: פח זבל, שומר נפשו ירחק תת דגם:1.6
המלצה -מפתה אותך עם מחיר נמוך (מאוד) בקניה, שנתון מתקדם ורמת אבזור גבוהה, אבל האמת שעדיף לקנות רכב יפני בן 10 שנים יותר, או צרפתי בן 5 שנים יותר, או פיאט מאותו שנתון, ועדיין תקבלו רכב עדיף בהרבה. פשוט תתרחקו, זה לא שווה את העצבים שלכם.
לחיוב - נראה יחסית סביר (משום מה כולם נראים כמו חדשים), ביצועים בסדר (106 כ"ס על כלום משקל), מזגן מקפיא. חלפים זולים בשפע.
לשלילה - אמרתי מחיר קניה וחלפים זולים? עם תדירות התיקונים אתם תרגישו שאתם מתחזקים מינימום מרצדס, חלפים זולים מתקזזים עם תדירות תיקונים גבוהה. בשלוש שנים שהרכב היה אצלי, הלכו 3 רדיאטורים, גיר (מסוג 4HP, שבסיטרואן ישנה יותר החזיק 300KKM), טיימינג (שגרר אחריו ראש מנוע), 2 משאבות מים, 2 מצברים, אלטרנטור אחד, ואינספור תיקונים קטנים. ב116 אק"מ שהיו על האוטו כשקניתי, הבנתי שזה כבר לא ראש מנוע וגיר ראשונים. צריכת דלק 1 ל7-8, אבל מי סופר את זה כשהאוטו בממוצע פעם בשבועיים במוסך. רעש של טרקטור, ודוושות ממוקמות ככה שנתפסת לך הרגל תוך 10 דקות (מזל שזה היה אוטומט, אז זה רק רגל ימין). הגה ממוקם ככה שהוא ב-OFFSET לצד ימין, אז אחרי שנתפסת הרגל, נתפס הגב. פח וצבע באיכות חרא, שמתקלף ומחליד איך שמשהו בטעות נוגע בו (אבל זה כנראה משותף לכל תוצרת המזרח הרחוק, כי התופעה קיימת גם במיצובישי/מזדה/יונדאי).
Eily: סטיישן שעושה את העבודה תת דגם:1.6 סטיישן
המלצה -
לחיוב - סה"כ אמינה, פשוטה, עושה את העבודה
לשלילה - המנוע מיושן ולא נמרץ
מפתה אותך עם מחיר נמוך (מאוד) בקניה, שנתון מתקדם ורמת אבזור גבוהה, אבל האמת שעדיף לקנות רכב יפני בן 10 שנים יותר, או צרפתי בן 5 שנים יותר, או פיאט מאותו שנתון, ועדיין תקבלו רכב עדיף בהרבה. פשוט תתרחקו, זה לא שווה את העצבים שלכם.
נראה יחסית סביר (משום מה כולם נראים כמו חדשים), ביצועים בסדר (106 כ"ס על כלום משקל), מזגן מקפיא. חלפים זולים בשפע.
אמרתי מחיר קניה וחלפים זולים? עם תדירות התיקונים אתם תרגישו שאתם מתחזקים מינימום מרצדס, חלפים זולים מתקזזים עם תדירות תיקונים גבוהה. בשלוש שנים שהרכב היה אצלי, הלכו 3 רדיאטורים, גיר (מסוג 4HP, שבסיטרואן ישנה יותר החזיק 300KKM), טיימינג (שגרר אחריו ראש מנוע), 2 משאבות מים, 2 מצברים, אלטרנטור אחד, ואינספור תיקונים קטנים. ב116 אק"מ שהיו על האוטו כשקניתי, הבנתי שזה כבר לא ראש מנוע וגיר ראשונים. צריכת דלק 1 ל7-8, אבל מי סופר את זה כשהאוטו בממוצע פעם בשבועיים במוסך. רעש של טרקטור, ודוושות ממוקמות ככה שנתפסת לך הרגל תוך 10 דקות (מזל שזה היה אוטומט, אז זה רק רגל ימין). הגה ממוקם ככה שהוא ב-OFFSET לצד ימין, אז אחרי שנתפסת הרגל, נתפס הגב. פח וצבע באיכות חרא, שמתקלף ומחליד איך שמשהו בטעות נוגע בו (אבל זה כנראה משותף לכל תוצרת המזרח הרחוק, כי התופעה קיימת גם במיצובישי/מזדה/יונדאי).