טויוטה אוריס סטיישן הצטרפה בשלב מאוחר יחסית לאופנת הסטיישנים ששטפה את ישראל, אבל לפחות היא עושה זאת עם טוויסט. בזמן שלרוב המתחרות יש מנוע בנזין שגרתי, במקסימום איזה טורבו-דיזל, בטויוטה מציידים את הסטיישן שלהם ביחידת ההנעה ההיברידית המוכרת מהפריוס ומהאוריס האצ'בק. התוצאה היא סטיישן חסכונית במיוחד, עם תא מטען גדול משמעותית משל האוריס האצ'בק וממדים נדיבים. אבל טויוטה אוריס סטיישן סובלת גם מכמה חסרונות, כמו למשל מרווח ראש וברכיים מצומצמים במושב האחורי או רמת אבזור לא גבוהה במיוחד. לפחות יש גג שמש פנוראמי ענק שמשפר את האווירה בתא הנוסעים.
צריכת דלק נמוכה; תא מטען גדול;
מרווח במושב האחורי; משעממת לנהיגה;
פתרון לא רע למי שנוסע הרבה ומסיע רק ילדים מאחור;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על טויוטה אוריס סטיישןמתיחת הפנים שעברה טויוטה אוריס מגיעה לישראל עם שלל שדרוגים. המחירים נותרו ללא שינוי.
שלושת רכבי הסטיישן הטובים בישראל הם בכלל לא סטיישן, אבל זה לא אומר שהם לא שימושיים במיוחד. סקודה אוקטביה סטיישן, טויוטה אוריס סטיישן וקיה סיד סטיישן במבחן השוואתי.
טויוטה מצטרפת לאפנת הסטיישנים ומשיקה בישראל את הסטיישן ההיברידית הראשונה. אספנו את האוריס סטיישן לנסיעת מבחן כדי לבדוק במה בדיוק מדובר.
טויוטה משיקה בישראל את גרסת הסטיישן ההיברידית של האוריס. מבטיחה תא מטען גדול משמעותי משל גרסת ההאצ'בק וצריכת דלק מצויינת של 25.6 קילומטרים לליטר.
גרסת הסטיישן של טויוטה אוריס החדשה נחשפת לראשונה בפריז. צפויה להגיע ארצה במהלך 2013, ביחד עם גרסת ההאצ'בק החדשה.
טויוטה אוריס החדשה תוצג לראשונה בתערוכת פריז הקרובה, ביחד עם האוריס סטיישן והורסו החדש.