Jump to content

לוח ניקוד

  1. banji man

    • נקודות

      7

    • פרסום הודעות

      1,031


  2. itaimoto

    • נקודות

      5

    • פרסום הודעות

      100


  3. aa123

    • נקודות

      5

    • פרסום הודעות

      3,887


  4. menir1

    menir1

    אחראי פורום


    • נקודות

      4

    • פרסום הודעות

      5,417


תכנים פופולרים

תכנים שצברו את הניקוד הגבוה ביותר בתאריך 10/05/20 בכל התחומים

  1. אני עובר בפניה הזאת על בסיס שבועי. עד לתמונה הזאת ראיתי שם שני סוגי כלי רכב שמעורבים בתאונות: 1. בדרך כלל - רכבים נורמלים לחלוטין, בינהן פוקוס הפוכה, סוויפט מרוסקת, ועוד כמה משפחתיות שאני לא זוכר את הדגם שלהן כרגע. 2. אופנועים. וזאת למרות שמסתובבות שם קופרות, GT-R, ברזים ופורשה לרוב. רוצה לומר - לפני שקוטלים את כל בעלי הרכבים הספורטיביים באשר הם ועושים משפט שדה - אני מעריך על סמך סוגי הרכבים הפגועים שראיתי שרוב התאונות שנעשו שם הן של אנשים שלא היו ממוקדים מספיק בכביש (מישהו אמר טלפון?) ואין להם שום קשר לרכבים ספורטיביים. מי שבא לנהוג שם עם רכב ספורטיבי, מנסיוני, בדרך כ
    5 נקודות
  2. אני כותב כחובב נהיגה וכמי שמחזיק הוט האץ. לא מטיף. נס הרים זה לא כביש להתגרזנות. יותר מדי סיבובים עיוורים ויותר מדי קטעים עם שוליים צרים. והנה התוצאה. הכלל הראשון בנהיגה מתקדמת זה לא לנהוג ממה ששדה הראיה מאפשר, לדמיין כאילו טרקטור עומד באמצע... יש כבישי נהיגה הרבה יותר כיפיים ובטוחים.
    5 נקודות
  3. מנועי סדרת פרינס זכו מספר פעמים בפרס "מנוע השנה", אך זה לא מנע את העובדה שמשפחת מנועים אלו צברו בישראל מוניטין מפוקפק ביותר, בעיקר הודות למנועי יורו 4 ויורו 5 (THP140/THP150/THP156 ו-VTi 120 האטמוספרי) אשר סבלו מכמות תקלות ובעיות ארוכה מאד מצד אחד, ומחוסר התגובה של היצרן ובא כוחו היבואן מצד שני, מה שהביא לפגיעה משמעותית במוניטין היצרן בארץ (בארץ הפגיעה במוניטין בעיקר של פיז'ו/סיטרואן הייתה קשה יותר מאשר בחו"ל, כיוון שבארץ רוב מכוניות הנוסעים שלהם שווקו עם מנוע THP156 או VTi120, להבדיל מאירופה ששם רב מכירות היו עם מנועי דיזל מוצלחים למדי). פגיעה במוניטין של BMW הייתה הרבה יותר קטנה כיוון שהמנוע
    3 נקודות
  4. לגבי רעשי הרוח. נתחיל בשריקות. קודם כל אפיון הבעיה. ישנם סוגים שונים של רעשים ושריקות במהירויות שונות ומחלקים שונים ברכב. אצלי השריקה הייתה דומה כפי שדיווחו חלק מבעלי טסלה. זאת דוגמה מצוינת : הבדיקה שנעשתה אצל טסלה לבעיית השריקה הובילה לאזור הפנס ,נייר הדבק הוא פתרון זמני בלבד אבל מאוד מהיר לזיהוי רעשי הרוח. השתמשתי בנייר הדבק עבור ניסויים רבים שערכתי ברכב שלי הפתרון אצלי, התקנת גומיה במרווח שבין הפנס לפגוש ומכסה המנוע: קיבלתי שיפור אבל לא משמעותי בהמשך מצאתי פתרון נוסף מבית מרצדס לאותו הסימפטום, הפעם מאזור הגריל :
    3 נקודות
  5. כשתהיה מנהל השיווק של היבואן תחליט על התמהיל שנראה לך מתאים.
    2 נקודות
  6. בתוך עמי אנכי יושב. ומתוך מאות החברים שהיו לי בבחרותי (אז הייתי חברותי במיוחד ) רובם נשואים ומאושרים בכיף. גם היום אני משמש בתפקיד בכמה קהילות במקום מגורי ואני רואה בעיניי. עדיין אין לי יכולות רנטגן אבל אוזניים (רגשיות למדיי לצערי) ועיניים ומה שאני רואה שהרוב נהנים ועושים חיים! כמובן שיש כמה שפירקו את החבילה אבל האחוז הוא יחסית נמוך ואחוז הנשואים / תקרא לזה מערכת זוגית משמעותית גבוהה מאוד. השערה גסה למעלה מ90% לגבי שביעות הרצון והרב- בציבור הספרדי והליטאי (שביחד הם רוב של 2/3 לפחות בציבור החרדי על "כל" תתי הקבוצות הקיימות) זה קשקוש מוחלט אף אחד לא "קובע" לך או מחליט לך ע
    2 נקודות
  7. ^ מסכים משתמש חדש לחלוטין (נרשם המיוחד עבור ההודעה הזו) + חברה לא הכי מוכרת + לינק לאתר של מקומון מאשקלון נראה כמו פרסום לא ממש מוצלח. מנהלים - אני מציע לשקול תקופת חברות של לפחות כמה ימים לפני הרשאה לאוף טופיק.
    2 נקודות
  8. יש רק רכב אחד בתמונה שמותאם לסוג הכבישים האלה, חבל שלא מיצרים כאלו היום.
    2 נקודות
  9. לא רוצה לשפוט אף אחד ולא רוצה להטיף לאף אחד אבל השאלה שעולה לי בראש היא כמה זמן עוד יקח לפני שיפתחו בארץ הזו מספיק מסלולים לנהיגה לא מנהלתית בכדי שנהגים שרוצים לקחת את הרכבים שלהם אל הקצה - מצד אחד יוכלו לעשות זאת וישאירו את הכבישים הציבוריים לנהיגה מנהלתית - מצד שני במידה ולא - ניתן יהיה להחמיר באכיפה\ענישה.
    2 נקודות
  10. נכון שיש זליגה בין המדינות, אבל היא זניחה לעומת התפשטות המגפה בתוך המדינה, בדיוק בגלל שהגבולות סגורים. דרך ההתמודדות עם הסיטואציה משתנה ממדינה למדינה, ולא רק בשיטת הבדיקה - גם במדיניות הסגר, טיפול בחולים ועוד. וכאמור, יש הבדלים נוספים ומשמעותיים - המשאבים העומדים לרשות המדינה, מאפיינים של האוכולוסיה ושל האיזור הגיאוגרפי, ועוד. זו אגב אחת הסיבות שלדעתי ניתוח ארה״ב כמדינה שלמה הוא בעייתי - כל אחת מה-states מתמודדת באופן שונה עם המגפה, וגם מאפייני האוכלוסיה שונים ביניהן. מצד שני הגבולות ביניהן לא באמת סגורים (עד כמה שאני יודע, אני טועה?)... אתה יכול לעשות איזה
    2 נקודות
  11. ומניין לך שהשידוכים מוצלחים, ושהזוגות שבעי רצון ?
    2 נקודות
  12. אני עובר סבב נוסף של בידוד וזמן רב בבית מאפשר לי לכתוב סיכום ביניים לאחר 4 חודשים ו 9000 ק"מ מאז ההחלפה של ה V40 הראשונה לשניה. להזכירכם, בצעתי מהלך סופר מהיר של החלפת V40 T4 יד ראשונה משנת 2018 ב V40 T5 4X4 יד שניה משנת 2019. הרכב עומד היום על 26000 ק"מ. הסיפור המלא פה : אומנם עברו רק ארבעה חודשים אבל הספקתי לא מעט. למי שאין זמן להגיע לשורה האחרונה כבר עכשיו אני אסכם שהרכב מדהים אבל ממש לא חף מבעיות וחבלי לידה. נתחיל בדברים הפחות טובים: זה לא קשור לרכב עצמו. יותר לעובדה שהרכב הוא יד שניה. התרגלתי לפינוק של רכבים חדשים מהסוכנות כבר
    2 נקודות
  13. בכסופה כן... קצת נגע בסעפת יניקה ופליטה זה העלה לרכב איזה כמה כוחות סוס, בנוסף לתוכנה... המנוע 2.7 עם 190 סוסים בבסיס.
    1 נקודה אחת
  14. הבנתי. מסכים איתך! נחיה ונראה.
    1 נקודה אחת
  15. ~ בחייאת, תן לנוכחים פה קצת קרדיט שגם הם עשו שיעורי בית והעבירו את הפרופילים שלהם מספר איטרציות לפני שהרימו ידיים. אתה כבר מספיק זמן בפורום והשתתפת במספיק דיונים בנושא כדי לראות שבגדול מדובר באותם אנשים שעסקו במלאכה לאורך שנים ושאי אפשר להאשים אותם בעצלנות או בחוסר יסודיות. כמגיא סורק אקסלים לפרנסתו ומוצא טעויות של פסיק בחישובים של מיליוני דולרים, אני חושב שהוא מסוגל לקרוא מדריך עם המלצות ברשת ולצלם תמונה או לנסח טקסט מוצלח. כמו כן, מה עוזר הפרופיל הכי טוב בעולם כשאתה מוקף ב'אוהבות את החיים' למיניהן, או המקבילה האירופאית/אמריקאית שלהן - love traveling. אני מסכים שחשוב לקחת אחר
    1 נקודה אחת
  16. צודק, אני מתנצל, חשבתי שזה משהו שאתה כתבת. החישוב שלו של ה- 1,200 לגמרי מצוץ מהאצבע:
    1 נקודה אחת
  17. יכול להיות שזה יעבוד, אבל לא בטוח שזו התשובה. זכור לי שאתה בשנות ה-30? אז אלא אם אתה מגיע למסלול ערב (אז יש אנשים מטווחי גילאים יותר גדולים מכיוון שרובם עובדים), קח בחשבון שרוב הסטודנטים יהיו בשנות העשרים המוקדמות שלהם ולא בטוח שיהיו באותו הראש שלך (זה נכון לאוניברסיטת ת"א לפחות, בחוג לכלכלה). אישית לא הייתי הולך ללימודים כשזו אחת המטרות הראשיות שלי, אבל for each his own. אנקדוטה בנושא - בזמן הלימודים יצאתי עם מספר בחורות מהאוניברסיטה, ובאופן מצחיק, את רובן ככולן הכרתי דרך אפליקציה (אפילו כאלו שאשכרה למדו איתי את אותו התואר). היתה רק אחת שלא היתה דרך אפליקציה שהכרתי מקורס משותף.
    1 נקודה אחת
  18. בעברי, כחשמלאי רכב, במקרים דומים הייתי מחבר נורת בקורת קטנה מחוט הפיקוד למתנע (סטרטר) כך שבכל התנעה הנהג היה יכול לראות את הנורה נדלקת והוא עצמו היה רואה, בזמן התקלה, אם הנורה דולקת כרגיל או לא וכך צמצמנו אפשרויות עד הגעה מדויקת למקור הבעיה. לפעמים בצעדים נוספים, נורת הבקורת הייתה מתחברת למתג ההנעה עצמו וכו'. לפעמים, בשיטה זאת איתרתי במדויק את גורם הבעיה ושנאתי להחליף סתם חלפים. בברכה - רפי לין
    1 נקודה אחת
  19. וואלה, פספסתי. העובדה שסופר פארם ממוקמת מעל אמזון כנראה בלבלה אותי.
    1 נקודה אחת
  20. אתם שוכחים שהרבה אנשים מזמינים ממקום העבודה דרך תן-ביס והרבה פעמים הם יתאגדו כדי להזמין ביחד, אז תמיד יגיעו למינימום בלי בעיה.
    1 נקודה אחת
  21. 'הרבה' זה מושג יחסי ומעורפל. יותר נכון לומר שלמבורגיני עולה 4.5 מליון ש"ח כי זה התמחור שממנו אפשר להרוויח אחרי כל ההוצאות הנלוות. כמו שמינימום הזמנה 190 שח זה כנראה המחיר ההגיוני ששווה בשבילו לעשות משלוחים. אם המינימום היה 50 שקל אז כל אחד שמתחשק לו פיצה אישית היה עושה משלוח- השליחים לא היו עומדים בעומס, ואלה שעושים הזמנה ב200 שח היו מתבאסים כי האוכל היה מגיע קר/לא בזמן/עם טעויות בהזנמה וכו'. ואם אתה לא מבין למה בעל עסק יעדיף לשמור על הלקוחות הגדולים מרוצים גם אם לצערו זה יבוא על חשבון הלקוחות הקטנים אז אין מה להמשיך את ההסבר.
    1 נקודה אחת
  22. מבחינתי אני מאוד מרוצה ממנו, אני חיפשתי בכוונה מכשיר קטן מימדים(יחסית), כי אני ממש לא אוהב את אופנת המקררים בכיס. הוא מהיר מספיק , הטאצ' מאוד מדוייק מול הרבה מכשירים אחרים, אין שום תלונות על GPS, שמע בזמן שיחה, קליטה ואפילו זמן הסוללה לא רע בכלל ביחס לנפח. אני אישית לא אוהב מכשירים של שיאומי(וכניראה מכשירים אחרים של "תמורה לשקל" אם כי לא ניסיתי אותם) כי אתה תמיד מקבל את האלמנט במוזרויות קטנות ומרגיזות- מנגנון רטט בשקל וחצי, באגים, הנדסת אנוש בעייתית לעיתים, ושאר דברים). בפיקסל אין שום דבר מהשטויות האלה. אתה מקבל איכות של מכשיר דגל - רק עם חסרונות של מה שידוע לך - מעבד חלש יותר, גוף פלסטי
    1 נקודה אחת
  23. https://www.itech-store.co.il/items/2700988-Google-Pixel-3a-64GB 1300, ואולי אפילו יותר זול כי האתר לא מועדכן לגמרי. אין לי קשר לחנות
    1 נקודה אחת
  24. אני רק מקווה שאתה ביחסים טובים עם השכנים. פתיחת דלת מהירה ולא מתחשבת של הבחור שחונה ליד תהפוך את הרכב שלך על הגג. נראה כמו pickup אמריקאי עם דלת מאוד גדולה.
    1 נקודה אחת
  25. לא. אבל הנקודה שלי עדיין עומדת בעינה. אפשר להביע חוסר שביעות רצון עם החלטה שהתקבלה ברוב קולות מבלי להיות אליטיסט. זה גם עקרון דמוקרטי: היכולת להכיל חוסר הסכמה. וכמו ש@יבגניפ העיר, מותר גם להיות אליטיסט. אני אולי לא אוהב את זה, אבל זה לגמרי מותר. עניין של חופש ביטוי.
    1 נקודה אחת
  26. הביקורת שלי על הפיקסל 3A שברשותי, כבר נבלעה מזמן באחד העמודים. בכול מקרה, ההבדל העיקרי מבחינתי בפיקסל מעבר למה שציינת של צילום לילה טוב, זה העובדה שזאת מצלמה שמפספסת משמעותית פחות מכול מצלמה אחרת שהייתה לי. כשאין לך תנאים אידיאלים או שהאובייקט זז או שאתה ממש צריך לצלם משהו מהר- היא עושה את העבודה בצורה הכי טובה שראיתי בסמארטפון(ולחברה שלי יש גלקסי S10 כרפרנס). בכול מכשיר שהיה לי, שמתי את המצלמה של גוגל, ואכן היא שיפרה את איכות התמונה, אבל ליכולות שציינתי מקודם, זה עדיין לא הגיע. ופה לדעתי הגדולה האמיתי של הפיקסל. פחות באיכות בצילומים סטטיים באור יום עם יד יציבה, שגם מכשיר ב-6
    1 נקודה אחת
  27. אפשר לא להסכים עם החלטה שהתקבלה ברוב קולות גם מבלי להיות אליטיסט ולא-דמוקרטי.
    1 נקודה אחת
  28. אם זה רפידות תחליפיות אז יש סיכוי, זה קורה בד"כ מאיכות פחות טובה של רפידות. אולי שחיקה לא אחידה בין הרפידה הפנימית לחיצונית
    1 נקודה אחת
  29. לדעתי הוא עשה שלוש טעויות הראשונה שהוא ניסה להצדיק את המחיר שלו, השנייה שהוא נתן לגברת הנחה והשלישית שהוא נכנס למשחק שלה. אם הוא היה מתעלם ממנה תוך חצי יום כולם היו שוכחים מזה בכלל. אנחנו דור של הפערות קשב וריכוז. כל דקה יש גירוי חדש.
    1 נקודה אחת
  30. אתמול חגגנו את זה שהוא טעה....
    1 נקודה אחת
  31. אני לא יודע כלום על השיטה השוויצרית, אבל למשאלי עם יש את הבעייתיות שלהם. הרעיון מאחורי מינוי נבחרים הוא שאנחנו חיים בעולם מורכב, ואין לאף אחד את היכולת להתעמק במיליוני הסוגיות שאנחנו צריכים לפתור. לכן אנחנו ממנים אנשים שיקבלו החלטות עבורנו, כי הם התמקצעו והתמחו והבינו את הנושא. לפחות בתיאוריה...
    1 נקודה אחת
  32. ההבדל העיקרי הוא בטעינה, הNOTE נטען יותר לאט. כמו כן גודל מסך, ב9T המסך הרגיש לי יותר גדול, למרות שהמכשירים כמעט באותו גודל. אני חושב גם שהמצלמה של ה9T היתה יותר טובה, אבל אני לא מומחה לצילום. הNOTE אצלי משהו כמו שלושה ימים, אפילו וייז לא הפעלתי עליו.. אם יהיה רלוונטי אסקור הבדלים עוד כחודש.
    1 נקודה אחת
  33. כרגע המשלוחים מאמזון לישראל הם אקספרס בלבד, לכן תג המחיר הגבוה.
    1 נקודה אחת
  34. גם ההרשעה נקבעת ע"י "פקידים". הציבור לא בחר בהם. באותה מידה, אפשר גם להגיד שהציבור מעדיף את היכולות של אדם כזה או אחר כראש ממשלה ע"פ טוהר המידות שלו, גם אחרי שהורשע, ואפשר גם לחוקק חוקי יסוד שלא ימנעו מאדם שהורשע לכהן כראש ממשלה. זה רק עניין של איפה אתה מותח את הקו. הבעיה היא כמובן לא במערכת; הבעיה היא בציבור שבוחר את אותו אדם להיות ראש ממשלה. כנגד זה אין מה לעשות. וזה מה שכל כך מפריע לי פה.
    1 נקודה אחת
  35. יש לך טעות בסיסית, שאתה לא מבין שהמודעות והאינטיליגנציה שלנו היא גם מנגנון הישרדותי, ומאוד מאוד מוצלח. הרבה יותר מוצלח מהדחפים הקדומים יותר. אין לנו גם "מוח אבולוציוני", יש לנו איזורים במוח שהם קדומים יותר, אבולוציונית, ומערכות תפקוד שאפשר למצוא אפילו בפרוקי רגליים (למשל, סרטן שהובס בקרב עם סרטן אחר, אם תזריק לו סרטונין, הוא יתאושש מהר יותר), ויש שיותר "חדשים". העובדה שכולם קיימים מוכיחה שהם מנגנונים אבולוציונים מוצלחים. שרידות דור ההמשך שלי תלויה בכישורים החברתיים שלי, באלו שהנחלתי לילדי, בהמשך קיום התרבות אליה הוכשרו ועוד. מעגלים הולכים ומתרחבים של ציוויליזציה, שגם
    1 נקודה אחת
  36. המספר לא השתנה, קנו 2 או 2.4 מיליון, עכשיו רוצים לבזבז 100,000 על סקר אוכלסייה אקראי. לפי הנתונים יש כ-16 אלף חולים על אוכלוסייה של 9 מיליון, שזה בערך 2 על כל 1000. אז השאלה האם בדיקה של 100 אלף אנשים תניב לי עוד 200 חולים שלא ידעו שהיו חולים? או רק 50? או 1000 ? המספר הזה 50 או 1000 יאפשר לך לחשב את כמות המתים הצפויה על מנת לעבור את המחלה. אם תגלה מעל 1000 , זאת אומר שיותר מ 1% מהאכלוסייה עברה את זה, וספגת 200 מתים. אז אם כולם יעברו את זה יהיו לך 20,000 מתים. וזה אומר שחוזרים לחתונות ענק כבר בקיץ.
    1 נקודה אחת
  37. אם הלחצנים מעבירים 12V וסביר להניח שהם כן, כי הם אפטרמרקט. אז יש פיח. מנקים עם מברג.
    1 נקודה אחת
  38. ומה אתה מציע? שיהיה אסור למכוניות מדגמים מסויימים לנוע בכבישים מסויימים? אין לזה סוף. זכותו של כל אחד לטייל עם המכונית שלו איפה שהוא רוצה. גם נהג למבורגיני בכביש 386. ויש שם משטרות ועוד איך. וזאת כן הייתה אוונטדור.
    1 נקודה אחת
  39. רכב מופלא ומוזר. אחד השילובים הלא-ממש-רגילים-על-גבול-ההזויים שקיימים. תמשיך להנות!
    1 נקודה אחת
  40. למה דיל ברייקר? הLCD של אפל ידוע כמאוד איכותי. מעבר לכך, הרבה יותר זול להחליף מסך LCD לא מבין מה ההתלהבות מOLED? טכנולגיה עדיין מאוד צעירה עם לא מעט חבלי לידה (BURN IN)
    1 נקודה אחת
  41. עברו 3 שנים. לצערי, הטבלאות שהשתמשתי בהן בעבר לעדכונים נדפקו - נו, שיהיה, הייתי צריך להאזין לתחושת הבטן ולהישאר עם טקסט רגיל ופשוט מהיום הראשון... ק״מ: 109,000 תיאור: טיפול תקופתי + החלפת ריפוד מכסה מנוע עלות: 1780 + 715 = 2495 ש״ח ביצוע: שי-לי, אור יהודה עקב המגיפה וכו׳, הנסועה בחורף הייתה פשוט אומללה, הרכב התייבש בחנייה. זה לא אומר שצריכים להזניח הטיפול כלל שמן, כל המסננים האפשריים - כולל מסנן המזגן האומלל שתחוב לו מאחורי דוושת הגז - ומצתים, שלפי הרישומים הוחלפו לאחרונה לפני 5 שנים. הריפוד שנמצא מעל למנוע (יענו, מ
    1 נקודה אחת
  42. אתה לא רואה שום מיתון? אנחנו עוד לא קרובים להרגיש את ההשלכות של הקורונה. היום כתב כאן מישהו שעסק שעובד איתו הודיע לו שאם לא יהיה שינוי מהותי בהכנסות הוא מתקפל אנשים רק עכשיו חוזרים לעבודה, יקלטו שיש להם יותר מדי עובדים, יתחילו לפטר יהיו יותר מפוטרים -> יהיו פחות צרכנים -> פחות הכנסות בדיוק היום בבוקר הייתי בסידורים בדירה שקבלתי, הקבלן אומר סיפר לי שבהמשך הרחוב קנו השבוע דירת גן ב 3.5מ והכל כרגיל זה לא אומר כלום ושום דבר. אם לאותו קונה יש אבא שהוריש לו דירה ששווה 4 מליון, אין לו בעיה לעשות קניה כזו יש גם אנשים מאוד מבוססים שהמשבר הזה פחות השפיע ע
    1 נקודה אחת
  43. כמו איזה? אין כמעט תוכנות בחלונות שמשתמשות במסך מגע - זה דבר מאוד איזוטרי. וכמחברת זה לא מוצלח באמת. הייתי לגמרי מוותר על מסך מגע. זה יוצר המון פשרות אחרות.
    1 נקודה אחת
  44. פשוט לא נכון כל עוד לא חם מדי, איזה סיבה יש לי לעמוד עם מנוע דלוק ברמזור? לא חבל על הרעש/דלק/ויברציות? בעיני זו אחלה מערכת ואני משתמש בה המון
    1 נקודה אחת
  45. לא מבין מה כיף לנהוג 120 קילומטרים לשעה בקו ישר במקום 110.
    1 נקודה אחת
  46. טיפה אופטופיק. אני גולש בפורום כבת תקופה , זבוב על הקיר , אבל הפוסט הזה והדיון שנוצר פה חייב אותי להגיב ולחלוק ולשם כך לייצר סוף סוף משתמש. הידד .(מתנצל מראש על החפירה) לנושא: אז ככה , לא לכולם עבודה זה החיים . ולא כולם חיים בשביל לעבוד . בהרבה מקומות עבודה אתה תראה ותמצא את האנשים מלאי התשוקה ומלאי המרץ, ואתה להאללה ששם , שעושים את מה שצריך שיכנס המשכורת והכול יהיה בסדר. הראשונים בדרך כלל ירצו להתקדם , ירצו לזוז , יגרדו להם האצבעות לעשות דברים , הסוג השני יכול להשאר באותו תפקיד עשור ולא אכפת להם. יש אנשים שנלקעים למקומות עבודה בגלל מגבלות פיזיות , מגבלות שפה , מגבלות זמן , מת
    1 נקודה אחת
  47. אכן המודעה ביד 2 שלי. החלטתי שזה לא בדיוק זה ולמרות שאפשר "לדייק" את הרכב, אני מעדיף ויכול לעבור לדברים אחרים (ראש פתוח כרגע, אבל יש כמה כיוונים ו-M2 היא אחד מהם) - אז החלטתי שאני משחרר. הרכב עדיין מושלם בדיוק כמו שקניתי אותו, מרגיש קצת "לא בסדר" להתחיל להתעסק איתו. אגב, אני חושב שברכב הזה עניין הגיר ידני מול אוטומטי פחות רלוונטי - האוטומט מאד מתאים לאופי של הרכב והתיבה לא מושלמת אולי בשבילי, אבל שוב, לאופי של הרכב היא מצויינת. עם זאת, ראיתי שיש בטרייד של במוו אחת ידנית למכירה במחיר טוב - שווה לבדוק אם אתה סגור על ידנית. יש לי כמובן עוד כמה תובנות, אבל עוד איזה שבועיים
    1 נקודה אחת
  48. המשפט המצוטט מסביר את כל התגובה שלך. אתה מדבר מחוסר ניסיון ומחוסר ידע. 140 זאת לא מהירות ראויה לציון מיוחד, על אחת כמה וכמה בכביש 6. אין שום רדיוס פניה בכביש 6 שלא תוכל להשתלט עליו במהירות 140 בכל רכב שיוצר ב-30 השנה האחרונות. אין שום רכב שנמכר בארץ, פרט אולי לדו"גים צנומי נפח, שלא יכול לנסוע במהירות הזאת כל יום כל היום. אתה פוחד מהלא ידוע לך, ומשליך מכך על הכלל, טועה ומטעה. מהירות היא לא ערך מוחלט אלא יחסי. כי זה לא הגדיל את המהירות בפועל, אלא קירב את המהירות המותרת לזו הנהוגה ממילא. גם עליה למהירות מותרת 140 בכביש 6 לא תביא לעליה, כי היא פשוט תשווה את המהירות המותר
    1 נקודה אחת
  49. פחחחחחחחחחחח אישה בעולם המודרני יכולה לרסק חיים של גבר ב-5 דקות שיחה טלפון.
    1 נקודה אחת
לוח הניקוד מוצג לפי אזור זמן ירושלים/GMT+03:00
×
×
  • תוכן חדש...