הרודסטר המעוצבת טויוטה MR2 הגיעה אלינו בסוף שנת 2000 כמקדמת תדמית. בטויוטה לא ממש האמינו שיצליחו למכור כאן מכונית ספורט מרהיבה אך ממש לא שימושית ובהתאם גם קבעו לה תג מחיר לא מאוד מזמין. מדובר ברודסטר קטנה ומרשימה למדי למראה שמצוידת במנוע מרכזי בנפח צנוע של 1.8 ליטר. הביצועים דווקא די טובים למרות נפח המנוע הצנום, בעיקר בשל המשקל העצמי הנמוך. התנהגות הכביש שלה עומדת בציפיות שמגיעות מהעיצוב והיא לא רעה בכלל. הבעיה של טויוטה MR2 היא בכל מה שקשור לשימושיות, או ליתר דיוק העדר השימושיות. אין ברכב הזה תא מטען, בגלל. הגג הקשיח דורש פירוק ידני ואז אין ממש איפה לאכסן אותו. רמת האבזור נמוכה למדי ובמקור היא אפילו לא כללה חישוקי סגסוגת מקוריים. כל אלו הפכו את המכונית המרשימה הזו למחזה נדיר למדי בשוק הישראלי. אם מצאתם אחת כזאת במצב נסיעה כנראה שיהיה כדאי לרכוש אותה ולשמור אותה לאספנות כי ערכה רק יעלה, בהנחה ואתם לא באמת צריכים רכב יום יומי אלא מחפשים רכב פאן לסופי שבוע;
עיצוב; התנהגות כביש;
לא שימושית; לא מאובזרת;
מה הגיע קודם? הביצה או התרנגולות? המחיר או חוסר הביקוש?