מכונית המנהלים של לקסוס אולי מזכירה קצת בעיצוב טויוטה משודרגת, אבל השידרוג כאן עמוק ומשמעותי, במרבית המובנים. איכות הייצור, ההרכבה והחומרים טובה בהחלט, פינוקי האבזור רבים ורמת הבטיחות גבוהה מאוד. הפרופיל הספורטיבי גובה מעט מקום במרחב במושב האחורי, אך ליושבים מלפנים יש די והותר מקום. הם גם יקבלו התנהגות כביש מצוינת ונוחות נסיעה טובה מאוד, עם דגש על שקט מבורך בתא הנוסעים, גם בנסיעה מהירה. המנוע (שגם קולו כמעט ולא נשמע) לא חזק במיוחד, אך גמיש וחלק בפעולתו. גרסת הקופה-קבריולה מוותרת על מושב אחורי נורמלי תמורת מרכב סקסי יותר וגג קשיח מתקפל. היא גם חלשה יחסית עקב תוספת המשקל, ומחירה גבוה משמעותית.
איכות ; אבזור ; בטיחות ; נוחות ; שקט
מדי טויוטה בעיצוב ; מרחב מאחור ; מנוע לא עוצמתי מספיק
מכונית פרימיום מצוינת במחיר מצוין
: רכב פרמיום סולידי, שקט נוח ומפנק, אמין ביותר וזול מאוד לאחזקה.
המלצה -רכב מפנק ומאובזר בפיצ'רים כמו אוורור במושבים, פנסי קסנון עוקבי פניה, איכות חומרים גבוהה וגימור בלתי מתפשר.הרכב מאפשר לנהג הנמרץ שנחה עליו הרוח להתגרזן, מנוע חלק ומהיר ותיבת הילוכים רכה כמשי שמשלימים רכב עם הנעה אחורית מתגמלת .
לחיוב - רכב מפנק, מאובזר ביותר, בנוי לעילא ואמין בצורה מטורפת (מהיכרות עם רכב נוסף כזה מאותו שנתון). מכונה שיודעת לתת הנאה לנהג נמרץ אך יחד עם זה סולידית ובעלת פרופיל נמוך שנמצא מתחת לרדאר הציבורי.
לשלילה - כשמתרגלים לשלדה אז המנוע (208 כ"ס) מתגלה כחסר כוח - משהו -ביחס אליה. אחיזת כביש גבוהה אך נתקלתי במכוניות מהסגמנט אוחזות יותר.
רכב מפנק ומאובזר בפיצ'רים כמו אוורור במושבים, פנסי קסנון עוקבי פניה, איכות חומרים גבוהה וגימור בלתי מתפשר.הרכב מאפשר לנהג הנמרץ שנחה עליו הרוח להתגרזן, מנוע חלק ומהיר ותיבת הילוכים רכה כמשי שמשלימים רכב עם הנעה אחורית מתגמלת .
רכב מפנק, מאובזר ביותר, בנוי לעילא ואמין בצורה מטורפת (מהיכרות עם רכב נוסף כזה מאותו שנתון). מכונה שיודעת לתת הנאה לנהג נמרץ אך יחד עם זה סולידית ובעלת פרופיל נמוך שנמצא מתחת לרדאר הציבורי.
כשמתרגלים לשלדה אז המנוע (208 כ"ס) מתגלה כחסר כוח - משהו -ביחס אליה. אחיזת כביש גבוהה אך נתקלתי במכוניות מהסגמנט אוחזות יותר.