סוזוקי קרוסאובר הוא ג'יפון משפחתי מרווח יחסית עם תג מחיר אטרקטיבי. תא הנוסעים של הקרוסאובר מורכב רובו מפלסטיק קשיח ופשוט, רחוק מאוד מהפלסטיקים הרכים והנעימים שיש אצל המתחרות מאירופה (וגם חלק מהמתרות מהמזרח). רמת האבזור טובה בסך הכל אך אינה פורצת את גבולות הקטגוריה, ונוחות הנסיעה סבירה אך לא מצטיינת. הקוסאובר מוצע בישראל עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית או ידנית עם 6 הילוכים. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם עוצבו מחדש הגריל והפנסים מלפנים, והוחלפה יחידת ההנעה למנוע 1.4 ליטר טורבו וגיר אוטומטי במקום מנוע ה1.6 והגיר הרציף.
מרווח, ביצועים, צריכת דלק.
איכות חומרים, נחות נסיעה, בידוד רעשים.
בסך הכל בסדר, לא מעבר.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר עבר מתיחת פנים שהכניסה אותו ל"עידן הטורבו" וזה תזמון מצוין לאמת אותו עם ג'יפון קטן אחר - פיג'ו 2008. אייל כרמי הצטרף לאודי עציון (ידיעות אחרונות) וזה מה שהוא חשב.
מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר שיפרה כמה דברים, והשאירה הרבה מאוד בדיוק כמו שהיו
סוזוקי קרוסאובר המחודש מגיע לישראל ומביא מנוע 1.4 טורבו חדש ורמת גימור גבוהה לחובבי הגיר הידני