Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם

לוח ניקוד

  1. davemustaine87

    • נקודות

      6

    • פרסום הודעות

      4,032


  2. dorsht

    • נקודות

      5

    • פרסום הודעות

      14,323


  3. wa11a

    • נקודות

      5

    • פרסום הודעות

      955


  4. alex321

    • נקודות

      5

    • פרסום הודעות

      200


תכנים פופולרים

תכנים שצברו את הניקוד הגבוה ביותר בתאריך 23/05/20 בכל התחומים

  1. למה? החיים והרצונות של ההורים נגמרים כשיש משפחה?
    4 נקודות
  2. לא מבין את המזוכיזם. רכב עם אמינות חצי כוח (כן כן ״רגיש״ץ תקראו לזה איך שתרצו) ואז ממליצים לך להחלחף לדגם החדש יותר עם מנוע אחר שגם לו אמינות בעייתית. תעשה לעצמך טובה ודלג הלאה לא חסר רכבי סופר מיני טובים.
    3 נקודות
  3. לפני בערך שנה שיתפתי לראשונה בפורום על ציוד כניסה ראשוני שהתקנתי אצלי ברכב....זו הייתה טבילת אש ראשונה שלי בתחום המטורף הזה....ההתנסות הראשונה שלי הייתה עם 2 סטים של קומפוננט של BLAM ומגברי כניסה של ZAPCO שמעו נהדר אך מהר מאוד הבנתי שהציוד יחסית בסיסי והרצונות שלי הם הרבה מעבר לבסיסי....הן באיכות הצליל והן ביכולות המגברים לצלילים גבוהים ללא עיוות,בנוסף הבנתי שההתקנה שבוצעה הייתה בסיסית על גבול החובבנית(התשלום לא היה בסיסי כלל) למדתי,חקרתי,קראתי בפורומים בארץ ובעולם ,הבנתי את הכיוון ומכאן נולד הפרויקט והפעם ללא שום פשרות! אז לשמחתי את הראש מערכת לא הייתי צריך להחליף ראש מערכת-ALPINE
    2 נקודות
  4. ברור, הגרסה הישראלית של הקורונה שונה לגמרי. בניגוד לכל מה שידוע לנו על מגפות, או סתם היגיון בריא, לא רק שהקורונה הישראלית לא מתפשטת באירועים המוניים, היא למעשה פגיעה לאירועים המוניים ודועכת מהר יותר ככל שהאירוע המוני יותר. במיוחד אם מי שעושה בו את ההגברה (והתאורה המדהימה) הוא טרנספורטר. אני מתנצל בפני שאר הקוראים בפורום על כך שהאכלתי את הטרול. זה לא יקרה שוב.
    2 נקודות
  5. אז שלא יגיע !!! בוא נשאל את עצמנו מה עדיף?| שלא יגיעו תיירים ותהיה קצת פחות תיירות פנים או שיגיעו תיירים ועוד חודשיים יסגרו את כל המדינה ולא תהיה בכלל תיירות פנים? זה מה שיביא גל הדבקות לא אנשים בסופר אני לא חושב שהסיכוי שתפגוש חולה קורונה בסופר הוא גדול כל כך יש גם את אפליקציית המגן שאף פעם לא ראיתי אותה מתריאה אבל שוב, אני מפחד מאנשים שמגיעים מחול זה מה שיביא וישכפל את המחלה בקצב שאי אפשר לעצור אותו
    2 נקודות
  6. כמי שסבור, ולא מהיום, שמכונית שמגיעה מצרפת לא מגיעה עם אמינות נחותה יחסית לאחרות, אני בכל זאת מצדיק לחלוטין את הרתיעה שלך. אחרי הכל אם חלילה האוטו יתקלקל וזה קורה, אין מה לעשות ואף אחד לא יכול להבטיח אחרת, תתקשה לסלוח לעצמך על ההחלטה ה"אוילית" שעשית ונאה אתה צופה את פני הסיטואציה. בקיאה יהיה לך קל בהרבה להתמודד עם תקלה דומה. ושלא תהיה טעות הספורטאז' אוטו מצוין ואפילו הסיפורים על גיר כפול מצמדים שמתחמם, לא צריכים להרתיע, כולו מחכים כמה דקות בצד וזהו.
    2 נקודות
  7. אני מת עלה אלה שסולדים מרכב צרפתי שחסכוני בהרבה מהרכב הלא צרפתי שהוא מעדיף, אך בפועל הרכב הצרפתי החסכוני יכול לחסוך לו אלפי אם לא עשרות אלפי שקלים על דלק, ויש מצב שלא יתקלקל בכלל, ואם כן כמה עוד זה יכול לעלות, בקיצור, תקנה קיה אחלה אוטו באמת, אך תהיה גם מטחנת דלק ואם אתה פוזל לכיוון הדגם הרובוטי כפול מצמד, אז אני פשוט speach less, בהצלחה.
    2 נקודות
  8. אחרי שבוע עם מזג אויר פסיכי, החלטתי בצער רב וביגון קודר - להיפרד מחבר יקר של 15 שנה (!) ששירת אותנו נאמנה (כמעט 360K ק"מ) בכל רגע ורגע (ולא רק אותי, אלא גם את קודמי) ולהתקדם לחבר חדש, נקי ויעיל - שיוכל לשמור על המנוע גם כשבחוץ 50 מעלות צלזסיוס בצהריים. בחלקים שעלולים להשאיר את הרכב בצד הדרך, אני תמיד משתדל לשים מקורי חדש או תואם מקורי (או כל דבר אחר שיהיה סופר איכותי). אז במקום לקנות אחד סיני או קוריאני (סיפור של 500~ שח בהערכה גסה), נקנה חדש זהה למקורי (של VALEO) ב 750 ש"ח. המבחן האמיתי - בחמסין הבא (עם דגש על שעות הצהריים). תגידו לו ברוך הבא איציק
    2 נקודות
  9. החלפת רצועה במוסך מומחה שאינו מורשה(שם אנחנו מדברים על מחירים אחרים) הינה סביב 2000 שח, סדר גודל של מחיר בכל רכב סטנדרטי אחר. הדגם החדש של מאזדה 2 רחוק שנות אור מהתקציב שהוגדר שם. אם הצורך הוא ברכב בסיסי לק"מ סביר בתוואי עירוני בלי חשק להרפתקאות הייתי מתמקד בסוויפט\אי 20-הראשון מבינהם שאמצע במצב תחזוקה טוב יותר. אם רוצים קצת מעבר מבחינת נוחות\התנהגות ויודעים לאן נכנסים(והשד לא כזה נורא) אז ללא ספק ה208 1.2.
    2 נקודות
  10. שלום בוקי כמובן שיש מידע למתג TR יש 10 חוטים בקונקטור אבל רק 2 הם גישור ישירות לפיקוד סטרטר כל השאר הם ל DIC לסטטוס של הבורר . הפיקוד עובר ישירות מהסוויץ דרך המתג לסטרטר בדגם הזה מעגל מכאני טהור לא אלקטרוני . בברכה חיים יוד
    2 נקודות
  11. לפי דעתי יש 2 מתחרות עיקריות שגם יותר טובות וגם יקרות מהקיה: מאזדה cx-5 וה 3008. המאזדה עד סוף 2018 מגיע עם אבזור בטיחותי חסר שדיי פוסל אותה וה 3008 שלמרות שהיא צרפתיה דיי אמינה ועם שוק דיי חזק (שעובד לרעתך). בנוסף לקיה המדוברת יש בעיות החממות עם הגיר הרובוטי (חפש הפורום ולמייטב זיכרוני זה קרה אפילו במבחן דרך שקראתי על הרכב) כך שמבחנתי גם היא נפסלת. מסקנה: תגדיל תקציב ותחפש cx5 מ 2019, תבלע את הצפרדעה (וכמו שאמרתי אין בעיות אמינות ידועות) ותחפש 3008 או שתיסתפק בקיה דגם 2.0 אטמוספרי.
    2 נקודות
  12. לא הסברתי את עצמי טוב דבק מגע עובד טוב כשיש חפיפה בין שני חלקים עם שטח יחסית גדול. אם הייתה צריך להדביק את הממברנה אז דבק צבע הי מתאים. תנסה לתת שורה קטנה ודקה של סופר 7. ותמרח אחרי זה עם אצבע רטובה. זה יצמיד טוב יותר את הדבק. שים נקודה עם טוב לא מחיק בסוף של הסדר כדי לראות שהוא לא גודל
    2 נקודות
  13. אתה לוקה באותו עיוורון שמר גרוטו היקר וחבריו לקו בו. אתה מדבר איתי על מדינות אחרות כשהנתונים אצלך הם שונים לגמרי. מה אכפת לי ממדינות אחרות? אני מסתכל על המצב במדינה שלי ולפי זה אני צריך לקבל החלטה מה יהיה בעתיד הקרוב. אם הוא לא יכול לקבל החלטות ענייניות על סמך נתונים שהתפטר ויבוא לפה לפורום להחליף את צ'מגאי עם תסריטי הבלהות שלו. אני לא צריך שכל של ילד בן 6 כדי שיקבל שם החלטות. גם החלטות כאלה הרגו, הורגות ויהרגו אנשים. אתם חושבים שאתם חיים בוואקום, שלסגר מיותר אין מחיר. יש לו מחיר אדיר. זה לא שאין לך ביאס, יש לך. יש לך אמצעי ניטור, ויש לך עודף גדול מאוד של מיטות אשפוז ומכשיר
    2 נקודות
  14. אני אתן את שתי האגורות שלי לעניין. לגבי בחינת מכוניות: 1. קודם כל דבר עם הנציגים באולם ותגיד שאתה מאוד מתלבט בין X, Y ו-Z ושהיית שמח לעשות נסיעה שתהיה יותר מאשר סיבוב סביב אולם התצוגה בהילוכים 1-2-3. אולי, כמו מורנינגסטאר, לקחת את הרכב ל-overnight או לפחות לשעה. ואם זה רק שעה, תדאג שאתה מגיע לאולם שנמצא מקסימום רבע שעה נסיעה מכביש שיאפשר לך לבחון את המכונית כמו שצריך (כדי להשאיר לעצמך חצי שעה של נהיגה ב"סביבה הטבעית"). 2. אל תתן להם להפריע לך. תבדוק את כל מה שאתה יכול לבדוק סטטית באולם התצוגה. אבל הכל(!). מושבים, מרווח, תא מטען, מולטימדיה, תא מנוע, אחיזה של המושב, נוחות ש
    2 נקודות
  15. הייתי הולך בכיוון ההפוך: מוצא עבודה, רואה מה השכר שלי וכמה אני צריך לנסוע, ואז מחליט האם צריך לרכוש רכב, ואם כן איזה, האם לשכור דירה (עצמאית או עם שותפים) או כל מהלך אחר.
    2 נקודות
  16. #ארוך כי חייב להוציא תסכולים של חצי שנה חיפושים וגם חובבי רכב יכולים לקבל מידע, מי שאצה לו הדרך מוזמן לגלול למטה. ובכן, לאחר מעבר לצפון הארץ והבנה שאין לי רצון לעשות 40K ק"מ בשנה על כביש 6 עם ג'ולייטה תלתן-היא נמכרה ובמקומה נקנתה קקטוס עם צהבת שמבצעת את כביש 6 באמינות, יעילות, נוחות וחיסכון. - נפתרה בעיה אחת. אבל... נוצרה בעיה חדשה, עכשיו אני קרוב לכבישי נהיגה משובחים, אופנועים יש בשביל ברך ברצפה אבל מה עם איזו מרובעת גומיות שתעשה נעים גם עם מזגן?? התחלתי לחפש... מועמדות רבות עברו במוחי, ג'וליה תלתן: איי יי יי איזה רכב! אפילו הגשתי הצעה על אחת(שלא ה
    1 נקודה אחת
  17. תתחדש! שלא תעבור את ה-90 מעלות במאמץ!
    1 נקודה אחת
  18. אהלן חברים, אני מחפש רכב חסכוני וזול לתחזוקה כמה שיותר, כסטונדט, והדרישות הן: -שנת 2009 ומעלה (אני מתכנן להחזיק את הרכב 3-4 שנים, ככה שאני לא רוצה להיתעסק באישורי בלמים, ושלא נדע טסט פעמיים בשנה ושער נפלאות של "רכב מיושן") -התקציב הוא עד 15k ב-ל-ב-ד (כמובן עם סכום כסף נוסף לבדיקות וטיפולים ראשונים לאחר הקנייה) -גיר ידני בלבד (פשוט אוהב, גם בפקקים - אין לי שום בעיה) -רצוי עד 100K קילומטראז' -הנסיעות הן ב85% עירוניות, מישוריות, לרוב לבד, או עם חברה, המושב האחורי, וגודל תא המטען - לא מעניין אותי כלל. הנסיעות יהיו כ 20-30 ק"מ ביום + מדי פעם, פעם בשבועיים נסיעה של 50 ק"מ הל
    1 נקודה אחת
  19. עם ביטוח סחר אפשר לנהוג ברכב שאין לו ביטוח או רישיון רכב בתוקף, למטרת עבודה בלבד, זאת אומרת לביצוע תיקון, בחינה או למכון רישוי.
    1 נקודה אחת
  20. זה נכון שבתקציב הזה המאזדה תהיה ״ישנה״ יותר. אך אם אתה שואל אותי אני עדיין מעדיף אותה על פני הפיג׳ו מהסיבה הפשוטה שאני יכול לסמוך עליה! עדיף לי רכב נוסע ואמין וטיפה פחות טכנולוגי מאשר רכב עם מוניטין לא משהו ותקלות שידועות מראש.
    1 נקודה אחת
  21. I30 את שלי קניתי ב 42 , אבל שלי היא הדגם המאובזר וגם יקר יותר מקיה פורטה למשל. אז אני מניח שאפשר למצוא סביב ה 35 אלף
    1 נקודה אחת
  22. אני מבין אותך לחלוטין. לפני פחות מחודש חיפשתי רכב בתקציב קצת יותר גבוה משלך (140) וגם אני ממש סולד מהצרפתיות. אחרי שחפרתי כל אופציה גם אני לא רציתי לקנות את ה cx5 כי אני לא מעוניין ברכב חדש מידי רק שלי העיצוב הפנימי של ה 3008 מאד קרץ. חפרתי פורמים בארץ ובחול ולא מצאתי בעיות אמינות ב 3008 (פרט למיכל אוראה בעייתי בכל רכבי psa שעד עכשיו אני לא סגור אם זה כיים ב 3008). בסוף רכשתי 3008 gt 2018 וכרגע מאד מאושר. אז כמו שהצעתי לך כנראה שכדי לך לכוון לאחד מדגמי ה 2.0 של קיה, רכב לא רע בכלל ויש אותו בכמויות כיד 2.
    1 נקודה אחת
  23. לא קראתי הכל לכן מחילה אם יש כמה דברים שחוזרים על עצמם. ראשית לא אספר לך כמה מתיש זה נסיעות כי, אני בטוח שיספרו לך על זה. אבל בעיקר כי זה מאוד אינדיבידואלי!! אני אישית מכיר כאלה שאחרי יום אחד יקחו מצית וג'ריקן דלק וישרפו את האוטו וגם מכיר כאלה שעושים 150 קמ ביום וזה לא מפריע להם. זה מאוד תלוי בך ולכן אף המלצה בנושא הזה אינה רלוונטית. מה שכן רלוונטי הוא שזה בזבוז זמן. זאת עובדה, זה לא אינדיבידואלי כלל. לנסוע זה יותר כלכלי. אין פה אפילו צל של ספק. זה מתבטא בכל דבר מקטן ועד גדול, כשאתה גר בבית של ההורים אתה מבזבז זמן על נסיעה אבל חוסך זמן על עשרות דברים אחרים. הכל זמין ומ
    1 נקודה אחת
  24. מי מבטיח לך שקט נפשי ברכב בן 7-10? איזו יאריס סבירה אפשר לקנות בתקציב הזה? עם כל זה שזו טויוטה, גם לטויוטה יש בלאי.
    1 נקודה אחת
  25. אני לא אוהב להרגיש כאחד שדוחף את היונדאי שלי לכול מקום, אבל באמת, קשה לי שלא להמליץ עליה למי שרוצה ראש שקט ורכב שלא מרגיש כמו טרנטה. כשירדתי מה 208 , החלטתי ללכת על יונדאי i30 , i35, קיה פורטה. שמקסימום יאכל טיפה יותר דלק אבל לפחות מוניטין האמינות יהיה בסדר. בנתיים מוניטין האמינות טוב מאוד, וגם צריכת הדלק לדעתי יותר טובה מאשר פיזו 208 1.6 עם גיר 4 הילוכים מיושן. ואחרי כול החפירה הזאת, אתה לא חייב להצמד לסופרמיני, אתה יכול ללכת גם על משפחתיות שנחשבות לאמינות ומודרניות יחסית, ואפילו צריכת הדלק לא באמת תפגע
    1 נקודה אחת
  26. אי אפשר להסביר לעובדי מדינה ואנשי קבע מה זה עסק שלא עובד 3 חודשים,תאמין לי שניסיתי....אין עם מי לדבר. מבחינתם להשאיר את המדינה סגורה עד שיש חיסון,כל שבועיים ההסתדרות תקפוץ עם איזה הסכם קיבוצי חדש לגבי ימי חופש ואף אחד לא ייפגע. הנה עכשו "איראן" תקפה את האתר של רדיו 100FM,עיריית גבעתיים ומוזיאון השקר כלשהו. בו-הווו איזה פחד. העיקר שישכחו מהמשפט.
    1 נקודה אחת
  27. חוץ מהרצועה (שגם זה לפי מה שאומרים ככל הנראה נפתר החל מ-2017 ולא רלוונטי לרצועות החדשות), על מה אתה מדבר? אגב, למאזדה 2 החדשה שאתה ממליץ עליה, לפחות לפי הפורום, יש מחלה של מדחס מזגן שמתקלקל אחרי האחריות והתיקון עולה כמה אלפי שקלים.
    1 נקודה אחת
  28. שלא תגיד שאני לא משקיע חיישן מנותק, קווים התצוגה, המאוורר עובד. חיישן מחובר, מראה 32 מעלות, המאוורר לא עובד.
    1 נקודה אחת
  29. מעניין אם היית אומר אותו דבר אם העסק שלך היה פועל בתחום התיירות. (אין צורך שתענה אגב כי התשובה ברורה)
    1 נקודה אחת
  30. איזה גיר מותקן ברכב? אם גיר ידני יותר פשוט לבדוק את מעגל הפיקוד אם גיר אוטומטי צריך לכחת בחשבון גם את מתג TR (מתג מצב הילוכים בגיר) במעגל הפיקוד - אצלי זה היה התקלה. בברכה חיים יוד.
    1 נקודה אחת
  31. עברתי לאחרונה ממנוע 2.0 בנזין אטמוספרי ל 3008 gt דיזל וחוץ משינוי משמעותי בכוח הזמין וצריכת דלק נמוכה לטובת הדיזל אני לא מרגיש שום הבדלים. אין מה לחשוש מדיזל.
    1 נקודה אחת
  32. רכב דיזל, בתנאי שהוא עולה אותו הדבר כמו רכב בנזין מקביל, משתלם מהקילומטר הראשון, כי הוא יותר חסכוני. הקו 30 אלף קילומטרים היה נכון לפני 20 שנים, כאשר היה צריך לשלם אגרת רישוי הרבה יותר גבוהה לרכב דיזל. כיום היא זהה. יש לי קרובי משפחה שהחליפו 3008 בנזין 1.6 ( צורה חדשה ) ב 3008 דיזל 1.6. בהתחלה הם חששו מרעש דיזל ומחסור כוח, אבל שום דבר מזה לא קיים, והם מרוצים מאוד מהמחלפה .
    1 נקודה אחת
  33. המזגן בניסאן מיקרה הוא יחסית מאוד אמין ונדיר שיש תקלות,תבקש לבדוק נזילות אולי הרכב עבר תאונה בעבר והמעבה ניפגע. לגבי החימום יש תקלה אופיינית ברכב זה שהתריס ניתקע זה קורה בגלל שהמנוף של התריס נע בצורה קשה כניראה כתוצאה מבעיה במיסב וגורם לכבל לצאת ממקומו ,גם אם תחזיר את הכבל זה יקפוץ שוב,אני כרגע עובד על פיתרון ואעדכן אותך. הפיתרון של מוסך ניסאן להחליף את הבית תריס וזה מצריך פירוק של הדאשבורד ומסתכם באלפי שקלים בגלל הרבה עבודה. מכיוון שהברר חימום קירור לא תקין ניתן להזיז את התריס עם כלי וזה מה שאני עושה במעבר בין חורף לקיץ. כמה קילומטראז' הרכב עשה?
    1 נקודה אחת
  34. שמת לב שפתאום איראן חזרה לכותרות?
    1 נקודה אחת
  35. אתה לא זוכר על מה מדובר אבל כותב... מדובר באיסור כניסה לרכבי דיזל ישנים ומזהמים ( ללא מסנן חלקיקים ), לא רכבים בתקן euro 6 המחמיר.
    1 נקודה אחת
  36. נו באמת, מה אנחנו ילדים בגן שימכרו לנו תשובה כזאת ? לא מדובר כאן על חיסול בכיר באיראן שאנחנו מכחישים לא מדובר כאן על מרדף אחרי רוצח סודי אפילו לא על פרטים מתיקים של ראש ממשלה מדובר במחלה שמחר ההורים של אחד מאיתנו יכולים למות ממנה למה הוא לא יכול לספר לנו לפי איזה מודלים הוחלט שצריך סגר? מה גורם להחליט מתי לסגור ומתי לשחרר? איך הבטיחו עשרות-מאות אלפי מתים ויש רק כמה עשרות בודדות ? למה למרות המספרים החיובים לא מקלים ? לא מדובר כאן על מידע שעדיין אין תשובו תעליו אלא על החלטות שהם קיבלו ומסרבים להסביר למה! ושוב, אתה חוזר ואומר "בפני כולם" אבל כ
    1 נקודה אחת
  37. סגרו גבולות כמעט בין כול המדינות. גם באירופה תן שם, או לפחות ציטוט של מישהו שרוצה סגר חזרה. או שאולי זה גם אני שרוצה סגר. בקיצור, הוא אמר שהוא השתמש בטקטיקה הכי בסיסית של משא ומתן כי הוא יודע עם מי הוא עובד? סבבה.
    1 נקודה אחת
  38. אני חושב שפרופ גרוטו לקח את תפקיד המפחיד הלאומי. הוא וסימן טוב שידרו פאניקה כי ידעו שרק ככה יוכלו להשפיע על הישראלים לקיים לפחות חלק מההגבלות. אבל, ברגע שהפניקה נגמרה הם נשארו ללא אמינות בכלל, ועכשיו לא משנה מה יגידו לא יתייחסו אליהם יותר. לדעתי, רוב האנשים חכמים ומבינים דברים. הם היו צריכים להסביר באופן פתוח מה החששות, מה הבעיות שיש כרגע, מה מנסים למנוע, על איזה מודלים מסתמכים ומה האלטרנטיבות. אבל הם התייחסו לציבור כמו לילדים. ״תעשה מה שאני אומר ואל תשאל שאלות״ - זה, לא יכול לעבוד לאורך זמן... אולי זה חלק מתרבות השושו והצריך לדעת הצבאית שקיימת בישראל, אולי ניסיון
    1 נקודה אחת
  39. תתחדש על הפורדצ' לגבי הייטי אני בטוח שמי שרכש ממך עשה עיסקה טובה וזה מנסיון (למי שלא יודע הרכב הקודם שלו היה פיאט 500 1.4 ידנית שנמצאת אצלי כבר כשנתיים וחצי. הבחור פדנט ושומר על הכלי רכב שלו. Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
    1 נקודה אחת
  40. אני מתנצל אם נפגעת. זו לא הכוונה בכלל. פשוט צורם לי לשמוע על קניה כ"כ חשובה ויקרה שהיתה מבוססת כמעט לחלוטין על זמינות מלאי. לא חשבתם שניתן לשכור רכב בזול (מאוד) לחודש הקרוב? תפקיד סוכן המכירות הוא למכור את מה שיש / מה שמנהל המכירות רוצה לקדם באותו זמן. תפקיד הלקוח לדעת לסרב להצעה שלא מתאימה לו. הדוגמא של הספה לא סותרת את מה שרשמתי. כשניכנסת לדן דיזיין ידעת מה גודל הספה שאתה מחפש? איזה צבע פחות או יותר מתאים לביתך? מה הגבול העליון של התקציב אותו אתה מוכן להשקיע? התלבטת בין ספות דומות, בסוף רכשת במקום המשתלם והחביב מבין כולם, קוראים לזה סקר שוק - צרכנות
    1 נקודה אחת
  41. ככל הנראה,מחשב הגיר החזיר נשמתו לאלוהי הצרפתיות- לא משהו חריג גם בק"מ נמוך ברכבים הללו.
    1 נקודה אחת
  42. שיטה מעניינת מאוד אדי, עצם זה שהעפת את כבלי הrca זה דבר מאוד מעניין, שלפני כמה שנים היה שמור רק ל"מערכות על חלל". אם אתה מכיר אז פיוניר odrעבדו בהעברה אופטית כשהdac שהוא לב המערכת, היה נמצא בקרבת המגברים ולא בקדמת הרכב. אני לא מחובבי dspושאר "ירקות" אבל בשיטה שבחרת יש יתרונות ברורים מול מערכת sq רגילה. אותי סתם מעניין לדעת איך התצורה שבחרת, תישמע עם אותו ציוד, מול מערכת פיור פאסיב מלאה (או חלקית). זה קרב היפוטתי מעניין, וכנראה ההכרעה תהיה לא בנוק אאוט, אלא בנקודות. בכל מקרה, מגיע לך שאפו על הבחירה יוצאת הדופן בציוד ובאופן החיבור.
    1 נקודה אחת
  43. אם זה יעזור, ממה שראיתי במערכת אנדואיד אחרת שפה בסרטון החיישני רוורס כן פעילים במערכת הלא מקורית השאלה איך בjoying זה פועל Sent from my SM-N960F using Tapatalk
    1 נקודה אחת
  44. ההבדלים דווקא במהירות מעבד לא כאלו גדולים כי בטורבו בוסט הם דיי דומים ההבדלים המשמעותיים זה בפרטים הקטנים כמו הכרטיס מסך מהירות זיכרון וכמות החיבורים. זה בגדול הבדל של שנה ומשהו בטכנולוגיה במחשב. (וכמו כן כמות החיבורים - אלא אם אתה קונה דוק thunderbolt 3 - שהם יקרים , אני לא מדבר על הקישקושי usb-c, יכולה להיות מאתגרת)
    1 נקודה אחת
  45. אני בספק שזה ישפיע על המחירון של הרכב (בפועל, לא על הנייר).
    1 נקודה אחת
  46. או סיאט ארונה שמתאים לדרישה ולתקציב. היאריס לא גבוהה. אם חמותך מסוגלת, קח אותה לריכוז סוכנויות הרכב בעירך והקדש כמה שעות לחיפושים. נוחות זה לא רק גובה, צריך למדוד את הרכב כמו נעליים.
    1 נקודה אחת
  47. שני הסנט שלי בנושא: אני טיפה יותר גדול ממך (בן 27), אני יכול להגיד לך שבאיזשהו שלב יש סיכוי שתתייאש מהנסיעות האלו. אני גם תכננתי לעבור למרכז רק כשנתיים אחרי שהתחלתי לעבוד (אני עובד כבר כמעט 8 חודשים, משרת פיתוח ראשונה שלי), בפועל הנסיעות האלו מתישות, אתה מבזבז הרבה זמן על הכביש, שורף דלק, משלם על כביש 6 וכו'. המצב שלי עוד טוב כי אני חולק את הנסיעות האלו עם שני חברים מהלימודים שגם עובדים איתי באותו מקום וגרים בבאר שבע, ככה שיוצא שאני נוהג רק פעם - פעמיים בשבוע. רק כדי שתבין, אני כבר שוקל מעבר למרכז. אני חושב שלנסועה כזו עדיף סופר מיני משומשת או להתאמץ מעט עבור יד
    1 נקודה אחת
  48. 85K לא נותן לך הרבה אופציות לרכב חדש מלבד מכוניות מיני או איזו דאציה סנדרו. אז קודם כל תכנס לסוכנויות ותראה איזה רכב הכי מתחבר אליך, תשב בפנים ותעשה גם נסיעת מבחן, לפעמים התחת יחליט בשבילך... לגבי הקיה היא עומדת ממש לפני החלפת דגם ותוכל להשיג הנחות משמעותיות מהיבואן, קח בחשבון שהדגם החדש מגיע עם גיר רובוטי חד מצמדי כמו זה שיש ממש עכשיו ביונדאי I10 החדשה. 100 ק"מ ביום זה לא מעט ואולי שווה לך לחפש סופר מיני יד 2 שתהיה נוחה יותר בכבישים בין עירוניים, בסכום כזה תוכל למצוא אחלה 208 עם ק"מ נמוך ומנוע טורבו עדכני למשל.
    1 נקודה אחת
  49. הביקורת שלי על הפיקסל 3A שברשותי, כבר נבלעה מזמן באחד העמודים. בכול מקרה, ההבדל העיקרי מבחינתי בפיקסל מעבר למה שציינת של צילום לילה טוב, זה העובדה שזאת מצלמה שמפספסת משמעותית פחות מכול מצלמה אחרת שהייתה לי. כשאין לך תנאים אידיאלים או שהאובייקט זז או שאתה ממש צריך לצלם משהו מהר- היא עושה את העבודה בצורה הכי טובה שראיתי בסמארטפון(ולחברה שלי יש גלקסי S10 כרפרנס). בכול מכשיר שהיה לי, שמתי את המצלמה של גוגל, ואכן היא שיפרה את איכות התמונה, אבל ליכולות שציינתי מקודם, זה עדיין לא הגיע. ופה לדעתי הגדולה האמיתי של הפיקסל. פחות באיכות בצילומים סטטיים באור יום עם יד יציבה, שגם מכשיר ב-6
    1 נקודה אחת
לוח הניקוד מוצג לפי אזור זמן ירושלים/GMT+03:00
×
×
  • תוכן חדש...