Jump to content

לוח ניקוד

  1. matanff

    matanff

    חברי פורום


    • נקודות

      12

    • פרסום הודעות

      1,758


  2. misterb

    misterb

    מובילי הדעה


    • נקודות

      12

    • פרסום הודעות

      4,284


  3. falou

    falou

    אחראי ראשי


    • נקודות

      12

    • פרסום הודעות

      10,663


  4. vladclar

    vladclar

    חברי פורום


    • נקודות

      7

    • פרסום הודעות

      19,033


תכנים פופולרים

תכנים שצברו את הניקוד הגבוה ביותר בתאריך 02/08/20 בכל התחומים

  1. גם בבלם חנייה חשמלי אפשר להשתמש בחירום. בקופרה יש בלם יד חשמלי (כפתור שמושכים), בדקתי את העניין, משיכה והחזקה של הכפתור במהלך נסיעה בכל מהירות מפעילה את הבלמים האחוריים ביחד עם ABS (כלומר אין נעילת גלגלים כמו שיכול לקרות בבלם חניה ידני, אז זה אפילו טוב יותר מהידני).
    11 נקודות
  2. נתחיל בהבהרה: הצגת מידע מוטעה ומטעה, זו עבירה על חוקי הפורום. כשמאן דהוא טוען שיש "בעיית בטיחות קשה", הוא צריך להיות מסוגל להסביר למה, ולתת לזה גיבוי מקצועי. אבל בו נהנה מהספק וניגש לעניין 1. בבלימת חירום לא משתמשים בהילוכים. בלימת חירום מבוצעת עם הבלמים בלבד, לא מתעסקים עם ההילוכים. את זה מלמדים בכל קורס נהיגה מתקדמת/מירוצים. 2. אתה יכול לתת דוגמא בה נתקלת בבעיה בירידה תלולה 3. אתה מטעה. זה לא רק בארץ 4. זו שוב הטעיה, יש מצב Low. אם כבר העדר בטיחות, זה המעבר לבלם חנייה מופעל אלקטרונית, היכן ש
    9 נקודות
  3. פתחתי נושא בפורום הטכני. זה לא העניין כי כבר באמת שירד לי גם החשק מלנסות לאבחן את הבעיה. אני כנראה רגיש מדי ולוקח קשה מדי ללב ונעלב מהר. כל כך רציתי להירגע ולא להיות לחוץ לגבי עניין שעלה, שפניתי בשמחה לפורום שאני רגיל לפנות אליו. אל הקהילה הזאת. עזרו לי פה לא מעט בעבר, ושלא רק דרך הפורום. שמחתי לדעת שיש לי מקום שאני יכול לפנות אליו. לא לחשוש ולפחד במיוחד שאני לא מבין ברכבים. לאחר מספר הודעות ענייניות קיבלתי הערה ממנהל הפורום, מכבודו לא אציין את שמו, אין לי עניין חלילה לפגוע אישית ואני רק רוצה לבקש מכם שתהיו קצת יותר סבלניים אל האחר. קיבלתי הודעה שאני חופר, ומה א
    6 נקודות
  4. מי שרוצה רמפה בסגנון הזה מוזמן ליצור קשר, יש אצלנו בבית כמה עצים מיותרים ואשמח לעשות איתם משהוא 🙂 https://knufia.org/בניית-רמפות-עץ-לרכב/
    5 נקודות
  5. מצרף ציטוט מספר הנהג של פורד פוקוס החדשה מהנדסי פורד בהחלט חשבו על בלימת מנוע בניגוד למה שחושב פותח השרשור המודאג.
    5 נקודות
  6. הכותרת ממש מוגזמת לדעתי ולא קשורה לבטיחות ובטח לא בעית בטיחות קשה א) בבלימת חירום אף אחד לא מתעסק בהילוכים! נועצים את הדוושה ברצפה הכי חזק שאפשר ומחזיקים את ההגה ישר. ב) זה לדעתי יותר אבזור לנהיגה ספורטיבית וכו' והרבה פחות קשור לבטיחות. הבלמים בפוקוס החדשה (סדאן 1 ליטר) מצוינים ומחזיקים נהדר ללא התחממות וללא פגיעה ביכולת הבלימה. בירידה לאילת מדימונה עם 5 נפשות ומזוודות מנסיון. מי שזה מפריע לו שלא יקנה אבל לקרוא לזה בעיית בטיחות ועוד קשה לא הייתי קורא. 95% מהנהגים לא מוציאים מD בכלל ואלפי מכוניות צולחות ירידות ארוכות (אילת, ים המלח וכו) בלי בעיה על D.
    5 נקודות
  7. "בעיית בטיחות קשה"..? נראה לי שקצת הלכת רחוק. היכולת "להעביר" הילוכים בתיבות אוטומטיות היא בעיקרה פונקציה שנועדה לאפשר לנהג לנצל יותר את הרכב (מבחינה ספורטיבית). במצב חירום אם הלכו הבלמים הורדת הילוכים לא הייתה עוזרת, בעיקר כי מחשב הרכב מונע את היכולת להשתמש בפונקציה הזאת כשהמנוע נמצא תחת עומס כבד. אפילו אם אתה מדבר על נהיגה יום יומית ולא איבוד בלמים אספר לך סיפור- נהגתי על מרצדס E class חדשה לא מזמן, שם יש תשעה הילוכים ואפילו מנופים להעברת הילוכים מההגה. כשמורידים הילוך ברכב הזה אין שום בלימת מנוע, הרכב ממשיך לנסוע באותה מהירות כאילו לא הורדת הילוך וכל מה שמשתנה זה מחט הסל"ד. המושג
    4 נקודות
  8. אספק כאן התרשמות ראשנית שלי מתקופה קצרה אחרי הרבה נסיעות ברחבי הארץ השבוע. כבר הספקתי לגמוע 1200 ק"מ, זה ממש לא השגרה שלי 😅, פשוט הצברו לי נסיעות לפגישות רחוקות במרכז הארץ שדחיתי תקופה. בינתיים יצא לי לתדלק פעם אחת, מדובר נסיעה בינעירונית בעיקר למרכז עם הרבה מאוד פקקים, השתמשתי בבקרת השיוט האדפטיבית בפקקים, נראה לי 99%, הצריכה עמדה על 13 ק"מ לליטר בדיוק. אתחיל עם מה שאני לא אוהב: 1. יש כבישים עם מלא פגמים ושם הרכב די קופצני, לא משהו בלתי נסבל, אך מורגש ואי אפשר להתעלם ממנו. 2. תיבת ההילוכים בעיקר במצב ECO לא תמיד חלקה, בעיקר במהירויות נמוכות, לא מורגש יותר מדי ו
    3 נקודות
  9. הרכב עבר טיפול דיטיילינג יסודי וציפוי ננו דו-שכבתי. הזרז לכך היה הופעת סווירלים עדינים (מאוד) על מכסה המנוע. אמנם שטפתי את הרכב במכון שטיפה ולא בעצמי, אבל הקפדתי שזה יבוצע בשטיפה ידנית במכון שהיה לי ניסיון טוב איתו. את האיביזה שהייתה לי שטפתי באותו המקום במשך שנה וחצי ולא היה זכר לסווירלים, למרות שהיא הייתה בצבע אפור כהה שמדגיש סווירלים יותר מהלבן של הברז. ליאור מ Detail Monkey הסביר לי בסבלנות שהלכה של היפניות לרוב רגישה יותר מזאת של האירופאיות. למדתי (וכן, אני יודע שאין תחליף לשטיפה בעצמך, אבל אני מתעצל. כאמצי זהירות אני אספק להם כפפה ומגבת
    3 נקודות
  10. שלום, האם אתה מרוצה מהרכב? האם יש עוד סיבות להתלבטות שלך ( הוא לא מתאים יותר לצרכים שלך )? האם יש קושי להמשיך לשלם את ההלוואה הנוכחית/ לסגור את החוב כאשר הרכב יהיה בן 3? אם תמכור את הרכב, מה תעשה אחרי זה? תיקח עוד תכנית ממון עם בלון? בשנתיים וחצי הפסדת את ירידת הערך הגדולה, בהמשך היא תתמתן ( וגם הקילומטראז', לפי מה שרשמת ). לא הייתי מוכר את הרכב והייתי ממשיך לנסוע בו כל עוד הוא מתאים לצרכים שלי ולא מתקלקל. למעשה, זה מה שאני עושה עכשיו ( רכב בן 4 עם 150 אלף קילומטרים, והוא צפוי לנסוע עוד 150-200 אלף קילומטרים נוספים ). נ.ב. תבדוק כמה האחריות על הרכב שלך בקילומטרים . אצל הרבה יצרנים זה 3 ש
    3 נקודות
  11. בתור מי שעולה לירושלים כמה פעמים בשבוע, גם אני לא הייתי קונה רכב ללא האפשרות להוריד הילוך בצורה יזומה. לא מוכן להסתכן בהתחממות הבלמים. אני באמת לא יודע מה יש בפוקוס 2020 שנמכר כאן, אבל אם אין שום אפשרות להעביר ידנית למצב של הילוך יותר נמוך, גם מבחינתי הרכב פסול לרכישה. כמובן, אני לא שותף לכותרת ותוכן מתלהם.
    3 נקודות
  12. ההמלצה הכי גדולה שלי היא להתרחק משם בימי שבת.
    3 נקודות
  13. אז כפי שהכותרת מרמזת ההורים שלי רכשו 2008 דיזל. יצא לי להתרשם ממנו ממש מעט, לכן קחו בערבון מוגבל את הביקורת שלי. אני אמשיך לעדכן את השרשור במהלך חייו של הרכב הזה. ההורים שלי חיפשו רכב לאמא שלי. היא לא נוסעת הרבה בכלל..., אבל המטרה היא שהרכב ישמש אותם גם בנסיעות המשותפות שלהם ויוריד קצת ק"מ מהקקטוס. אז בגדול הצפי היא לנסועה של 10-15K בשנה, ואחזקה של הרכב לטווח ארוך. הם יכלו להסתפק בהרבה פחות מהרכב הזה, אבל שנים (15) שהם לא רכשו רכב חדש, והם החליטו שאם כבר הם קונים את מה שהם אוהבים (למורת רוחי, רציתי שיקנו יפני פעם אחת), גם אם זה יותר ממה שדרוש. נחזור לכותרת. למה Afraid? קניה של רכב
    2 נקודות
  14. לגבי הפגיעה לדעתי אין מה להתרגש במידה ואין ירידת ערך לגבי המחיר רכב בן 7 יד 3 לדעתי לא שווה מעל מחירון.
    2 נקודות
  15. לא יודע איך הגעת למסקנה הזאת. ההסתברות שאתה נהג משאית פלטה מנוסה היא לא גבוהה, אך בהחלט תיתכן. אם אכן אתה נהג משאית פלטה מנוסה אז הייתי מציע לך לשקול ברצינות החלפת קריירה. (*** פלטה-משאית שכל מטען חייב לקשור עליה). ולענייננו: כל פריט על הגג מונח על מזרנים וקשור בנפרד במיתרים דקים בקשר נהגים נמתח. הארגז קשור באיקס וגם מעוגן לכנף הקדמית. זה שהכל יושב על המזרנים זה נותן טיפה חופש לקשירה ואז היא לא מתרופפת. על כל זה יש את הרשת רק למקרה חרום באמת, בכדי שהיא תשאיר את כל החבילה יחד בבלימת חרום או הסטת הגה חזקה. *** כותב שורות אלו מחזיק ברישיו
    2 נקודות
  16. היתה לי בעברי VR6... הרכב הכי מחורבן שהיה לי זה לא ממש קשור ל DSG, אבל זה כן קשור לאמינות המפוקפקת ליבואן המחורבן שגם אני חוויתי לפני 25 שנה וכלום לא השתנה. אגב, אני מאוד אוהב את הDSG, הוא מרשים באופן יוצא דופן... כשהוא תקין ועובד. אבל ממרומי גילי המופלג הבנתי שההנאה הפרטית שלי היא לא לבלות במוסכים כשיש מספיק אלטרנטיבות עדיפות שלא נופלות באיכותן מהפלא ההנדסי הזה. כל אחד והבחירות שלו!
    2 נקודות
  17. אני לא יודע למה לעזאזל ציפיתי, אז עדיף שאעצור פה באומרי: טוב.
    2 נקודות
  18. איך? פשוט. פעם-פעמיים יוצאים מהרכב תוך כדי תמרון, הולכים ברגל מסביב ומסתכלים, החל מהפעם השלישית כבר אפשר לקלוט לא רע את הקצוות של הרכב מהזיכרון.
    2 נקודות
  19. זה די פשוט, נוסעים אחורה בעדינות עד שמרגישים באמפ קטן מאחורה, ואז קדימה עד שמרגישים באמפ קטן מקדימה.
    2 נקודות
  20. לזריזות , מנוע שקט, להמשיך? ומעדיף שיהיה לי אוטו שאני אהנה ממנו ואשלם עוד קצת מאשר כל החיים לחשוב על כל שקל וללכת על מכוניות בהתפשרות.
    2 נקודות
  21. אנשים שעובדים במשרד התעסוקה רחוקים מלהיות עובדים לא מיומנים. מתדלק אפשר להכשיר ב-2-3 ימים ואפשר גם לגייס כמעט כל אדם מרחוב, אבל עבודה במשרד התעסוקה גם בתפקיד פקידותי מחייבת יכולות. העובדים צריכים להיות ייצוגיים. העובדים צריכים להיות מסוגלים לתת שירות. (תתפלא כמה לא יודעים) העובדים צריכים להיות מסוגלים לתפעל תוכנות מחשב. העובדים צריכים להיות מסוגלים לענות על שאלות של מבקשי עבודה. העובדים צריכים להיות בקיאים בכל התוכניות הרלוונטיות ובבירוקרטיה של משרד התעסוקה. זה ממש לא "בואו נגייס 500-600 פקידים, נראה להם איפה הכיסא ויאללה דברים יזרמו".
    2 נקודות
  22. שי אתה מפספס שוב ושוב את אותה נקודה. התיבה הרובוטית נבנתה כתחליף לתיבה הפלנטארית על מנת להציע יתרון ביצועים וכנראה בעיקר שיתרון בצריכת דלק ופליטת מזהמים. כאשר אתה מייצר מוצר לשוק המקצועי אתה יכול לצפות שאותו מפעיל מקצועי ידע את ההבדלים והדקויות של המוצר. לעומת זאת כאשר אתה מוציא מוצר לקהל הרחב אין לך את הפריבילגיה הזאת והוא אמור להתאים לכולם בלי שיבינו איך הוא פועל ומה העקרונות. הצפיה שלך שמי שקונה רכב עם תיבה רובוטית אמור לעשות מיני השתלמות מקצועית על מנת להבין איך לנהוג בזה היא לא ראלית ולא מעשית. כל נסיון להאשים את הלקוח בזה שהוא לא חוקר לעומק את המוצר היא
    2 נקודות
  23. נשמע שהמגבת עשתה את שלה.. ממליץ על המגבות של הקוריאני, משתמש איתם כבר כמה שנים טובות.
    2 נקודות
  24. שטות מוחלטת, חסרת כל אחיזה במציאות, שמסכנת מאוד כל מי שעלול לקרוא ולחשוב שאתה צודק. תביא איזה רכב שאתה רוצה, ניפגש בתחילת הירידה, אחרי 10 דקות תקבל ממני רכב עם בלמים רותחים ולא מתפקדים. הנה, תראה את ההודעה מעליי, ישר נפל קורבן לקשקשת שלך.
    2 נקודות
  25. היי חברים, תודה על המענה האם אתה מרוצה מהרכב? בסה"כ הכללי כן, מרוצה. הוחלף במסגרת האחריות טורבו ומצמדים. מדובר בספורטאג GTLINE שנת 18 למי ששאל מאז, אין שום בעיה ברכב ושום קילקול פרט לטיפולים בגדול אחריות עליה היא ללא הגבלת ק"מ לאחר בירור מול מנהלים בחברה למשך 3 שנים מלאותהאם יש עוד סיבות להתלבטות שלך ( הוא לא מתאים יותר לצרכים שלך )?האם יש קושי להמשיך לשלם את ההלוואה הנוכחית/ לסגור את החוב כאשר הרכב יהיה בן 3? יש מעט קושי להמשיך לשלם את ההלוואה, אך ניתן למשוך וניתן להתמודד עם זה בגדול עם מאמץ גדול יותר מצידי. תוכנית המימון היא ל 5 שנים, כך שתשלום היתרה י
    2 נקודות
  26. לא סביר להניח שיעצור אותך שוטר ויוגש נגדך כתב אישום, אם תכניס ל-Low.
    2 נקודות
  27. אתה מעוות לחלוטין את המציאות. קודם כל, לעצבים יש את ההשפעה שלהם, גם אם אתה גיבור גדול, להתעלם מההשפעה של סטרטס ועצבים בכבישים זה לא רציני. מילא זה. אף אחד בשום מקום בעולם לא קם בבוקר ואומר "טוב, יש לי בחירה בין מספר הרוגים או פצועים לבין עצבים בכביש. אני יודע! אני בוחר בעצבים!". סדר העדיפוית שאתה ממציא לא קיים בשום מקום חוץ מבפוסטים שלך. אתה יכול לטעון, אולי, שהיחס לחוק לא משנה ואפשר לעשות מה שרוצים בכבישים, וגם זה יתגלה כלא נכון. ההחלטה לא לתת זכות קדימה מככבת ברשימת הסיבות לתאונות בישראל. ותרבות הנהיגה, שאתה מזלזל בה, לא קיימת בשביל שנוכל לספר אחד לשנ
    2 נקודות
  28. מסקנות שחור לבן כאלו משקפות גישה מסוכנת. אם לשאלה איזה יין אתה אוהב, התשובה תהיה אלכוהוליזם הורג לכן אני לא שותה - אנחנו נחיה בעולם ללא חיים. אל תבלבל אותנו בנתונים, במיוחד שהנתון המושווה הוא תוצאה של כמות עצומה של פרמטרים שאתה לא יודע לבודד. בשליפת זכרונות מאלבום "הטוב על הנשמה בנהיגה" אותם מקרים של 200+++ קמ"ש לא תופסים את המקומות הראשונים. אין סטטיסטיקה שמוכיחה שנהיגת "טוב על הנשמה" מסוכנת יותר, כמו גם "שפעם ב" יין טוב זו בחירה נהדרת לחיים טובים. לכן, בבקשה בלי מסקנות שיש פה סדר עדיפויות. מקום עם תרבות שמשאירה כמה רגעים נעימים יות
    2 נקודות
  29. לא יודע אם שמת לב אבל אתה בפורום חובבי רכב (אתה לא חדש פה אז אני מניח שכבר קלטת את זה...) רובנו פה מתייחסים לרכב ככלי מהנה קצת מעבר לכלי שינוע, אבל אם אתה לא נופל לקטגוריה הזו, לא ברור לי השימוש שלך במונח ״ניהוג״ בפוסט הפותח שלך. לגבי נתון 0-100 לא הבנתי מה הקשר לרייטינג? זה נתון מקובל לבדיקת תאוצה/זריזות בעולם הרכב ולכן תמיד תמצא אותו גם אצל הבוחנים וגם בנתוני היצרן, וזאת למרות שהוא הרבה פחות חשוב מנתון תאוצות הביניים שהרבה לא טורחים לבדוק. מסכים אתך אגב לגבי ההרגשה של יציאה לשדה קרב בכביש פה, אבל מסיבות אחרות, בטח לא נהג שמנסה לשחזר את נתון התאוצה הרשמי של הרכב שלו, כי שם אין לי בעיה כל עוד
    2 נקודות
  30. הנתונים מנורמלים לגודל האוכלוסיה. אפשר גם למדוד את זה בדרכים אחרות ואפשר גם להסתכל על פצועים, כמו שיבגני מעדיף. השורה התחתונה היא, בגדול, שישראל וגרמניה בערך אותו דבר בכל הנוגע לבטיחות בדרכים. בוודאי אין שום הבדל דרסטי מהסוג שהיית מצפה לראות בהתחשב באופן שבו תרבות הנהיגה בגרמניה מתוארת בדרך כלל. לאור זאת, מה זה עוזר ש"שם יש תרבות נהיגה", אם כמות דומה או אף גדולה יותר של אנשים מתוך האוכלוסיה נפצעת ונהרגת? אתה לא רואה כמה זה קטנוני להתעסק בתרבות נהיגה כשזה המצב? כמובן, בדרך כלל אנחנו מניחים שתרבות נהיגה באה בהלימה עם בטיחות בדרכים, שזה בסך הכל הגיוני, אבל כמו שהנתונים מראים אין שום ה
    2 נקודות
  31. פה בדיוק הבעיה. עד כדי כך אי אפשר להתאפק? דלגו הלאה, לא חייבים להגיב לכל הפלצה, בייחוד לאחר עשרות עמודים בהם כבר הבנתם את המטרייה. וכנ"ל לגבי ספריאל- אז נגיד שהוא היסטרי ויש לו דעות שאתם חושבים שהן ארכאיות, so what? איזה נזק הוא עושה בפרסום שלהן? וזה תופס לכולם כאן, כמו צ'מגאי שציטט אותי וכתב משהו על גברים מוכים. אני בכלל צריך להתייחס לזה כשהיכולות שלו לנתח זוגיות זהות ליכולות שלי לנתח דו"חות מס? זכותו להביע את דעתו (שמבחינתי היא מוטעית), וזכותי להתעלם ולהתקדם הלאה. כאילו, אני מבין את הכיף שבחפירה ופורום הוא אחלה פלטפורמה בשביל זה, אבל יש גבול, בייחוד מאחר
    2 נקודות
  32. אתה עושה מה שהמעמד שלך כפי שאתה תופס אותו מחייב אותך. הנורמה בסביבה שלי היא לא הנורמה בסביבה שלך. אתה זה לא הממוצע. אני לא רואה בעיה להשאיר 10% טיפ. יש לי חבר טוב שמבחינתו 15% זה המינימום. למה? ככה. מעליב אותך. ממוצע בעינך ובעיני הקהל שלך. איך אתה מסוגל בעמוד אחד לספר שאתה עובד עם נישה וחי בנישה, ובעמוד אחר לנסות להוכיח שהסכומים שלכם רלוונטיים לכלל? לדעתך. ואני אומר לך שהייתי במספיק חתונות בשנים האחרונות, בהן אנשים שהתחתנו בעצמם אחר כך שמו 350-400 גג, וזה מה שהם ציפו לקבל בחזרה. והחתונות לא היו חתונות בהן המפיק היה טרנספורטר ואייל גולן עלה לשיר ב-2 בלילה. א
    2 נקודות
  33. מתקשה קצת להבין את הגישה הזו של אם אין משענת יד או כפתור הנעה או בקרת אקלים, לא נוגע באוטו. אבל זה אני וגישתי המיושנת כנראה ששייכים לדור שבשבילו לשאלה איך האוטו נוסע ואיך הוא מתנהג ואם הוא נוח וחסכוני ושקט וכיף לנהוג בו באופן כללי ואפילו אם הוא עושה ל כיף בעין, יש חשיבות רבה יותר. אבל וכרגיל מה אני מבין.
    2 נקודות
  34. ספורטאז' ממוצע עולה 150,000 ש"ח, ואתה שולח אותו "לחסוך קצת" ולקנות אוטו בלא פחות מ 300,000 שח (לגרסה הקצרה עם בסיס גלגלים מצחיק של 2.45) ? למה להחזיק אוטו של 300K שח עם צריכת דלק (במקרה הטוב) של 1:10 אם ב 142K הוא קונה ספורטאז' דיזל שגם יעלה לו פחות וגם יחסוך לו ים כסף על דלק (1:15-1:17 זו לא מילה גסה) ועדיין יקבל רכב שהוא גבוה יותר מפרייבט (כי זה מה שהוא רוצה) וזה מתאים לצרכים שלו ? אני לא בא לסנגר פה על אף אוטו, אבל ההצעה שלך קצת הזויה. אחי, החל"ת גמרה אותך, אתה חייב למצוא מה לעשות בינתיים....
    2 נקודות
  35. כמה ניסיון יש לך עם ה2008 לגבות את הטענות שלך שהמנוע רועד ומשבית שמחות? לא רק שזה לא הניסיון שלי, אלא כל מבחן שתקרא על הרכב הזה טוען בדיוק הפוך ממך. לגבי איכות תא הנוסעים, היא ממש לא יותר גבוהה בקיה - ההיפך הוא הנכון, ולגבי המאזדה שם אני עוד מסוגל להבין את הטענה שלך. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 נקודות
  36. כל מטלית גם האיכותית ביותר מאבדת מאיכות הספיגה שלה. דווקא UBER יחסית איכותית ומחזיקה יותר מעמד מאשר מטליות אחרות. (במידה ומדובר על הצהובה, גם על האדומה היו הרבה תלונות בעבר) יש לי אחת שהשתמשתי בה 6 שנים, העברתי לרכב אחר בבית, ולקחתי את החדשה (היו לי שתי יחידות) כלומר ממשיכה לייבש על הרכב השני. על מנת לשמור על איכות הסיבים של המטלית חייבים לכבס אותה מידי פעם עם חומץ שמרענן את הבד וגורם לו להיות יותר רך וכתוצאה מזה - לספוח יותר נוזלים. לא מכיר את המטלית של קארפו, השתמשתי ברבה מטליות כלל של הקוריאני הכבדות שלו 1100GSM (פחות נוחות לייבוש) נסה Chemical
    2 נקודות
  37. הרכבים הבסיסיים האלה שאין בהם שום דבר שלא הכרחי לנסיעה זה לדעתי הדבר הכי קרוב לחיבור של אדם ומכונה שיכול להיות, חוץ מבאופנועים. כל מילימטר שאתה פותח את הפרפר במצערת משפיע, לכל עליה צריך להיכנס בהילוך הנכון ובמהירות הנכונה כדי לשמור על הקצב, בכל סיבוב אתה מרגיש בדיוק בהגה את האחיזה של הצמיגים ומה הזווית שלהם ביחס לאוטו, אתה מעביר הילוכים רק לפי התחושה והצליל כי אין לך מחוג סל"ד, אתה יודע להרגיש בדיוק באיזה מהירות שיוט הרכב נותן את צריכת הדלק הכי טובה בירידה, בעליה ובמישור. כל משקל שאתה מוסיף או מוריד מהרכב מורגש ומשפיע על הנהיגה. ברכבים חדשים קשה עד בלתי אפשרי להרגיש את כל זה.
    1 נקודה אחת
  38. מחכה לשרשור טיפים על קשירת מכוניות ובכלל
    1 נקודה אחת
  39. MIGA Make Iruim Great Again גם אותה רמה פה בתכלס.
    1 נקודה אחת
  40. אי אפשר להחליף ביניהם כי בנינו סדר הגיוני של תגובות מהטוב לרע, ולא הגיוני להזיז ולהפוך דברים כדי שהם יתאימו לאפליקציה צד שלישי שאנחנו בכלל לא מאוד רוצים שישתמשו בה. אבל את השמות שיניתי קצת לאור מה שכתבת, אז תודה גם על זה.
    1 נקודה אחת
  41. אני חולה על הכתבות של האנקדוטות האלה. לוקחים את הזוגות הכי הזויים ועושים מהם כתבה. אלה שהלכו לקנות דירה ב-1.9 מיליון, אלה שקנו ב-1.7 מיליון, אלה שבכלל תיכננו להתגלגל אבל קנו דירה של 1.2 כשמתוכה 900 אלף משכנתא וזה בכלל לצורך השקעה.
    1 נקודה אחת
  42. צריך אבל היום ברכבים האוטומטים של ימנו לבצע בלימת מנוע יזומה? כי אצלי ברגע שאני לוחץ על הברקס בירידה, הרכב מוריד הילוך וגם שומר עליו תוך כדי עליית הסלד. עד שאני לא לוחץ על דוושת הגז, ההילוך לא עולה.
    1 נקודה אחת
  43. הוא נתן לכם תמונה של עצמו??????????? הולי שיט זה חתיכת WTF.
    1 נקודה אחת
  44. נראה גם שלא חסרים לרכב ריג'קטים, לך תדע מה עוד עלול לצוץ בהמשך. אני בהחלט חושב שלאור הנסיבות עדיף לשכור רכב כשצריך.
    1 נקודה אחת
  45. קודם תעשה נסיעת מבחן ואחר כך תחשבו על ההנחות. לגבי ההנחות יש את האתר הזה, לא יודע כמה הוא נכון: https://www.carzone.co.il/ בכל מקרה המאזדה לא תיצרוך יותר מהמקבילות שלה בקבוצה בגלל המנוע הגדול יותר, בפועל צריכת הדלק דיי זהה וב 15K בשנה זה לא אמור להוות שיקול. לגבי ה 3008, אישית נסעתי לים המלח בשבוע שעבר עם המשפחה, בחוץ היה 41 מעלות והרכב עמד בשמש מספר שעות עם כיסוי לחלון הקידמי. כשחזרנו לרכב לא היה שום בעיה לתפעל את המסך והרכב קירר את עצמו מהר מאד, מניח שכיסוי לחלון הקידמי כנראה פותר את הבעיה.
    1 נקודה אחת
  46. רכב 7 מקומות מטבע הדברים יקר יותר לאחזקה, ובתקציב נתון אתה רוכש רכב ישן יותר. שכקונים רכב בתקציב כזה, צריך להניח שהתמורה בעבור מכירתו בסוף השימוש תהיה אפס. כל מה שתקבל מעבר לזה - בונוס. אם הפרוטה לא מצויה בכיסך הייתי מסתפק ברכב משפחת רגיל.
    1 נקודה אחת
  47. לחדד: ברכב פרטי לא ניתן. ניתן במונית או ברכב תיירות (אשכול)
    1 נקודה אחת
  48. איכס יומנגס,מעבר לגימיק החד פעמי לא ברור לי למה אנשים הולכים לשם. אכלתי דברים יותר טעימים בפחות כסף. ושוב,לא יודע מה מלא בתל אביב,לא הייתי בה מאז 2014,חיפה וירושלים דיי מתות(וזה שתי הערים הכי גדולות אחרי תל אביב).
    1 נקודה אחת
  49. מקפיץ את השרשור עם קצת פרופורציות. כזכור, הגולף עברה את המכשול ב-69 קמ"ש. הנה שתי מכוניות שעברו אותו בקמ"ש אחד פחות, 68: שני כלים שיכולת הכביש שלהם היא בגדר תירוץ, על צמיגי שטח. בהחלט מכניס פרופורציות נוספות בהסתכלות על הגולף.
    1 נקודה אחת
  50. סיבות נפוצות להחלפה: תקלה בשסתום PCV במכסה השסתומים המחייב את החלפתו (קוד תקלה נפוץ P0171) חשוב לדעת - הגורם לכשל בשסתום הנ"ל לרוב נובע מבעיה נוספת בשסתום הPCV של סעפת היניקה שלא תמיד גוררת קוד תקלה או בעיה מורגשת - אם החלפתם מכסה שסתומים בגלל כשל בשסתום המכסה, מומלץ לבדוק את תקינות השסתום בסעפת היניקה. הסבר מפורט בפוסט נוסף בקרוב. מקט: 25198877 עלות לחלף בישראל: 600-650 ש"ח מקורי. - המחיר דומה אצל היבואן ובחנויות חלקי חילוף אחרות מנסיון שלי. תחליפי סיני בישראל ניתן להשיג ב400-500 ש"ח. תחליפי סיני באלי אקספרס ניתן להשיג ב150-200 ש"ח כולל משלוח. מקורי ב
    1 נקודה אחת
לוח הניקוד מוצג לפי אזור זמן ירושלים/GMT+02:00
×
×
  • Create New...