סוזוקי ויטרה חזרה אלינו בסוף שנת 2015, הפעם לא כרכב שטח כמו הויטרה המקורית משנות ה-90 אלא כסוג של קרוסאובר קומפקטי ועירוני. הויטארה מבוססת על פלטפורמה המשותפת גם עם סוזוקי קרוסאובר וחולקת איתו את רוב מכלוליה, אבל מציעה עיצוב נאה יותר וממדים מעט קומפקטיים יותר. למרות הממדים הקומפקטיים, תא המטען שלה עדיין גדול יחסית (מספיק לכל שימוש משפחתי) והמושב האחורי שלה מרווח דיו כדי להכיל שני נוסעים (שלושה בלחץ רב). מלפנים מותקנים מנועי טורבו בנזין בנפח 1.0 או 1.4 ליטר אשר משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים ולמערכת הנעה קדמית או כפולה. אבל אל תטעו, למרות מערכת ההנעה הכפולה זה אינו רכב שטח והוא אינו מתקרב ליכולות השטח של הגרנד-ויטרה עליו השלום. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם נעשו שינויים עיצוביים קלים מלפנים ומאחור (בעיקר ביחידות התאורה) ומנוע ה-1.6 ליטר הוותיק הוחלף במנועי טורבו בנזין בנפח 1.0 או 1.4 ליטר.
עיצוב, מרווח פנים ביחס לקטגוריה.
איכות חומרים, ביצועים בגרסאות 1.0 ליטר, אבזור בטיחות.
האח הקטן והחתיך של הקרוסאובר
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סוזוקי ויטארה