Jump to content

לוח ניקוד

  1. yogev20

    yogev20

    מנהלים לשעבר


    • נקודות

      5

    • הודעות

      7,146


  2. Buki

    Buki

    אחראי פורום


    • נקודות

      4

    • הודעות

      32,238


  3. dorsht

    • נקודות

      4

    • הודעות

      14,790


  4. Roycohen1979

    • נקודות

      3

    • הודעות

      1,480


תכנים פופולרים

תכנים שצברו את הניקוד הגבוה ביותר בתאריך 27/03/21 בכל התחומים

  1. תאונה מהיום בבוקר בכביש 4, ליד חוצות המפרץ בחיפה. נהג לא הבחין באדום והתוצאות לפניכם...
    3 נקודות
  2. סיפור מעניין, בוקר אחד אי שם בתחילת שנות האלפיים אני שומע רעש של מנוע מטפס באגרסיביות בסל״ד מלווה בקול פרפורי צמיגים ובעודי מקלל בלב את הערס שמשתולל בשכונה בשעה שילדים הולכים לבית הספר ממש בהמשך הרחוב אני שומע 2 בומים גדולים... הבנתי שהיתה תאונה וכיוון שגרתי לעורף רצתי מיד למטה לראות מה קרה ומי נפגע, ואז מתגלה לפני מחזה: מוצובישי סופר לנסר של השכנה, עץ צעיר ורענן שבור כשהאוטו חצי עליו והחצי השני מרוח על קורה B (במילים אחרות הקורה שבין הדלת הקדמית לאחורית) בוולוו 940 של השכנה בבניין מימול שחנתה במפרץ חניה אנכי למדרכה. הוולוו עצמה צמודה דבוקה לרכב שעמד אחריה. הסתבר שהשכנה במיצובישי התניעה את האוטו, הורידה בלם יד, שילבה לD בידית ההילוכים ואז הסתובבה מסיבה כלשהי לילדים מאחור (מזל שהיו חגורים) ושחררה מבלי לשים לב את הרגל מהברקס, הרכב התדרדר כמובן קדימה מעט וכשהיא שמה לב שהיא בכלל בתנועה היא לחצה בפניקה על דוושת הבלם, רק שזו לא היתה הדוושה הנכונה והיא הדביקה את דוושת הגז עד לרצפה. גם המהנדסים של מיצובישי לא חשבו שמנוע ה110 כ״ס שלה יכול לתת תאוצה שכזו, האוטו פרפר את הנשמה שלו, השאיר שובל צמיגים של 5 מטר, טיפס על המדרכה, עלה על העץ הצעיר שהיה שתול שם ושבר אותו, המשיך בתנועה היישר לתוך הוולוו ומרוב תנופה ומעוצמת המכה גם דחף אותה על כל שני הטון שלה (פלוס מינוס) על הרכב שלידה. עדי ראיה אמרו שגם כשהמיצובישי היתה כבר נעוצה על הוולוו הנהגת עדיין היתה עם הדוושה לחוצה לרצפה כשהאוטו ממשיך לצעוק ולפרפר וכך גם הנהגת כשהיא אוחזת בחוזקה בגהה וצורחת בעצמה במשך 2-3 שניות לפני שהבינה את מצבה. לנהגת שלום, לילדים מאחור שלום (פיזית), העץ זכרונו לברכה כשהגזע השבור נשאר שם למשך שבועות ארוכים, הסופרלנסר טוטלוס, גם הוולוו ספגה פגיעה חזקה שכופפה לה את קורת B והיא הוכרזה כטוטלוס (על הרכב עמד שלט למכירה במשך תקופה ארוכה והשכן מיהר להוריד אותו כדי שהביטוח לא יחשוד שהתאונה בויימה כדי להפטר מהרכב), הרכב השלישי נזדקק לצבע ומעט פחחות. השכנה בעלת הסופר לנסר שהיתה גרה בדירה מעלי לא חזרה לנהוג לפחות עד לשלב שאני יודע שהם עברו דירה (ואולי טוב שכך). דרך אגב הרכב השלישי באותה שורה היתה הב.מ.וו e30 שנת 1984 (2 דלתות) המשופרת מאוד שלי שלא נפגעה, גרושתי שחזרה בדיוק מסיבוב בוקר עם הכלב אמרה ששניה אחרי שוידאתי שאין במיצובישי נפגעים רצתי לבדוק את הב.מ.וו ומסתבר שדיברתי איתה וליטפתי אותה והרגעתי אותה שלא תדאג ושלא אתן לאף אחד לפגוע בה אבל אני לא זוכר דבר כזה אז אני שומר לעצמי את זכות ההכחשה...
    3 נקודות
  3. היי, אמל"ק: חסכונית, אמינה, חביבה+ לנהיגה, סבירה בבין-עירוני עם נוקשות בעיר, רעש בשיוט מהיר ומחירי חלפים יקרים. בזמן שהייתי על המאזדה 3 של אחותי, ידעתי שקרב הרגע שאצטרך רכב בעצמי. חיפשתי כחצי שנה על אש מאוד קטנה מכונית ידנית, אמינה, סבירה לנהיגה ועד 30-35 אלף שקלים. המחשבה הראשונה הייתה ואגיות ידניות עם 1.2 TSI, אולם כולן היו או יקרות או עם המנוע האטמוספרי או אחרי תאונות/תחזוקת שבר. חיפשתי קליאו טורבו, אבל אחרי סיבוב באחת לא נהניתי לנהוג בה. הפיג'ו 208 הייתה פיהוק אחד גדול עבורי. כל המכוניות הללו שציינתי כנראה תהיינה קניה יותר חכמה וכלכלית (כי הן היו חדשות משמעותית), אבל בסוף עלתה ללוחות סיויק ידנית, 2012, הצ'בק (מיוצרת בבריטניה לעומת הסדאן שבטורקיה) שכל ההיסטוריה שלה מתועדת מיום עלייתה לכביש. אמינות ועלויות מחירון הרכב היה קצת מעל 37, אני רכשתי אותו בבערך 2000 שקלים פחות. ביטוח מקיף + חובה עולה לי 3000 וקצת שקלים. צריכת הדלק שלה במשולב עם שיוט הנע בין 90 ל-120 (תלוי כביש וכמה הוא פנוי) יוצא לי 1:17 במצב אקו לרוב. מאמין שאפשר להוציא קצת יותר טוב. טיפול הכי גדול של הרכב במוסך הונדה עלה לי 2000 שקלים. בדקתי כמה יעלה לי להזמין את החלפים מחו"ל ועם משלוח ומסים חלק ניכר מהחלפים כמעט ולא היה זול יותר. בדקתי גם עם חנויות בישראל כמו אבי חלקי חילוף ושקד חלפים בפ"ת והמחירים שלהם לחלפים מקוריים לא היו יותר זולים במצטבר ממאיר. קטע, אבל זה המצב. לפי הבעלים הקודם כמעט ולא היו תקלות והמכונית מאוד אמינה, למעט תקלה אחת גדולה שהוא ציין בפניי עוד בטלפון. לדבריו בשנת 2016 הרכב החל לצרוך המון שמן. הוא פנה למוסך שאמרו לו שיש בעיה ברינגים של המנוע (כמו שהיה בהונדה אינסייט). היבואן לא רצה לקחת אחריות, אז המוכר פנה ליצרן ולאחר שהשיג אישורים העבודה בוצעה בחינם ועל חשבון מאיר. מאז הרכב עובר רק טיפולים שגרתיים פעם בשנה. איכות חיים סבבה ביחס לתקופה, לא משהו ביחס למשפחתיות מודרניות. הנוחות שלה טובה בבין עירוני, אבל היא מאוד נוקשה בעיר לתחושתי. המושבים אוחזים היטב ודי נוחים, תנוחת הישיבה מאוד נוחה לי, אבל אני אוהב לשבת כמעט זקוף. בידוד הרעשים לא להיט בכלל וההילוכים הקצרים לא מוסיפים לכך, כי בשיוט על 120 אני ב-3500 סל"ד בערך. מבחינת הנדסת אנוש רוב הדברים במקום שבו הייתי מצפה למצוא אותה וסך הכל אין דגשים מהותיים בעניין הזה. מבחינת אבזור אין באמת משהו שרלוונטי לרכבים כיום. יש סטארט אנד סטופ מיותר לחלוטין שאני מכבה בכל נסיעה, זינוק בעלייה ובלה בלה. באמת שום דבר מרשים ביחס לרכב מודרני. המערכת נוחה לתפעול, יש כל מיני פיצ'רים כמו ניטור לחץ אוויר ורוב המערכת נשלטת מההגה אז זה נחמד. מבחינת מרווח, אז מאחורה היא סבבה, יותר מרווחת מהמאזדה 3 דור 1 (2007) שהייתה לי לפניה. שימושיות לא ממש סקרתי. אין לי ילדים למזלי, אז לא יודע להגיד כלום. שלושה מבוגרים ישבו ברכב מאחור בסבבה אם זה עוזר; ותא המטען גדול משל המאזדה שהייתה לי. אין אבטיח בתמונות זו לא העונה. ניהוג המנוע 1.8 (142 כ"ס, כ-18 קג"מ) המוכר, אטמוספרי, סביר בהחלט, מזכיר את המאזדה 3 ספיריט הישנה בהתנהגות שלו. מאוד צפוי וליניארי מתחיל לחיות רק באזור ה-3500 סל"ד. זה לא מנוע חביב ושקט כמו ה1.2 TSI, אבל אני אוהב רעש אז סבבה לי עם אטמוספרי, אם כי המנוע הזה פחות טוב. תיבת ההילוכים ידנית, נעימה למגע, קליקית ברמה שכיף לבחוש בהילוכים. יש לרכב 6 היולכים קדמיים סופר קצרים, ברמה שאם מאיצים מהר, אז עוברים משני לרביעי ומשם לשישי. אני לרוב מאיץ לאט, אבל לממהרים קחו בחשבון. מבחינת הנעה מנהיגה, המכונית הזו עדיין קצת חידה עבורי. עוד לא היינו ביום מסלול ולא סביר שזה יקרה בקרוב (אם כן, אעדכן), אבל סך הכל התנהגות הכביש שלה מאוד חביבה. היא מזכירה לי את המאזדה 3 דור ראשון שלי הרבה יותר ממכונית מודרנית (וזה לגמרי לטובה בקטע הזה). יש לה הגה מאוד מדויק וחד, יש לה שלדה לא רעה ומאוד צפויה מבחינת העברות משקל. סך הכל מכונית קלה לנהיגה, סלחנית ואני חושב שאפשר ליהנות איתה המון בידיים הנכונות. עיצוב: לשיקולכם (תמונות למטה). אני אישית מאוד אוהב את הצורה והצבע שלה, תא הפנים משעמם ומיושן. מגני הפלסטיק מעל הגלגלים הם פשוט זוועה עיצובית וצריך לירות במי שעיצב את זה. מזעזע ביותר. לסיכום: מכונית חביבה לנהיגה, מאוד אמינה, פשוטה, מיושנת (2012 בכל זאת). אני חושב שהייתי ממליץ עליה רק למי שמחפש מכונית ידנית בתקציב הזה ורוצה ליהנות מדברים כמו הגה ושלדה טובים (או משפחתית ידנית בתקציב הזה בול). מי שלא אכפת לו מזה ומעדיף יותר כוח, הייתי מותח את התקציב קצת והולך על ואגית 1.2 TSI. הן לא יותר מהנות לנהיגה, אבל הן מהירות יותר. מי שרוצה רכב אוטומטי, יש עוד אפשרויות, אף לא אחת משמעותית עדיפה לטעמי, אז אותי פחות עניין לסקור את זה. תמונות:
    2 נקודות
  4. אני לא ממש מסכים איתך שהפיגו היא רכב לאמהות. נהגתי על אחת כזאת וממש אהבתי את הרכב, נכון אולי התלתן מעט יותר ספורטיבית (בעיקר קשיחה יותר) אבל הפיגו ממש לא חלבית. הפיגו מרגישה רכב הרבה יותר טוב ליום יום הן באבזור והן באיכות הכללית. לדעתי כדאי לתת לה הזדמנות
    2 נקודות
  5. זו הסיבה שאני משתדל להיכנס לצמתים במהירות איטית יחסית כשהרמזור מתחלף, בגלל אנשים כאלו.
    2 נקודות
  6. אני משתמש בצמיגי ad08r כבר מעל שנתיים בשימוש יום יומי בערך כמו שלך , לדעתי הם בין הצמיגים הכי טובים שיש אם לוקחים בחשבון שגם בבחירה של צמיג אתה מתבקש לבחור את האוסף של הפשרות שהכי מתאים לך , הad08r נותנים אחיזה הרבה הרבה יותר טובה מכל צמיג אחר שהיה לי לפני , אפילו בחורף כשקר או רטוב חוץ ממצבים של נהיגה מעל שלולית של מים עומדים במהירות גבוה שם זה כבר מתחיל להיות ממש מסוכן אבל לא יותר מכל צמיג אחר עם יותר גומי ופחות חריצים , הצמיגים האלה יותר רועשים בצורה משמעותית וחשוב להבין שעם האחיזה המשופרת אתה מקריב גם זמני האצה וגם שורף יותר דלק אבל האוטו פשוט נצמד אל הכביש ונותן לך תחושת ביטחון מאוד גבוה והאוטו מתנהג בצורה מאוד צפויה ולא מאבד אחיזה בצורה פתאומית אבל מצד שני גם לסוג הרכב והשיפורים שעושים לו יש גורם מאוד משמעותי בסיפור אם אתה כמוני וכל מה שחשוב לך ברכב הזה זה להנות מהאחיזה של האוטו בפניות ובסיבובים , יציבות וביטחון גם במצבי קיצון של שינויי כיוון והעברות משקל וכל מה שקשור להתנהגות רכב אלה צמיגים מצויינים , הם נשחקים יותר מהר מצמיגים רגילים אבל לא כמו שאנשים אומרים עליהם לדעתי הם גם משפרים מאוד את רמת הבטיחות של האוטו גם אם לא היית לוקח אותו למסלול כי האחיזה שלהם הרבה יותר טובה מצמיג רגיל וגם הבלימה מצויינת בכל מהירות ככה שגם במצב קיצון של התחמקות או המנעות מתאונה או טעויות של נהגים אחרים בכביש הם יכולים להציל אותך מאסון או מנזק לרכב החסרונות הם המחיר של הצמיג , קצב השחיקה , הרעש , צריכת הדלק , התנגדות גלגול שגורמת להאצה איטית יותר( אבל בלימה יותר טובה) וצמיג עם צדדים יותר קשיחים שמקשיח את הנסיעה ( יכול להיות גם יתרון וגם חחסרון תלוי באופי הנהג ואם יש נוסעים נוספים ) לגבי מה שנאמר קודם על חצץ ואבנים זה גם נכון , הצמיג יחסית רך ודביק ומרים כל דבר שהוא עובר עליו וזורק את זה ישר על האוטו והפתרון לזה הוא התקנה של mud flaps כנפונים קטנים עדיף מפוליאורטן מאחורי הצמיגים ראלי סטייל ולגבי התחממות של הצמיגים זה נכון שהם אוחזים פחות טוב כשהם קרים ויותר טוב כשהם חמים אבל הם מתחמים יחסית מהר תוך כמה קילומטרים , אלה לא צמיגי דראג שצריך לפרפר אותם ולהוציא עשן כדי שהם יעשו את העבודה שלהם אם זה כדאי לך או לא תחליט לבד , האוטו שלי היה רועש מאוד , קשיח מאוד ואכל המון דלק(1/7 ביום טוב) עוד לפני שהתקנתי אותם ואלה דברים שאני התרגלתי אליהם ולמדתי להנות מהם עוד לפני חוץ מהעניין עם הדלק , זה עדיין מבאס .
    2 נקודות
  7. בוקר אור אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך. חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה ואוסטריה בימים של לפני הקורונה, כשאתה מניח את עצמך במושב של הרכב ואתה מרגיש תחושה של פרימיום, מרצדס, במוו אאודי, יו ניים איט. איכות החומרים לא דומה בשום צורה ליפנית בה נסעתי עד היום למרות שהיא הייתה מדגם חדש ומתקדם יחסית, מוטות ההילוכים והאיתות ברמה הגבוהה ביותר, הקליק של המוט כשאתה פונה שמאלה וימינה והתחושה שהוא מעביר לך היא לא של רכב ב150 אלף שקל אלא לרכבים באזור ה300 אלף פלוס, בדיוק כפי שמצופה מרכב שמתחרה בכל העולם ברמת המכוניות הזו. כך גם פתיחת וסגירת הדלתות וגם בהורדת והעלאת החלונות. תא המטען עושה רושם גדול ומרווח והתא מתחתיו יחד עם התא הקדמי נותנים תחושה שיש המון מקום איפה לדחוף דברים. הקונסולה האמצעית היא המשך ישיר לאיכות הגבוהה, הכל מוצק וקשיח, מרופד ותפור היטב. התאים גדולים מאוד ואיכות החומרים נהדרת. כל כפתור (כן, יש איפה שהוא כמה כאלה...) וכל משטח שאמורים לגעת בו עשוי ברמה גבוהה, זה לא רכב עממי, לא טויטה פיריוס ואם תרשו לי, גם לא איכות הרכבה של מאזדה שהשתפרה לדעתי פלאים לאחרונה, כמו שכתבתי למעלה זה הרבה יותר בכיוון של מרצדס, במוו ואאודי אם לא כבר ממש שם. ואז אתה מעביר לדרייב... ופשוט לא קורה כלום. נאדה. אתה מצפה שהרכב יתחיל לגלוש ברגע שאתה מרים את הרגל מהברקס אבל שום דבר לא קורה. הנציג מכיר לי מקרוב את הנהיגה בדוושה אחת ומסביר לי שאם לא אלחץ על הגז, הרכב לא יזוז מהמקום. בחשש אני לוחץ קלות ומתחיל לגלוש, נוסע ימינה לרחבה הריקה שנמצאת במקום המסירה בחניון מפליגים בנמל אשדוד ומתחיל להפנים שאני אשכרה נוהג על טסלה מודל 3 בישראל. קצת האצות קצת הסברים ויאללה עפים מהחניון הזה מהר מהר הביתה. לרכב לוקח כמה דקות קצרות לכייל את האוטופיילוט שלו ומהרגע שזה נעשה הרכב גמע קילומטרים ארוכים ללא שום התערבות. המסך מציג לך את כל סוגי הרכב שעוברים בהתאם לגודלם, את הרמזורים ובהגעה לצמתים גם את החיצים שעל הנתיבים עצמם. פלא טכנולוגי שניתן לצפייה בכל רגע של נסיעה. לוקח ויקח זמן להתרגל לנהיגה שכמעט כולה בדוושה אחת, אבל אין ספק שמדובר באחלה דבר, לקחת סיבוב ולהישאר עם הרגל על דוושה אחת, להרים ולהוריד ולהרגיש תגובה מיידית זה דבר שמצריך הרגל אבל הרגיש לי קליל ומאוד מהנה. הרכב קשיח אבל שקט להפליא, בידוד הרעשים היה נראה לי נהדר ומפתיע לטובה (גילוי נאות, נסיעה של כ50 ק"מ עדיין לא מספיקה כדי לקבע זאת) ומרגיש שהרכב מגהץ היטב את הכבישים המשובשים בישראל כולל את פסי ההאטה הגדולים והמעצבנים. המושבים הם בדיוק כמו הסיפורים מהיוטיוב, מהמפנקים ביותר שישבתם בהם בטווחי. המחירים של ה300 אלף שקל. חלק ב, טסלה ישראל: אני חובב הייטק לא קטן, עובד בתחום וככזה גם מרגיש תמיד בטחון גדול ברכישה באינטרנט ובכלל בקדמה, כך גם היה עם הרכב הראשון שהוזמן אצלי און ליין בדיוק כמו מאות מוצרים אחרים שהזמנתי. רק שפה בניגוד לכל הזמנה באינטרנט בה הביטחון שלי תמיד קיבל חיזוקים בדמות קבלה לתשלום, מענה אנושי מהיר במידת הצורך, זמן אספקה ברור ועוד, פה מן הרגע הראשון העסק חרק. הסכם ההזמנה והמחיר לא היו ברורים, מועד האספקה היה מעורפל ו"משוער" ונציגי טסלה הפרו יום אחר יום את המילה לחלק מהלקוחות. אני הייתי בין אלו שלא בצעו שינויים ובין אלו שפחדו (למפרע בצדק) שכל שינוי יגרור בעיות ועיכובים. מזל, "זכיתי" להיות מהמקבלים הראשונים, זכיתי במירכאות כי זו בושה גדולה שחלק בכלל נדחו. בכל זמן ההמתנה טסלה הקפידה לשגע את קהל הלקוחות, במקום להוציא מיילים מסודרים לפני עדכון מחירים ולהודיע ללקוחות שהמחיר לא השתנה, הם בחרו לחכות למבול ורק אז להגיב. במקום להודיע בצורה מסודרת מראש לפני כמה ימים שחל טעות בחישוב המס והחשבון יתעדכן בקרוב בהסכם חדש כשהטעות הנל תגיע על חשבון החברה עצמה, הם שלחו שוב מייל עם עדכון הסכם ללא שום הסבר מצורף ושוב הלקוחות היו צריכים לשבור את הראש ולהבין מה השתנה. לזה קוראים ניהול שערורייתי. גם גברת כהן מחדרה יכולה לנהל את זה בדיוק באותה צורה, אני משוכנע שזו לא רמת הניהול אליה שואף אילון מאסק. ואז הגיע יום המסירה, בלי להתקשר, בלי לשלוח מייל, חברים בקבוצה של רוכשים הפנו את תשומת לבי לכך שבחשבון התווסף תאריך מסירה מדויק. ניסיונות לאשר את זה מול טסלה במייל או בטלפון נתקלו בחוסר מענה, ככה זה בטסלה ישראל כנראה. אחה"צ ערב יום המסירה הגיע סמס שהיה האישור הנוסף הראשון לכך שמה שמופיע באתר טסלה הוא לא טעות נוספת של החברה ובאמת ובתמים מדובר ביום המסירה. יצאנו אני ואשתי ב11 בבוקר לאזור נמל אשדוד, הגענו למקום יחסית שקט ורגוע אוהל קר באמצע מגרש חניה ללא אפשרות מסודרת להחנות את הרכב בצורה מסודרת מחוץ לאזור המסירה. מאושרים ושמחים התעלמנו מהמסביב, הרי בעוד רגע אנחנו יוצאים מפה עם רכבנו החביב. נגשים לנציג ומציגים תעודה ואז מתבשרים שהרכב עדיין בהכנה, "רבע שעה עשרים דקות והרכב שלכם פה". נו טוב, לא נשמע נורא. חולפת לה חצי שעה, ועוד חצי שעה והכלה לא נמצאת ברחבה. אתה מתחיל לשאול שאלות ורואה שלנציג אין בדיוק תשובות, אין כסאות ושם מקום היכן לשבת, השתייה בשולחן הכיבוד כמעט מחוסלת ולאט לאט אתה מפנים שאל מול עינך המסירה הולכת ומסתבכת. למעלה מ4 שעות! של המתנה, הכלה סופסוף מגיעה. מותשים וגמורים אחרי עמידה של שעות על הרגליים אתה מגלה שהרכב שלך מוטען בכ 100 ק"מ בלבד! וכשאתה מכניס את היעד אליו את נוסע רשום שתגיע עם 10 אחוז בלבד. מלחיץ ולא תקין. כמובן שלאחר כל כך הרבה שעות לאף אחד אין כוח לבדוק פגמים או לעשות סריקה פשוטה, כל מה שרציתי זה רק לעוף מאותה חניה. כמובן שעל לצלם את הרכב ולעשות איתו תמונה אחרי שעות של המתנה, לא באמת היה לי את הרצון והנשמה. אין לי איך להגדיר את המסירה זולת בושה. חבל שיום כ"כ מרגש צריך להיות מלווה בטעם מר ובפה יבש. קצת מידע שלא היה ידוע לי עד היום: הרכב מגיע עם כבל נייד לשקע ישראלי רגיל. הכבל המדובר בא עם 2 פינים בלבד ולא שלושה (אין הארכה) והוא מוגבל ל13 אמפר שיספקו לכם כ20 ק"מ לשעה. הרכב מגיע עם קיט עזרה ראשונה וקיט לתיקון פנצ'רים שעולה בכל העולם כסף. וכמובן שמגיע גם פח שהושלך מייד לבוידעם בבית. הרכב מגיע בגרסת הבסיס ללא הכיסויים לגלגלים והם ארוזים יפה בבאגז, אם תרצו הצוות במקום יעזור לכם לשים אותם. "הרוב לא רוצים את זה אז לא שמנו את זה ורק אם מבקשים מאיתנו נעזור לשים" אמר לי הנציג במקום. הרכב מגיע בדגם הבסיס עם צמיגי מישלין. עוד אנקדוטה, הרכב שקט בצורה קיצונית, ברמה שאנשים עמדו בחניה ודברו ומגיע טסלה מאחורה ואתה פשוט לא קולט שאתה באמצע הכביש ומאחוריך יש רכב מונע עם למעלה מ250 כוחות סוס פעילים. השקט הוא מדהים ומסוכן. שאלתי את הנציג איפה אפשר לכוון את נושא הנהיגה בדוושה אחת, לטענתו הוציאו את האפשרות הזו מהרכבים. אין לי מושג אם הוא צודק או לא. אבדוק בהמשך. מסקנות לעתיד: אני מקווה שהשירות של טסלה לבעלי הרכבים יהיה ברמה אחרת ולא דומה בשום צורה לתהליך המכירה והמסירה ובטוח שמחזור יוני כבר לא ייתקל בפארסה שעבר מחזור מרץ, הפארסה הייתה כ"כ גדולה שאין מצב שאפילו אותה גברת כהן מחדרה שהייתה מנהלת ככה מכירה ומסירה הייתה מפיקה מסקנות ולא חוזרת על אותה בדיחה. זה מה שעולה לי כעת לאחר יום מפרך אך מספק, כאמור לעיל אשתדל לספק תמונות בהמשך, פשוט אין עדיין כאלה אפילו לי. נ.ב. מתנצל אם יש שגיאות תחביר, ככה זה כשאתה כותב בטלפון במיטה לאחר יום עמוס למכביר.
    2 נקודות
  8. אם כל הכאב על השריטה, בטח לאדם פדנט, אין לך אפשרות להוכיח שזה נעשה במוסך. יש לך צילום של השריטה? אולי היא לא עמוקה.
    2 נקודות
  9. החלפת פיית ברז + תיקון נזילה מהפיה המסתובבת. מסיבה לא ברורה הפיה של הברז נזלה מהחלק העליון במרכז. 1.mp4 קניתי פיית ברז חדשה, יפה ואיכותית יותר ב 60 ש"ח. פירוק אלים של הפיה הישנה, ציפוי הניקל באום נשרט אבל אין לזה משמעות כיוון שהיא הולכת לפח. . הלבשת כפפת גומי על הפלייר למניעת שריטות והרכבת הפיה החדשה. (קיים לזה מפתח יועודי אבל אין לי אותו) -------------------------------------------------- אם יש נזילה מחיבור הפיה לברז בחלק המסתובב, אפשר לפתור את זה על ידי החלפת שתי גומיות בעלות זניחה. פירוק הפיה כנ"ל. עם אלן גדול שיש בכל אולר אלנים פירוק הבוקסה שבתוך האום. החלפת שתי הגומיות שעל הבוקסה והרכבה למקום.
    1 נקודה אחת
  10. 100₪ תקין ר"ג/הרצליה/כ"ס בה"פ
    1 נקודה אחת
  11. ערב פסח היום. צא מהעבדות המחשבתית שלך לחירות. מחיר הרכב לא קובע דבר על התנהלות האדם. הנחיתות שאתה מרגיש היא אצלך בראש.
    1 נקודה אחת
  12. יש להם הרבה פעמים קטע לשגע אותך בטלפון עם סיפורים מעוררי רחמים, שזה רכב לאבא ואין לו שקל מעל 6000 שקל (כשביקשת 20) ותעשה טובה ואם הם יכולים יחזירו לך בהמשך החודש עוד כשתכנס משכורת. לכאלו אני אומר "חפש רכב ב6000"
    1 נקודה אחת
  13. האם פרקו את המערכת מולטימדיה? אם כן כנראה שכחו לחבר חזרה את המחבר של החיישן טמפ' של פנים הרכב.
    1 נקודה אחת
  14. אם אראה שמפרסמים בקבוצות גולייטה בדרישות האלה אשלח לך.
    1 נקודה אחת
  15. עוד עידכון - עשיתי נסיעות מבחן - כמובן שבכבישים עירוניים ופקקים אבל שם הם יחיו ב90% מהזמן וזה גם קריטי. לנדקרוזר - הגעתי לסוכנות, קיבלתי מפתחות ואמרו לי תהנה אבל תשתדל לחזור תוך שעה. לא הצלחתי למצוא תנוחת נהיגה נוחה.. כל הזמן הרגליים נתקעו בזרוע הגה ( - זה המונח הנכון?), אני רגיל משנים במסלול לשבת קרוב יחסית, הייתי צריך לקחת את המושב ממש אחורה בשביל לשבת סביר. נסיעה - אונייה, מתנדנד בפניות/בלימות/התעטשויות, המנוע לא מאכזב ומושך היטב (לא GTI כן?), והנסיעה נעימה. מערכת מולטימדיה ארכאית ומאכזבת ואותו הדבר הלוח שעונים - שינמוך רציני מה3008 והGTI. פאקינג 400K על זה? שומר על הערך וזה אבל פאקינג 400K??? השאלה איך כל הדבר הזה מתנהג בשטח. טריילהוק - נוח כמו פרייבט.. היה חלום לעבור אליו מהלנדקרוזר מאיץ מעולה, מרגישים את הכוח, מתלי האוויר מאפשרים משחק אם רוצים תחושת אונייה או רכב פרטי אמריקאי רך. איבזור מפה ועד הודעה חדשה - מערכת מדהימה (של אלפיין נדמה לי) - למרות שהדגם מוחלף בקרוב הוא לא מרגיש לי יותר מדי ותיק. מרגיש הרבה יותר FINE מהלנדקרוזר. קפצתי על הדרך לראות גם את הפורסטר - פעם ראשונה שלי ברכב הזה ומאוד התרשמתי, יש מצב שנעשה PIVOT ועל הדרך נחסוך חצי מהסכום, ואם נידבק חזק בחיידק נשדרג לדגמים החדשים של שניי הקודמים שאמורים לצאת בשנה הבאה. שורה תחתונה - אשתי לא מוכנה לוותר על הלנדקרוזר, פעם ראשונה אי פעם היא קבעה לעצמה גם נסיעות מבחן על שניהם ונעדכן אחרי..
    1 נקודה אחת
  16. האוטו משמש אותי כדיילי (יש לי מיאטה ND) וההגדרה שלך "משפחתית לאמהות" מראה שלא נהגת על הרכב. אגב, יש לנו בבית גם 308 1.2 והוא באמת משמש כרכב משפחתי לילדים. ועושה את זה בצורה נהדרת. מציע שתעשה סקירה קצרה על כתבות שעשו לרכב בישראל. זה לא 308 GTi אבל זה גם לא מנסה. מצד שני לא חסר לאוטו ביצועים או התנהגות. זה GT משובח ואדיר כדיילי. בתקציב שלך, ולאור מה שכתבתה בפוסט הראשון עם רשימת ה"צרכים שלך", זה בול במטרה, שנתון 19 או אפילו 20. אגב, היתה לי גם ב.מ.וו 125 שחוץ מהנעה אחורית, ה 308 לא נופלת ממנה (אם לא מתעלה עליה), בטח ביחס תמורה למחיר, אביזרים, בטיחות, עלויות ביטוח וטיפולים. Sent from my Note10+
    1 נקודה אחת
  17. מדהים מה נגישות המידע עושה לאנשים. לפני 20-25 שנה אף אחד לא חשב להתנגד לחיסונים או שאיידס/סרטן/פוליו/אבעבועות שחורות זאת המצאה של ביג פארמה. במקום להיות חכמים יותר, כל אחד שראה סרטון של 10 דקות ביוטיוב, שמישהו צילם בזמן שהוא יושב על האסלה, בטוח שהוא מבין יותר מדוקטורים ופרופסורים שחקרו את הנושא כל החיים שלהם. זה מה שרע במהפכה התעשייתית השלישית. טיפשים מקבלים הזדמנות שווה להביע את עצמם. אני מאוד מקווה שבמהפכה התעשייתית הבאה (שכבר מתרחשת), הAIים יצילו אותנו מעצמנו.
    1 נקודה אחת
  18. חוזר על ההצעה שלי בעבר, ה 308 GT. חפש לך אחת, היא תענה לך על כל הצרכים. מאובזרת מאוד (אפילו תחנה לבד בתא [emoji2] עם חניה אוטומטית), חזקה וזריזה (30 קגמ על 1250 קג), אוטומטית לדיילי עם 8 הילוכים (גיר יפני), כל אביזרי הבטיחות ובתקציב הזה, אפילו אחת באחריות יצרן. Sent from my Note10+
    1 נקודה אחת
  19. כשהגומי משמעותית מעבר ל בולמים אתה גם יכול להתהפך עם האוטו. לגבי הזוויות גלגול - הבנתי 🤦‍♂️... היה מאוחר אתמול כשקראתי
    1 נקודה אחת
  20. לא. גם כי אני לא יודע איך הם נוהגים וגם כי אם חס וחלילה יגרמו נזק (פתאום יעשו תאונה למשל), זו תהיה בעיה שלי ולא שלהם.
    1 נקודה אחת
  21. תודה על השיתוף. מקווה שהשארתם לנהג הנפגע טלפון שלכם או קישור ליויטיוב וזו הסיבה, ילדים וילדות, שמלמדים בשיעורי נהיגה להאט לפני כניסה לצומת, להסתכל שמאלה וימינה ורק אז לחצות; גם אם אנחנו באור ירוק. איך ישה פעם כתב זכות קדימה מקבלים ולא לוקחים.
    1 נקודה אחת
  22. עצרו רגע כולם לא צריך להחליף מסך ולא כלום!!! מדובר בדבק שמתפוצץ, המסך תקין לגמרי! גם אצלי זה ככה (הותקן באפריל 18) כבר מעל שנה, ולא נגעתי בזה. https://www.facebook.com/groups/knuftzon/permalink/776588542909403/?__cft__[0]=AZXfxowomsZj50FbFFfqWpfQv-siZNcq6fNzwtkIjKZ8WrtjoD59J9gfUCG2zQYdV1vJxpzmJDs8WYxppdhbyXtP24FoMVSb-Fb4hibnrxWRscBil8NTNcICo6AuSEwLpzMJAnLhew7grkEFQbufUcSi&__tn__=%2CO%2CP-R
    1 נקודה אחת
  23. לא. בשביל מה? יש הוראת יצרן, תחליף לפי הוראת היצרן. זה 8 פלגים והעלות לא נמוכה. גם לא צריך בדיקה לפני טסט אם עשית טיפול לפני 4000 ק"מ.
    1 נקודה אחת
  24. מטבע של חצי שקל או חמישייה. תוך כדי שכתבתי, בדקתי אצלי, וזה עובד.
    1 נקודה אחת
  25. מצאתי לזה הסבר טוב בספר "חשופים בצריח". האלוף אברהם טל קבע בזמנו את הקונספט הזה כפיתרון לבעיות שמצא בחיל השריון. הסיבה היא שהשריון הוא "חיל טכני המוני". המוני - בניגוד לצנחנים שהיא יחידה של מתנדבים, לשריון מגייסים בכפייה מכל שכבות העם, כולל רבים שלא מבינים "בטוב". טכני - חייל ימשיך להילחם כשהוא רעב ופצוע, אבל שום נאום ציוני לא יניע טנק שהרדיאטור שלו לא קורצף כהלכה. הפתרון לזה היה משמעת קפדנית, הרבה יותר מהמקובל בחילות אחרים.
    1 נקודה אחת
  26. בוא נחזור לשיחה עוד חצי שנה. בגזרת כסאות בינתיים קניתי עוד טוטאל קומפורט לאישתי. הראשון עובר שימוש מסיבי וברברי של הבן שלי ושורד סביר ביותר. כמו כן קניתי גם כסא נוסף, לחמי. האתגר היה למצוא כסא לבן אדם ששוקל 140 קילו. נראה לי שהסתדרתי. אומנם עלה 3600, אבל נראה לי היה שווה. Sent from my SM-N980F using Tapatalk
    1 נקודה אחת
  27. ספציפית ברכב הזה ובכללי בפיאט, לא כל כך פשוט להתחבר, במיוחד עם דונגלים זולים, ועוד יותר בעייתי למחשב ההגה החשמלי. בדרך כלל מדובר בתקלה במנוע ההגה החשמלי או בחיישן ההגה (מומנט). נדמה לי שבדגמים האלו ניתן להחליף מנוע בנפרד מהמוט עצמו (מה שאמור להוזיל את העלות). בזמנו זו הייתה תקלה די נפוצה והיו כמה עסקים שהיו משפצים את המוט, אם אני זוכר נכון מוט משופץ עלה אז סביב 1500 ש"ח. מדובר בדגם ישן יחסית ואני לא יודע מה הזמינות היום לחלקים משופצים. חפש בגוגל "מוט הגה משופץ פונטו" ותוכל לפנות לעסקים שמופיעים שם ( עופר קצב, אלי את אלי דושי, המדייק...).
    1 נקודה אחת
  28. אני מכין ערעור למחוזי. לא על הזיכוי כמובן, אלא על הקביעה שערורייתית שאין במקום גדר, מה שמאפשר למשטרה להמשיך ולרשום דוחות כוזבים מאותה נקודה. די סקפטי שיצא מזה משהו, אבל חייב לנסות (אחרי שכמה גופים שפניתי אליהם קבעו שבעקבות החלטת השופטת אין להם סמכות להתערב). אם יש פה חברים שקיבלו דוחות מאותה נקודה (קמ 18.8 כביש 70 (65 היום)) ומסכימים שאצרף את המקרים שלהם אשמח לפנייה. תודה וחג שמח
    1 נקודה אחת
  29. בהחלט ליום יום AD08 או צמיג 200TW יהיה עדיף. התניידתי 3 שנים (גם עם ילדים) עם צמיג דומה (Starspec Z2) והיה אחלה. (צמיגי חורף כשקר) אני לא אוהב להחליף צמיגים כל היום - בנסועה נמוכה הייתי בוחר בזה שוב (ואני עומד לבחור בזה שוב חודש הבא כנראה) עכשיו שאני רואה גם באיזה רכב מדובר - זה יהיה המקסימום שהייתי שם על הרכב. יש הבדל גדול בין הAD08 לבין הR888R . והחיסרונות משמעותית יותר נמוכים בצמיג 200TW לכביש מאשר לצמיג מסלול (אבל כולם קיימים בדיוק איך שכתבתי אותם)
    1 נקודה אחת
  30. כן, מתחייב על שלדה, ולא קונה רכב ללא התחייבות שלדה, נקודה. (ככה אני קונה שנים ללא בעיה) כל אחד יכול לנהוג לפי שיקול דעתו (בלי קשקוש) אני מציין רק איך שאני פועל, ואיך שצריך לנהוג לדעתי והבנתי וצריך לדעת לכבד גם את ההתנהלות הזו. אגב, זאת לא המצאה שלי, זה מקובל בשוק היד השנייה מאז שאני קונה רכבים. גם הסברתי שזה מהווה איזשהו מדד לפגיעות שלדה שרוצים להעלים. כלומר, אם מוכר רכב אומר לך בביטחון שאין בעיה לחתום, זאת כבר נקודת פתיחה לרכב שמור בשלדה.
    1 נקודה אחת
  31. יש לי כמה וכמה חברים שנוסעים את הנסועה הזו על הצמיגים האלו (בעיקר r888r) מבחינת קילומטראז׳ הם יחזיקו את זה כנראה (כמובן שזה תלוי גם בכמה זמן מסלול תעשה). החסרונות הם: 1. הם הרבה יותר קשיחים מצמיגים רגילים - אתה תרגיש כל פיפס בכביש. 2. הם רועשים - רעש גילגול משמעותי מאוד בנסיעה. 3. אם אתה נוסע על חצץ / אבנים / עפר - הכל נדבק לצמיג ואח״כ עף על הרכב. מאוד לא כיף. 4. זה כמעט לא רלוונטי לארץ - אבל אל תיסע איתם כשקר מאוד / קפוא. גם מבחינת אחיזה - עד שהם יתחממו הם לא יהיו טובים וגם הגומי עצמו מאבד חלק מהתכונות שלו בקור - אח״כ הם לא יחזרו למה שהם היו. שווה לקרא גם קצת על heat cycles ולהבין שהצמיגים יכולים ״להיגמר״ גם כשיש עליהם עוד הרבה בשר. לכביש ? הם over לגמרי. יוצא דופן אחד היה חבר עם GTR עם 1300 כ״ס בגלגלים שצמיגים אחרים פשוט לא עשו את העבודה.
    1 נקודה אחת
  32. אז אם אני לא יכול לפתוח מכסה מנוע או לעשות נסיעת מבחן (אלא אם אעשה ביטוח משלי על רכב שלא בבעלותי), למה שבכלל אכנס איתך לסיבוכיות הזאת, ולא אמשיך לרכב הבא? למה שאתחייב בשביל רכב שאני בכלל לא יודע אם אני רוצה אותו? זה כמו שבחורה תדרוש ממך לחתום על הסכם ממון לפני כתנאי לדייט. מכרת רכבים ככה? היו קונים שבכלל הסכימו לדבר כזה? או שאתה בדרך כלל היד האחרונה של הרכב? אתה יודע מה, מקרה הפוך. נגיד ואתה נחפש רכב יד שניה, והמוכר ידרוש ממך את מה שאתה דורש, אתה תרצה בכלל להגיע לראות את הרכב?
    1 נקודה אחת
  33. איביזה - בקרוב צריך להגיע דגם מתוח פנים. סביר להניח שהמובילאיי יעלם (בשעה טובה) והרכב יקבל מערכת מקורית, לצד שדרוג של מערך המולטימדיה ובטח עוד כמה דברים קטננים. מבין שלושת האופציות שהצעת הייתי בוחר באיביזה, כיוון שאתה נוסע בעיקר מחוץ לעיר אני לא צופה בלאי מואץ לגיר והמנוע באיביזה נמכר כבר כמה שנים ונחשב אמין ואינו סובל מבעיות מיוחדות. היאריס לדעתי פחות נעימה בנהיגה בינעירונית. האיביזה מרגישה לדעתי יותר יציבה ונותנת יותר תחושת ביטחון. אני כמובן ממליץ לבצע נסיעת מבחן, כי התחושות שחוויתי הן לא בהכרח התחושות שאתה תחווה. אם תחליט שתרצה קורסה, הייתי ממליץ לשקול את רמת הגימור האמצעית, שמגיעה עם מנוע חזק יותר ועם יותר אבזור, ולדעתי אחרי משא ומתן כן תיכנס בתקציב או עם חריגה קלה ממנו. עוד אופציה - C3.
    1 נקודה אחת
  34. אני עוד אתייחס בנפרד לעניין תהליך המסירה. אבל מי שמוסר 108(!) מכוניות ביום אחד. לא יכול לשמור על רמת שירות. למי שלא הבין אתמול נמסרו 108 מכוניות טסלה.
    1 נקודה אחת
  35. ממש בכאב אני מוכר את הטויוטה אוריס 2014 היברידית האצ'בק (5 דלתות) שרק לפני כמה ימים התחדשה בסט חדש של Michelin Primacy 4 בידיעה שאני נשאר עם הרכב. (לא שיערתי שתוך יום התפתחו דברים) רכב במצב חדש, מתחייב בבדיקת שלדה. לדעתי אפשר לוותר על מחיר הבדיקה (600 ש"ח) אבל זה שיקול של כל אחד. תיעוד מלא של הטיפולים שנעשו רק בטיוטה, כולל טיפול גדול שכלל ברקסים חדשים. (יחזיקו לעוד 5/6 שנים בנהיגה שלי) הרכב נרכש בזמן הקורונה בידיעה שהמצב יחזור לקדמותו -זה לא קורה כרגע לצערי. כמעט ולא נהגתי בו בשנה שהרכב אצלי, חוץ מטיפולי דיטיילינג כפי שידוע שזו המחלה/אהבה שלי. (שטיפה וניקוי פנימי פעמיים בשבוע) .יש הרבה קישורים. דוגמה לטיפול יסודי שנעשה באופן קבוע. ניקוי פנימי עם כל הכלים הכבדים הסיבה למכירה היא שאיני יכול לתחזק כרגע 3 רכבים, כשבדיוק לפי כמה חודשים קניתי רכב נוסף למשפחה. בתקופה הזו אני חייב להדק חגורות, מעבר לזה כנראה שאעבוד קרוב לבית. (לכן לא הזדקק לעוד רכב בבית) רכב צבע לבן שמור כמו חדש. אני יד שלישית ברשיון. מספר קילומטרים - 88990. (במעט פחות משנה עשיתי בקושי 6K) אחריות סוללה בתוקף. (ניתן להאריך עד שנת - 2026) טסט עד 26.5.21 מחיר מבוקש 64.000. ש"ח.
    1 נקודה אחת
  36. סימפטומים של טורבו תקול. אבל כמו כל אבחנה מהאינטרנט - היא לא שווה הרבה, גש למוסך.
    1 נקודה אחת
  37. יש לך שעון גדישה או קורא תקלות? חוסר כח ברכבים האלו נגרם מגדישה לא מספקת. Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
    1 נקודה אחת
  38. וואלה מכרתי הרבה רכבים, מעל 30 ב6 שנים האחרונות ( בגלל שאני אוהב להחליף את הרכב שלי כל כמה חודשים יוצא מצב שאני מוכר את הרכבים לכל המשפחה) לרוב עבר בשלום, הגיעו לא מעט ליצנים, פעפ אחת גם כמה ערבים שניסו לשגע אותי. אבל לעולם לא אמרתי לקונה לא לבוא בטלפון, כי כל קונה זה קונה פוטנציאלי. הביפור הכי הזוי שהיה לי, מכרתי i20 של ידידה טובה מהמכללה, היא פחדה להתעסק עם זה ביקשה שאפרסם לה את האוטו ושיבוא מישהו רציני לקנות שאבוא איתה להעברת בעלות שלא יעבדו עליה. הייתי שקוף לחלוטין בטלפון הסברתי שאני רק עונה לשיחות וכל מו"מ מול בעלת הרכב. הגיע בחור עם האבא ואמא שלו. היא אומרת לי בהעברת בעלות תשבע לי שאתה לא סוחר, שאתה לא עובד עלינו, הסברתי לה שאני רק פירסמתי את המודעה, שהרכב עם כמעט 200 אלף קמ ונקנה מליסינג עם בדיקה חיצונית, שהמחיר נמוך גם ככה ושהיא מוזמנת לקחת לבדיקה איפה שהיא רוצה. בחרה לא לקחת לבדיקה. כמעט חודש אחרי היא מתקשרת אליי בצרחות, אני בכלל לא הבנתי מי מדבר איתי, התלוננה על (תחזיקו חזק) שהיום היא נסעה ברכב של הבן שלה ובצד של הנהג המגן שמש לא קיים, ורוצים עליו מעל 300 שח ביונדאי ושהיא ידעה שאני סוחר ושאחזיר לה את הכסף. חשבתי שהיא צוחקת, שראתה שנפנפתי אותה התקשרה בערב יחד עם הבעל, שהבנתי שהם רציניים הם קיבלו ממני צרור של קללות מהעצבים שהביאו לי ( אשתי חשבה שהסתבכתי עם שוק אפור מהעצבים שקיבלתי מהם) מאז לא שמעתי מהם. אבל למדתי לקח, מאותו יום שאני מוכר רכב, אני משתמש בסים טוקמן שקניתי, ככה הפלאפון בשימוש רק שאני מוכר או קונה משהו, ככה לא מטרידים אותי אחרי. וגילוי נאות, אף פעם לא הבנתי איך בן אדם שקונה רכב בלי בדיקה מעיז להתלונן לבעל הרכב אחרי, הרי אתה בחרת לא לקחת לבדיקה , אז הבעיה היא שלך. וגם אם עשית בדיקה וקרתה תקלה ( יכול לקרות ברכב של 30 40 אלף שח וגם של כפול מזה!) ברגע שרכשת תעזוב את הבעלים הקודמים בשקט, זה כבר בעיה שלך. על כל רכב שמכרתי יש גם רכב שקניתי ולעולם לא הרגשתי צורך להתקשר להתלונן בפני המוכר. אפילו שקניתי רכב שנתקעתי איתו בדרך הביתה כיוון שלא לקחתי לבדיקה, יכלתי לבוא בתלונות רק לעצמי! Sent from my SM-G960F using Tapatalk
    1 נקודה אחת
  39. תבדוק את Comfort של צרעה, אצלי יותר מעשור, כיסא נוח, אוחז ואיכותי. רוצה לקנות עוד זוג, כי הישן כבר מתחיל להישחק. (לדעתי 15 שנה אני יושב עליו)
    1 נקודה אחת
  40. שלא תגידו שלא דואגים לכם.
    1 נקודה אחת
  41. ^^^^ בעדכון תוכנה האחרון הוסיפו בנוסף ליציאה אוטונומית מחניה גם VTOL. פאפא מאסק תמיד מוצא פתרון.
    1 נקודה אחת
  42. אם זו ההמלצה לסאב הזה אז אתה יכול לרכוש תיבה אטומה של ווגה גרמני אני אישית ניסיתי השבוע על הסאבים שלי שצריכים נפח דומה והופתעתי Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 נקודה אחת
  43. ולא להעיז לעבוד בלי משקפיים. החומר מתיז ופגיעה בעין יכולה להסתיים בעיוורון.
    1 נקודה אחת
  44. יש דרך לדעת איזו גומיה צריך להחליף: 1. סוגרים את ברז הכניסה של המים. אם יורדים מים לאסלה (שמים נייר מגבת או נייר עיתון ורואים אם נרטב) - זט גומית הפעמון הגדולה. 2. אם שומעים כל הזמן מים נכנסי לניאגרה למרות שהיא מלאה, ניתן למשוך קצת את זרוע המצוף ולראות שהרעש מפסיק - זו הגומיה הקטנה. שמעתי על אנשים שממלאים בקבוק חומץ בניאגרה פעם בכמה חודשים - זה גורם לאבנית להתפורר והאטימה משתפרת
    1 נקודה אחת
  45. לגבי גומיות לניאגרה, החודש מצאתי בטמבורייה בשכונה גומיות מסיליקון במקום הגומי השחור הפשוט שתמיד מתייבש ומתפורר, לדעתי שווה לחפש בסביבה שלכם ולהחליף לזה: בבית כל כמה שנים צריך להחליף את הגומיות וגם את הצינור מים לניאגרה כי הברגת הפלסטיק שלו נשברת לאחר התייבשות, הפעם קניתי צינור ממתכת שעולה כמעט כפול מצינור 60 סנטים הפשוט, אבל לפחות יחזיק פי2 מהזמן, נימאס לסגור את המים לכל הבית ( *** הקבלן חסך והתקין סוגרים מפלסטיק שלא ניתן לסגור מים כבר שנים)עד שקופצים לאייס לקניית צינור חדש וחזרה, קניתי מספיק לכל הניאגרות בבית :-).
    1 נקודה אחת
  46. 20 שקל זה הרגיל עם הזרוע הארוך ומצוף קלקר או פלסטי, של יצרן "No name" כלשהו. ה"הפטנט" עלה 42 שקל.
    1 נקודה אחת
  47. הסבת מצוף ניאגרה למצוף "פטנט". נמאס מהמצופים הרגילים שלא מחזייקים מי יודע מה ועד שהם סוגרים את המים יש שלב של טפטוף וזרימה חלשה במשך דקות. מצב התחלתי. סגירת הברז ופירוק צינורית המים. פירוק המצוף הישן. קניתי מצוף "פטנט" ב 42 ש"ח. מגיע יעם כניסה 1/2 או 3/8, ניתן להחליף בהתאם לצורך. הרכבת ה"פטנט". הידוק האום מפלסטיק וחיבור צינורית המים. פתיחת הברז וכיווןעצירה לקו העליון במיכל, בעזרת הבורג הצהוב שבמנגנון. לאחר הרכבת מכסה המיכל התברר שהכפתורים שעליו נוגעים במנגנון החדש, נדרש חיתוך קל של הכפתור. זה עובד הרבה יותר שקט, מילוי מהיר יותר, עצירת המים מיידית בהגעה למפלס הנדרש. לדעתי שווה את המחיר הכפול מול מצוף רגיל.
    1 נקודה אחת
  48. אז מה היה לנו במבחן התוצאה זיכוי מחמת הספק, במקום שבו היה צריך להיות זיכוי מוחלט ומהדהד אבל מול קצין משטרה שקרן שוטר שקרן תובע שקרן שופטת שמכסה על השקרים שלהם וזה על קצה המזלג ולאחר עשרות עמודים של עדויות וסיכומים של התביעה ושל ההגנה. שמחתי לסייע יחד עם עוד שני אנשים טובים , לשלמה שככל הנראה טרם אמר את המילה האחרונה בפרשה זו. התעצבתי לראות את המשטרה במערומיה ואת מערכת המשפט מגינה עליה , שהמרחק בינה לבין משפט צדק היא כמרחק של כדור הארץ מכוכב צדק.
    1 נקודה אחת
  49. לא תאמינו, אבל רק השבוע המשפט הסתיים. שלוש שנים, כעשרה דיונים (בפני שלושה שופטים שונים). יצאתי זכאי מחמת הספק שנשמר קשר עין. קשה לתאר את ההכזבה שלי גם מהמשטרה וגם ממערכת המשפט, הבנתי עד כמה הייתי תמים בתחילת הדרך כשחשבתי שמטרת המשפט היא שהצדק והאמת יצאו לאור. אם הייתי יודע שזה מתנהל ככה לא בטוח שלא הייתי מוותר מראש. אבל המאבק שלי עוד ממשיך. תודה מיוחדת לישה שליווה אותי בכל התהליך והקרדיט על התוצאה מגיע לו (לא לקחתי עו"ד, ייצגתי את עצמי). זה באמת נדיר להשקיע כל כך הרבה זמן וכוח עבור בן אדם זר.
    1 נקודה אחת
לוח הניקוד מוצג לפי אזור זמן ירושלים/GMT+03:00
×
×
  • תוכן חדש...