טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,210 נושאים בפורום הזה
-
שלום.. לאחורנה החלפתי את משאבת הדלק.. בנוסף גם את פילטר השמן ואת השמן עצמו. היה לי ריח נוראי של דלק בשמן ועכשיו לאחר הטיפול אין בכלל משהו שיזכיר את הדלק. לגבי החלפת השמן.. נשאר לי עוד כ ליטר שמן של פרסטון 15/40 חדש אז הוספתי עליו שמן champion 15/40 api sg/cd cc mc gn/pd2 vw 501.01 ועכשיו לשאלה עצמה.. זכור לי גם מפה בפורום שדובר שהשמן צריך להיות שחור על המדיד. ועכשיו לאחר כ-200 קילומטר השמן עדיין צהבהב. לחכות עוד זמן? או פשוט העירבוב של השמנים גרם לזה שהתכונות של השמן פשוט נהרסו? תודה ושבת שלום.. פלויד.
הודעה אחרונה מאת yoniya, -
זמזם לשעון חום
מאת djmash- 4 תגובות
- 816 צפיות
האם יש אפשרות לחבר זמזם חום בנוסף לשעון חום שקיים בתוך לוח השעונים שלי?
הודעה אחרונה מאת yosi05, -
- 2 תגובות
- 862 צפיות
אתמול כשאני נוסע באוטו האוטו התחיל להתחמם והמחוג הגיע מילמטר לפני הטווח האדום נתתי לאוטו לנוח קצת , נסעתי ראיתי שיש נזילה מהרדיאטור היום הלכתי למוסך שבו טיפלתי כבר בבעית חום מנוע אשר החליף מכסה של המיכל מים, סידר איזושהיא נזילה(כך הוא אומר) ולקח ממני 400 שקל העובדים שלו, כאשר בודקים לי את האוטו מתחילים לצחקק בינהם, מספרים בדיחות בערבית אחד לשני אמרו לי להדליק את האוטו כמה פעמים ואמרו לי"יש לך סימנים לראש"(מנוע-למי שלא הבין) לא נראה לי שאחזור למוסך הזה כי: 1) הוא אפילו לא בדק אם יש "טחינה" באגן השמן וכשאני בדקתי אין כלום 2) האוטו מניע מעולה ואשר הם אמרו לי להניע האוטו לא הניע 3) אמרו לי להשאיר את האוטו,אמרתי שאחזור מחר ואני צריך את האוטו ואז אחרי שהעובד נ…
הודעה אחרונה מאת marcgano, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם... ברשותי רכב עם סאנרוף חשמלי שאמור להסגר עם כיבוי המנוע, בכל מקרה, בזמן האחרון הוא לא מסגר מידית עם כיבוי המנוע אלא נסגר ונפתח כמה פעמים עד שלבסוף הוא נסגר...אגב, חוץ מהבעיה הזו הסאנרוף מתפקד כרגיל... מה יכולה להיות הבעיה?
הודעה אחרונה מאת Grand Torismo, -
205 לא מתניעה
מאת alonc- 0 תגובות
- 609 צפיות
האוטו הוא 205 ג'וניור שנת 94 והסיפור הולך ככה נסעתי בכביש שבין צומת סביון לסביון והאוטו התחיל להאט כאילו הברקס היה לחוץ לחיצה חלשה האוטו האיט והאיט עד שנעצר אבל המנוע עדיין דלק,לא עזרו כל ניסיונותי לגרום לאוטו לזוז אז כיביתי וניסיתי להדליק אותו מחדש, לפי הכותרת אתם מבינים שהוא לא התניע ואני הייתי צריך לדחוף אותו איזה חצי קילומטר.בקיצור כשהבאתי אותו לחוף מבטחים ראיתי שהברקס נעול כלומר אי אפשר לדחוף אותו פנימה או החוצה. עכשיו השאלות: 1.האם יש קשר בין הברקס הנעול לזה שהאוטו לא מניע? 2.האם הבעיה קשורה ליותר מהברקס ואם כן כמה יהיה הנזק בכיס? מקווה שמישהו יכול לאבחן על גבי הפורום תודה אלון
הודעה אחרונה מאת alonc, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
איפה אני יכול להחזיר את הג'אנט למצבו הקודם,? איכן לטפל בזה? כמה יעלה? מה צריך לעשות? אני אשמח לקבל מיעד מועיל. אני לא רוצה שיעבדו עלי במוסכים. לילה טוב, מיכאל.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 3 תגובות
- 953 צפיות
שלום לכולם, יש ברשותי פיג'ו 106XSI ואתמול אחרי שכיביתי תאוטו הונטה המשיכה לעבוד.. נתתי לה לעבוד (הרבה זמן) והיא לא הפסיקה. פחדתי שיגמר לי המצבר אז ניתקתי את המינוס מהמצבר. היום בבוקר ירדתי לאוטו וכאשר חיברתי את המינוס בחזרה הונטה המשיכה לעבוד.. מה עלי לעשות?? להחליף ונטה ?? ד"א לפני כחודשים הונטה היתה עושה לי רעש מאוד חזק כל פעם שהיא הייתה מתחילה לעבוד אז פירקתי אותה, לקחתי אותה הביתה ופירקתי אותה לגורמים ניקית את כל החלקים ושימנתי אותה בזסקל (או משהו כזה..) ואחרי שהרכבתי אותה בחזרה הכל עבד כרגיל והיא היתה שקטה מהרגיל.. אודה לכל מי שיוכל לעזור לי.
הודעה אחרונה מאת אורן, -
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן אני אומר מראש שאני יודע שזהו נושא אדיוטי ללא כל תכלית אך אני חייב לשאול .. ברשותי סיביק 2003 אוטומט ורציתי לשאול אם אני עולה על כ5 אלף סל"ד בניוטרל , ואז מעביר לD זה יכול לדפוק את הגיר? תודה וסליחה על הנושא הטיפשי
הודעה אחרונה מאת ספי, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 781 צפיות
יש לחבר רובר 214 הזרקה 98 ומדי פעם (לאחרונה לפני הטסט התופעה חוזרת יותר) המצערת נתקעת על טורים והם נשארים קבועים אד שלוחצים גז במכה ואז לרוב זה משתחרר. השאלה שלי זה האם זה משהו רציני? או סתם שטות שאפשר לפטור עם WD40? ידוע שזה לא מנוע צעדים כי אין לו את הסימפטומים... לשאלה שתבוא: לא! הרכב הוא ידני ואין לו בקרת שיוט...
הודעה אחרונה מאת Shahaf, -
-
- 3 תגובות
- 805 צפיות
לפני יומיים הייתי לבוסך כדי להחליף גומייה פנימית של הצירייה איפה שהיא מתחברת לגיר. כשהמכונאי הוציא את הגומייה הישנה הוא גילה שיש שבר ב"שרוול" שעליו מלבישים את הגומייה וחסרה חתיכה ממנו. מה האפשרויות שלי עכשיו? יש מצב לפיתרון ללא החלפת הגיר? יניב
הודעה אחרונה מאת yaniv2, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, האוטו אוכל הרבה מאד דלק , הוא עושה בערך 6 ק''מ לליטר !! יש לציין שלא מושכים הילוכים באוטו בכלל ,לא מזניחים טיפולים ועשה 114 אלף ק''מ. איזה סיבות יכולות ליהיות לאכילת דלק בכמות כזאת? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת JohnyB, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 893 צפיות
שלום לכולם ברצוני לדעת אלו גלגלים רצויים לקנגו 2001 וכן האם כדי לקנות כיווניים או ללא כיוונים. אבואפיק (התפוצצץ לי הגלגל היום, אני מרגיש כמו נהג משאית - פול טריילר - לפחות . . . .)
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 3 תגובות
- 828 צפיות
מישהו יודע אם הראש של הידית (איפה שרשום 1-2-3-4-5-R) מתברגת ? כי אני רוצה להחליף ידית .. זה אפשרי ב206 XS כי אני יודע שבפיג'ו 106 למשל אפשר להבריג את הידית החוצה ולהחליף.
הודעה אחרונה מאת matan_h, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 11.9 אלף צפיות
השאלה בכותרת... מדובר על סיטרואן ג'מפי.
הודעה אחרונה מאת Supakilla, -
- 6 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
טוב הגיע הקיץ ואני צריכה למלא גז למזגן. זה נכון שהמחירים עלו מ- 80 ש"ח ל- 180 ש"ח לגז? אם כן, מדוע?
הודעה אחרונה מאת Supakilla, -
- 13 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
והכוונה היא לקפיצי אוויר, השאלה היא האם בעצם ההחלפה למתלים בעליי קפיצי אוויר (כדוגמאת אלו במכוניות יוקרה למיניהם) מהווה שינויי מבנה?, ואם כן אז מה ההבדל בינם לכל מערכת מתלים אחרת שמחליפים?, עכשיו השאלה השנייה היא האם יש בהם שימוש ברכבי ספורט, אני יודע שלמשל משתמשים בהם במרוציי דראג בשביל לסדר בעיות של חלוקת משקל בין הגלגלים, אבל האם יש רכבי ספורט שעושים בהם שימוש?
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- 5 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום לכולם! רצית לדעת האם פקק מילוי דלק שבור (לא ננעל, נשאר רופף) יכול לגרום לבזבוז דלק מורגש והעלת צריכת הדלק של הרכב ?(התאדות וכו') ואם כן עד כמה זה משנה? כמובן שאני אחליף במהרה את הפקק, אבל מכיוון שרק היום שמתי לב לזה והרכב אכן "שותה" יותר מידי דלק, רציתי לדעת האם זו הייתה הבעיה... הרכב הוא פיאט פונטו FUN 03 ידנית. תודה רבה לכל המגיבים! אבי
הודעה אחרונה מאת aviin, -
- 5 תגובות
- 883 צפיות
לפי מה שהבנתי ברגע שמפעילים מזגן והטורים יורדים אז המנוע אמור לתקן בחזרה למהירות הרגילה, האם זה נכון? ואם כן אז אצלי זה לא חוזר ונשאר על 150-200 סל"ד והאוטו לא סוחבב בגרוש מיצובישי צ'אמפ 94' ידני הזרקה
הודעה אחרונה מאת Supakilla, -
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מתכוון מחר על הבוקר ללכת ל"מחוון" לבתקנת שעון חום לקראת הקיץ. כמה +- יעלה התקנה של שעון כזה (הזול ביותר,בעיות תקציב)? ואני יודע שפשוט יותר להתקשר מחר בבוקר אבל אני רוצה סתם שיהיו לי פרופורציות. מדובר בשעון חיצוני ל205.
הודעה אחרונה מאת djmash, -
המלצה למוסך
מאת shpatoza- 0 תגובות
- 718 צפיות
ראיתי שהוזכר בפורום המלצה למוסך אדמונד בחולון,הפיז'ו שלי מתחממת ממש מהר ורציתי לבדוק את הבעייה. יש למישהו ניסיון עם המוסך?
הודעה אחרונה מאת shpatoza, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לחבר שלי יש סובארו לאונה 87, הוא החליף ברקסים מקדימה, צלחות+רפידות בשני הצדדים, עלה לו כל הסיפור 270 ש"ח(קנה חלקים לבד והלך למוסך שירכיבו לו), עכשיו, הוא היה לייד המוסכניק שפירק לו , הורידו גלגלים,פתחו כמה ברגים, החליפו צלחות,החליפו רפידות והחזירו הכל למקום. השאלה היא, לא אמורים לנקז אויר מהמערכת ,לא אמורים לפתוח את הבורג של הצינור בלמים משני הגלגלים הקדמיים ולפמפם עם הברקסים. האם זה תקין שמחליפים ברקסים קדמיים מבלי לגעת בשמן ברקס בכלל=המערכת נשארת סגורה כשהייתה...? תודה.
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 4 תגובות
- 831 צפיות
היום על הבוקר ביקרתי אצל רפי מה"מחוון" הותקן שעון חום בעבודה ממש מקצועים ובמחיר יחסית סביר.מומלץ בחום. עכשיו עפ"י מה שבדקתי המאוורר נכנס לפעולה בטמ"פ של 82 בערך,האם זה תקני או שהיוניט לא מתאים? ובמהלך כל הנסיעה (של 10-15 דקות בערך) הטמ"פ לא עלתה ליותר מ85 בערך,האם זה תיקני? *האם נסיעה עם מדיד שמן שחלקו העליון שבור לחלוטין ויש בריחה של אויר אחוצה מסוכנת? והתופעה המפחידה.אתמול פתחתי את מיכל האיבוי לאחר נסיעה די ממושכת של הרכב,וחוץ משחרור הלחץ ראיתי כמו בועות כאלה מתוך המים על מה זה מעיד?(תהיו עדינים ככל האפשר בתגובות ) תודה,סני.
הודעה אחרונה מאת nit_zan, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני בא לאוטו, פותח אותו, מכבה אמובילייזר, מכניס מפתח לחור, מסובב.. מגיע למצב של הסוויץ'.. אבל לא מצליח להתניע.. שומעים שהמצבר מנסה להעביר כוח למנוע.. המצבר עצמו פועל.. מבחינת הכל דולק ובלה בלה בלה.. אבל המנוע לא מתניע. מה יכולה להיות הבעייה? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כרגע יש לי ברכב מצבר של שנפ 62 או 63 אמפר, מתאריך ייצור 08\03 עד לפני שבועיים הייתי נוסע כל יום לעבודה עם הרכב, לפני כשבועיים הרכב עמד 5 ימים,לאחר 5 ימים אני מנסה להניע,עד עכשיו הוא הניע כמו גדול מכה ראשונה, לקח לו משהו כמו 5 סטארטרים עד שהוא הניע,סטארטרים ארוכים.... הרכב הניע לי , נסעתי איתו כמה ימים,מיום שישי אני בחופש,הרכב עמד 3 ימים , אני בא להניע ושוב פעם הוא לא מניע ישר,רק אחרי כמה סטארטרים,מין תחושה שהסטארטר עובד לאט-כאילו עושה טובה שהוא מסתובב,לקחתי רב מודד ומדדתי לאחר הנעה המתח על המצבר מראה לי 13.8 וולט בלחיצה על הגז,כשאני מכבה,אחרי כמה דקות אני מדדתי והמתח מראה לי 12.4 וולט,האם המצב תקין? חשוב לציין שאחרי שאני מניע פעם אחת,ההנעה השנייה כבר בציק הוא מניע ל…
הודעה אחרונה מאת Fix_It_Again_Ton, -
- 32 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, עיינו בבקשה בתרד הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=71066 בעיקר בני וצביקה שיעצו לי אז... עדכונים מאז: הוחלפה היוניט ליוניט מקורית... הנורה לא נדלקה לי כבר הרבה זמן בנסיעות בלילה.. אבל היום בצהריים שהיה חם נסעתי והיא נדלקה לי והשעון חום הראה כבר 95-100... נראה לי שהפתרון הכי טוב הוא להוריד את התרמוסטט כי מה שאפשר כבר עשיתי והבעיה לא רוצה להפטר.... עוד הצעות?
הודעה אחרונה מאת Triple-H, -
- 1 תגובות
- 950 צפיות
היי. רציתי לדעת כמה צריך לעלות כל הסיפור:החלפת קלאצ'+עבודה. תודה.
הודעה אחרונה מאת תמיר אורן, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
המנוע אינו עובד בצורה חלקה בזמן עמידה ברמזור או בהילוך סרק ברשותי רכב מסוג פולגסואגן גולף מנוע 2000 משנת יצור 2001 אוטומתי. ייתכן כי הבעיה בחישן החמצן? איך ניתן לתקן זאת? עלות חיישן כזה כאלפיים שקלים.
הודעה אחרונה מאת TBH22, -
-
- 4 תגובות
- 657 צפיות
שלום קראתי לפני מספר דקות מאמר על בחור שמתעד את תהליך החלפת המזרקים ברכבו התהליך לא נראה מסובך וחשבתי שאולי באפשרותי לעשות אותו הדבר לבובה שלי מישהו מוכן להסביר בבקשה כיצד אני מפרק אותם וכיצד אני מחבר בחזרה איזה מפתח צריך וכ"ו בברכה דן
הודעה אחרונה מאת 114508534, -
בעיית בלמים בסופר לנסר 1 2
מאת ETBK-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ברשותי סופר לנסר שנת 97 עם 50K כאשר אני בולם יש רעידות על דוושת הבלם הרעידות לא משפעיות על העצירה עצמה, הצמיגים חדשים ומכויילים. יש למישהו מושג מאיפה זה נובע?? אני הלכתי על דיסקיות לא ישרות.... אבל זה לא נראה כך....
הודעה אחרונה מאת sam1, -
-
בעיה בקיק דאון
מאת 318i- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, יש לי BMW 318i מודל 88 ויש בעיה כשלוחצים עד הסוף (קייק דאון) האוטו מגיע ל5-6 אלפים סל"ד אבל הוא לא מעביר הילוך ויש מאין תחושה שהאוטו "נחנק" מה הבעיה? אינז'קטורים סתומים? תודה
הודעה אחרונה מאת sti05,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 336 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GMofGY1999
- אורח לרגע
- mottis
- לירון .ה.
- yuvk
- yaniv572
- Liviur
- asix
- sperial
- MadCat_LE
- רפאל ק.
- Supertigre
- אלי אחר
- farkash7
- דניאל1983
- סולל הדרך
- falou
- יובל .מ.
- SurfHigh
- רפי לין
- Morningstar
- vladclar
- dalet11
- or fiesta
- hans
- SlowRide
- renault5
- aviaviavi
- David32
- eladns
- elyas
- Mech Morphix
- avargel
- ANUTKK
- iluxxxa
- צוק
- guya72
- AK21
- shakedi
- חולגי
- DJI
- shaharper
- yoav911gt2
- AUDIO KING
- Super_T
- discoTD5
- pooh-bear