אחרי המון שנים של ציפיה ושנים שבהן אלפא כמעט ונכחדה כמותג, סוף סוף הגיעה אלפא "אמיתית" וראויה. הג'וליה היא מחליפתה של האלפא 159, רק שהפעם החליטו באלפא לחזור למקורות ולפתח פלטפורמת הנעה אחורית חדשה. הפעם הג'וליה באמת נמצאת בתחרות למול המתחרות הגרמניות כמו במוו סדרה 3 ומרצדס C קלאס. הג'וליה מציעה ביצועים טובים למדי כבר החל מגרסת הכניסה, וכל הגרסאות מצויידות בגל הינע עשוי קארבון שמעביר את הכוח לגלגלים האחוריים. התנהגות הכביש של הג'וליה מהנה למדי ויחד עם זאת גם נוחות הנסיעה לא נפגעת וגם היא טובה. תא הנוסעים של הג'וליה מרגיש איכותי ביחס לאלפא, אם כי פחות איכותי ומאובזר מזה של המתחרות, והמרווח לנוסעים טוב.
ביצועים, עיצוב, נוחות נסיעה.
מחיר, אבזור.
אלפא חזרה למשחק.
אלפא רומיאו ישראל משיקה את מתיחות הפנים של הג'וליה והסטלביו עם גרסת 280 כ"ס עם הנעה אחורית, הוזלות משמעותיות והצעה ייחודית ומעניינת
אלפא הבינו שעם הג'וליה כדאי להם מאוד לא לשחק משחקים ולעשות מכונית טובה עם נשמה איטלקיה. אז הם הלכו ועשו את זה
סמל"ת, יבואנית אלפא לישראל העבירה את טבלת המחירים הרשמית וכן מספר מפרטי אבזור לג'וליה החדשה. המחיר לגרסת ה-2.0 ליטר הבסיסית יתחיל ב-250 אלף שקלים ו-700 אלף לגרסת התלתן ירוק