אופל פרונטרה מבוסס על פלטפורמה שהשאילה אופל מאיסוזו ולמעשה הוא חולק חלק ממכלוליו עם איסוזו רודיאו. מדובר ברכב שטח קשוח יחסית, עם סרן אחורי חי והילוך כוח לנסיעה בשטח. בפועל, הרכב לא ממש הצליח בישראל. הוא היה מעט מיושן כבר ביום שהוצג, סבל מתדמית בעייתית ועם להוסיף חטא על פשע - שווק כאן רק עם גיר ידני וללא אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית. מנוע ה-2.0 ליטרים בנזין של אופל פרונטרה מעט קטן על הרכב והביצועים בהתאם כבדים. גם צריכת הדלק אינה מלהיבה, למרות הגיר הידני ונפח המנוע הצנום (יחסית לאיסוזו, כן?). בשוק לא זוכה הפרונטרה לעדנה רבה וכיום הוא סובל מזמינות בעייתית מאוד של חלקי חילוף, בעיקר קוסמטיקה ומכאניקה כבדה. גם יכולת השטח אינה מרשימה במיוחד והרכב לא הפך להיות חביב ליבם של עכברי השטח. לפחות הוא הגיע כסטנדרט עם גג פיבר מתפרק, שהופך את הרכב מסגור לפתוח (בהנחה ויש לכם איפה לתקוע את הגג).
זול לרכישה; ייחודי;
ביצועים; צריכת דלק; זמינות חלפים;
חפשו סוזוקי ויטרה
מבקש פרטים על אופל פרונטרה רצוי מבעלי רכב זה