Jump to content

לוח ניקוד

  1. pasparto

    • נקודות

      14

    • פרסום הודעות

      2,398


  2. vadim6385

    • נקודות

      8

    • פרסום הודעות

      8,949


  3. RK

    RK

    אחראי פורום


    • נקודות

      8

    • פרסום הודעות

      11,255


  4. chesh

    • נקודות

      8

    • פרסום הודעות

      742


תכנים פופולרים

תכנים שצברו את הניקוד הגבוה ביותר בתאריך 06/02/21 בכל התחומים

  1. וואי וואי איזו תיבת פנדורה...😱 בערך כל רכב בחיי היה לא הגיוני. והיו לי כמה מאות. מה אספר? על הבנלי 304 עם מנוע 231 סמ"ק, 4 צילינדרים, 4 קרבורטורים, 16 שסתומים שעשיתי לו מנוע שלוש פעמים ונהנתי מהיללה שלו עד שנמאס לי וזרקתי אותו עמוק לתוך נחל ביום חורפי מאד אי שם בסוף שנות השמונים? או על הפאנטיק אינדורו קומפטישן שתפס מנוע בפול גז כל פעם מחדש? או האלפא 75 מנוע 2.0 ליטר קרבורטור שהוציאה לי את הנשמה בכל פעם שניסיתי להניע אותה? ומה עם 4 פעמים שרכשתי אלפא 156? פעמיים 2 ליטר ופעמיים בוסו 2.5 אגדי, כולן גיר רגיל. וסוד TI שעדיין מחכה לזמנה ש
    14 נקודות
  2. עוד עדכונים -הצלחתי סוף סוף להשיג לאחר קורא תקלות OBD1 למנוע 1.6 הזה, לאחר שהייתי מבלה במוסכים מורשים כדי לקרוא תקלה (מחשב מנוע מיוחד של GM, משותף ללאנצ'יה דדרה/אלפא 145 ועוד) וסוף סוף אפשר לקרוא תקלות לבד. היתה תקלה בחיישן מצב מצערת (טוב נו 26 שנה עשו את שלהם) החיישן הוחלף ב*חדש* בעלות אפסית מה שקורה זה שהפלסטיק שמזיז את פרפר המצערת, נאכל עם הזמן: לאחר מכן אין תקלות ואין נורת הזרקה שדולקת בלוח השעונים! נדיר מאוד למצוא וגם בחו"ל פונטו/טמפרה עם מנוע 1.6 שלא דולקת נורת ההזרקה ג
    5 נקודות
  3. בבקשה. יש עוד מה לנקות אבל יש עוד מה ללכלך אז זה בקטנה😄. נשאר לצבוע ולתקן קירות.
    4 נקודות
  4. פבל פגע בול בכל הנקודות, וכעיתונאי לשעבר - אני מתבייש שהדרדרנו עד לכאן ביחסי הון-עיתון. עוד דוגמא: אני מנוי נאמן של מגזין אוטו ומבקר הרבה גם באתר. אפשר להעלות על הדעת שבעמוד הבית של אוטו אין מילה אחת על טסלה? כתבה על השקת מותג חדש בישראל ב-3 בפברואר דווקא יש, אבל על "ג'נסיס"... (איזה עיתוי אומלל). אומנם הייתה כתבה ביום פרסום המחירון, אבל מישהו דאג להעלים אותה מעמוד הבית כאילו לא הייתה פה רעידת אדמה של פעם בדור. עשית השוואה לא נכונה. באירופה עוד לא התחיל שיווק מודל Y בגרסה הסטנדרטית (Standard Range), שמשווקת בארה"ב במחיר שגבוה ב-10% ממחיר מודל 3 בסיסית ונמוך ב-20% מהגרסה של
    4 נקודות
  5. אשמח לסימוכין, למיטב ידיעתי ונסיוני, הבדל של אחוזים קטנים מהוראות היצרן לא בהכרח יפגע בבטיחות (לאיטים להיפך), הוא כן יפגע בצריכת הדלק בגלל התנגדות גדולה יותר לגלגל עקב שטח מגע גדול יותר וקשיחות דופן נמוכה יותר. לחץ האוויר שנקבע ע"י היצרן מחושב לפי משקל הרכב (ואם לדייק אז לפי הכח הנורמלי שפועל על כל גלגל) אבל הוא גם פשרה בין אחיזה, התנגדות לגלגול ונוחות - כל נהג יכול להחליט שא' חשוב מב' או ג' (אם יש לו את הידע והכלים לכך). הכל טוב ויפה חוץ מדבר אחד - הצמיג חי בסביבה מוקפת אוויר, וגם - מתי לאחרונה ראית ג'אנט חלוד ברכב מודרני? הם צבועים, ג'אנט יחליד אם הציפוי יפגע (למשל, אם תשפשף
    4 נקודות
  6. כרגיל, מסכים עם כמעט כל מה שאתה אומר. אבל הפעם אני לא יכול להתנער מהתחושה שהסיקור רחב כמו אוקיינוס ורדוד כמו שלולית. מאז ההשקה של האתר, לא קראתי כתבה אחת (אמנם לא קראתי הרבה) שלא הייתה בה איזו שטות ברמת ה-WTF או טעות קרדינלית שההסבר היחיד שאני יכול למצוא לה הוא חוסר מקצועיות או חוסר רצון מוחלט להשקיע עוד 5 דקות בבדיקה ומחקר. כאילו, באמת, איך אפשר להעביר בגרון משפטים כמו: באמת? מישהו כאן מכיר בנאדם אחד שמכר את האוטו שלו בטרייד ב-10K ש"ח יותר מאשר בשוק הפרטי? אני לא. עם אילו ריפודים מגיעה סופרב או סונטה שעולות 180K? ב-A4 גם ב-320K מקבלים ריפוד דמוי עור. חוצמזה שכאילו
    4 נקודות
  7. אמ;לק - כתבתי את זה כסוג של בלוג/חפירה. המטרה היא לשתף מידע, ולהמשיך לעדכן במידה ועוד אנשים מוציאים בזה עניין. תחילת הדרך אפשר להגיד שתחילת הדרך היא כנראה איפשהו כאן: והמשיך כעבור שנה בסגר עם רכישת טריינר: נקודת המפנה ואפשר להגיד שמשם זה רק "החמיר". לאחר הסגר הראשון וההבנה שאני מתחיל להתחבר לתחום יותר ויותר, החלטתי לחפש אופני כביש ברמת כניסה בתקציב של 6K והחלטתי לרכוש חדש (עוד על ההחלטה הזו בהמשך). הצבתי לעצמי "דרישה" שהמשקל יהיה נמוך כמה שניתן בהתאם לתקציב, מערכת ההינע תיהיה שימאנו 105 העדכנית ובלמי דיסק. במקום להתמקד על אופני עליות (קלות יותר)
    3 נקודות
  8. אני תמיד הייתי תפרן+מכוניות לא הגיוניות. הרכב הראשון שרכשתי, אי אז לפני 19 שנים, היה טלבו סמבה קבריולט. האוטו הכי מגניב וגם הכי עגלה שקיים.[emoji51] אחרי חודשיים כבר לא עמדתי בעגלתיות ומכרתי בחצי ממה שקניתי. אחריו באה AX ספורט.. מאז היו הרבה רכבים מטופשים להחריד, כגון וולבו 164, פיאסטות mk2, סוויפטים, חיפושיות, שריידים, אפלאוזים, וולקן, קנגו, גם על טווינגו סימנתי V בשלב מסוים, מקסימה 95' 3.0, ועוד... כרגע עם מיצו ספייס וואגון(2 ילדים), המרובעות עם ההזרקה הישירה לא עלינו...[emoji13] חורחה, לך היו גם כל מיני ג'יקסרים זכורני. מצד שני, אצלך הם שייכים לצד של הרכישות ההגיוניות.. עריכה: חייב להו
    3 נקודות
  9. בדיוק ערכתי את התגובה לנושא שהעלת כאן. החלפת סט התנעה לפחות אצלי הוא המוצא האחרון, לרוב ניתן לתקן כמעט הכל בין אם פיזי או ע"י עדכון. באים אלינו רכבים אחרי ניסיונות תיקון כושלים ביותר בגלל שטויות שביצעו במהלך העבודה, לעיתים ע"י ניתוק קודנית פשוטה אפשר בקלות להגיע להחלפת סט התנעה. ולעיתים גם רכבים שכל מיני תוספות ברכב לא מתפקדות יותר כהלכה(חלון בגג, רדיו, מגבים ועוד) כי לא התקינו את הסט התנעה המתאים לרכב או שלא ביצעו קונפיגרציות. שוב יש כאן מספר שיקולים הראשון לדעתי הוא כלכלי, השני הוא רמת הידע ויש מצבים שאף אחד בעולם לא יודע מלבד היצרן. שאלה טובה מאוד, ו
    3 נקודות
  10. התשובה שלי מבוססת על מספר ערוצי יוטיוב של אנשי דיאגנוסטיקה בארה"ב שמתעדים את העבודה שלהם בפרטים. אני עוקב אחריהם כבר כמה שנים טובות, שבמהלכן כל אחד מהם נדרש להחליף חלקי מיחשוב במגוון רכבים. המסקנה הראשונה שלי: אין חיה כזו מחשב שלא ניתן להחלפה בניפרד ודורש החלפת רכיבים סביבו, לרוב גם אם מדובר בחלק משומש. בשביל לקודד מחשב מנוע חדש\משומש לרכב כלשהו נדרשים לרוב 1. סורק יצרן מקורי או סורק יעודי של יצרן OEM דוגמת בוש. לדגמים מסויימים גם סורקים של יצרני צד שלישי יודעים לעשות את העבודה, אבל מהסוג היקר של ~10K דולר, שקרובים מאוד ביכולות שלהם לסורקים מקוריים.
    3 נקודות
  11. כן, שניים - שלושה הורים בכל הארץ. לא ביג דיל. היכולת שלך לראות את העולם עפ"י הצרכים והאינטרסים שלך היא מרשימה. זה מרשים כי אתה אשכרה מאמין במה שאתה כותב.
    3 נקודות
  12. תנסה למלא את הבובה בחנקן בפעם הבאה... 🙃
    3 נקודות
  13. אחח ג'ולייטה ג'ולייטה, מרגשת ומפנקת עם VFM גדול ביותר ביחס למתחרו, בהשוואה לגולף GTI שעולה פי 1.5 בערך, הרכב הקודם היה C1 (מושלם לזוג עם כלב) שפינק אותנו באמינות מוחלטת, צריכת דלק 1:18, טיפולים וטסט זולים, לשימוש סופש פעם בשבועיים להורים וטיולים מידי פעם - פנטסטי אך משעממת, נרכשה ב24,000 בשנת 2017 ונמכרה ב12,500 לפני כחודש. המשפחה מתרחבת ואם כבר מחליפים חלאס שיעמום החיפושים החלו ולפני כחודש נרכשה ג'ולייטה תלתן סטוק, שנת 2014, לבן ירח לפי קוד הצבע, השנה הראשונה של מתיחת הפנים ועם שדרוג המנוע, גיר TCT, יד 3 עם 113K ק"מ,שמורה ומטופלת במרכזי כל חייה כל 10K ולאחר החלפת קלאצ'ים - ב
    2 נקודות
  14. הטווינגו היא מכונית מאד מיוחדת מבחינת עיצוב ומבחינת תכנון פנים. אפילו הייתי מגדיל ואומר גאונית. היא הייתה הראשונה (בעת הנוכחית, מזמן מזמן הייתה הפיאט 600 מולטיפלה, ואני לא בטוח עד כמה סובארית ושאר קיי-קארס רלוונטיים) שלקחה את המונובוקס ויישמה אותו למכונית מיינסטרים קטנה, ותכנון הפנים שלה, המרווח ואפשרויות קיפול המושבים מבריק. היא מכונית מאד חיננית והכיף נובע לאו דווקא מנהיגה, שלא היה בה שום דבר מיוחד. וודאי לא חומר לימי מסלול. לא היה שרשור כי היא לא הייתה אצלי מספיק זמן, אבל אני בהחלט שמח ששמתי לעצמי את ה-V הזה. מכונית נהדרת.
    2 נקודות
  15. מכיוון שיש לי פה כמה בולמים שונים, ולמרות שהנושא עלה בפורום לא פעם, אנצל את ההזדנמנות. בכל רכב הצ'בק מכסה אחורי נתמך על יד שני בולמים כאלה, בחלק מהמכוניות גם מכסה מנוע נתמך על יד בולמים כאלה, אחד או שניים. הבולמים מחזיקים כ 7-10 שנים בממוצע, לאחר מכן נחלשים ולא תומכים במכסה כנדרש. אין איזה משהו שאפשר לעשות עם בולם שנחלש מלבד להחליף אותו. מחליפים תמיד זוג כי הבלאי של שניהם דומה. המצב היחיד בו אפשר להחליף בולם אחד זה כשהם יחסית חדשים ואחד מהם נוזל. רואים סימני שמן על המוט שלו ולאחר פירוק מרגישם שיש לו אפס (או מעט מאוד) התנגדות לסגירה. אז אפשר להחליף רק אותו ולהשאיר את השני התק
    2 נקודות
  16. למדתי משהו בשנים האחרונות - אין דבר כזה אי אפשר, יש לא רוצים. כל פעם שאני מקבל ברקס מכל נותן שירות בדבר שאני זכאי לו(לא מעבר לכך ולא המצאות), אני מבקש שיחה עם מנהל(מנהל אמיתי, לא "בכיר" שיושב ליד הנציג, יכול להיות מנהל מוקד או מנהל מחלקה ותמיד יש מישהו מעליו), אני תמיד מקבל את מה שאני זכאי לו, ואם צריך שולח מייל לפניות הציבור של החברה\מועצה לצרכנות\אמון הציבור.
    2 נקודות
  17. דיווח קטן מארץ הכפור: כמו שאמרתי הודיעו פה אתמול מה יהיו ההקלות שיכנסו לתוקף ב-14 לחודש. פותחים מחדש מלונות, אתרי סקי, בריכות שחיה (אבל לא חדרי כושר או פארקי מים). במלונות אסור לפתוח חדרי אוכל/מסעדות. אכילה רק בחדרים. תאטראות, אופרה, קולנוע גם נפתחים עם 50% תפוסה. מסעדות לישיבה פנימית עוד לא (כל הזמן יש טייק אוואי/הזמנות). כמות הנדבקים היומית פה עומדת על 5-6 אלף ליום (אם נשווה לישראל מדובר על בערך 1500 נדבקים ליום). מצד שני, מתים פה 450-500 איש כל יום, אבל נראה שלא ממש מתרגשים מכמויות המתים, אלה בודקים ורואים שבתי החולים די ריקים. כנראה התרגלו למספרי מתים גב
    2 נקודות
  18. רוב הטענות שלה נסתרו מזמן לדוגמה - עניין יכולת ההדבקה על ידי מחוסנים: מלכתחילה המחקר נועד לבדוק האם נמנת מחלה קלינית ומחלה קלינית קשה, לא האם מתיישבים נגיפים בדרכי הנשימה בלי לגרום מחלה. ב-end point הזה החיסון של פייזר - ובהמשך גם של מודרנה - נחלו הצלחה גדולה. אם חסכנו לאנשים אשפוז והפכנו את המחלה לכזו שחולפת אחרי שבוע - שבועיים דיינו. דרך אגב - אנחנו חודש אחרי פרסום מאמר הדעה הזה, והעדויות על כך שהחיסונים מפחיתים גם הדבקה מצטברות - הן על ידי המחקר של AZ (שבו בדקו קבוצת נחקרים פעם בשבוע על ידי PCR ומספר החיוביים פחת, אאל"ט ב-67%), והן על ידי האנליזות שמתבצעות בארץ בהשוואה בין מתחסנ
    2 נקודות
  19. מדוע אתה לא מוסר את הכתובת שברשותך לאלו שמטפלים ברכב בבית ומתעסקים עם בלמים הגה וכו ועוד מתייעצים פה בפורום? מה שונה המערכת שמותקנת ברכב לבין סלולרי שמותן על מחזיק בשמשה מול הנהג, שם הוא לא יכול לצפות במה שהמערכת מסוגלת? מי קבע שהוא רוצה לנהוג ולצפות אולי הוא מעוניין לשבת ברכב בחניה ולצפות?
    2 נקודות
  20. טוב אז אפשר לברך על המוגמר, קיבלתי מפתח בתחילת נובמבר, שזה כמעט חצי שנה לפני המועד המובטח בחוזה, וגם זה התעכב רק בגלל העיריה. סה"כ מאד מופתע לטובה מרמת הבניה והגימור, באמת דירה מצויינת. השקעתי עוד כמה אלפים בתוספות כדי להפוך אותה לראויה להשכרה (תריסים חשמליים, רשתות, מקלחונים, ארון אמבטיה, ברז גז/מים במרפסת). פירסמתי להשכרה ב-4400, יחד עם עוד המון מתחרים, לא היו המון טלפונים, סה"כ הגיעו 4-5 לראות, והשבוע נחתם חוזה על סך 4150, שזה נראה ריאלי בהשוואה ל'מתחרים'. השכרתי לפנסיונר של משרד הביטחון, זוג מבוגר בלי ילדים, ככה שאני די רגוע גם מבחינת בעיות של תשלומים וגם מבחינת שמירה ע
    2 נקודות
  21. כי הלקוח משלם וזה הרבה הרבה הרבה יותר קל למכונאי/חשמלאי הממוצע (מחוץ למוסך היבואן). מאשר לסנכרן את המחשבים, ולצערנו בישראל הרמה לא משהו. אני בכלל לא אוהב את הפתרון העקום הזה של החלפת "סט התנעה". כי מעבר לעלות הגבוהה, הרכב מקבל את פרטי הרכב התורם. (מספר שלדה ק"מ וכו'). אני לא מאמין שיש מישהו שטורח לתקן את הפרמטרים האלו בכל המחשבים כי מן הסתם, אם היתה לו יכולת כזו, אז הוא לא היה צריך להחליף "סט התנעה". אני חבר בפורומים מקצועיים בבריטניה, ושם זה פחות נפוץ החלפת סטי התנעה. יש שם טיונרים תותחים, אתה שולח לו את ה DUMP של מחשב מנוע החדש ואת ה DUMP של הישן, והוא
    2 נקודות
  22. אוסף שרטונים - נסיע באור עדום 1. נוסע איך שבא לו ובסוף נכנס לצומת באור אדום 2. פניה ימינה 3. ישר 4. תל אביב - בוקר
    2 נקודות
  23. אם הוא "ספונסר פורום" אסור לו להביע דיעה? כולם רואים שהוא ספונסר והשם שלו מספיק בולט כדי לדעת שהוא עסק בתחום. דווקא אנשים כמוהו זה אחלה כי אפשר לנהל דיון ענייני כשה"ספונסר" יכול לתת מקודת מבט נוספת שעליה נוכל להתוכח. זה שהוא בעל עניין לא אומר אוטומטית שהוא לא צודק בדיוק כמו שזה שהוא ספונסר לא הופך אותו אוטומטית לצודק. ולנושא שינויי הטמפ והחנקן, השינויים בין 6 בבוקר ל 2 בצוהוריים יותר גדולים מהשינויים של שעה נסיעה בכביש מהיר.
    2 נקודות
  24. זה ששם המשתמש הוא שם החברה, הוא צבוע אחרת, כתוב מתחת לשם שלו שהוא "ספונסר פורום", כתוב בצד שמאל שהוא "ספונסר פורום" וכל ההודעה מוקפת ב"הילה" כחולה לא מספיק כדי לגרום לך להבין שזה לא משתמש מן השורה וכנראה, יש מצב, יכול להיות, שהוא עסק? ושעם כל הכבוד להכל, הגיוני שיהיה מעורב איזשהו אינטרס כלכלי/עסקי במידע שהוא כותב? אפילו סימנתי לך הכל, שלא תגיד עלי. תאמין לי שהיינו מתים להכניס מספיק כסף ממנויים ופרסומות, ושלא נצטרך להסתמך על הרעיון של ספונסרים עסקיים. אבל כרגע זה לא המצב. אז לכל מי שיושב בצד ומתלונן יש בגדול שתי אופציות - לייתר את הצורך בספונסרים ע"י עזרה כלכ
    2 נקודות
  25. תחשוב שנתקעת בשבת במקום שבו כל הפנצ׳ריות סגורות עד יום ראשון. או שקיבלת פנצ׳ר באמצע דרך לאילת, עם צמיג במצב שאפשר לזרוק לפח. מה תעדיף, לנסוע כמה עשרות ק"מ במהירות של צב על ג׳נט, לחכות 3-4-5 שעות לגרר, או להחליף גלגל תוך 20 דק, ולהמשיך לדרך?
    2 נקודות
  26. כזה דבר: http://static.kodajo.com/images/user/fileUp/0bc652ec00e4aaadeb1bc685c23a2c40.JPG
    2 נקודות
  27. טוב הסיפור שלי ממשיך להיות מעניין -- כשהתעניינתי לגבי הרכב הנציג בחברת consignment אמר שהרכב היה בבעלות מישהו שנפטר ושאשתו והמשפחה מוכרים אותו יחס עם עוד מספר רכבים (כ-15). הגיע הטייטל (מסמך הבעלות) היום ב Fedex ואיתו הגיעו כל מסמכי הטיפולים של הרכב. הרכב טופל תמיד במוסך מורשה פורשה, הכל מתועד החל מדברים קטנים כמו החלפות שמן ועד לדברים קצת יותר מעניינים כמו שהבעלים שמע רשרוש באוטו וביקש למצא מה המקור ולטפל בו. בין היתר הבעלים גם פעם תיקן ג׳אנט כי הוא כנראה נשרט. נראה שהבעלים הקודם לא חסך בטיפולים באוטו וזה משרה הרבה ביטחון על הרכישה. שימו לב, הרכב עדיין לא בידי בשלב הזה, לא ראיתי אות
    2 נקודות
  28. אני מכבה את זה לפני כל נסיעה {בימים חמים לא צריך} ב3008.
    2 נקודות
  29. אני מנסה לחשוב, ככל הנראה רוב הרכישות שלי נעשות ללא היגיון. בתחילת הקורונה קניתי גולדווינג באיביי, המטרה הייתה לקנות אופנוע פרוייקט, חשבתי שגולדווינג יכול להיות בסיס נהדר לאיזה קאסטום, כבר חתכתי אופנוע עם דיסק כשנה לפני לממש אהבתי את התוצאה. כשאספתי את הגולדווינג, רכיבה הביתה של 150 ק"מ גרמה לי להבין שאני די מאוהב... הקורבט גם רכישה/השקעה לא ממש הגיוניות, ממש לא בפן הכלכלי, הרכב הגיע אלי בעסקת טרייד, נתתי דוקאטי מונסטר וקיבלתי קורבט מאיזה ילד, מאז הספקתי להחליף את כל פנים הרכב, גג רך, רכשתי גג קשיח, שיפצתי גיר, החלפתי בולמים, בלמים, צינורות, רדיאטור אלומיניום ואילו צבעתי את הרכב, אפילו רכ
    2 נקודות
  30. קניתי אלפא סוד ב-2005. רכב שרציתי עוד מהילדות. בזמן הקניה אני חושב שהייתי בשפל הכלכלי הכי גדול בחיי - גם סיימתי לימודים וגם עברתי למרכז בלי עבודה ובלי הכנסה. היא עלתה 9000 ש"ח שיכלו לקנות לי יצורים עדיפים ולטענת כל העולם ואשתו גם אמינים יותר, אבל אני החלטתי לקפוץ למים הקרים לראשונה בחיי בניגוד להחלטות הבטוחות והמשעממות שעשיתי עד אותו רגע. בפועל, האוטו הזה נשאר אצלי 13 שנה, עשה עשרות אלפי ק"מ עם גרירה אחת עקב תקלה, הסיע אותי צפונה וחזרה במהירות ונוחות, עשה ימי מסלול, נסע למדבר והיה חלק מהצעת הנישואין לאשתי. עוד בפועל, הוא נתן לי המון אומץ להמר, להתעסק עם רכבים עם סטיגמות רעו
    2 נקודות
  31. חד משמעית נכון. בכל תחביב שדורש תנועה של גוף (הי, אפילו נגרות!). תחומים טכניים למיניהם אפשר לתפוס לבד, אבל כשזה קשור לתנועה - אין תחליף.
    1 נקודה אחת
  32. בעיקר עיטורים וחישוקי 17 באקטיב פרו כאשר באקטיב מותקנים חישוקי 16. הייתי ממליץ על האקטיב הרגילה הנסיעה עם חישוקי 16 יותר נוחה.
    1 נקודה אחת
  33. הצלחתי לקבוע תור לשישי הקרוב. יאללה שנהיה כבר מאחורינו השיט הזה!
    1 נקודה אחת
  34. אין אף הנחיה בעולם כולל החיסון שמונעת 100% הדבקה. זה נכתב מאות פעמים. מרחק ומסיכות יכולות לצמצם את העברת המגפה. המקומות היחידים בעולם בהם המגפה נעלמה כמעט או לחלוטין עשו את זה בבידוד וסגרים אגרסיביים. כרגיל אתה טועה. מספר החולים בחברה החרדית גבוה פי כמה ממספרם היחסי באוכלוסיה. בתל אביב יש כ1000 חולים פעילים. שוב אתה טועה. קשקוש מארץ הקשקושים. כשאני יושב בדיזנגוף אני יכול להדבק. רק שאין שם 200 אנשים כי אין להם מקום בכיכר (אתה חייב להפסיק עם ההקצנות שלך). הסיכוי להדבק באוויר הפתוח הוא נמוך יותר. גם את זה אומרים רופאים ומדענים. כלומר לא אתה. אתה טועה בפעם השלישית.
    1 נקודה אחת
  35. אני לא מכיר רנו, אבל באחת הגולפים שלי החלפתי מחשב מנוע לבד (ניזוק בעת פתיחה לשם REMAP). באיביי מוכרים חופשי מחשבים בודדים. כנראה שברכבים ממש חדשים זה מורכב (כעת). אבל זה לא מוריד מהעובדה שבישראל רמת אנשי הדיאגנוזה (לא כולם), לא משהו בלשון המעטה. זורקים חלקים על האוטו בתקווה שתיפתר התקלה, על קידודים בכלל אין מה לדבר. (שוב לא כולם). חבר פורום מסכן שהיה צריך קידוד מחדש למחשב ABS לא מצא צדיק אחד שיודע/מוכן לעשות את זה. (כולל מוסך צ'מפיון), בסוף אני עשיתי לו את זה, ואני לא מתיימר להיות דיאגנוסטיקאי.
    1 נקודה אחת
  36. חיסונים אקוטיים למאבק במגפה, כמובן. אני רק אומר שמזל שלפחות בזה הצלחנו.
    1 נקודה אחת
  37. להגיד שפותחים בהדרגה את המשק, אבל לא את מערכת החינוך כרגע, זה מפגר ברמות על. זה מביא לשיאים חדשים את חוסר היכולת של ההנהגה לייצר אסטרטגיה ברורה למשהו. מזל לפחות שהצלחנו לקנות חיסונים. כי בלי זה אלוהים יודע מה היה קורה.
    1 נקודה אחת
  38. ה GAC הוא ביזיון מבחינת איבזור בטיחות. אין לא שום מערכות אקטיביות שכבר הפכו לסטנדרט ברמת המחיר הזאת, כמו בקרת שיוט אדפטיבית, זחילת פקקים, שמירה על נתיב. רק מערכות פסיביות מיושנות כמו צפצפת סטייל מובילאיי ומצלמות. חבל.
    1 נקודה אחת
  39. קודם כל מי שנתפס קיבל קנס. גם מי שסתם נתפס במחסום והפר מגבלת 1000 מטר. לא צריך להפיץ מחלה בשביל קנס. דבר שני מי שמשקיע את רוב הזמן הפנוי שלו כדי להפיץ פייק ניוז, ברמה שהוא עורך סרטונים \ תמונות כשהוא יודע שהם שיקריים במטרה לגרום לעשרות אלפי אנשים לא להתחסן ועוד יותר גרוע- מי שמתכנן או מוכן לתרום באופן אקטיבי לבזבוז חיסונים בטח שמגיע לו קנס ולא רק קנס. אלה הילדי כאפות שהיו מצלצלים לך באינטרקום ובורחים, אלה שמגיבים מפרופילים פקטיבים ומקללים אנשים אבל בחיים לא יעשו את זה פנים מול פנים יש הבדל ענק בין להחליט שאתה לא מתחסן לבין להפיץ מידע שיקרי כדי לפגוע
    1 נקודה אחת
  40. בתוספת שווה אחריות על טלפונים בישראל. אני מאז ומתמיד מתעניין בתחום הזה ואני שומע על זה שהתשובה לכל בקשה לתיקון של מוצר אלקטרוני במסגרת אחריות היא "קורוזיה" כבר לפחות 15 שנה.
    1 נקודה אחת
  41. שאני מזמין מאליאקספרס ובוחר במשלוח שלהם aliexpress standart באמת מגיע תוך פחות מחודש לרוב (חוץ מחגים) שאני בוחר בדבאים הזולים יותר יכול לקחת גם חצי שנה... שווה לשלם את העוד 1-3 יורו האלו ולקבל לפני שאני מזדקן
    1 נקודה אחת
  42. מה הבעיה, כל מי שמזמין תור ולא מגיע/ מבטל שעה לפני התור משלם 750 ש"ח קנס.
    1 נקודה אחת
  43. לפני שעוד שרשור הופך לשרשור השקעות בשקל, הזווית שלי על רכישות הגיוניות או לא. למזלי (או לא כ"כ למזלי) המקצוע שלי לא מביא איתו מכוניות ליסינג, וכשאתה עצמאי, על אחת כמה וכמה. חוץ מפעמיים דייהטסו אפלאוז (אחת בירושה מאבי והשניה כרכב גישור לתקופה של רכישת דירה ופתיחת משרד) אני חושב שההחלטה הכי קרובה להגיונית ברכישת רכב הייתה הג'ולייטה. בין לבין (ועד היום) היו 146 (לא ממש רכב הגיוני לסטודנט), פעמיים 156 (מאד אשמח לחזור ל-GTA בתור אספנות יום בהיר אחד בעוד עשור), ה-BRZ, טווינגו 95, 106 ראלי והיום איגניס ספורט. אף אחת מהן לא הגיונית, אף אחת מהן אני לא צריך, כולם רציתי וכולן הסבו (ומסבו
    1 נקודה אחת
  44. כשהיינו אשתי ואני סטודנטים גרנו יחד והחזקנו 2 רכבים (אני הגעתי עם הרום כרמל שלי והיא עם הפז'ו שלה) אז החלטנו למכור את הכרמל ולהישאר עם רכב אחד. כבר סגרתי זכרון דברים עליה ובדרך להעברת הבעלות הלך מנוע. אחרי חודש קניתי בהחלטה אימפולסיבית רנו 5 שליוותה אותנו 8 שנים ויותר מ 400,000 קילומטר. מאז היו עוד הרבה רנואים ברצף.
    1 נקודה אחת
  45. לאחר כ 5 שנים, הראש שוב שופץ היום (רצועת טיימינג קפצה). במנוע הזה לצערי יש מפגש שסתום-בוכנה ואכלתי אותה גם כאשר הרגשתי שזה קורה. התוצאה: 2 שסתומי אגזוז התעקמו. הראש נלקח לשיפוץ, הוחלפו כל שסתומים האגזוז על הדרך ולא רק אלו שנפגעו. הבלוק, זאת כמות הפיח שהצטברה ב 5 שנים האחרונות מאז שבוצע ראש חוות דעת? הניקוי נעשה בעזרת WD40 וספריי קרבורטורים. כל הפיח ירד. הראש חזר משיפוץ: הפעם, הזמנתי אטם ראש הכי איכותי שיכלתי למצוא (גרמני של ERLING) ברגים חדשים של
    1 נקודה אחת
  46. טוב אז עוד קצת זמן פנוי היה החודש. היה לי רעש כמו של שסתומים לא מכוונים כבר תקופה ארוכה מאזור האגזוז. אחרי שעברתי על כל הצנרת, ראיתי את האטם הזה מתפורר. החלפתי את אטם האגזוז שמעולם לא הוחלף, המנוע נעשה שקט ברמה אחרת. אטם חדש + ברגים חדשים (כשנוגעים בברגים של אגזוז רצוי מאוד שיהיו ספייר): האטם יושב כאן: פירוק 2 הברגים, כמובן שהיה צורך בריסוס WD בכמות נכבדת ועדיין, ההברגות שלהם הלכו כמו שחשבתי: האטם הישן שעל פנוי נראה בסדר: כאן ניתן לראות שהוא מתפורר:
    1 נקודה אחת
לוח הניקוד מוצג לפי אזור זמן ירושלים/GMT+03:00
×
×
  • תוכן חדש...