דייהו לגנזה היא מכונית המנהלים הקוריאנית מבית החטיבה הקוריאנית של ג'נרל מוטורס. היא הגיעה אלינו בסוף שנות ה-90, שנות החדירה של מותגי הרכב הקוריאני לישראל. ביחד עם דייהו הגיעו ארצה גם סנוניות ראשונות של יונדאי וקיה, שדווקא הצליחו לא רע. דייהו, לעומת זאת, נותרה יצרנית רכב שהציגה שוב ושוב מוצרים כושלים למדי. כך הגיעה לאוויר העולם גם הלגנזה, מכונית למנהלים כושלים וחסרי טעם או הבנה במכוניות. היא פותחה במקביל לנובירה וללאנוס (ולכן גם דומה להן עד מאוד) אך הציעה מנוע בנזין גדול יותר בנפח של 2.0 ליטר עם 136 כוחות סוס. הגיר האוטומטי, אגב, נרכש מ-ZF האירופאית. כמו הנובירה והלאנוס גם דייהו לגנזה הציעה רמת אמינות לא גבוהה במיוחד, עם נטייה לקלקולים שונים ומשונים. לפחות נוחות הנסיעה הייתה טובה יותר משל האחיות הקטנות יותר וכך גם איכות ההרכבה והחומרים. ללגנזה לקח קצת יותר שנים להתפרק בשמש הישראלית. המכונית זכתה להצלחה שולית מאוד בישראל, בעיקר בשל תמחור גבוה שמיקם אותה מול מכוניות כמו פולקסווגן פאסאט ומעל מכוניות כמו מאזדה 626. וביננו, איזה מנהל יעדיף את הצ'יקמוק הקוריאני הזה על פני פולקסווגן פאסאט?!
כלום;
הכל;
מה אתם רציניים? דפדפו הלאה ליצרן אחר...