מחליפת ה-206 הציגה גידול בממדים ועיצוב אגרסיבי ומוחצן, אפילו מדי לדעת רבים. הפנים איכותי ונעים מבעבר ורמות האבזור טובות למדי כשהמישור הבטיחותי מכוסה גם הוא היטב במרבית הדגמים. המרווח נע בין מצוין מלפנים לגרוע מאחור, תא המטען סביר בגודלו והנסיעה נעימה למדי ומגובה ביכולת דינמית גבוהה. המנועים טובים כולם, אך בגרסאות הרובוטיות והאוטומטיות הם מעט מסורסים. גרסאות ה-GT וה-GTI מהירות מאוד אבל לא מספיק מהנות לנהג הספורטיבי. גרסת CC הפתוחה מציעה את מנוע ה-1.6 הבסיסי בגיר אוטומטי ועל כן הביצועים רק סבירים, אך היא נעימה ומהנה לנהיגה (רק שאל תצפו לשימושיות יתר של הספסל האחורי)
איכות פנים ; אבזור ; יכולת כביש ; מנועים
מרווח מאחור ; תיבות לא ידניות ; ביצועים ב-CC ; כיף ב-GTI
מתגעגעים ל-206...
: רכב מצויין לקטגוריה תת דגם:1.6 אוטומט Trendy
המלצה -לאחר המון לבטים, החלטתי לרכוש פיג'ו 207, גם מהסיבה שהיא נראית מצויין וגם כי ההספק לא רע, 120 כס לרכב קטן מימדים יחסית, אי אפשר לשכוח מחיר אטרקטיבי לשנתון גבוה, עסקה מצויינת.אם היעד שלכם הוא נסיעות יומיות ומדי פעם לשאוג על הכביש המהיר זה הרכב בשבילכם.
לחיוב - הישיבה ברכב נוחה כמצופה מרכב צרפתי, סביבת נהג נוחה, מחשב דרך נוח לתפעול, הגה רך שמתקשה עם צבירת מהירות, דש בורד נעים למגע ואיכות חומרים, תא כפפות עצום, מרווח פנימי, בטיחות, מחיר אטרקטיבי,
לשלילה - מערכת הRD4 המוכרת של הקונצרן סבירה ובעלת שליטה מההגה, אך לחובבי סאונד איכותי היא לא תספיק. התיבת הילוכים בעלת 4 הילוכים, מי שמכיר את תיבת הAL4 יסתדר איתה מצויין במיוחד לאחר ששודרגה עם אופציית טריפטוניק, מי שהתרגל לגיר של מאזדה יצטרך זמן להתרגל אליה. האצת הרכב מעט מאכזבת, שלא תבינו לא נכון, ה207 לא צב שקשה לו למשוך, אבל מ120 כ"ס ציפיתי למעט יותר. צריכת הדלק מעט גבוהה, הרכב מבצע בממוצע 1-11 משולב. בידוד רעשי מנוע
לאחר המון לבטים, החלטתי לרכוש פיג'ו 207, גם מהסיבה שהיא נראית מצויין וגם כי ההספק לא רע, 120 כס לרכב קטן מימדים יחסית, אי אפשר לשכוח מחיר אטרקטיבי לשנתון גבוה, עסקה מצויינת.אם היעד שלכם הוא נסיעות יומיות ומדי פעם לשאוג על הכביש המהיר זה הרכב בשבילכם.
הישיבה ברכב נוחה כמצופה מרכב צרפתי, סביבת נהג נוחה, מחשב דרך נוח לתפעול, הגה רך שמתקשה עם צבירת מהירות, דש בורד נעים למגע ואיכות חומרים, תא כפפות עצום, מרווח פנימי, בטיחות, מחיר אטרקטיבי,
מערכת הRD4 המוכרת של הקונצרן סבירה ובעלת שליטה מההגה, אך לחובבי סאונד איכותי היא לא תספיק. התיבת הילוכים בעלת 4 הילוכים, מי שמכיר את תיבת הAL4 יסתדר איתה מצויין במיוחד לאחר ששודרגה עם אופציית טריפטוניק, מי שהתרגל לגיר של מאזדה יצטרך זמן להתרגל אליה. האצת הרכב מעט מאכזבת, שלא תבינו לא נכון, ה207 לא צב שקשה לו למשוך, אבל מ120 כ"ס ציפיתי למעט יותר. צריכת הדלק מעט גבוהה, הרכב מבצע בממוצע 1-11 משולב. בידוד רעשי מנוע
פיג'ו 107 החדשה, פיג'ו 208, 208GTi והמכונית החשמלית של פיג'ו יגיעו בקרוב לישראל.
הצצה ראשונה אל דגם הקונספט של ה-GTi הבאה מבית פיג'ו. האם פיג'ו ה-208GTi החדשה תחזיר עטרה ליושנה?