הדור השמיני של המשפחתית הגדולה מבית טויוטה מציג עיצוב נועז בהרבה מקודמיו, בהתאם לרוח המותג הנוכחית. הקאמרי מציגה בדור הזה מספר חידושים, הראשון שבהם נוגע לפלטפורמה שעליה היא מבוססת, שכעת היא פלטפורמת ה-TNGA המודולארית של טויוטה. חידושים נוספים נוגעים למערכת ההנעה ההיברידית ששופרה והיא יעילה וחסכונית מבעבר, ובנוסף לראשונה בטויוטה היברידית בישראל, היא מוצעת גם עם סוללות ליתיום יון (בגרסת הבסיס בלבד). הקאמרי מציעה תא נוסעים מרווח למדי הן מלפנים והן מאחור, לצד נוחות נסיעה טובה. רמת האבזור טובה יחסית כבר החל מגרסת הבסיס, למעט כמה חוסרים תמוהים כמו ציפוי עור להגה ומראה מתכהה אוט' שקיימים רק ברמת הגימור הבכירה. הקאמרי מוצעת בישראל עם יחידת הנעה היברידית בלבד, אשר מספקת ביצועים טובים לצד צריכת דלק נמוכה.
צריכת דלק, מרווח פנים.
מחיר, סוללת ניקל מטאל בגרסה הבכירה.
כדאי לבדוק גם את המתחרות ההיברידיות הנוספות שבקטגוריה.
המשפחתית הגדולה של טויוטה עוד רגע נוחתת בישראל בדור חדש במחיר של החל מ - 175,000 ₪