Jump to content

לוח ניקוד

  1. pooh-bear

    pooh-bear

    חברים פרימיום


    • נקודות

      5

    • פרסום הודעות

      4,722


  2. vadim6385

    • נקודות

      4

    • פרסום הודעות

      9,290


  3. sperial

    • נקודות

      4

    • פרסום הודעות

      18,097


  4. discoTD5

    discoTD5

    אחראי פורום


    • נקודות

      4

    • פרסום הודעות

      9,281


תכנים פופולרים

תכנים שצברו את הניקוד הגבוה ביותר בתאריך 07/11/20 בכל התחומים

  1. בתוך תא המנוע אני לא מרגיש את הריח, הריח בבירור יוצא מהאגזוז (שאגב מלא פיח). נקודה נוספת הוא שהריח קיים רק בעת פתיחת החלונות הקדמיים, אם פותחים את אחד האחוריים אין ריח בתוך הרכב. חסמתי עם נייר דבק את כל התא מטען ועדיין הריח נשאב פנימה רק כשאחד החלונות הקדמיים פתוח. כנראה שפתיחת החלונות הקדמיים יוצרת מעין וואקם \ מערבולת אוויר ששואבת פנימה את הריח. אני חושד שהבעיה היא בכיוון הצתה \ תערובת עשירה ולכן הריח שיוצא מהאגזוז. מצורפות תמונות של הפלאגים האחרונים שהחלפו לפני כמה ק"מ, לטעמי שחורים מעט ומעידים על תערבות עשירה, לא כך? לגבי כיוון ההצתה, בלחיצה עמוקה על הדוושה מסל"ד
    2 נקודות
  2. בדיוק. כל המותחן, הגלגלת היא לא הבעייתית פה.
    2 נקודות
  3. עד כמה שאני יכול להתרשם מפוסט קצר, יש לך "פרופיל משתמש" דומה לשלי. גם אני לא מומחה גדול לבשר, חיפשתי לפני כשלושה חודשים גריל טוב למרפסת. אנחנו 4 נפשות, אחת מהן צמחונית. היה מבצע על Coleman C600, נמכר ב- 1,800 ש"ח (הנחה של כ- 500 ש"ח), לא מותג על אבל מוכר ופופלארי (לא "מותג מדבקה"). עד כה מאוד מרוצים - 3 מבערים, נוח מאוד, המיתקן ורשת הצלייה מרגישים איכותיים. אני לומד תוך כדי תנועה את זמני הצלייה, משאיר איזור קטן בצד לכל מיני שיפודים צמחוניים. הספקתי לעשות פעמיים אירוח למשפחה לפני הסגרים, מאז משרת אותנו בלבד בערך פעם בשבועיים. ממליץ מאוד
    2 נקודות
  4. רומים מקוסטמים לא רק שזה מתכון לתקלות, זה גם חתיכת פרצת אבטחה. לגבי האפליקציה - אם זה היה חשוב לי, אני הייתי משלם. תחשוב גם שאנשים השקיעו עבודה בלבנות את האפליקציה הזאת. מגיע להם לקבל תשלום על זה. אצלי, אם זאת אפליקציה שאני צריך/רוצה, ולא דורשים עליה סכומים מוגזמים, אני קונה. ואם כן דורשים - אני פשוט לא קונה.
    2 נקודות
  5. נתחיל בכך שאין לי רכב חשמלי, וגם אין בכוונתי לרכוש כזה, ין לי מקום מתאים לעמדת טעינה. לעצם העניין - אין כאן "פחד". יתכן שהמדינה תטיל מס נסועה, אבל מהלך כזה אינו נראה באופק, ויישום שלו - כתחליף למס הדלק - אינו תהליך פשוט. גם הטלת מס על החשמל לטעינת הרכב לא פשוט, שכן חלק מרוכשי הרכב טוענים אותו שלא במסגרת נעינה מנוהלת. לכן, גם אם יוחלט על הטלת מס נסועה (כתחליף חלקי או שלם למס על הדלק), מדובר בתהליך שיארך שנים ארוכות, כנראה מעבר לזמן ההחזקה ברכב החשמלי שנרכש לאחרונה - ואז, כאשר יהיה צורך להחליפו, יהיה אפשר לחשב מחדש את הכדאיות. ולא לשכוח - גם מס נסועה יכול להיות דיפרנמציאלי, עם הנחה ל
    2 נקודות
  6. לפני מספר שבועות השתתפתי בהשקה בשטח של הטרייטון פרו – הגירסה המשופרת לשטח של הטרייטון. הדבר הכי מסקרן שיצא לי מההשקה הזו היה הרצון לפגוש את הטרייטון הרגיל פנים אל פנים, בלי אנשי היבואן מסביבי, ולתהות על קנקנו. חלפו כאמור כמה שבועות, ומצאתי את עצמי נכנס לטרייטון דזרט 4X4 בואכה הסופ"ש הכי לוהט וחם שהיה כאן הקיץ. נסיבות מזג האוויר הקיצוני הוציאו כל מחשבה על נסיעה לנחל פרצים עליון לבחון את הרכב, וכך יצא שבמבחן לא באמת איתגרתי את יכולות השטח של הטרייטון. מצד שני, דווקא אולי ההתנהלות היומיומית עם הרכב היתה מאוד מסקרנת, כי בנינו, רכב שטח מבית מיצובישי, עם LOW ונעילת דיפרנציאל אחורית נשלטת
    2 נקודות
  7. ה5 סנט שלי: אל תכנס לתואר אם אתה לא 'פיקס בראש' על לימודים. זה קשוח מדי כשיש עוד דברים מסביב. אם אתה יכול לעמוד בזה כלכלית, השנה הזאת לא תזיז. לגבי עתיד תעסוקתי - תתחיל לעבוד באחת החברות הגדולות בתור סטודנט בשנה ג' ואתה מסודר, גם אם למדת במכללת נתניה.
    2 נקודות
  8. זה משנה את התמונה. הייתי מציע שתשב עם חשב.ת השכר שלכם (אם אפשר), ותבקש סימולציה של המשכורת / תנאים סוציאליים אחרי שתיקח רכב, בהתחשב בכל ההשתתפות של החברה. מדובר בסכומים של אלפי שקלים לחודש, כדאי מאוד להבין כמה זה באמת עולה ואיפה. אחרי שתבין כמה אתה משלם (רצוי כפקטור של עלות הרכב, או של כל נתון אחר שמשפיע על ההחלטה) ותיסגר על תקציב (שיגזר מכמה אתה רוצה לשלם), אפשר יהיה להציע דגמים רלוונטיים (בהתאם לצרכים).
    2 נקודות
  9. לא רוצה להעליב, אבל בשיא הרצינות, עזוב נסיעות מבחן, לצאת מהבית וכאלה, לא כדאי לפחות להסתכל באתר של היבואן באופן עצמאי בהחלטה כזו משמעותית? זה כל כך מורכב להשוות בין מפרטים? להתרשם קצת מתמונות? לקרוא ביקורות ברשת? אולי אפילו להסתכל באתר של euroncap? אבל עזוב: אל תיקח את הדאצ'יה (לוגאן במקרה שלך), היא מיושנת, לא בטוחה, לא מאובזרת, ועם גיר לא נעים. זה רכב שהמטרה העיקרית שלו היא להיות זול, ודי זהו. סטיישן מוגבה קצת זה בדיוק הפוקוס טורר שרוברט הזכיר. אם אתה רוצה פיג'ו, ההימור הכי סביר הוא כנראה ה-2008 בטווח המחירים הקרוב. לפחות לפי האתר, אין 308 סטיישן (או כל סטיישן אחרת).
    2 נקודות
  10. השאלה היא מה יהיה המינון, כי אני רואה פוסטים בפורום טכני שכל מילה שניה שלהם תהיה מסומנת וזה יעמיס. בכל מקרה: כהל/כוהל - "אלכוהול. לא להתבלבל עם 'קויל', שהוא סליל הצתה."
    2 נקודות
  11. אם יש לך רק 20K תשאר עם הקורלה שנת 2000 עוד קצת, ותחסוך כדי להגדיל את התקציב. ב-20K אתה עלול לרכוש צרות של מישהו אחר.
    2 נקודות
  12. לא יודע מי אמר לך ומה הידע שלהם בנושא. תנסה וזהו בלי לשמוע לעצות אחיתופל (אני לא חושב שבבניין לא מחפשים גאונים גדולים, מספיק שאתה יכול להרים דברים, לעבוד על פטישון וכד' אני מאמין שיקחו אותך)
    1 נקודה אחת
  13. הכביש בין עגור ללוזית Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
    1 נקודה אחת
  14. הכוונה כן לעבוד אבל על עצמך. אם אתה חושב שתשב בבית לך לעבוד גם בלי קשר למועדפת.
    1 נקודה אחת
  15. מכיוון שאתה כבר בתהליך של ירידה במשקל, ואתה צעיר, וממה שאתה מספר בסך הכול לפני שלוש שנים היית בכושר טוב - אני מאמין שתרד במשקל יחסית מהר, והייתי מחכה עם קניה של אופניים. גם על ג'ינסים לא הייתי מוציא הרבה כסף כרגע אם באמת המצב הוא שאתה לוקח את ירידת המשקל ברצינות, כי בתקווה המידה שלך תצתמצם די מהר.
    1 נקודה אחת
  16. למה אתה סתם מלאה? שאלו שאלה מאוד ברורה ומדוייקת התשובה היא: כן אף אחד לי ביקש טיפים להתנהלות נכונה עם אמצעי זיהוי אין עניין סתם להראות חכם או מבין או טרחן
    1 נקודה אחת
  17. זה מתוכנן ככה, כדי שהמנוע יתנתק ו"יפול" מתחת לרכב, וזה כדי לשמור על שלמות תא הנוסעים במקרה של פגיעה חזיתית. לסיכום, זה לא באג, זה פיצ'ר.
    1 נקודה אחת
  18. ואוו לא ציפיתי לתגובות כאלו המון תודה!!! איך הוא יכול להגיד שהוא לא אשם? הוא פגע בי מאחורה יש תמונה שהאוטו שלו עומד מאחורי האוטו שלי וכל מיני דברים על הרצפה לפי דעתי המסגרת של הלוחית רישוי שלו. לצערי לא הקלטתי או משהו כזה לא ידעתי שזה חוקי לעשות דבר כזה. אוקיי מחר אני מגיע לביטוח שלי ואני אבדוק מה ניתן לעשות, הוא יצטרך לתת תשובה אם קיימת לו פוליסה חוץ מביטוח חובה. האם כדאי לפני תיקון לתת לו הזדמנות להביא שמאי משלו? כדי שלא יוכל להתלונן (אם אני אחליט לתבוע אותו) שלא הייתה לו הזדמנות להביא שמאי משלו? אני לא בטוח שאפשר לתקן את הנזק של הפגוש אבל אני לא מומחה
    1 נקודה אחת
  19. האחריות היא על הפוגע. אם הוא מבוטח בפול מדובר בביטוח חובה בלבד ולכן עליך להתנהל מולו. ההתנהלות שלך תלויה בהיקף הנזק. אם הנזק קטן אתה יכול לבקש הצעת מחיר מהמוסך, לפנות לפוגע. ישלם - טוב. לא ישלם - תקן ותבע בתביעות קטנות. אם הנזק מצריך, מבחינתך, מעורבות הביטוח* הפעל את הביטוח. זה יעלה לך השתתפות עצמית ותאבד את הנחת העדר התביעות, ואם מדובר בתביעה שניה תוך 2-3 שנים עלולה להיות לך בעיה בחידוש הביטוח. ממליץ לך מאד להוועץ בסוכן הביטוח. הוא יוכל לסייע לך, כולל בפעולה המשפטית מול הפוגע. *תביעת הפוליסה שלך גוררת עלויות - השתתפות עצמית ועלית הפר
    1 נקודה אחת
  20. אישית לא רואה שום הצדקה להוציא 400 ש"ח על שמפו 4 ליטר. מחיר הזוי שלא עושה שום דבר יותר טוב מאחרים שעולים רבע מחיר אפילו פחות. אבל שיקול שלו.
    1 נקודה אחת
  21. סליחה, ממתי תוקף הביטוח מותנה בטסט תקף? הוא מותנה רק בר.נ. תקף עד שנה אחורה וללא שלילה.
    1 נקודה אחת
  22. החורף כבר כמעט פה, ואיתו גם הטמפרטורות הקרות, אז החלטתי לפרגן לעצמי עם חימום לגראג׳. כמה מחקרי שוק, ובסוף הלכתי עם האופציה של Dr. Heater. יומיים אחרי, והשליח של אמאזון, דופק על הדלת עם המשלוח. הלכתי וקניתי כבלים ופיוזים להסבה 110 ל220v, וחבר שיודע חשמל עזר לי עם החיבורים. היום בבוקר הטמפרטורות בחוץ בערך 0 מעליות, אבל 22 בגראג׳. תענוג! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 נקודה אחת
  23. יריחו, מבט דרום-מזרח, מצולם מכיוון הקרנטל אני מניח.
    1 נקודה אחת
  24. בניגוד לסקודה והסיאט שני הרכבים שציינת מגיעים עם אבזור בטיחות מלא ופטורים מהתקנה של מובילאיי. שוק הידניות מאוד הצטמצם בשנים האחרונות ופרט למה שציינת יש גם סוזוקי איגניס ידנית.
    1 נקודה אחת
  25. חורף. קר להם. הם נכנסים להתחמם שם. מה שאפשר לעשות זה לתת כמה מכות קלות על המכסה מנוע לפני שנכנסים לאוטו או צפירה קטנה ולחכות לפני שמניעים ואז הם בורחים.
    1 נקודה אחת
  26. @Igalz לזכרוני הם הוזמנו מהפולני לפני כמה חודשים אם לא יותר. צירפתי לך לינקים למחזירים המקוריים, מקווה שזה יעזור: https://cars245.com/en/item/peugeot-1608940680-crankshaft-seal/ https://cars245.com/en/item/peugeot-023675-engine-camshaft-seal/ (35$ + משלוחה) איציק
    1 נקודה אחת
  27. זה כנראה מה שיהיה אבל במקביל תיאסר מכירה של רכבי בנזין ודיזל (או שיוטלו מסים מפלים שיהפכו אותם לפחות כדאיים מחשמלי) וכולנו נשלם מס על חשמל כמו שמשלמים היום מס על דלק. זה לא משהו שצריך "לפחד" ממנו כי זה יהיה מצב נתון כמו שהיום אתה לא "מפחד" מתשלום מס על בנזין.
    1 נקודה אחת
  28. הכל נכון. אם הרכב רשום על תו סוחר עם 01 בעלים קודמים, גם אחרי העברת בעלות עליך זה יישאר 01 בעלים קודמים.
    1 נקודה אחת
  29. כשאתה מסתכל על מגמות בעולם המערבי, בעיקר באירופה, אתה מבין שהרכב החשמלי כאן כדי להישאר. לא 'כאן כדי להישאר בתנאי'. ומכיוון שכך, עניין המיסוי אינו שיקול מונע. הוא אולי גורם מדרבן לאמץ את הטכנולוגיה מוקדם יותר. מעבר לכך, שלנסוע ברכב חשמלי זו בהחלט חוויה מיוחדת. הלוואי שהייתי יכול להסב את הלנדקרוזר שלי להיברייד פלאג אין.
    1 נקודה אחת
  30. לפריוס יש גם סחירות טובה יותר מהאינסייט וזה דגם שיובא באופן רציף.
    1 נקודה אחת
  31. כבר לא צריך להגיע לדואר, ניתן לבצע העברת בעלות באינטרנט. https://www.gov.il/he/service/ownership-vehicles-transfer
    1 נקודה אחת
  32. לפני מספר שבועות השתתפתי בהשקה בשטח של הטרייטון פרו – הגירסה המשופרת לשטח של הטרייטון. הדבר הכי מסקרן שיצא לי מההשקה הזו היה הרצון לפגוש את הטרייטון הרגיל פנים אל פנים, בלי אנשי היבואן מסביבי, ולתהות על קנקנו. חלפו כאמור כמה שבועות, ומצאתי את עצמי נכנס לטרייטון דזרט 4X4 בואכה הסופ"ש הכי לוהט וחם שהיה כאן הקיץ. נסיבות מזג האוויר הקיצוני הוציאו כל מחשבה על נסיעה לנחל פרצים עליון לבחון את הרכב, וכך יצא שבמבחן לא באמת איתגרתי את יכולות השטח של הטרייטון. מצד שני, דווקא אולי ההתנהלות היומיומית עם הרכב היתה מאוד מסקרנת, כי בנינו, רכב שטח מבית מיצובישי, עם LOW ונעילת דיפרנציאל אחורית נשלטת
    1 נקודה אחת
  33. טעות. המינוח הנכון הנו בקליט(Bakelite) - עדשת פלסטיק לפנסים
    1 נקודה אחת
  34. משקל הרכב שונה, מבנה אווירודנאמי שונה, אולי גיר שונה גורמים לכך שבאותם תנאי נסיעה רכב אחד פולט יותר מזהמים מרכב אחר עם אותו מנוע ולכן דרגת זיהום שונה.
    1 נקודה אחת
  35. כנראה שכן, יש קשר. כנראה שיש אויר במע' קרור המנוע בגלל חוסר נוזל קירור וזה גם הגורם לתנודה שאתה רואה במד חום המנוע. כשהמנוע קר, בדוק אם לא חסר נוזל קירור ואם כן השלם אותו. יתכן שבמכוניתך, שאיני מכירה, צריך גם לבצע ניקוז אויר ממע' הקירור. במשך הזמן המשך לעקוב אחרי מפלס נוזל הקירור, כדי לראות אם אין איזה דליפה שגרמה או גורמת לחסרונו. בברכה - רפי לין
    1 נקודה אחת
  36. שלום ריפודי העור בספארק הם מעור סינטטי, ובשמם סקאי, והם רחוקים מההרגשה שנותן עור אמיתי, לארצנו הקייצית זה מתכון לאי נוחות בייחוד אם את יושבת עם בגדים קצרים ברכב. מנסיוני גם עור אמיתי שהוא יותר איכותי לא מתאים למדינות חמות.
    1 נקודה אחת
  37. איפה זה מקובל? פריוס רכב הרבה יותר מוצלח מאשר הונדה אינסייט . בין שני הרכבים עם אותם הנתונים הייתי בוחר בטויוטה.
    1 נקודה אחת
  38. ברר שוב. זה השתנה. כנס לאתר היבואן, מפרט הרכב ותראה
    1 נקודה אחת
  39. אז לא הבנתי אותך נכון, מתנצל. לדעתי אין הבדל מאוד משמעותי בין האקדמית ל-HIT למשל (את אפקה אני בכלל לא מכיר), אבל אני לא בטוח בכלל שאני יודע מספיק בשביל לענות על השאלה הזו.
    1 נקודה אחת
  40. לא ממש כל המטרה של תיבת הילוכים היא לאפשר למנוע להישאר בטווח סל"ד קבוע בו הוא יעיל.
    1 נקודה אחת
  41. לנד קרוזר במחיר של ב.מ.וו? ב.מ.וו במחיר של 3 מיצובישי אטראז'? מיצוביש אטראז' במחיר של 18,035 ביצי קינדר? אז נכון , באחרון הגזמתי - עדיף ביצי קינדר. אבל ברצינות, אני לא כל כך מסכים עם הנחת היסוד בשאלה שלך. עובדתית, אובייקטיבית חוץ מנהיגת שטח - אין ללנד קורזר יתרון על האיוולטיס בכל מה שחשוב ללקוחות הממוצעים. למעשה הלנד קרוזר מציע בעיקר יכולות שטח מצוינות וסחירות פנטסטית - אבל את הראשונות לא מנצלים רוב הלקוחות ואם השני הוא השיקול שמוביל ומאפיל על התאמה לשימוש ותמורה - טוב, זה עניין אחר. האיוולטיס הוא רכב מעולה ומבצע את הרוב המוחלט של הדברים שאנשים רוצים מרכב כזה בצורה
    1 נקודה אחת
  42. תופעה מאד נפוצה (לפחות אצלי, בכל הבתים שבהם גרתי) היא כדלקמנצ'יק: במיכסה/כובע פלסטיק שמכסה את הענינים למטה יש קדח שנועד לנקז לחות, כי אם תהיה שם לחות היא תהיה גם קרובה מאד לחשמל וזה יקפיץ את פחת ההגנה. החור הזה לא פעם נסתם במשך הקיץ ואז הלחות מצטברת לה שם. פשוט צריך לפרק הצלחת ולשטוף או לפתוח הקדח. כמובן לא לעשות זאת כאשר היא מורכבת: רוב הסיכויים שהמוט/מברג שידחפו לחור ייגע גם בחשמל ואז השמחה גדולה. אני חושב שכדאי לבדוק את זה לפני שממשיכים הלאה, זה קרה לי יותר מדי פעמים.
    1 נקודה אחת
  43. לחברת הביטוח אומרים את האמת!! הייתה תאונה שהסתיימה ללא אשמה שלך מצד המשטרה כי הולך הרגל התפרץ לכביש
    1 נקודה אחת
  44. חתיכות מתכת או לא, אל תחפש היגיון במחלקות שונות במדינה. ולך תרדוף אחריהם ותסביר להם שזה סהכ כמה חתיכות מתכת שמשדרות ב 5ghz ואז יבקשו ממך להמציא אישורים. בנוגע למוצר, בגלל שרשום בפירוש 2.4ghz לדעתי רוב הסיכויים שלא תהיה בעיה. לא נכנס לך לכיס, אבל בגדול גם סיכון של 10$ לא שווה ערך לסיכון של 50$(כלומר באופן אישי אם הייתי צריך את החלק, הייתי מזמין). לגבי התאימות, אין לי מושג... הייתי מנסה לחפש האם יש חוקיות לגבי הקוטר של המחבר בחברות שונות. אם יש וזה אותו הגודל, מניח שמתאים...
    1 נקודה אחת
  45. כל דגמי ה-208 דור קודם יוצרו ב-2019 - ד"א ההקולות שהיבואנים קיבלו ממשרד התחבורה להכיר במכונית כ"חדשה" גם אם חלפו יותר מ-12 חודשים מייצורה משחקים לטובת לובינסקי בהקשר הזה. סוכן המכירות מחוייב לענות לך (אם תשאל) מה מועד הייצור של האקזמפלר הספציפי שאתה מעוניין בו. לובינסקי אמנם מוכרים אם ה-208 דור ראשון כמוכונית חדשה, אך בפועל מוכרים אותה בהנחות גדולות שמגלמות את העובדה שמדובר במכונית מיושנת/דור קודם.
    1 נקודה אחת
  46. לאחר 4 שנות שימוש במכונת הכביסה הממונעת הזו, אני יכול לסכם במילה אחת: להתרחק! - לא בטיחותי. - לא נוח. - לא מאיץ. - לא בולם. - לא אמין במיוחד. - רועש מאוד. - תא נוסעים מתפרק בהדרגה. - שתיין דלק כרוני.
    1 נקודה אחת
לוח הניקוד מוצג לפי אזור זמן ירושלים/GMT+03:00
×
×
  • תוכן חדש...