כמו גרסת הסדאן, גם אופל אינסיגניה סטיישן עברה מתיחת פנים בשנת 2014. החידוש העיקרי במסגרת אותה מתיחת פנים היה מנוע בנזין חדש, טורבו-בנזין ליתר דיוק בנפח של 1.6 ליטר. המנוע החדש שיפר במעט את צריכת הדלק שהייתה לדגם הקודם, אבל פגע גם בביצועים שהיו גולת הכותרת של הדגם. מלבד אלו זוכה אופל אינסיגניה סטיישן לתא מטען ענק ושימושי במיוחד ולחלק אחורי שמעוצב בצורה מיוחדת יותר. כמה חבל שלמרות הכל, גרסת הסטיישן לא זוכה בארץ להצלחה ושיווקה מתבצע בכמות מוגבלת מאוד.
עיצוב; תא מטען ענק;
ביצועים; מחיר;
אינסיגניה סדאן, אבל עם תא מטען ענק
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על אופל אינסיגניה סטיישןשני מנועי הדיזל החדשים של אופל מבטיחים ביצועים מאוד מעניינים ואחד מהם עשוי להגיע למוקה הישראלית
האינסיגניה מגיעה לישראל עם גרסת בסיס חלשה וזולה מבעבר שמחירה יחל ב-172 אלף ש"ח. יש גם כמה שינויים קוסמטיים מתבקשים.
אופל מציגה גרסת פנאי-שטח המבוססת על האינסיגניה סטיישן מתוחת הפנים. שיווקה יחל לקראת סוף השנה.
האינסיגניה של אופל מתחדשת עם מתיחת פנים - מוותרת על הקונסולה המרכזית העמוסה ומקבלת מנועי טורבו חדשים.