מתיחת הפנים שעבר רנו קנגו בתחילת שנת 2014 הותירה אחריה מכונית נאה, בוודאי יחסית ליעוד המסחרי המקורי. תא הנוסעים עדיין מרגיש משפחתי למדי, מה שבוודאי יקסום לאלו שמתכננים להשתמש במכונית הזאת כסוג של משפחתית. כמה חבל שרמת האבזור הבטיחותי עדיין לא מתקרבת לסטנדרט המקובל כיום במכוניות משפחתיות, עם 2 כריות אוויר בלבד. היצע המנועים של רנו קנגו כולל מנוע בנזין 1.6 ליטר ישן שמשודך לגיר אוטומטי מיושן, המציגים שניהם צריכת דלק גבוהה יחסית וביצועים עצלים. אנשי העבודה יוכלו לבחור בגרסת הדיזל, שמבוססת על מנוע 1.5 ליטר טורבו-דיזל מודרני וחסכוני יותר, אך זה מוצע רק בשידוך לגיר ידני וללא אופציה לתיבה אוטומטית כלשהיא. מזל שרמת השימושיות נותרה גבוהה כבעבר, עם שפע של מקום מאחור ונוחות נסיעה טובה יחסית לרכב עבודה מסחרי.
נראה טוב יותר; מנוע דיזל חסכוני;
מנוע בנזין מיושן; אבזור בטיחותי לא מספיק;
טנדר עבודה מוצלח, לא לשימוש משפחתי;
מתיחת הפנים של הקנגו נוחתת בימים אלו בישראל. תשווק עם מנוע דיזל חדש בהספק של 90 כ"ס ועם עיצוב חזית משודרג. מחיר החל מ-132 אלף ש"ח.
רנו קנגו עובר מתיחת פנים ראשונה ומציג עיצוב חזית חדש וכמה שדרוגים קלים לתא הנוסעים. שיווקו באירופה צפוי להתחיל ביוני 2013.