גרסת הסטיישן של רנו קליאו מציעה את אותו עיצוב מלבב ואותה רשימת אבזור ארוכה ואיכות חומרים גבוהה של דגם ההאצ'בק ומקנחת בטיפול באחת מהחסרונות הגדולים ביותר שלה - תא המטען. בגרסת הסטיישן נפח תא המטען עומד על 443 ליטר - גדול ב-143 ליטרים מזה של ההאצ'בק. גם שפת ההטענה הגבוהה נעלמה והתחברה לדלת תא המטען. רנו קליאו סטיישן היא חלופה מצויינת וזולה משמעותית ממכונית משפחתית שגרתית ואמנם היא מציעה מרווח פנים פחות טוב מאותה משפחתית סטנדרטית היא מציעה את כל השימושיות שמשפחה צעירה עם עד שני ילדים צריכה. הקליאו סטיישן משווקת בישראל עם מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין שמפיק 120 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. יחד הם עובדים מצויין - המנוע מספק די והותר כח בכל מצב והתיבה עובדת ביעילות ומהירות. גם צריכת הדלק טובה ועמדה על 12.3 ק"מ לליטר בנסיעה תובענית. רנו קליאו סטיישן מוצעת בישראל בשתי רמות גימור אך ההבדל המזערי בין מחיריהן הופך את הגרסה הבסיסית והעירומה ללא אטרקטיבית ללקוח הפרטי.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על רנו קליאו סטיישןגרסת הסטיישן של הקליאו משלבת את מנוע הטורבו המצויין יחד עם תיבה כפולת מצמדים ומגדילה את תא המטען לנפח משפחתי למהדרין. מבחן דרך למכונית שהיא גישה שונה - ומוצלחת - למשפחתית המסורתית
רנו ישראל מצטרפת לשוק מכוניות הסטיישן הקטנות ותציע את הקליאו בשתי רמות גימור, במחירים דומים לאלו של דגם ההאצ'בק ובמחיר השקה מיוחד שיחל ב-105 אלף ש"ח.
גרסת הסטיישן של רנו קליאו החדשה נחשפת במלואה. שיווקה באירופה צפוי להתחיל בחודשים הקרובים עם מבחר של שני מנועי בנזין ושני מנועי טורבו-דיזל.
נחשפה גרסת הסטיישן של רנו קליאו החדשה. שומרת על העיצוב הנאה של גרסת ההאצ'בק ומוסיפה כ-130 ליטרים לנפח תא המטען.