פורשה בוקסטר היא האחות הקטנה והזולה (יחסית לפורשה, כן?) של ה-911. היא שומרת על קווי העיצוב של אחותה הגדולה אבל היא קטנה וזולה ממנה. יותר חשוב לדעת שבנוסף לקווי העיצוב היא שומרת גם על התנהגות הכביש המעולה של אחותה הגדולה, פורשה לא חסכה עליכם בסעיף הזה. אז איפה כן חסכו כדי לייצר מכונית ספורט קטנה וזולה? מלבד הממדים גם כוחם של המנועים צנום יחסית למקובל בקטגוריית המחירים הללו. דגם הבסיס מצויד במנוע 2.5 ליטרים שמפיק 200 כוחות סוס צנועים, לא חזק כמו מנועי הטורבו שקיימים אצל יצרניות אחרות מגרמניה. הגרסה הזו באמת מרגישה טיפה חלשה על המכונית, אבל גרסאות ה-2.7 ליטר (220 כוחות סוס) וה-3.2 ליטר הנדירה (250 או 260 כוחות סוס, תלוי בשנה) כבר נוסעות לא רע בכלל. תא הנוסעים של פורשה בוקסטר איכותי ומזדקן בכבוד, אפילו הנדסת האנוש שלו טובה. גם רמת השימושיות מפתיעה יחסית למקובל ברודסטר דו-מושביות. תיבת ההילוכים האוטומטית היא הנפוצה ביותר בישראל וזה בסדר גמור כי גם היא בסדר גמור, אם מצאתם רכב אוטומטי אל תוותרו עליו רק בגלל הגיר.
התנהגות כביש; תא נוסעים;
יקרה מידי; חסרה את ההילה של ה-911 הבכירה;
למי שלא מחפש את הפוזה של ה-911, אבל כן מחפש את התנהגות הכביש;