הדור הראשון של דייהטסו סיריון החליף בארץ את השרייד, המכונית הקטנה מבית יצרנית הרכב היפנית הקטנה שקנתה לעצמה שם טוב בישראל. הסיריון זכתה לעיצוב עגלגל ונאה יותר משל השרייד והגיעה ארצה עם המפרט המושלם, כלומר עם מנוע בנזין קטן וגיר אוטומטי. גרסת ה-1 ליטר צוידה במנוע עם שלושה צילינדרים בלבד, שסובל עד היום מבעיות אמינות ורעידות רבות. גרסת ה-1.3 ליטר היא המומלצת יותר, גם בגלל ביצועיה הטובים יותר וגם בגלל שהיא אכן מצדיקה את רמת האמינות של המותג. חוץ מזה, מציגה דייהטסו סיריון איכויות יפנית "של פעם", כלומר תא נוסעים פשוט למדי עם פלסטיקה קשיחה ולא נעימה. המושבים לא נוחים במיוחד וגם המתלים לא ממש עוזרים לשיבוש המהמורות. אבל למי שמחפש תחבורה עירונית בתקציב זעום, זאת בהחלט אפשרות ראויה גם כיום.
גרסת ה-1.3 ליטר האוטומטית;
כל גרסאות ה-1.0 ליטר;
הסיריון החדשה (מ-2006 והלאה) טובה הרבה יותר
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על דייהטסו סיריון