קיה נירו הוא ג'יפון היברידי קומפקטי. מידותיו החיצוניות של הנירו מעט קטנות יותר מהספורטאז' ואילו בסיס הגלגלים שלו גדול יותר ב-3 ס"מ עם 270 ס"מ בסה"כ, כך שהוא מציע תא נוסעים מרווח דיו. גם תא המטען בנירו שימושי ומספק בעבור משפחה עם נפח של 401 ליטרים (324 ליטרים ב-PHEV). הנירו מוצע בישראל עם שתי יחידות הנעה היברידיות, האחת רגילה והשניה נטענת, שתיהן כוללות מנוע בנזין 1.6 ליטר המשולב עם מנוע חשמלי ומשודך לגיר רובוטי כפול מצמד עם 6 הילוכים. כאשר הגרסה הנטענת מציעה טווח נסיעה חשמלי של כ-58 ק"מ ללא שימוש בבנזין. בנוסף לכך מצויד הנירו גם בחבילת מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות מקיפה כסטנדרט. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם נעשו שינויים עיצוביים קלים מלפנים ומאחור ביחידות התאורה והפגושים, בנוסך לכך רמות האבזור שודרגו קלות.
צריכת דלק, מערכות בטיחות אקטיביות, מרווח פנים.
ביצועים, בידוד רעשים.
ג'יפון מוצלח המשלב שימושיות לצד חיסכון בדלק
קיה נירו פלאג אין נוחת בישראל בגרסה מתוחת הפנים, ומקבל – לצד כל החידושים הנדרשים – גם מחיר נמוך מהגרסה הקודמת. מהלך שהופך אותו לגרסה הנכונה ביותר של הנירו