רנו קדג'אר הוא הנציג של רנו בקטגוריית הג'יפונים המשפחתיים. הקדג'אר הוא למעשה תאום לא זהה של הניסאן קשקאי, השניים חולקים את אותה הפלטפורמה עם מידות דומות, והשוני הוא בעיקר ביחידות ההנעה. הקדג'אר מציע תא נוסעים מרווח ונעים לשהיה, יחד עם נוחות נסיעה טובה וצריכת דלק מעולה בגרסת הדיזל. הקדג'אר מוצע בישראל עם שני מנועים, האחד דיזל בנפח 1.5 ליטר, המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים, והשני בנזין בנפח 1.2 ליטר המשודך גם הוא לתיבה רובוטית כפולת מצמדים, אך עם 7 הילוכים.
נוחות נסיעה, צריכת דלק בדיזל, מרווח.
בידוד רעשים, עיצוב סתמי.
אטרקטיבי במיוחד בגרסת הדיזל.
רנו קדג'אר, הנציג של רנו בקבוצת הג'יפונים הגדלה מתייצב למבחן ברמת האבזור הגבוהה ובשילוב מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין
רנו מצטרפת לחגיגה של קרוסאוברים להמונים עם הקדג'אר. לקחנו את גרסת הדיזל ויצאנו להיכרות ראשונה עם מי שאמור להיות התשובה של רנו למתחרים היפנים והקוריאנים