החלטה נכונה וצודקת. אין שום סיבה לסבסד רכב היברידי שהוא רכב מזהם. הגיע הזמן לעודד שימוש ברכבים ירוקים באמת שהם רק רכבים חשמליים. עדיף לך לקחת רכב חשמלי עם פחות 1,000 ש"ח בשווי שימוש. גם תחסוך כסף וגם תהנה מחווית נסיעה נעימה ושקטה בהרבה. בטוח שזה יעודד מעבר לרכב חשמלי ויש הרבה חברות גדולות בארץ שמציעות מבחר של רכבים חשמליים בליסינג משתלם.
    1 נקודה אחת
  48. עוד עדכונים מצאתי כלמני חלקים קטנים כמו למשל הגומיות והתושבת פלסטיק המקורית שיש לבורג העליון של המאוורר רדיאטור, חייתי טוב בלי זה, אבל יותר יפה שזה כמו שצריך להיות במקור ולא עם סתם חלקים ג'נריים שמחזיקים בערך. טוב שיש את האתר הזה עם מק״טים ושרטוט של כל החלקים https://fiat.7zap.com/en/fpun/pf/17683700-099/104/1+10401s02+1-0/ (את האום ״פרפר״ הזה החלפתי לאום עם נעילה יותר מאוחר, אין לי תמונה) השגתי מכסה להצתה אלקטרונית אבל מסתבר כנראה שיש כמה סוגים כי זה לא מתאים 100% עוד פלסטיקים חדשים ויפים (לא משנה עד כמה זניחים :)) ומשהו גדול יותר - ברור שהאוטו צריך צבע חדש כשמסתכים עליו מקרוב, אבל אני לא רוצה לעשות את זה כרגע. לא רוצה לאבד חלקים אצל פחח, לא רוצה לפרק את כל האוטו כדי לעשות עבודה נורמלית, לא רוצה להשכיב אותו שמה חודשים. אבל מבין כל האוטו המכסה מנוע היה ממש מזעזע (ובמקום שני דלת נהג שצריך להביא מאירופה) אז רציתי פתרון ל״בנתיים״, שזה יראה יותר ייצוגי. מצאתי מכסה מנוע בפירוקיה, אחד שלא עבר פחחות קודמת, כן היתה לו מכה מקדימה ועיקומים קלים לצערי, אבל לא היה מבחר. הבאתי אותו לפחח בלי שאר האוטו (אז ההבדלי צבע הקטנים הם לגמרי עלי ולא על הפחח, כי רק נתתי לו קוד צבע בלי שום רפרנס להשוואה) המכסה יצא ממש טוב, הרבה יותר ישר מהקודם, יושב סימטרי על האוטו. הקודם היה באלכסון ממש. כמובן אין זכר למכה שהיתה על המכסה החדש. אחרי ההרכבה של המכסה הפחח הראה לי שיש בעיה בגשר העליון-קדמי, איפה שהמכסה והפנסים יושבים, הוא יישר אותו מעט אבל צריך לראות מה עושים איתו בשביל שזה ישב ממש טוב. ובתכלס אם הייתי צובע את כל האוטו - הייתי מגלה רק אחרכך שהגשר הזה עקום, עכשיו יהיה אפשר להחליף או ליישר או לשחק בלי לפחד על צבע חדש. זה הישן לרפרנס המכסה החדש והעבודה עליו: ואחרי שהורכב (יש לי גם את הכיסוי השחור נגד חום בחלק התחתון של המכסה להרכיב עדיין) : עוד דבר שהפחח עזר לי איתו זה הגג, ב2 הגגות שיש לי נשבר מוט אחד של הגג, סוג של מוט מייצב של הגג. עכשיו שהפחח ריתך לי אותו אפשר להרים את הגג גם מאחד הצדדים ישר כשיוצאים מהדלת של האוטו, ולא צריך ללכת לאחורה למרכז האוטו כדי להרים את הגג. (זה מקום נורא קשה לעבודה, אי אפשר להזיז את הערמת בדים של הגג, צריך לעבוד ליד זה בזהירות. אי אפשר לעשות השחזה שמה)
    1 נקודה אחת
  49. לא מבין איך אנשים קונים רכב ולא מסתכלים על הרישיון רכב, זה הת.ז. של האוטו, הדבר הראשון שאני בודק ולעיתים עוד לפני שהגעתי בכלל אל המוכר (מבקש שישלח צילום בוואטסאפ).
    1 נקודה אחת
לוח הניקוד מוצג לפי אזור זמן ירושלים/GMT+03:00
×
×
  • תוכן חדש...