עם הצגתה של ה-C4 ב-2004 חזרה סיטרואן במידת מה לחדשנות והיצירתיות שאפיינו את המשפחתיות שלה לאורך השנים. העיצוב העגלגל והנאה נכנס גם לתא הנוסעים עם שלל פריטים מעניינים שהבולט בהם הוא גלגל ההגה בעל הטבור הקבוע. מתחת לפני השטח המכונית לא התהדרה בטכנולוגיה מתוחכמת, ועל כן גם לא התבלטה באיכויותיה באופן יוצא דופן – נוחות הנסיעה, התנהגות הכביש, הביצועים ומרווח הפנים – כולם ממוצעים למדי. לחיוב עוד אפשר לציין את רמת הבטיחות הטובה, אבזור הפנים הנאה ורמת הביצועים בדגם ה-1.6 טורבו שהגיע לאחר מתיחת הפנים הקלה.
עיצוב ; בטיחות ; אבזור ; ביצועים ב-1.6 טורבו
היגוי ; תיבת הילוכים
משפחתית טובה בהחלט, אבל עסקה טובה בעיקר כמשומשת
: רכב מעולה , לחובבני רכב וביצועים טובים ומשפחות (2 ילדים וחתול) תת דגם:1.6 אוטומט SX
המלצה -הייתי ממליץ על הרכב. ביקר פעם אחת במוסך בכל אורך התקופה (10 שנים אני איתו ). צריכת דלק בינערונית 17.1 . עירנית 9.1 . מהיר מעוצב יפה , מתאים לצעירים . תיבה אוטומאטית וטיפטרוניק . פשוט מומלץ ועלויות נמוכות
לחיוב - מהיר , תצרוכת דלק סבירה , איכותי ומהנה , לא מתאמץ בעליות .
לשלילה - אסור ליגוע לו במחשב . כל הרכב מחשב , במידה ורוצים להתקין חיישני רוורס צריך לקחת סיכון שלא יתקלקל משהו אחד ברכב וכו' וכנ"ל חיישנים רגישים
: נוח, איכותי ומתאים למשפחה תת דגם:1.6 אוטומט SX
המלצה -בנוי טוב ומזדקן בכבוד. בשנה שאצלי אפס תקלות.
לחיוב - אבזור בטיחות
לשלילה - הגה לא הכי נוח.
Itsik:
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
גיר קופץ בין הילוך 1 ל-2 ובמוסך כבר ניסו הכל. האם למישהו יש רעיון?
הייתי ממליץ על הרכב. ביקר פעם אחת במוסך בכל אורך התקופה (10 שנים אני איתו ). צריכת דלק בינערונית 17.1 . עירנית 9.1 . מהיר מעוצב יפה , מתאים לצעירים . תיבה אוטומאטית וטיפטרוניק . פשוט מומלץ ועלויות נמוכות
מהיר , תצרוכת דלק סבירה , איכותי ומהנה , לא מתאמץ בעליות .
אסור ליגוע לו במחשב . כל הרכב מחשב , במידה ורוצים להתקין חיישני רוורס צריך לקחת סיכון שלא יתקלקל משהו אחד ברכב וכו' וכנ"ל חיישנים רגישים
בנוי טוב ומזדקן בכבוד. בשנה שאצלי אפס תקלות.
אבזור בטיחות
הגה לא הכי נוח.
מני מסכם 4 שנים עם הסיטרואן C4 שנת 2008 המשפחתית, ומספר גם על עלויות האחזקה מהיום הראשון שלה על הכביש