פיג'ו 5008 הוא אחיו הגדול של ה-3008 ומהווה מעין גרסת 7 מושבים מוארכת שלו, שניהם חולקים את אותו עיצוב פנים וחוץ ומוצעים עם אותו מבחר של יחידות הנעה. בניגוד ל-3008 ה-5008 מציע שורת מושבים שניה הכוללת 3 מושבים נפרדים ושורת מושבים שלישית עם זוג מושבים נוסף. המרווח בתא הנוסעים טוב, העיצוב עתידני ומרשים למדי, בדומה לאחיו הקטן ורמת האבזור טובה למדי כבר החל מגרסת הבסיס.
אבזור, מרווח פנים, איכות חומרים.
ביצועים סבירים בלבד במנוע 1.6 דיזל.
תחליף אטרקטיבי למיניוואן.
פיג'ו ישראל משיקה גרסת כניסה חדשה ל-5008 בעל שבעת המושבים, שיקבל את מנוע ה-1.2 ליטר ומחיר כניסה של 175,000 ₪
פיג'ו 5008 נוטש את צורת המיניוואן לטובת סקסיות של קרוסאובר, האם הוא מצליח לשלב בין מה שאהבנו באחיו הקצר עם שימושיות של רכב מרובה מושבים?
"חכם לא נכנס לצרה שפיקח יוכל לצאת ממנה" - אלה המכוניות שמציעות הכי הרבה מערכות בטיחות אקטיביות עד 200,000 ₪
פיג'ו ישראל משיקה את ה-5008, המיניוואן שהפך לג'יפון - שבעה מושבים, חמש גרסאות, שלושה מנועים ומחיר התחלתי של 180,000 ₪
המיניוואן של פיג'ו משנה כיוון מחליף את ההופעה המיניוואנית בזו של קרוסאובר מסוקס. יושיב שבעה נוסעים ויציע לנהג סביבת מחיה חדשה. ההצגה הרשמית בתערוכת פאריז