: למי שרוצה רכב יוקרתי, גדול, ועדיין להנות מנהיגה, כמובן עלויות בהתאם תת דגם:3.0
המלצה -הרכב היה אצלי 3.5 שנים. נקנה עם 68000 ק״מ, ונגנב שהיו לו 110000 ק״מ. נקנה בעיקר כי רצינו רכב גדול ועדיין להנות מהנהיגה. שירת אותנו נאמנה, מאוד נהנינו ממנו.
לחיוב - הרכב באמת מרווח וגדול, ונוח מאוד לנסיעה. אין את הנדנוד האופייני לרכבי שטח, וגם במהירויות גבוהות, הנוחות נשמרת, גם ברכב שנסע לא מעט. שהוא נדרש לביצועים, הוא יעמוד מול רכבי פרייבט ספורטיביים. הרכב כמובן מאובזר מאוד, וברוב הרכבים שיש בארץ תמצאו כמעט כל תוספת שהייתה קיימת.
לשלילה - הרכב באופן כללי דיי אמין, אבל יש כל מיני דברים קטנים שמתקלקלים, כמו קיפול המראות, טלסקופים של הבגאז שנחלשים אחרי שלוש ארבע שנים, משאבת שפריצרים, ומנורות אחוריות שזו מחלה של לא מעט דגמי המותג. עלויות הטיפול לא גבוהות מאוד, כל עוד מקפידים על תחזוקה שוטפת, ולא נוסעים עד שהרכב עומד. מומלץ לטפל במוסכים מתמחים, ולא במורשה, עקב הפרש בעלויות. צריכת הדלק גבוהה מאוד, בייחוד בעיר. 5.5 לליטר. מחוץ לעיר גם אפשר להגיע בנהיגת סבתא ל 1:12.
המיזוג עובד גם כאשר הרכב מכובה. האם תקלה?
הרכב היה אצלי 3.5 שנים. נקנה עם 68000 ק״מ, ונגנב שהיו לו 110000 ק״מ. נקנה בעיקר כי רצינו רכב גדול ועדיין להנות מהנהיגה. שירת אותנו נאמנה, מאוד נהנינו ממנו.
הרכב באמת מרווח וגדול, ונוח מאוד לנסיעה. אין את הנדנוד האופייני לרכבי שטח, וגם במהירויות גבוהות, הנוחות נשמרת, גם ברכב שנסע לא מעט. שהוא נדרש לביצועים, הוא יעמוד מול רכבי פרייבט ספורטיביים. הרכב כמובן מאובזר מאוד, וברוב הרכבים שיש בארץ תמצאו כמעט כל תוספת שהייתה קיימת.
הרכב באופן כללי דיי אמין, אבל יש כל מיני דברים קטנים שמתקלקלים, כמו קיפול המראות, טלסקופים של הבגאז שנחלשים אחרי שלוש ארבע שנים, משאבת שפריצרים, ומנורות אחוריות שזו מחלה של לא מעט דגמי המותג. עלויות הטיפול לא גבוהות מאוד, כל עוד מקפידים על תחזוקה שוטפת, ולא נוסעים עד שהרכב עומד. מומלץ לטפל במוסכים מתמחים, ולא במורשה, עקב הפרש בעלויות. צריכת הדלק גבוהה מאוד, בייחוד בעיר. 5.5 לליטר. מחוץ לעיר גם אפשר להגיע בנהיגת סבתא ל 1:12.