Jump to content

לוח ניקוד

  1. pasparto

    • נקודות

      13

    • הודעות

      2,410


  2. SlowRide

    SlowRide

    חברי המעגל הראשון


    • נקודות

      8

    • הודעות

      14,188


  3. בנצי

    • נקודות

      6

    • הודעות

      5,148


  4. amosbmw

    • נקודות

      6

    • הודעות

      2,113


תכנים פופולרים

תכנים שצברו את הניקוד הגבוה ביותר בתאריך 06/06/21 בכל התחומים

  1. טוב, עברה שנה(ושבועיים, אבל מי סופר כשנהנים...?). סיכום שנתי, הרכב עבר כ 4000 ק"מ השנה. בקצרה? לא החסיר פעימה. טיפולים/תיקונים יזומים: #הוחלפו 4 גומיות לציריות, אחת הייתה מעט קרועה אז הוחלפו כולן-600 ש"ח כולל עבודה. #הוחלפו מעט חלקי קוסמטיקה שהתעייפו עם השנים כגון גומי מתחת לסמל, פקק מיכל דלק, קליפסים למוביל מים בגג ועוד מספר פיצ'יפקס- כמובן הכל מקורי- כ 500 ש"ח. #הרכב נקנה עם הפאנל של מצב ספורט+בקרת אחיזה+כפתור ספויילר דאווין קפיץ קפוץ- לא עובד אך עם פאנל אחר בדרך לארץ. לאחר כחודשיים קיבלתי את הפאנל החליפי, החלפתי ובא לציון גואל. עלות 0. # טיפול גדול- בוצע לבד- עלות חלקים מקוריים ואיכותיים כמובן- כ 1500 ש"ח. בנוסף בוצע דייטלינג מקיף של יומיים-תמונות לאחר הדייטלינג בדף הראשון בפוסט הזה. טסט- עבר חלק- אגרה 1700 ש"ח+94 ש"ח למכון הטסטים. ביטוח חובה+ג'- 1980 ש"ח. ובכן, הקאיימן S(חשוב S) מתבגרת בכבוד גדול, מבצעת, מהנה ובעלת סקס אפיל גדול עד מאד. אני מאד נהנה ממנה. השנה מתכנן מתישהו לשדרג את מערכת השמע וכנראה להחליף צמיגים. מקווה שהשנה ארד איתה למסלול לפחות פעם אחת(תמיד האופנועים מנצחים בקרב מי יורד למסלול...). להשתמע.
    7 נקודות
  2. שבוע מבורך, במעבדי דור 11 צריך שיהיה לך את מנהל ההתקן האחרון של האחסון, זה נקרא IRST. מצו"ב הדרייבר המדובר. תחלץ את התיקייה, ותעתיק את כולה לתוך הדיסק און-קי של ההתקנה. כשתגיע לחלון שלא מוצא את הכוננים תלחץ על 'טען מנהל התקן' > 'עיון' > התיקיה 'IRST' ואז 'Intel RST VMD Controller 9ADB'. ב-ה-צ-ל-ח-ה irst.zip
    6 נקודות
  3. האמת שבקופת חולים לא יזיק אם אנשים יסתובבו עם מסכות בשגרה, בלי קשר לקורונה. אתה הולך לעשות צילום רנטגן וחוזר הביתה עם חום ונזלת לשבועיים. למה זה טוב?
    3 נקודות
  4. גם אני מהצפון, נוהג הרבה בכבישים הצרים שחביבים גם על רוכבי האופניים. כשמדובר על בודדים, הם בהחלט צמודים לקצה השול, לא מהווים הפרעה ואני בכ"ז מאט וזז הצידה כדי לא להפתיע ולא להיות מופתע. לכאלה אני מפרגן, גם הם כמוני רוצים את הספורט והשחרור שלהם לשבת. Why don't we share, כמאמר סיינפלד. מנגד, קבוצות הרוכבים זה חולירות שלא ברא השטן. הם חושבים שברגע שהם 15-20-30, יש להם איזה זכות לתפוס נתיב שלם (חלילה לא על השוליים, מלוכלך שם), רוכבים ברביעיות לרוחב, עסוקים בעיקר בלדבר ועוד תוקעים מאחוריהם איזה אומלל עם רכב חברה שגם תופס את הנתיב ולא השוליים. הם לא יראו שמץ של אכפתיות כשמאחוריהם מתפתחת שיירה שכל מה שרצתה זה לא לנסוע על 17 קמ"ש בשבת בבוקר בכביש שכוח אל, לא רוצה לעקוף על לבן, לא רוצה בטעות לפגוע בהם (כי תמיד נהג הרכב יהיה אשם). הם אפילו לא ינסו טיפה לצמצם הצידה לרגע, שנוכל כולנו להשתמש בכביש ביחד. הניסיון שלי הוא לחלוטין כזה. מעולם לא פינו לי את הדרך. מעולם אפילו לא הסתכלו אחורה. אם מישהו מהקוראים פה שייך לקבוצה נדירה שיודעת להתחשב, תעבירו מסרים בקבוצות ופורומי האופניים שלכם. ניוז פלאש: אתם לא לבד על הכביש. ולא, אבא שלכם הוא לא הבעלים שלו. תתחשבו כמו שמתחשבים בכם. יום יבוא ואיזה אידיוט יחליט שהוא מתחכם אתכם או סתם לא נזהר. הוא יישב בכלא. חלק אחר יישב שבעה.
    3 נקודות
  5. התחלתי לעבוד על הרכב והיום התעוררתי מוקדם ונסעתי למפגש שכונתי של מועדון פורשה קלאסי, Swap meet חודשי בחניון של איזה מוסך, היה נחמד ורציתי לרכוש כל כך הרבה דברים אבל באמת שאין לי שמץ של מושג מה יתאים לרכב, אני אוהב לפרק ואז לרכוש בהתאם. קיבלתי מייל שהבולמים שהזמנתי מתעכבים, אז נסעתי לחנות ורכשתי בולמים של מונרו, אחרי ארוחת הצהריים אצא להרכיב אותם. טל"ח
    2 נקודות
  6. איכשהו פספסתי את הכתבה הזו. https://www.calcalist.co.il/local_news/article/HyH11Aft9d שימו לב מה כל מפלגה שמה על השולחן, ותעצרו שניה על ליברמן. מסתבר שבנוגע לנושא האחרון לא מדובר בשליפה של הרגע, אלא בנושאים שהוא הזמין בנוגע להם בדיקת עומק כלכלית כבר לפני מעל חצי שנה. האם זה אומר שאכן יתן לזה דגש? מי יודע, אבל זה לפחות משאיר קצת מקום לאופטימיות. בכל מקרה, לא זכור לי מתי בשנים האחרונות ראינו רשימה מפורטת שגוללת מה מתכוונים בתכלס לעשות עם הכסף שלנו. אני רק מקווה שאפילו שליש מזה יקרה בפועל.
    2 נקודות
  7. #ארוך כי חייב להוציא תסכולים של חצי שנה חיפושים וגם חובבי רכב יכולים לקבל מידע, מי שאצה לו הדרך מוזמן לגלול למטה. ובכן, לאחר מעבר לצפון הארץ והבנה שאין לי רצון לעשות 40K ק"מ בשנה על כביש 6 עם ג'ולייטה תלתן-היא נמכרה ובמקומה נקנתה קקטוס עם צהבת שמבצעת את כביש 6 באמינות, יעילות, נוחות וחיסכון. - נפתרה בעיה אחת. אבל... נוצרה בעיה חדשה, עכשיו אני קרוב לכבישי נהיגה משובחים, אופנועים יש בשביל ברך ברצפה אבל מה עם איזו מרובעת גומיות שתעשה נעים גם עם מזגן?? התחלתי לחפש... מועמדות רבות עברו במוחי, ג'וליה תלתן: איי יי יי איזה רכב! אפילו הגשתי הצעה על אחת(שלא התקבלה לשמחתי), התעשתי בזמן ונסוגתי, בעיקר בגלל שאני לא אוליגרך שיכול להשכיב 400K+ על רכב על שיעמוד רוב הזמן וזה עוד לפני ביטוח, ספליטר קדמי שעולה 20K ומתרסק בקלות בכל באמפ ותחזוקה. אולי בעתיד כשהמחירים ירדו משמעותית. בימרית: M 135/140/235/240- נהגתי על 2 אקזמפלרים, ידנית ואוטומטית. מהירה, איכותית ולא מרגשת. מבאס אבל ככה. לא יודע, לא עשתה לי את זה בכלל. בימרית: M3- הלכתי על המודל הפסיכו כי אם כבר אז כבר. E92 עם מנוע V8 וקו אדום ב 9000 סל"ד, בדקתי אחת, זה נוסע גיהנום. התמורה הספציפית לא הייתה מספיק טובה והרכב היה חשוד מדי(שייכת לילד בן 20 שקנה אותה כשהיה בן 16-כך לדבריו). יש עוד 2-3 למכירה כולל אחת ידנית ושמורה היטב-שילוב של מחיר גבוה יחסית ומנועים עם מוניטין מעט מפחיד השאירו אותי מתנדנד אבל לא ירדתי מזה. נשארה כאופציה ראויה מאד. אלפא ג'וליה: חשבתי לקנות את הדגם ה"חלש". עם שיפור מקובל היא נוגעת ב 310 כ"ס ועם הנעה אחורית היא הופכת למכונה ראויה אבל אז היא תהפוך לרכב עיקרי ושוב חזרנו לבעיית הג'ולייטה... ערב רב: עלו עוד המון מועמדות כגון, טייפR חדשה-לא מסוגל לעבור את סף החיצוניות שלה. 308GTI-אחרי הג'ולייטה היא More of the same GT-R- חלום יקר מדי. 350/370Z לא הצליחה לעשות לי את זה, הרגישה לי יותר מדי כמו רכב צעירים או מגזרי מהצד הלא טוב של ערסמובייל(סורי). אלפא GT/בררה-עד שמגיעה אחת עם מנוע בוסו היא מקבלת מחיר הזיה ובנוסף הרכב לא ממש ספורטיבי שלא נדבר על ספורט טהור. אפילו גיששתי/חלמתי/בדקתי-כל אחת והתואר שלה-על אינפיניטי קופה, אלפא 4C, בימרית M5 V10, לקסוס RC, סובארית BRZ-לא התגברתי על החולשה, אימפרזה טורבו לסוגיה, רנו ספורט למיניה ומה לא! כלום! אפילו התחלתי לבחוש בבריכת האספנות והייבוא שוב, לא משנה שברגעים אלו מייבא אופנוע אספנות. כן עוד אחד. המפגרים של מדינת חלם השתגעו ושינו את החוק, מותר לייבא 5! רכבי אספנות בשנה במקום אחד... ולאחד פסיכו כמוני זה ישר מדליק אורגן אורות בראש... אז התחלתי לחפש קוראדו ו 944 ועוד כל מיני תופינים. ואז, ואז! ואז?? ואז הגיעה פולי או טלי? או פורשה...: האמת? כל הזמן חזרתי למותג הזה, הרי אוהב אותו מגיל כלום וכבר הייתה לי 911 אספנות זצ"ל במשך שנים רבות, אז ראיתי 996 וכל עניין ה IMS ועוד מרעין בישין שניתן אמנם לפתור הורידו אותי ממנה בקושי רב. האמת? הבעלים שנוהג עליה מספר שנים ולא מבין כלום ברכבים או ברכב הספציפי הוריד אותי סופית מהרכב. איך אפשר?? וראיתי 997 קאררהS במצב מטורף! אבל במחיר גבוה מדי לטעמי ובעלים אוהב שלא רואה את השוק ולא מוכן לרדת למחיר סביר מה גם שהיא אוטומטית. וראיתי קאיימן 986 במצב יפה אבל היא 986 עם כל הבעיות של ה 996 וגם עם המנוע ה"חלש"... וראיתי במודעות כאלו ואחרות רכבים בצבעים לא מתאימים לי(אדום ולבן) וקבריולטים שהן הרבה פחות הטעם שלי וגם כאלו עם קוקפיט אדום שבא לי לתפוס את הבעלים הראשון ולחנוק +להקיא עליו בעת ובעונה אחת וגם במקביל וגם בטור וגם בשורה. Big no no! והנה ימי קורונה וצצה לה הזדמנות ועברנו תהליך לא פשוט ולא וויתרתי למרות הסיכון ולמרות שהרכב היה משועבד להלוואה וכך לאחר שבועיים של מו"מ עיקש(לא על המחיר, בעיקר על תנאי העסקה) עברה היום לרשותי, פורשה קאיימןS 987 שנת 2006 עם המנוע החזק 3.4 ועם גיר רגיל 6 הילוכים, בצבעים הנכונים, אפור כהה/כחול כהה(תלוי מי מסתכל עליה) עם פנים עור בז'. כי אין על מנוע מרכזי אטמוספרי שמזמזם לך 20 ס"מ מהאוזן דרך מערכת פליטה משופרת ב 7200 סל"ד ועוד בוקסר 6... מתחדשת!!
    2 נקודות
  8. מה יש לדווח? הערספיג'י רץ ומפזר מדי פעם ניחוח דו"פ במחיר של 150 ש"ח לליטר במסלול או במרחבי כבישי הצפון. 😁
    2 נקודות
  9. אם לא היו מכוניות אז הולכי רגל לא היו נפגעים, מכאן שבעלי המכוניות צריכים לשלם.
    2 נקודות
  10. מצטער להרוס לכם את החגיגה, מכיר באופן אישי סיפור בעל קווים דומים. זוג מתגרש, עורכי הדין של האישה מייעצים לה להגיש תלונות שווא על אלימות נגד הבעל. צו הרחקה וכל הממבו-ג'מבו. לא הייתה התאבדות אבל הגירושים היו מאד מכוערים ולא הסתיימו בטוב לא לבעל, לא לאישה, והכי גרוע, לילדים. אנחנו מכירים את שני בני הזוג בנפרד ככה שזה לא רק דיווח ממקור אחד. אז כן, גם מישהי איטליגנטית יכולה ליפול בפחים האלה, וכמובן שגם הבעל לא היה כבשה תמימה אבל הוא לא היה אלים כלפיה או כלפי הילדים. טוב לא יוצא מזה לאף אחד חוץ מלעורכי הדין שמתעשרים מכל הסיפור.
    2 נקודות
  11. תודה לכל העונים. ביטלתי את העסקה. הסוחר לא מיהר לשתף עימי את דוח שמאי ומכאן נפרדו דרכנו.
    2 נקודות
  12. תפקידו לאגור וואקוום למקרים בהם יש נפילה במערכת הוואקום כמו למשל לחיצה מספר פעמים על דוושת הבלם וכד' כדי שאפקט זה לא ישפיע על המפעילים של למשל טורבו. בקיצור המיכל שומר שתמיד יהיה וואקום. מה שאתה עשית הוא אפשרי בתור תיקון זמני עד להחלפת המיכל, או "צובר וואקום" אין חלקים מיותרים ברכב כל מה שתוכנן להיות צריך לחזור למקומו.
    2 נקודות
  13. לא מסבירים בדיחה, וזה גם גונב קצת את השירשור, אבל הייתי חייב, "לטובת הלא מכירים". קלאסיקת אייטיז
    2 נקודות
  14. מצרף תגובה שכתבתי בזמנו באוף-טופיק: מסכים שלחסום נתיב (ולא משנה לאיזו סיבה) זה לא תקין. אבל לא כל קבוצה משתמשת ברכב ליווי כמחסום של נתיב שלם. זה לא הגיוני, זה חוסר כבוד לשאר משתמשי הדרך וזה לא חוקי(?). בנוסף לא כל כביש הוא אסור לרכיבה. ואם מתנהגים בכבוד, נמנעים מכבישים עם נתיב אחד וללא שול, אפשר בהחלט לחלוק את המרחב הזה שנקרא כביש. דרך אגב, רכב ליווי זה די חובה ולפי התקנות: ועוד כמה תקנות על רכיבה במקומות מסויימים: מקור: https://www.gov.il/he/departments/legalInfo/electric_bicycle_regulations (זה לאופניים רגילים וחשמליים) בדיוק. ואז מתפלאים למה הכבישים אצלנו מזכירים שכונה אחת גדולה. מסכים לחלוטין. אהלן אהלן, מה שלומך? אני לא יודע באילו קבוצות נתקלת. אני רוכב כביש באופן יחסית רציני כ-10 חודשים והיוממות שלי היא גם באופניים. סה"כ מבחינת רכיבה אני מעריך שכבר צברתי את ה-10K ק"מ. לא נתקלתי בהתנהגות של חסימת כביש (עד כה), גם לא ברוכבים ב3 או 4 טורים. בקבוצה שאני מתאמן בה, אם השול מאפשר, אז רוכבים ב-2 טורים כאשר הטור השמאלי נושק לחלק הימני ביותר בנתיב והטור הימני רוכב על השול. אם הכביש לא מאפשר, רוכבים בטור אחד. ומשתדלים להימנע מכבישים כאלו. רכב הליווי נמצא על השוליים כאשר הפנס השמאלי שלו נמצא מאחורי הרוכב האחרון בטור השמאלי, ומשתדלים להימנע ככל הניתן מנסיעה על הנתיב. אדיבות וסבלנות הם מרכיבים משמעותיים, תוך כדי הבנה שרוכבי האופניים הם הצד החלש בסיטואציה, ואין להם זכות להתנהג בבריונות על הכביש. בקבוצה שלנו ובקבוצות רציניות אחרות כגון igp, zone3, trihard, drops אין כל כך זמן לדבר, ומי שכן מצליח לדבר נמצא בדבוקה שלא מתאימה לרמה שלו. בד"כ, אתה עסוק בלשרוד ולא להישאר מאחור. רכיבות התאוששות לא עושים על הכביש. יש טריינר, פארקים, שבילי אופניים וכו' וכו'. בטח ובטח בעליות כמו נס הרים או צובה שכל מה שאתה מייחל לו הוא לא להתפך אחורה על הגב מרוב השיפוע. מבאס לשמוע שנתקלת רק ברוכבים חסרי התחשבות, בהחלט חבל. אבל שתדע, שיש הרבה קבוצות רציניות יותר ורציניות פחות שנושא הבטיחות בדרכים הוא בעדיפות ראשונה, הרבה לפני הכושר.
    2 נקודות
  15. הכסף של התיקון זה לא העניין בסיפור, הבחור רוצה "שלא יהיו פדיחות לאסוף את הילדים" מה שהתכוונתי בעצם להגיד זה שלא משנה איזה רכב תקנה, אף רכב לא מבטיח לך שיניע ב100 אחוז. בכוונה נתתי את הדוגמה של רכב חדש כי המון אנשים קונים חדש כי הם רוצים "0 תקלות". אמנם באופן כללי רכב חדש אמור להיות אמין באופן כללי אבל הרבה יותר חשוב לדעתי שיהיה גיבוי לכל מקרה. רכב זה פתרון מאוד תחבורה מאוד נוח, אבל התלות שאנשים מפתחים כלפיו לא כלכך בריאה לדעתי.
    2 נקודות
  16. כשכסף צבוע למטרה מסויימת ואין רזרבות למקרה של נפילה משקיעים אותו רק עם הצמדה למדד של אותה המטרה. מהמרים בכסף פנוי ולא בכסף שמיועד לדבר קשיח. ובקשר למחירי הסחורות, לפחות בענף המתכת הצעות מחיר ניתנות ל 3 ימים כי השוק משתולל. כמו שהוא עולה הוא גם יורד.
    2 נקודות
  17. מאותה סיבה שגברים לבנים בגיל המעבר לא מטביעים. קרוב מספיק.
    2 נקודות
  18. ה"וידוי" הזה בבירור נכתב על ידי גבר. לכם גם מופיעים בו המוטיבים הנשיים הסטראוטיפים כפי שגברים תופסים אותן.
    2 נקודות
  19. יש מצב שהסיפור תודלק בדרמה יתרה אבל, שמעתי לא פעם וגם ראיתי 2 דוגמאות איך המערכת מורידה לגבר את התחתונים עם מזונות הזויים וגם שוברת את הגבר מנטלית. מדהים אותי כמה הגברת מורידה מעצמה את האחריות בסיפור שהיא פרסמה, זאת לא היא, זאת העורכת דין והפקידות שעשו את זה.אישה בוגרת חסרת עמוד שדרה שפשוט נהנתה לראות איך שוברים את החיים לאהוב הנעורים שלה ועדיין משתמע שהיא לא לוקחת יותר מדי אחריות.
    2 נקודות
  20. סיפורים יפים לעידוד הציונות ... כוחה של המשטרה הוא בעיקר על חלשים ומכאן מגיעות התגובות הלא מחמיאות רק לפני מספר שבועות בני עמי בלוד בעכו ואיפה לא, לא זכו להגנה מהמשטרה בהמשך שהעסק התפרק לגמרי וראיתי בכמה מקומות בארץ יהודים עומדים עם אלות ומחפשים ערבי לנקום גם שם המשטרה לא הייתה... אז למה שמישהו יפרגן או יגן על גוף רופס שכזה שלא מסוגל לעצור תרחיש שקורה בזמן אמת..
    2 נקודות
  21. לא יודע, הבוקר הכנסתי את אישתי ושלושת הילדים לרכב בן 14, ונסענו כ 150 קמ לכל כיוון. בדרך ליעד הם התלוננו שקר להם נורא מהמזגן. בחזרה, חצי מהדרך כולם ישנו כמו דוב בשנת החורף.
    2 נקודות
  22. לא יודע למה כל פעם נפתח "שרשור טרגדייה", על נסיעה לאילת, ים המלח וכו.. אם הרכב מטופל כמו שצריך ולא בעייתי בדרך כלל, אין שום סיבה בעולם שלא יגיע לכל מקום בארץ. רכבים כאלה, ודומים, נוסעים באירופה מאות, ואפילו אלפי ק"ם, ללא בעיה. לאשתי הייתה מכונית כזו בדיוק, ונסעה חופשי אילת - ים המלח, לחיפה ובחזרה, ולעוד מקומות, שנקראים אצלנו בארץ "רחוקים". תבדוק שמן, מים, שאין נזילות, רצועת אלטרנטור תקינה, מצב צמיגים ולחץ אוויר, וסע!
    2 נקודות
  23. אם לא יהיה צפוף אין שום סיבה שלא תרד לים המלח, כמו כל רכב מודרני.
    2 נקודות
  24. יהודה, נכנסת לזה חזק. אני מקווה שאתה עובד בעבודה שתואמת את כישוריך
    1 נקודה אחת
  25. הערה אחת חשובה: רכב שרשום פרטי ונמכר לחברה הסוחרת בכלי רכב עלתו סוחר יהיה רשום באתר הממשלתי כרכב חברה למרות שאיננו כזה. אני יכולהעיד שרכב שמכרתי בטרייד-אין היה רשום למחרת כרכב חברה. לאחר כחודש כנמכר ללקוח פרטי הוא חזר להיות פרטי. בהסטוריית הבעלות שלו יופיעו יד פרטי, (סוחר שלא נספר), ועד פרטית סה"כ שתי ידיים פרטיות. אני מניח שגם חברת הביטוח נחשבת כסוחר ולא כיד. (ולא שהייתי ממליץ לרכוש את הרכב הנ"ל - ממש לא)
    1 נקודה אחת
  26. חדש? כלים בנפח מעל 250 מחוייבים לABS. הבעיה היא עם הכלים הקטנים או משומשים...
    1 נקודה אחת
  27. חפש רכב מפרטי, יד 2 מלא רכבים טובים ושמורים בלי טריקים ובלי קומבינות.
    1 נקודה אחת
  28. מדידת רמת הנוגדנים אינה מדד מספק לחסינות. יכולים להיות תאי זכרון יעילים גם כאשר רמת הנוגדנים מתחת לסף הגילוי בבדיקות. לגבי הסרת המסיכות - נראה לי שאדלשטיין חושב שהוא יהיה בתפקיד בעוד שבוע, או שהוא מתחיל תעמולת בחירות. אבל על זה עם ישראל עלול לשלם ביוקר. האמת היא שיש רבים מאוד שכבר מסירים את המסיכות, וכשאני מעיר על כך לאנשים (שאפילו לא טורחים להחזיק מסיכה בכיס) אני מגבל מבטים מזרי אימה.
    1 נקודה אחת
  29. הסתכלתי על כיוון הרמזורים היעודיים של המסילה (כמו הרמזור בכניסה לקטע התת קרקעי) - נעה על המסילה הימנית.
    1 נקודה אחת
  30. שכחתי גם להגיב את מה שרציתי להגיב. ביבי: "מגנים כל הסתה ואלימות" גם ביבי, באותו משפט: "הונאת הבחירות הגדולה בהיסטוריה של המדינה, ממשלת הונאה, ממשלת שמאל מסוכנת, הם ימכרו את המדינה" כן ביבס, אתה והסתה זה בדיוק כמו הבן שלך ועבודה אמיתית. מה זה אומר? אתה ילד גדול, תסיק לבד.
    1 נקודה אחת
  31. אותו בחור יכול גם לזהות את המצלמה שממוקמת בצד הדרך במקום להעסיק שוטר שיכול לעשות דברים יותר מועילים. אגב, הצביעה לשחור נועדה בדיוק להיפך, כדי שפחות יזהו את הניידות. לשיטתך אם יתנו לשוטרים אפשרות לנגח רכבים זה מה שיפתור את החוסר תועלת שלהם? הרי גם עכשיו יש להם טיזרים וקרבין בבאגז. לא רואה שהם מועילים במשהו חוץ מלעצור אנשים כי נסעו על נתצ או לא באו לאיזה שוטר טוב בעין. פה הבעיה, מי שנוסע בנתצ או מתנגב לאיזה תור לא עבריין כמו מי שמסכן חיים במודע (אור אדום, עקיפה בפס לבן וכו') שלא נדבר על המערב הפרוע בדרום ששם זה כבר ברמה של נסיעה עם נשקים אוטומטיים שלופים, שזה בכלל אמירה של "אנחנו השליטים פה". איפה המשטרה? מחלקת דו"חות בת"א. זה לא עוזר כי מטרת העל היא למנוע מראש סיכון של משתמשי הדרך (אם על ידי השוטר או על ידי הנמלט) הרי בשיטה שלך מרדף בכל מקרה יהיה פה. האפשרות לנגח קיימת אבל היא צריכה להתבצע בשטח סטרילי, באותה מידה אפשר להעלות מסוק/רחפן לאוויר ולעקוב אחרי החשוד עד למקום העצירה שלו. לבצע מעצר בלי ניגוחים ובלי סכנה למשתמשי הדרך. אבל למה לחשוב בהיגיון כשאפשר לשרוף תקציבים על מגיני חזירים וניידות חדשות.
    1 נקודה אחת
  32. שירות תוצרת צמפיון....תענוג צרוף.
    1 נקודה אחת
  33. התשובה הפשוטה לשאלה שלך היא - לא. העיצוב התדרדר לחלוטין. בתחילת שנות ה90 הגיעו למצב אופטימלי מבחינה ארגונומית - שעונים אנלוגיים מול נהג, וקונסולה מרכזית עם מערכת השמע ובקרת האקלים. כל הבעיה התחילה ברגע שהחליטו לתקוע מסך באמצע - שמפריע לבטיחות הנסיעה ותופס את המקום של הבקרים הפשוטים שהנהג זקוק להם. כל היצרנים מנסים לפתור את הבעיה בדרך זו או אחרת. למעשה הפתרון פשוט - להעיף את המסך. אבל היום מכוניות נמדדות ונמכרות על פי גודל המסך, לא על פי איכויות הנסיעה והביצועים. יחד עם זאת, הדוגמה שפות"ש הביא היא מוזרה, יותר נכון להשוות דורות דגמים של אותו יצרן ואתה קטגוריה.
    1 נקודה אחת
  34. לא טיפלתי בוולוו, אבל אני לקוח נאמן של האתר הזה (וגם של מתחריו). מידי פעם גם הזמנתי חלקים של וולוו עבור חברים. למען האמת, כשאני בוחר דגם רכב לקנייה, חשוב לי שדגם זהה עם אותו מנוע נמכר גם בארה"ב ככה שאוכל להזמין משם חלפים. זה הרבה יותר חשוב במערכת השיקולים מאם הרכב נפוץ בארץ, כי אני לא קונה חלפים בארץ..
    1 נקודה אחת
  35. זה נקרא "קופסת חיתוך גירונג". מיועד בעיקר לחיתוך בזוויות. בדרך-כלל נמכר בארץ כ"סט" עם מסור עץ. אצל עלי המהיר תשיג גם בנפרד
    1 נקודה אחת
  36. לא צריך להרחיק עד אירופה, אם הרכב עבר 100K ק"מ וים המלח נמצא לכל היותר כ300 ק"מ מכל נק' בארץ, אז הרכב כבר הגיע לים המלח לפחות 333 פעמים ואני מתכוון לזה בשיא הרצינות, כל עוד המנוע עובד בפרמטרים התקינים שלו ומטופל, לא ממש איכפת לו מה קורה בחוץ (ואפשר להיות אנאלי ולהגיד שטמפ' האוויר ולחץ ברומטרי משפיעים - אבל זה זניח בתחומי הארץ, אם כבר העליה בלחץ תפצה על הירידה בצפיפות האוויר עקב החום).
    1 נקודה אחת
  37. אכן כל מילה מיותרת בחור מקסים עם אהבה לתחום ולעזור לאנשים. אני חפשתי מגבר מסויים והבחור ישר עזר לי למצוא במחיר מצויין. אריק לא רק מוכר הוא גם חבר אמיתי לכל מי שנכנס לתחום ושיוצא לו להכיר אותו.
    1 נקודה אחת
  38. ספידסטר רפליקה עם מכלולים של 912, כי לא חסרים לי פרוייקטים בכלל. הClear coat מתקלף, צריך בולמים חדשים ועוד כמה קשקושים, המנוע בריא מאוד ויש אחלה פוטנציאל בכללית. טל"ח
    1 נקודה אחת
  39. הוא רשם הרגע שהרכב היה אפס קילומטר ואחרי זה פרטי, ככה שהוא עשה תאונה כפרטי. ניחוש שלי? אובדן להלכה הבעלים קיבל את הכסף מהביטוח והרכב הלך למגרש הגרוטאות נרכש ע"י הסוחר ותוקן בזול.
    1 נקודה אחת
  40. רוב הסיכויים שלא יהיה אמין ברמה שהיה אמור להיות אמין. החלקים המקוריים מאוד יקרים ורוב האנשים שמחפשים אוטו "אמין" עושים את זה מהסיבה הפשוטה שהם לא רוצים לתקן תקלות או בלאי. כאשר כבר יש "תקלות" (בלאי וכד'), רוב רובם שמים חלקים תחליפיים כי זה יותר זול. אורך החיים וההתאמה של חלק תחליפי לעומת מקורי, אינם שווי ערך. ההבדלים ברוב המקרים - עצומים. במספרים זה אומר שאם משולש מקורי מחזיק 10 שנים, החליפי יחזיק שנתיים, אולי שלוש במקרה הטוב. כנ"ל לגבי תושבות מנוע, חלקי חשמל וכד'. איציק
    1 נקודה אחת
  41. לחובב רכב אמיתי זה עונש אכזרי, אם כל התנהלות החיים שלי בהיבטי רכבים הייתה לפי מה נכון כלכלית, וואו איפה הייתי היום 😂😂
    1 נקודה אחת
  42. עכשיו אני צריך לחשוב איזו לוחית מתאימה לרכש החדש... טל"ח
    1 נקודה אחת
  43. תחבורה ציבורית מתפקדת זה must אם המדינה רוצה לשרוד. וזה כולל גם תמריצים כלשהם לויתור על נהיגה למי שלא חייב לנהוג. וגם השקעה בחברות עצמן כדי לגייס את אלפי הנהגים החסרים. ולפני או אחרי כל זה - גם שינוי קיצוני בתכנון. כתבתי את זה בכמה שרשורים לאחרונה, ושוב, כל כפר או ישוב פרברי כאן, שבהם או מהם רוב התנועה היא ברכבים פרטיים, הם חלק מהבעיה. וזה כולל אזורים ושכונות שאולי הכי לא נחשדים ככאלו, החל מרוב שכונות עבר הירקון בתל אביב, ועד לכפרים מאוד פסטורליים בשומרון.
    1 נקודה אחת
  44. את העצה הזו הייתי נותן לאויבים שלי . כסף ממכירת דירה הולך לתשלום על הדירה הנרכשת במקומה ! שנה זה תקופה קצרה שאינה נחשבת סבירה להשקעה. אני הייתי משלם על הדירה וחוסך את מדדי הבניה הגבוהים הצפוים עקב עליית מחירי הסחורות ועלית מחירי הדירות בפרט. מכיר אדם מקרוב אשר חשב שהוא חכם גדול , הכניס את הסכום שקיבל על מכירת הדירה לבורסה וספג הפסד משמעותי. עזוב את עלות הטיפולים הפסיכולוגים שהוא לקח על מנת לצאת מהמשבר האישי שזה הכניס אותו , זה עלה לו בבריאות , הלחצים המטורפים שהוא הה בהם .., בקיצור לא , לא מכניסים כסף ממכירת דירה להשקעות קצרות טווח.
    1 נקודה אחת
  45. 1 נקודה אחת
  46. המזרונים שלא איקיאה אכן סבירים פלוס אם התקציב מוגבל זאת בהחלט אופציה סבירה לדעתי, מזרון זה אחד הדברים שחייבים לקחת משהו טוב היות ושליש מהחיים אתה מבלה עליו והוא משמש לשנים רבות. לי יש נסיון טוב עבר 25 שנה עם מזרונים של סימונס. את הראשון רכשתי ב 95 (1.4) את השני רכשתי ב 2008 (1.6) ואת האחרון רכשתי לפני חודש (1.8 מטר) לא זול אבל תענוג כל מזרון החזיק 13 שנה וסיבת השדרוג העיקרית היתה שינוי בגודל המיטה ולא כי המזרון נגמר. המזרון מ 95 עדיין חי ונושם בחדר האורחים של ההורים של אישתי ועדיין אחלה מזרון. אם אפשר הייתי מתאמץ לקחת משהו טוב
    1 נקודה אחת
  47. זה גם די כיף להוציא רשיון לאופנוע...
    1 נקודה אחת
  48. לא. זה לא רק ל'אופנוענים בדם'. הייתי אומר שכרגע אם אין לך צורך אמיתי באחד אז יכול להיות שאחרי שיהיה לך אחד פתאום גם יהיה לך צורך בזה. כשאתה מתרגל לא לעמוד בפקקים, מתרגל לזה שאתה יכול לתכנן את הזמן בחיים שלך בלי לחשוב "תהיה תנועה, לא תהיה תנועה", מתרגל לא לשלם על חנייה ולא לחפש חנייה, אז אחרי זה זה אכן הופך לצורך. זה כמו מישהו שנסע רק באוטובוסים כל חייו. קילל את אגד, היה לו חם בתחנה, עמד צפוף עם אנשים מזיעים, בילה בתחנות מרכזיות... ואז יום אחד הוציא רשיון וקנה רכב. פתאום יש לו שקט, רוגע, פרטיות, מחסה מפני מזג האויר, מגיע לעבודה רגוע. **הבחור הדמיוני לא גר בעיר :)** אחרי חודשיים הרכב זה כבר צורך אמיתי. אז אותו דבר ההקבלה בין מישהו שכל חייו ישב בפקקים ושילם חנייה וכעת הוא חופשי ומאושר. לפחות ככה רואים את זה הרוכבים. רוב האנשים הלא רוכבים רואים את זה כהתאבדות של מטומטמים, וזהו.
    1 נקודה אחת
  49. מזכיר לי את מה שקורה עם האוטובוסים הסיניים, תחילה רוב החברות קפצו על מציאה- אוטובוס במחיר זול, עם הזמן התברר שהמציאה לא ממש מציאה, היו הרבה דברים לא אפויים באוטובוסים ולא מתוכננים נכון. ובשנים האחרונות אני חושב שיש דווקא יותר קנייה של אוטובוסים על מרכב ישראלי/אירופאי שהוא יותר איכותי מהסיני.
    1 נקודה אחת
  50. אני אחזק את Dimo ואגיד שצריך להקשיב כמה שפחות לאנשים מסביב. בסופו של דבר מדובר במשחק סכום אפס, כל החלטה שתקבל אתה תרוויח משהו אבל גם תפסיד משהו. אין החלטה מושלמת. אני בגילך, נמצא בזוגיות 8 שנים. אפילו קנינו דירה ביחד. שנינו לא בראש של להתחתן או ילדים. החלטנו לעשות הסכם ממון ולהמשיך בחיים שלנו, כרגע ככה. לכאורה מה יותר טוב מזה? הרבה גברים היו חולמים על מערכת יחסים שכזאת. ועדיין, לאחרונה אנחנו לא מסתדרים ורבים המון. אפילו החלטנו לבטל את הסכם הממון (יותר נכון לממש אותו) ולהפרד. בסופו של דבר, כרגע אנחנו נשארים ביחד (אבל אני קונה את החלק שלה בדירה כדי שכל פרידה עתידית תהיה מהירה וקלה יותר). במהלך התקופה האחרונה כולם מרגישים שהם צריכים לייעץ לי, בין אם ביקשתי ובין אם לא. לכולם יש מה להגיד. הדעות של כולם שונות ושל הרבה מהם מושפעות מהמצב בחיים שלהם עצמם. למשל: לחבר טוב שלי ואשתו נולד ילד, אז הם חושבים שכל מה שאנחנו צריכים בחיים שלנו כרגע זה ילד כדי שהכל יהיה בסדר. חבר אחר התחתן, אז הוא מרגיש שאנחנו צריכים גם ואז הכל יהיה בסדר (למרות שהוא מכיר אותנו שנים ויודע ששנינו מאמינים שמצבנו הזוגי הוא לא עניינה של המדינה ולכן לא ראינו סיבה לעשות את זה מלכתחילה). לאנשים יש נטייה להשליך מצבים מהחיים שלהם על החיים שלך. דבר נוסף. בגילנו קשה שם בחוץ. יש לי חברים רווקים (שגם לא רוצים ילדים) והם לא מצליחים למצוא זוגיות. אין הרבה בחורות בגיל 30 פלוס, רווקות, נורמליות ושלא רוצות ילדים. בעיקר במדינה השמרנית ולחוצת החתונות והילודה שלנו.
    1 נקודה אחת
לוח הניקוד מוצג לפי אזור זמן ירושלים/GMT+03:00
×
×
  • תוכן חדש...