הדור החמישי של הונדה אקורד היה הדור השני שהגיע ארצה באופן סדיר והדור הראשון בו הפרידה הונדה את הדגם האירופאי מהדגם האמריקאי. הדגם האירופאי הוצג כבר בשנת 1992 וחלק את רוב מכלוליו עם רובר 600, שפותחה במקביל על ידי יצרנית הרכב הבריטית במסגרת שיתוף פעולה בין שתי היצרניות. למרות זאת, לארץ הגיעו כמה דגמי "אקורד אמריקאים" ביבוא אישי, חלקם אף בתצורת קופה (שלא הוצעה כלל בדגם האירופאי). היצע המנועים של הונדה אקורד מהשנים הללו כלל מנועי 2.0 ו-2.2 ליטר בנזין. שני המנועים טובים וחזקים, כאשר ה-2.2 ליטר עדיף במעט כיוון שהוא קצת יותר חזק אבל רק טיפה יותר בזבזני בדלק. תא הנוסעים מציע שפע של אבזור, בעיקר בדגמים האמריקאיים ובדגמי ה-EX המבוקשים. בין היתר ניתן למצוא כאן בלמי ABS, סאן-רוף, בקרת שיוט או מושב נהג חשמלי. בסך הכל מדובר במכונית סדאן גדולה מוצלחת למדי, שמפגינה רמת אמינות טובה לצד סחירות גבוהה יחסית בשוק המשומשות למרות גילה. אך שימו לב שחלק מהרכבים הגיעו לידיים לא ממש אוהבות וסובלות מהזנחה רבה שעלולה לעלות לכם ביוקר.
אמינות; ביצועים; אבזור בדגמי ה-EX;
התנהגות כביש; רובר בתחפושת;
למי שסיוויק "רגילה" לא מספיקה לו;
אקורד 96 הוחלף מנוע למנוע VTEC ואין תגובה לקיק דאון. מה הבעיה והאם יש קשר למחשב המנוע?