רכב הפנאי הזה הוא היקר ביותר שמציעה סוזוקי בארץ, אך מחירו בפירוש אינו גבוה ביחס ליכולות. על אף שאין לו מפרט שטח כמו של פעם, היכולות שלו טובות – גם על שבילים וגם במעברים קשים למדי, בזכות מרווח גחון נאה והילוך כוח. על הכביש הוא מציע יכולות טובות גם-כן, עם נוחות והתנהגות ברמה מספקת, אבזור מפנק למדי ואיכות פנים לא רעה בכלל. מסוף 2008 נמכר כאן הויטרה עם מנוע 2.4 ליטר חזק יחסית, אך לפני כן שודך לו מנוע 2.0 ליטר חלש. באותו הזמן החל גם ייבוא גרסת ה-3 דלתות הקצרה והנאה, במחיר זול משמעותית וללא ירידה משמעותית ברמת הפינוק.
תמהיל יכולות מצוין בכביש ובשטח
מנוע 2.0 ליטר עד סוף 2008
רכב פנאי מצוין עם יכולות שטח עדיפות על מרבית מתחריו
: רכב מעולה בכביש ובשטח, עביר ללא תנאי בכל סוגי הדרכים ! תת דגם:2.4 אוטומט JLX EL
המלצה -מסתדר מצויין עם מסלעות מטורפות וחולות טובעניים, נסיעה מהנה ונוחה, מתאים לנסיעות ארוכות !
לחיוב - נוח, עבירות אולטימטיבית, לא מעייף ואמין ללא תנאי !
לשלילה - אין !
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סוזוקי גרנד ויטרהסגן נשיא סוזוקי מאשר שהיצרנית אמנם שוקלת מחליף לג'יפון האהוב, אך מסייג ואומר שהסיכויים לכך קטנים מאוד
מתיחת הפנים שעבר סוזוקי גרנד ויטרה לשנת 2013 מגיעה לישראל. המפרט הטכני נותר ללא שינוי וכך גם המחיר.
רכב הפנאי הותיק של סוזוקי, הגרנד-ויטרה, זוכה למתיחת פנים ראשונה כשבע שנים לאחר שהושק.