מספר שנים לאחר סיום ייבוא הדור הקודם, הגיע לארץ הדור החדש של הפיאסטה ובשורה בפיו – עיצוב מהנאים בסגמנט, איכות פנים טובה מאוד, רמת אבזור גבוהה (ואחת ויחידה) ומפרט בטיחותי מעולה הכולל חמישה כוכבי ריסוק ושבע כריות אוויר. גם מבחינת נוחות הנסיעה והיכולת הדינמית מדובר במכונית מצוינת, אך יש לה גם חסרונות – המרווח מאחור לא מרשים כלל, מנוע ה-1.4 איננו חזק במיוחד והתיבה האוטומטית בעלת ארבעה הילוכים בלבד (ודלק מוטורס לא מציעים גם תיבה ידנית, או בכלל יותר מגרסה אחת בלבד).
עיצוב ; איכות ; אבזור ; בטיחות ; נוחות ; התנהגות
מרווח מאחור ; ביצועים
מהקטנות הטובות ביותר בשוק
ארגון ה-EuroNCAP מפרסם את תוצאות סבב בדיקות הריסוק האחרון שביצע. יונדאי סנטה-פה, אופל מוקה ורבות אחרות מקבלות ציונים גבוהים. דאצ'יה לודג'י דווקא לא.
לאחר שהדגם האירופאי הושק בתחילת השנה, פורד פיאסטה ST בגרסתה לשוק האמריקאי נחשפת לראשונה ושיווקה יחל במהלך השנה הבאה.
אחרי גרסת ההאצ'בק, גם גרסת הסדאן של פורד פיאסטה מקבלת מתיחת פנים לשנת 2013.
תמונות ופרטים ראשונים של מתיחת הפנים שעוברת פורד פיאסטה לקראת שנת 2013. תקבל מנוע אקו-בוסט חדש ומערכות בטיחות חדשות.
הסופר-מיני הקומפקטית של פורד חוגגת החודש יום הולדת 35 ומקבלת מספר עדכוני עיצוב קלים.