טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,178 נושאים בפורום הזה
-
- 29 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
את הדבר הראשון שעשיתי תדלקתי ב 98 במקום 95 - שהמנוע יעבוד חלק יותר מה אני עוד יכול לעשות... חשבתי לשטוף את הרכב טוב - אבל מבחינה שניה כשהוא שטוף נראים כל הנגיעות הקטנות שבו... כי יש גם תוצאות על "מרכב" שכולל את כל הדברים האלה !!! מה כדאי מה צריך... ותאחלו לי בהצלחה תודה.
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
- 1 תגובות
- 742 צפיות
היי. יש לי 106 XSI שנת 96 בזמן האחרון האוטו התחיל לאכול (וגם לשתות) שמן. שהוצאתי את הפלגים היו כולם שחורים, למרות שהחלפתי אותם לפני חודש וחצי. מה זה יכול להיות? (וכמה זה עולה) ובאותה הזדמנות: מישהו יכול להמליץ על מוסך לטיפול ב-106 באזור חיפה? אולי מישהו מחברי הפורום הוא בעל מוסך? תודה
הודעה אחרונה מאת Bear, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי יונדאי 95 גיר אוטומאט היום בבוקר הכנסתי את הרכב למוסך (לא היה כל תקלה) בסך הכל לצורך החלפת רצועת טימינג במוסך הוחלפה רצועת טימנג מחזירי שמן ומותחן וגם רצועת מזגן ורצועת אלטרנטור ורצועת הגה כוח לאחר שהוצאתי את הרכב מהמוסך בזמן נסיעה שהמזגן עובד אני מרגיש שלוחצים על דוושת הגז הרכב לא מגיב מיד ויש כמו התנגדות במהירות גבוה מה יכול להיות הבעיה? (אגב חום המנוע תקין כמו כן כבר נסעתי היום ומעלה מ70 ק"מ מרגע שהוצאתי את הרכב מהמוסך)
הודעה אחרונה מאת אייל מוסך סמיילי, -
יש לנו בעיה בגולף של דוד שלי (1600) לא כמו שלי 2000. כשהוא נותן לה פול גאז בעמידה - האוטו ממש נחנק ומתקדם לאט עד שמגיע לטורים 2K 3K ואז הכל מסתדר מה יכולה להיות הסיבה ? המצבר ממש חלש - יכול להיות שזאת הבעיה ? (האלטרנטור בסדר הוא נבדק היום)
הודעה אחרונה מאת Samiro, -
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי מנוע 4 פעימות 187 סמ"ק של מכסחאת דשא. היום ניסתי להניע אותו היה קשה להניע אותו איזה 30 משיכות אחרי 30 משיכות הניע אבל המנוע התחיל לקרטע ואז נכבה, הוצאתי את החוט הצתה מהפלאג נתתי כמה סטארטרים ואז החזרתי לא עזר. אחר כך הוצאתי שוב את החוט הצתה ניסתי להניע והניע כן כן בלי חוט הצתה זה הניע אבל גם אם קרטועים איך זה יכול להיות? ואחרי זה הניע כיבתי תמנוע החזרתי את החוט הצתה וניסתי להניע הניע אבל גם אם קרטועים היה כמה שניות שהמנוע היה עובד טוב ואחר כך שוב חזר לקרטועים. מה יכולה להיות הבעיה? תודה ולילה טוב.
הודעה אחרונה מאת Dj Roei, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום ברשותי פיזו 205 שנת 94 מנוע 1.4 (tu) הזרקה ואתמול החלפתי לה רצועת מזגן קניתי אחת חדשה הורדתי את רצועת האלטרנטור הורדתי את רצועת המזגן והרכבתי את החדשה( אני רוצה לציין שהרצוע הייתה יותר ארוכה מהקודמת) לאחר ההרכבה הפעלתי את המנוע והרצוע של המזגן החליקה קצת הצידה כיביתי את המנוע ו ניסיתי מספר פעמים נוסף עד ש כיוונתי את המותחן שמותח את רצועת המזגן בצורה ישרה הפעלתי את המנוע והרצוע הייתה בסדר, הגעתי אתמול הבייתה ו נסעתי גם לעבודה ובחזרה אך היום שמתי לב שהיא קצת החליקה שוב אני רוצה לציין שעשיתי את הכל לפי הספר של היינס האם מישהו יכול לעזור מה יכולה הבעייה האם זה רק כיוון המותחן או שאולי הרצוע החדשה הייתה ארוכה יותר וזה ביגלל זה? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת AZISLIN, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אז ככה , הרכב הוא סיאט איביזה שנת 95' 1600 הבעיה החלה לפני מספר ימים כשהבחנתי בעשן שיוצא ממתחת למכסה המנוע (לא בכמויות,ממש קצת וגם רקמידי פעם), פתחתי ,הסתכלתי וחיפשתי, הממצאים הם נזילה של שמן מנוע על סעפת הפליטה מהחלק העליון של המנוע(תמונות מצורפות), הנזילה היא מהחלק האחורי והיא בין החלקהעליון (אין לי מושג איך קוראים לחלק הזה ) לחלק התחתון(שגם לזה אין לי מושג איך קוראים).השאלה שלי האם זה יכול להיות רק האטם ש"הלך" או משהו כזה ואז יש מצב שאני יכול להחליף לבד?? או מה זה יכול להיות בכלל ?
הודעה אחרונה מאת yonit, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מדובר בGMC ספארי שנת 96, מנוע בנזין V6 4.3 היום בערב, יותר נכון אתמול, אבא שלי נהג ברכב, בעל 100K ק"מ והתקשר אליי שהרכב כבה לפתע, ויצא די הרבה עשן מהאגזוז. ניגשתי מהר למקום ובדקתי את הדברים הבאים. שמן מנוע, שמן גיר, נוזל קרור - תקינים לחלוטין. אציין שהמצבר תקין וחדש (בן 10 ימים) כשמנסים להניע את הרכב: ישנו מין רעד רגעי, ואז כלום. מרגישים שמשהו תקוע. המצבר ממשיך להעביר כח (גם עם כבלים של רכב תיקון של שגריר אותה הבעיה - ככה שזה לא מצבר ולא חוסר טעינה של האלטרנטור...) פשוט מרגישים כאילו שהמנוע תקוע, ולא רוצה להתחיל לעבוד. ה"מכונאי" של שגריר אמר שלדעתו אחד מאביזרי המנוע "נתקע"; הוא ציין שזה יכול להיות האלטרנטור, משאבת מים, משאבת הגה כוח שנתקעו ובעצם תוקעות את …
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 979 צפיות
שלום לכולם וויכוח עם חבר הביא לשאלה: על חלק מימכוניות הלנסר כתוב על הגריל 4WD בהתחלה חשבתי שזה סתם מדבקה שמישהוא הדביק. אבל יצא לי ליראות כמה לנסרים כאלה עם הסמל הזה מישהוא יכול להסביר ? תודה רז...
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- 2 תגובות
- 997 צפיות
לפני בערך 3 חודשים קניתי סיויק ידנית 93 וכאמור הבעיה היא שהקלאץ ברכב נלחץ באויר עד לחצי - לא צריך מאמץ מרגישים שלא לוחצים על כלום עד לחצי ורק מהחצי הקלאץ מתחיל לעבוד ואפשר להכניס הילוך .. האם זה רומז משהו על זה שהקלאץ הלך וצריך להחליף אותו או שמה צריך למתוח כמה איברים והבעיה תסתדר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Ibizacupra, -
- 0 תגובות
- 859 צפיות
שלום. למעט פינות יותר עגולות בשנת 93 ומראות חשמליות ב- 93 . האם ישנם הבדלים במכלולי המנוע בין 2 השנתונים.? האם 93 + 91 קרבורטור? האם 91 1.8 אוטומט הינה עם גיר 4 הילוכים או 3 כמו ה- 1.6 מאותה שנה? אשמח לדעת. אורן
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
סוף סוף- אחרי שלפני שנה איש הדיאגנוסטיקה של פיג'ו אמר שלא ידוע לו על עדכוני תוכנה שיסדרו את הבעיה של תגובה מאוחרת להחריד של המצערת האלקטרונית, הגיע עדכון. כנראה שהיו מספיק תלונות מכל העולם... אני נתקלתי בזה לראשונה ב 407. בעיקר כשגולשים לצומת לאט עם טיפה ברקס, ואז מחליטים להשתלב ולתת גז - וכלום לא קורה... בפורום הזה רבים אחרים התלוננו על בעיה זהה בדגמים קודמים כגון 307, C5 וגם מכוניות של יצרנים אחרים. אני מניח שהעדכון קיים במוסכים בכל הארץ. אני לא יודע אם זה בחינם, אולי למי שעדיין באחריות. לא בטוח שזה מוריד את ההשהיה לגמרי. המוסך המדובר הוא "קל-נת" בנתניה. בקרוב אקפוץ למוסך ואתקין את העדכון.
הודעה אחרונה מאת SUBARU LEGACY, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהו יודע איך מאפסים את מד ה-SERVICE בטולדו ידנית? אני יודע שע"י משחק עם הסוויץ' או הכפתור על לוח השעונים ניתן לאפס אותו לבד. מישהו יודע איך זה נעשה? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם. ערב רע עבר על כוחותינו. סובארו לאונה גיר אוטומטי, לפני חודש עברה טיפול בקרבורטור שכלל: החלפת דיזה ראשית, החלפת אטם עליון, החלפת מצוף וגומיית גרמושקה, כמו כן כיוון ע"י מחשב, הרכב נסע מעולה עד היום, נסעתי מכיוון הקריות לפ"ת, קודם כל לפני שיצאתי מהקריות, ההנעה משום מה לקחה זמן מה , עד היום בנגיעה מניע, לא ייחסתי חשיבות. מיכל שלושת רבעי דלק, ביציאה מחיפה לכיוון ת"א , ברמזור הסיוט התחיל. אני לוחץ גז בשביל להתחיל לנסוע והרכב בולם את עצמו ואז במכה מתחיל לנסוע, אני לא מייחס חשיבות אך מתחיל בהירהורים על לפני חודש..... בקיצור אני נוסע על 110-120, הרכב סוחב יפה ולפתע מתחיל לקרטע....אני מחזיק את הגז יציב על 120 קמ"ש, כמעט בלי גז ואז הרכב בולם את עצמו לסרוגין, …
הודעה אחרונה מאת socho, -
-
החלפת מצתים
מאת jenia269-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
מה זה בדיוק כיוון מצתים? ועוד כמה שאלות: מחליפים פלגים על מנוע קר או חם? איך יודעים באיזה מומנט לסגור? ואיזה קוד חום מתאים יותר ללנטיס BJ 1.6 ( פלגים של NGK :ZFR5F-11 או ZFR6F-11?) 5 או 6?
הודעה אחרונה מאת jenia269, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הבעיה היא באוטו של אמא שלי, אני אשמח לקבל עזרה כי אני מחר חוזר לצבא. אז ככה: הרכב הוא קליאו ידני, וכשאני נותן גז ממש ממש (ממש!) בקטנה, המצב בסדר ורואים שהגלגלים מקבלים כח ואוטו מאיץ. הבעיה מתחילה כשאני לוחץ קצת יותר על הגז, ואז פתאום הטורים קופצים, הגלגלים לא מקבלים כח, והאוטו נוסע כאילו אני בניוטרל. יש לציין שזה פעם ראשונה שניסיתי והצלחתי לנסוע על 10 קמ"ש בהילוך שלישי, האוטו לא נכבה! כמו כן כשאני עומד, מעביר לראשון ועוזב את הקלאץ' האוטו נכבה אבל ממש "בעדינות" ולא רועד/קופץ כמו שהיה תמיד. (פעם אחת אפילו לא נכבה) אני לא חכם גדול אבל ההגיון אומר שהבעיה היא או בהילוכים או בקלאץ'. למישהו יש כיוון יותר מפורט? תודה.
הודעה אחרונה מאת fish, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שווה לקחת כזאת לחלקים ב 500 ש"ח? שמר; מה שלום ה BX שלך?
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם! יש לי בגי'פ בשני הדלתות שריטה עמוקה מאוד עובר מהדלת הקדמית לאחורית זה שריטה קטנה מאוד אך עמוקה מה אפשר לעשות בנוגע לזה למלא אותו באיזה חומר ואז לצבוע? תודה!
הודעה אחרונה מאת אפור מטאל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
האוטו מעשן בכמויות די גדולות דווקא שהוא חם... מוזר לפי מה שאני יודע זה אמור להיות הפוך אם זה רינגים! שמן סמיך יותר + תוסף MOS2 כבר בפנים והוא המשיך.... כבר כמעט אמרתי נואש.... אך בבדיקה שלי נמצא שמשום שנשם גל הארכובה של המנוע מחובר ישירות ( כן כן ) לסעפת היניקה הרכב מעשן!! כשהנשם מנותק הרכב לא מעשן אלה מעשן את השמן שנשאר בחיבורים ומפסיק! החיבור לסעפת היניקה שצינור הנשם מכסה אותו מפוצץ שמן אבל זה נורמלי. למה הנשם לא מחובר לפני הקרבורטור? או שזה בהחלט סוג של קומבינה למרות שהחיבור לסעפת נראה כחיבור אמין ולא קומבינה אך יכול להיות שהוא בעצם חיבור וואקום שעבר הסבה מקומבנת עד מאוד??? מישהו יכול להגיד לי איך זה במצב המקורי? ועכשיו שאלת השאל…
הודעה אחרונה מאת kd2, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 959 צפיות
שבת שלום. 1.ברשותי 106 . המזגן התחיל להרעיש רעש של מניפה הנוגעת במשהו ,זה פעם שני שזה קורה, בפעם הראשונה התחלתי לפרק לגורמים והתיאשתי ואיכשהו זה הפסיק לבד. מישהו מכיר את התופעה? 2.אני מוכר את הטרקטורון שלי וקונה באגי למישהו יש המלצות מה כדאי עד סכום של 10 אלף אני לא מדבר בנישת יעוץ רכב אלא בהיבט המקצועי: הנדסת מרכב, היגוי, אנוש.... ראיתי באגי נחמדה מנוע 1600 פולקסווגן וריאנט על מרכב חיפושית מקוצרת ב50 סמ . צמיגים אחוריים של טנד טויוטה(לאחר חריטה והסבה). הבעיה העיקרית של הרכב הוא ההיגוי החסר. אין כמעט הגה !! כמובן שהנהג מקצועי ויודע לזרוק איתה ולהכנס בול לסיבובים, אך אחי המקצועי(הוא עובד עם הכלים הכי משופרים בארץ כגון הפלייר דיפנדר בנזין תומקאר של רמי לוי...) ר…
הודעה אחרונה מאת חנרו, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לקחתי היום את הגולף שלי לפחח רכב, וכאשר אמרתי לו שאני מעוניין לסלק את הסמלים של הגולף ושל נפח המנוע, הוא אמר לי שהוא לא יודע על מה אני מדבר. כיצד ניתן להחליק אותם, ולהשאיר את החלק האחורי עם לוגו הפולקסווגן בלבד ? תודה.
הודעה אחרונה מאת סנופקין, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 751 צפיות
אחר צהריים טובים לכולם. לפני מספר ימים אבי מצא את האוטו עם מזכרת בצורת מעיכה קטנה בפינה של הפגוש האחורי. הייתי רוצה לדעת כמה יעלה לישר את זה והאם אפשר לעשות את זה בכל מוסך, או רק במקומות מסויימים? הפגוש הוא מפלסטיק אגב... תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, ברשותי דייהטסו שרייד 98, 5 דל' מנוע בנפח 1.3 ל'. רכשתי את הרכב לפני כמה ימים ואני לא יודע איך הוא אמור להתנהג, בבדיקה הוא יצא בסדר גמור. הבעיה היא שכשאני נוסע למשל בכביש מהיר בהילוך 5, לצורך העניין ב110-120 קמ"ש, ומתחילה עליה בכביש, הרכב מאט בהדרגתיות ל80 קמ"ש גם כשהדוושה מודבקת לרצפה. הרכב עבר לפני כמה ימים טיפול עשרת אלפים מלא (שמנים, פילטרים, פלאגים, נוזל קירור). חוטי הצתה אני אחליף בקרוב אך הם נראים לי דיי חדשים.. כמו כן הקלאצ' לא מחליק ונראה תקין (בבדיקה לא אמרו עליו כלום). אולי ככה זה צריך להיות לרכב הזה? כי המנוע שלו יחסית קטן. שאלה נוספת, ניסיתי לפרק את הדלתות מבפנים ע"מ לנקות , להכניס רמקולים ולשמן קצת את הציר של החלון, אך…
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
סוף סוף החלטתי לתקן את התעלומה שהמתז האחורי לא עובד, למרות ששתי המשאבות עובדות, (לפני כן אמרו לי שאחת מהמשאבות מגמגמת- החלפתי אותה, הוצאתי את הצינור מהמשאבות , נשפתי לבפנים אוויר, אני מרגיש שיש זרימת אוויר תקינה אך כמה דברים קטנים מפריעים אבל בכל מקרה הזרוימת אוויר כמעט חלקה, החלק שמתחבר לשם והוא לא מזוהה, ניסיתי להבין מהוא וראיתי חץ (כיוון זרימת מים), שאני נושף אליו אוויר לתוכו אין זרימת אוויר לכן החלק נ"ל נראה לי חשוד + תמונה הייתכן שזאת הבעיה? תודה.
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 983 צפיות
שלום בתקופה האחרונה קורה לפעמים שקול הצופר של האזעקה לא נשמע . כלומר כאשר האזעקה נדרכת , מתקבל ההבהוב הרגיל ( 3 פעמים ) של הנורות החיצוניות אבל ללא השמעת הצליל המלווה, בנוסף מהבהבת הנורה הפנימית האדומה . כאשר האזעקה אמורה לפעול , שוב מהבהבות הנורות החיצוניות אבל לא נשמע צליל הצופר . התופעה היא מקרית לחלטין , ונראה לי שיש בעיה במגעים , רק שאני לא יודע היכן בדיוק להסתכל . יש למישהו רעיון ?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
שלום לכולם. נדפק לי הקודן ואני לא יכול להניע את האוטו. אני לא יודע מה הקוד או קוד יצרן ואני צריך לאפס אותו. הקודן כנראה מסוג קרנף וצריך להקיש 4 מספרים ואחרי זה כוכבית. בבקשה תעזרו לי כי אני תקוע בצפון וצריך להגיע לדרום עוד היום. תודה
הודעה אחרונה מאת ebari, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
רכב צרפתי.. רק עכשיו אני מתחיל להבין את מלוא המשמעות.. בבוקר הכי קריטי של השבוע, שהראש עוד מפוצץ מהליטרים של הגינס שזרמו כמה שעות קודם לגרון - הפיג'ו לא מניעה. פעם ראשונה שאני אשכרה נתקע איתה. או בקיצור - הלכה משאבת דלק. מתח - יש. דלק במוצא - אין. האם שווה לשלם עוד כמה מאות שקלים בעבור משאבה מקורית? חיפוש בפורום העלה הפרשי מחיר ענקיים בין המקור לתחליפי. האם התחליפיות מחזיקות יפה כמו המקורית (שאגב, נראה כאילו סחבה יפה 10 שנים, אחרת אני לא יכול להסביר את הבאנדים המקוללים האלו, שאי אפשר לפתוח בשום דרך למעט אלימות קיצונית )? אשמח לקבל תגובות מבעלי הניסיון... (ואם יש מישהו עם משאבה כזאת במחיר מפתיע... )
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
קניתי מצבר לרכב וורטה 60 אמפר כתוב עליו סילבר האם מישהו יודע מה הפרוש תודה
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 939 צפיות
יש לי לנסר 92 , יום אחד האוטו לא הניע , הנעתי את הרכב עם כבלים מרכב אחר . נסעתי למוסך ושם החליפו לי מצבר (למזלי עדיין באחריות) . בכל מקרה , עברו כמה ימים ( 3 ליתר דיוק ) ושוב אותה בעייה צצה ואין חשמל ברכב והאוטו לא מניע . מה יכולה להיות הבעייה ? אני לא משאיר שום דבר דלוק שיכול לגמור את המצבר ...
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 851 צפיות
שלום לכולם, בזמן האחרון כשאני לוחץ ברקס הנורה בדש של איתות שמאלה נדלק אבל ממש חלש ואם אני מנסה לאותת הוא מאותת לי בקצב מהיר מאוד (אני יודע שזה מראה על קצר) בבקלית האחורית בזמן ברקס האור של האיתות נדלק והאור דרך נכבה והאיתות צד על הכנף נדלק אבל ממש חלש ובדיליי של חצי שניה, אבל האיתות הקידמי ליד הפנס הראשי לא (הוא גם לא צריך אני לא מאותת) אם אני עם ברקס ומאותת שמאלה האיתות ליד הפנס ועל הכנף מאותתים (אבל מהר) ובבקלית האחורית זה כל פעם איך שבה לו לפעמים האור ברקס מאותת (כמו באמריקאיות) לפעמים הכל נכבה לגמרי, איך שבה לו. פירקתי את הבקלית לגמרי (מהאוטו וגם פירקתי עד ללוח עצמו) הכל היה בסדר חוץ מזה שהשיניים של הקונקטור השניים האמצעיות היו שחורות (אני חושב שזה מראה שמה…
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין,
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 246 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yohai71
- shimon88
- Pavlik
- orsh99
- AviorXD
- yuvalsa
- גל1
- motizkn
- Mr 44
- gilcom
- פולו,גולף
- leon69
- פינדר
- איניגו
- bigfoot7375nadav
- yuvk
- EvGriga
- MadCat_LE
- yuval15
- ronaldo17
- Ziv
- לירון .ה.
- ay115
- shayks
- DubelBoom
- discoTD5
- earstuff
- ציקציק
- samg
- gadik6
- דניאל1983
- שמעון עורבי
- שמוליק. ש
- SlowRide
- EliC25
- iluxxxa
- Stav132
- poratnir
- ram1910
- Shay Shd Dave
- mikyl