טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,199 נושאים בפורום הזה
-
גומיות לחלונות
מאת קרן-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
אני צריכה גומיות לחלונות של הרכב שלי (הונדה האצ'בק שנת 1993). למישהו יש מושג כמה החלפת גומיות אמורה לעלות?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני מוכר את האוטו שלי והיום באו שלושה אנשים מחדרה לראות אותו הם ביקשו לראות את המנוע אז פתחתי את המכסה ומאז הם לא הפסיקו לרדת על האוטו אז אמרתי לעצמי שלהם אני כבר לא ימכור את הרכב בקיצור הם התחילו לשחק שם בדברים ואני ברוב טיפשוטי נתתי להם להמשיך ואז בשלב מסויים הם ראו שאני לא משתכנע מהשטויות שהם ממציאים לי אז הם העלו לי את הטורים איך שהו ואז הם עושים לי "תראה זה לא יורד מ-2" בקיצור לאחר שהם הלכו התנעתי את האוטו והוא באמת לא יורד מ 2500 ועם מזגן הוא על 1300 ככה איך אני מתקן את האבל שהם עשו לי? והאם אני יכול לתקן אותו בעצמי? עריכה: שכחתי - האוטו 1600 ידני
הודעה אחרונה מאת itzik_b, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מקווה לקבל פה תגובות מניסיון של אנשים(ולאותם אנשים אני מקווה שהניסיון היה טוב)-יש מלא חומרים שאמורים לנקות,להבריק,לצחצח,להפחית עשן ובקיצור-הכל חוץ מלהכין קפה... 1)תוסף לבנזין:האם שווה משהוא?ואם כן-איזה תוסף כדאי? 2)תוסף לניקוי מנוע ומערכת דלק:האם הוא לא עושה רק נזק? אני אשמח למידע גם על התוספים שלא הזכרתי פה. דבר נוסף:יש באוטו דפו חומר ל"תיקון"זמני של פאנצ'ר.אני חייב לו את חיי!!!!!!!!!ביום חורף קר,בשעת לילה מאוחרת,אחרי שבוע א ר ו ך מאד בעבודה,כשכל הגוף כואב והשפעת רק התחילה,במקום לשים את הרזרבי מילאתי את החומר ונסעתי לפנצ'רייה ביוניברס בנשר(הם פתוחים עד 22:00 בלילה!וזולים!),שם תיקנו לי את הגלגל.חסך לי שעה של קריעת תחת בקור ובלי כח לזוז.מאד מומלץ.
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לרכב יש רכב מסוג מאזדה MX3 שנת 93 והוא רוצה לדעת האם מורכב לו ברכב רצועה או שרשרת תזמון? תודה רבה לכולם
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם. נניח ואני מוריד מהבגאג מאחורה,20-30 ק"ג (שטויות+זבל+סאב+מגבר+4 ליטר מים+גלון שמן+עוד כמה שטויות....) עד כמה זה ישפיע אם בכלל? הפחתה של 3% ממשקל הרכב תתרום משהו לביצועים\תאוצה\סחיבה? או שזה זניח? יש איזו מין נוסחא לחישוב משקל כנגד תאוצה ? תודה .
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 633 צפיות
שלום לכולם, השאלה היא כזאת... איזה מידה של ג'אנטים וצמיגים רחבים אני יכול להלביש לפולו קלאסיק (1600 סמ"ק,100 כ"ס,ידנית,שנת 98) תחת המגבלות הבאות: 1. שיקבלו אישור ברשיון. 2. שהג'אנט יהיה מקורי של VAG ושאני אוכל למצוא אותו בפירוקיות בקלות יחסית. בנוסף, האם כסאות (זוג קדמי+אחורי) של גולף יתאימו לפולו? בברכה,יניב
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אחד הצמיגים הקדמיים שלי נפתר בטרם עת. http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=33148 למרות ניסיון לתקן את הפנצ'ר, עדיין בורח אוויר, ואין מנוס מהחלפת הצמיג. אני מעוניין בזוג צמיגים קדמיים חדשים. כרגע אני נוסע על הרזרבי... האחוריים במצב טוב, ואין סיבה להחליף כרגע. מה גם, שאני מעוניין לשפר את האחיזה בסרן הקידמי יחסית לאחיזה בסרן האחורי, כדי לתת ל205 שלי קצת "שובבות" בישבן. אני מחפש צמיגים דביקים. לא צמיגי מרוץ שיתבלו אחרי שבועות מעטים (מה גם שאני בספק אם יש צמיגי מרוץ במידה שלי) אבל צמיג שיאחוז טוב. כרגע מורכבים על הרכב צמיגי מישלין אנרג'י, ולא התרשמתי מהם לטובה בכלל. מאבדים אחיזה מהר, הקדמיים פרפרו די בקלות, גם בהילוך שני (ולמרות שעד…
הודעה אחרונה מאת nit_zan, -
-
- 15 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן. לאחר שהמצבר שלי היה מוחזק בצורה חאפרית, הוא השתחרר כששיחררתי אותו לבדיקת מים מזוקקים לפני כשבוע. כשאתמול בדקתי שמן\מים, שמתי לב שהוא משוחרר ולא תפוס בכלל! (כנראה שלא הצמדתי אותו טוב מספיק למקום והוא השתחרר או שהפלסטיק שבעזרתו עשיתי קומפרסיה השתחרר). עבדתי עליו אתמול בערב וחיזקתי אותו בעזרת אבן למקום (לקח לי הרבה זמן יחסית, קצת יותר מחצי שעה, בכל פעם שניסיתי הברזלים השתחררו ולקח לי זמן להדק אותם לבד, אחר כך גם שמתי לב ש2 הברזלים לא באותו האורך). לאחר שסגרתי את מכסה המנוע, התברר לי שאחד הברזלים בולט יתר על המידה והמכסה מנוע יושב עליו, נסגר אבל בלחץ. רציתי לקחת את האוטו ל"בעל מקצוע" שיסדר לי את המצבר ויחזק לי אותו כמו שצריך, אבל חבר שלי אמר לי …
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי פולו 16V ואני רוצה להרכיב לה קפיצים חדשים, יותר נמוכים והנוכחים. אני רוצה זאת משתי סיבות: 1. יופי. 2. חבר שלי שם את זה בהונדה וזה שיפר לו את היציבות באופן ניקר. עכשיו השאלות: 1. כמה עולה לקנות את זה ואיפה? 2. כמה עולה להרכיב את זה? 3. אם יש לי ג'אנטיט 15 עם צמיגים 195/55/15 , מה שקורה לי איתם בפניות אני שומע לפעמים את הצמיג מתחכך בפלסטיק, אז עם הנמכה זה יהיה יותר גרוע?
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 849 צפיות
כמה עולים מקוריים או תחליפים שנראים בדיוק כמו המקוריים אם אפשר לא מהחברה כי הבנתי שהם שוחטים במחירים...
הודעה אחרונה מאת honda91, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 14.8 אלף צפיות
שאלה כללית בנושא פלאגים: האם פלאגים או מרווח לא נכון בפלאגים יכולים לגרום לבעיות סחיבה ברכב,או להפחית משמעותית את המהירות הסופית שרכב מסוגל להגיע אליה....? האם מרווח קטן או גדול בפלג עצמו יכולים לגרום לחוסר סחיבה ? מה עדיף,מרווח קטן יותר או גדול יותר ,או להיצמד להוראות היצרן,מבחינת ביצועים בלבד? תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, כבר הרבה זמן אני מנסה למצוא נתונים טכניים (כגון: גרפים של כח סוס/מומנט, 0 ל 100 וכו...) לאוטו שלי, אך ללא הצלחה. הרכב הוא סיאט איבזה 1.2 שנת 88. ביצעתי חיפוש בפורום ולא מצאתי דבר. חיפוש בגוגל לא עזר גם כן... (לדעתי העובדה שהרכב ישן גרמה לבעיה בחיפוש) אודה למי שיעזור לי למצוא את מבוקשי. רועי.
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אז ככה , יש לי בעיה כל הטמבון האחורי זה מלא מלא מלא מדבקות מדבקות שמודבקות אחת על השניה , מדבקות שהתייבשו כבר וניהיו חלק מהטמבון ניסיתי הכל WD מדלל צבע וזה לא יורד גם עם מים חמים עשיתי אני כבר מיואש הטמבון נראה ממש מכוער עם הכל המדבקות האלו איזה חומר יכול להציל אותי דן
הודעה אחרונה מאת tisan4us, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מעוניין להמיר את ההגה הרגיל ביונדאי אקסנט 1995 אוטומט להגה כח. האם הדבר אפשרי? האם זה כדאי? האם העלות אמורה להיות גבוהה, לאור זה שאני יכול אולי להשיג הגה כח מרכב שפורק?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הודעה ראשונה שלי כאן (אגב, אני קורא ולומד כאן המון, תודה לכל התורמים!) אז אני מקווה שאני עושה את זה נכון... יש לי בעיה שראיתי שקיימת אצל כמה אחרים עם פיאט אונו. סל"ד הסרק של המנוע איננו יציב - עולה ויורד ופעמים רבות המנוע פשוט נכבה (בד"כ בעצירות, ברמזורים, אבל לעיתים גם באמצע נסיעה כאשר אני מוריד רגל מהגז). התופעה קורית גם כאשר המנוע קר (הנעה ראשונה בבוקר) וגם כשהוא חם. בד"כ כאשר אני מגיע לצומת ועוצר, בשניות הראשונות הסל"ד יציב, ומיד לאחר הוא מתחיל את ההשתנקויות, לפעמים נכבה ולפעמים לא. בעקבות תשובות קודמות שניתנו כאן בנושא בדקתי את ההארקה שבין הדיג'יפלקס לגוף הרכב והמולטימטר מראה על 1.3 אוהם (אני מבין שזה תקין). בדקתי את ההתנגדות בחיבור החשמלי של חיישן הסל"ד (נ…
הודעה אחרונה מאת amicool, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 905 צפיות
שמעתי פעם שיש ביפר לאזעקה שמתקינים על כל מערכת אזעקה שיש, משהו אוניברסלי כזה, מישהו יודע איפה מוצאים?
הודעה אחרונה מאת GUY007, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ברכב שלי מותקנת רק נורת אזהרה לגבי חום מנוע. לדעתי זה ממש מסוכן וגבולי, אי אפשר לדעת מתי זה יהיה קריטי! אז השאלה- אפשר לקנות שעון טמפ' ולחברו לחיווט של הנורה? זה מספיק כדי להפעיל שעון?
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום! רציתי לדעת אם לוח שעונים של 106MK2 יתאים לדור ראשון. תודה רבה! יניב.
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב ברכבי מאזדה 323f שנת 92 מנוע קרבורטור ישנה בעיה שכאשר אני מדליק את המזגן הטורים יורדים מ1000 ל בסביבות ה 200-300 סל'ד....ולפעמים קופץ ל 500 לכמה שניות...והטורים תמיד לא יציבים כאשר המזגן דולק והאוטו בניוטרל..... והאוטו כולו רועד כתוצאה מזה... עכשיו השאלה שלי היא היכן נמצא מגביר/מייצב הטורים? וכיצד לכוון אותו ולהעלות את הטורים בשביל המזגן? למרות שנראה לי שזה רק המגביר/מייצב טורים האם זו יכולה להיות בעיה אחרת? תודה מראש לכול העוזרים
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
נכון שמנקים תאוטו *** תאוטו = את האוטו *** יש על השמשות כמו כתמים של טיפות כאלה שאף פעם לא יורדות ?? אתם יודעים למה אני מתכוון ? כמו סימנים מעצבנים כאלה של טיפות שמונעים מהזכוכית להיות חלקה לגמריי .. זה לא יורד לא עם סבון לא עם אציטון לא עם כלוםםםם *** כלוםםם = כלום ***מישהו מכיר חומר מיוחד או שיטה מיוחדת כדי להוריד את זה??? *** לפני שאתה לוחץ על "שלח הודעה" תקרא אותה 3 פעמים ***
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אתמול בערב נכנסתי לרכב הנעתי הכל עובד - שעונים מערכת וכו' אני מדליק פנסי ערפל והם לא עובדים.... יש חיווי בלוח שעונים של פנסי ערפל הפיוז לא שרוף המנורות (יש 4) לא ייתכן שנשרפו כולם ביחד? מה שכן היה מוזר שלאחר כיבוי הרכב הוצאת המפתח מהסוויץ והנעה מחדש כל הרכב אופס מחדש שעון מערכת וכו- וגם שעון ה AIR FULE השתגע .... אז ניתקתי מצבר חיברתי שוב והכל הסתדר ועד עכשיו אין שום בעיות.... (טפו טפו טפו) חוץ מהפנסי ערפל .... אין חוטים קרועים ואין פיוז שרוף ולא נראה לי שכל 4 המנורות נשרפו יחד... השאלה היא אם מנורה אחת לא עובדת כל השאר לא עובדות גם? אשמח לקבל עזרה ממומחים לחשמל...
הודעה אחרונה מאת alfred10, -
שלום.. לאחורנה החלפתי את משאבת הדלק.. בנוסף גם את פילטר השמן ואת השמן עצמו. היה לי ריח נוראי של דלק בשמן ועכשיו לאחר הטיפול אין בכלל משהו שיזכיר את הדלק. לגבי החלפת השמן.. נשאר לי עוד כ ליטר שמן של פרסטון 15/40 חדש אז הוספתי עליו שמן champion 15/40 api sg/cd cc mc gn/pd2 vw 501.01 ועכשיו לשאלה עצמה.. זכור לי גם מפה בפורום שדובר שהשמן צריך להיות שחור על המדיד. ועכשיו לאחר כ-200 קילומטר השמן עדיין צהבהב. לחכות עוד זמן? או פשוט העירבוב של השמנים גרם לזה שהתכונות של השמן פשוט נהרסו? תודה ושבת שלום.. פלויד.
הודעה אחרונה מאת yoniya, -
זמזם לשעון חום
מאת djmash- 4 תגובות
- 816 צפיות
האם יש אפשרות לחבר זמזם חום בנוסף לשעון חום שקיים בתוך לוח השעונים שלי?
הודעה אחרונה מאת yosi05, -
- 2 תגובות
- 862 צפיות
אתמול כשאני נוסע באוטו האוטו התחיל להתחמם והמחוג הגיע מילמטר לפני הטווח האדום נתתי לאוטו לנוח קצת , נסעתי ראיתי שיש נזילה מהרדיאטור היום הלכתי למוסך שבו טיפלתי כבר בבעית חום מנוע אשר החליף מכסה של המיכל מים, סידר איזושהיא נזילה(כך הוא אומר) ולקח ממני 400 שקל העובדים שלו, כאשר בודקים לי את האוטו מתחילים לצחקק בינהם, מספרים בדיחות בערבית אחד לשני אמרו לי להדליק את האוטו כמה פעמים ואמרו לי"יש לך סימנים לראש"(מנוע-למי שלא הבין) לא נראה לי שאחזור למוסך הזה כי: 1) הוא אפילו לא בדק אם יש "טחינה" באגן השמן וכשאני בדקתי אין כלום 2) האוטו מניע מעולה ואשר הם אמרו לי להניע האוטו לא הניע 3) אמרו לי להשאיר את האוטו,אמרתי שאחזור מחר ואני צריך את האוטו ואז אחרי שהעובד נ…
הודעה אחרונה מאת marcgano, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם... ברשותי רכב עם סאנרוף חשמלי שאמור להסגר עם כיבוי המנוע, בכל מקרה, בזמן האחרון הוא לא מסגר מידית עם כיבוי המנוע אלא נסגר ונפתח כמה פעמים עד שלבסוף הוא נסגר...אגב, חוץ מהבעיה הזו הסאנרוף מתפקד כרגיל... מה יכולה להיות הבעיה?
הודעה אחרונה מאת Grand Torismo, -
205 לא מתניעה
מאת alonc- 0 תגובות
- 609 צפיות
האוטו הוא 205 ג'וניור שנת 94 והסיפור הולך ככה נסעתי בכביש שבין צומת סביון לסביון והאוטו התחיל להאט כאילו הברקס היה לחוץ לחיצה חלשה האוטו האיט והאיט עד שנעצר אבל המנוע עדיין דלק,לא עזרו כל ניסיונותי לגרום לאוטו לזוז אז כיביתי וניסיתי להדליק אותו מחדש, לפי הכותרת אתם מבינים שהוא לא התניע ואני הייתי צריך לדחוף אותו איזה חצי קילומטר.בקיצור כשהבאתי אותו לחוף מבטחים ראיתי שהברקס נעול כלומר אי אפשר לדחוף אותו פנימה או החוצה. עכשיו השאלות: 1.האם יש קשר בין הברקס הנעול לזה שהאוטו לא מניע? 2.האם הבעיה קשורה ליותר מהברקס ואם כן כמה יהיה הנזק בכיס? מקווה שמישהו יכול לאבחן על גבי הפורום תודה אלון
הודעה אחרונה מאת alonc, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
איפה אני יכול להחזיר את הג'אנט למצבו הקודם,? איכן לטפל בזה? כמה יעלה? מה צריך לעשות? אני אשמח לקבל מיעד מועיל. אני לא רוצה שיעבדו עלי במוסכים. לילה טוב, מיכאל.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 3 תגובות
- 953 צפיות
שלום לכולם, יש ברשותי פיג'ו 106XSI ואתמול אחרי שכיביתי תאוטו הונטה המשיכה לעבוד.. נתתי לה לעבוד (הרבה זמן) והיא לא הפסיקה. פחדתי שיגמר לי המצבר אז ניתקתי את המינוס מהמצבר. היום בבוקר ירדתי לאוטו וכאשר חיברתי את המינוס בחזרה הונטה המשיכה לעבוד.. מה עלי לעשות?? להחליף ונטה ?? ד"א לפני כחודשים הונטה היתה עושה לי רעש מאוד חזק כל פעם שהיא הייתה מתחילה לעבוד אז פירקתי אותה, לקחתי אותה הביתה ופירקתי אותה לגורמים ניקית את כל החלקים ושימנתי אותה בזסקל (או משהו כזה..) ואחרי שהרכבתי אותה בחזרה הכל עבד כרגיל והיא היתה שקטה מהרגיל.. אודה לכל מי שיוכל לעזור לי.
הודעה אחרונה מאת אורן, -
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן אני אומר מראש שאני יודע שזהו נושא אדיוטי ללא כל תכלית אך אני חייב לשאול .. ברשותי סיביק 2003 אוטומט ורציתי לשאול אם אני עולה על כ5 אלף סל"ד בניוטרל , ואז מעביר לD זה יכול לדפוק את הגיר? תודה וסליחה על הנושא הטיפשי
הודעה אחרונה מאת ספי, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 781 צפיות
יש לחבר רובר 214 הזרקה 98 ומדי פעם (לאחרונה לפני הטסט התופעה חוזרת יותר) המצערת נתקעת על טורים והם נשארים קבועים אד שלוחצים גז במכה ואז לרוב זה משתחרר. השאלה שלי זה האם זה משהו רציני? או סתם שטות שאפשר לפטור עם WD40? ידוע שזה לא מנוע צעדים כי אין לו את הסימפטומים... לשאלה שתבוא: לא! הרכב הוא ידני ואין לו בקרת שיוט...
הודעה אחרונה מאת Shahaf, -
-
מי מחובר 73 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 411 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שימוניק
- anonport
- WE988244
- אהרן ג
- tinoki
- yovel673
- chilcom
- pl7410
- TurboMan
- golangti
- איש שמח
- YNV
- ba323f
- אופיר .
- davemustaine87
- SlowRide
- DubelBoom
- Moshe c
- לירון .ה.
- קיי
- ידית
- הדוקר משידור חוקר
- Camaro 92
- טרט
- היו זמני בומבה
- avizaz
- ArikB
- gadik6
- quzzaa
- Mr 44
- itamar_by
- yuvalsa
- tan tan
- ANUTKK
- Stav132
- Alchemy
- Gosser1860
- matanff
- fatboy1340
- Pika007
- topop
- blackpolo
- רוברטמלכין
- santiago
- GKME
- LZ
- פינדר
- zvigolden
- poratnir
- Oriyan malka
- GTI33
- WideFocus
- Dan___
- יענקלה הדובי
- Jeka88
- Lamalo
- andor
- FlicK
- ik3
- mh53
- shakedi
- הייהייהיי
- Jayden
- vladclar
- Cherniy Bumer
- asix
- RROONNII30
- Arteko
- sagibd95
- A_lex
- yb
- Tal7
- ELI001