שברולט טראקס הוא ג'יפון עירוני קטן ומסוגנן שהגיע ארצה כמתחרה לרכבים כמו ניסאן ג'וק ורנו קפצ'ור. בניגוד לרכבי הפנאי העירוניים שהוזכרו, לטראקס עיצוב חיצוני קשוח ואגרסיבי למדי שמזכיר (בכוונת תחילה, כמובן) את רכבי השטח הגדולים והקשוחים יותר של היצרנית. בפנים, לעומת זאת, העיצוב מזכיר מאוד את המשפחתיות הקומקפטיות של שברולט, כלומר את הסוניק, ואינו מציע את שמחת החיים שאפשר למצוא אצל המתחרות מאירופה. גם היצע המנועים מוכר מדגמים אחרים של שברולט וכולל את מנוע ה-1.8 ליטר ללא טורבו (פחות מומלץ) וה-1.4 ליטר טורבו המצוין (אך הצמא מאוד לדלק). תשכחו ממערכת הנעה כפולה, זו אינה מוצעת כאן ויכולת שטח אין. המושב האחורי של שברולט טראקס מציע מרווח סביר לרגליים אבל הוא צר יחסית למקובל במכונית משפחתית "מלאה".
מנוע 1.4 ליטר טורבו; עיצוב אגרסיבי;
צריכת דלק גבוהה; תא נוסעים פשוט מידי;
ג'יפון ראוי, אך לא מצטיין הקטגוריה
: מעולה חסכוני בדלק מאוד מהיר מאוד ויפה שווה כל שקל ליקנות תת דגם:1.4 אוטומט LT טורבו
המלצה -מצויין
לחיוב - מצויין
לשלילה - אין
רכב הפנאי הקטן של שברולט, הטראקס, מגיע בימים אלו לישראל. יוצע בשלב הראשון עם מנוע 1.8 ליטר כשלקראת סוף השנה יגיעו ארצה גם דגמי הטורבו. מחיר החל מ-130 אלף ש"ח.
ארגון הבטיחות האירופאי EuroNCAP מפרסם תוצאות של סבב בדיקות נוסף הכולל את שברולט טרקס, רנו קפטור וניסאן NV200.
רכב הפנאי הקומפקטי החדש של שברולט יושק בתערוכת פריז הקרובה, אך ככל הנראה לא יגיע לישראל בשנה הקרובה.
תמונה ראשונה של רכב הפנאי הקטן והחדש שברולט טרקס. ייחשף לקראת סוף הקיץ ויגיע ארצה במהלך 2013.