קיה פרו סיד היא האחות הנאה והספורטיבית במשפחת דגמי הסיד (שכוללת גם גרסת האצ'בק 5 דלתות שגרתית וגרסת סטיישן שימושית). המפרט הטכני מאוד דומה לזה של גרסאות ההאצ'בק והסטיישן וכולל מנוע 1,600 סמ"ק בנזין ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים מהדור החדש. רק המרכב והמידות טיפה שונות, פועל יוצא של עיצוב ה-3 דלתות הנאה. בתא הנוסעים של קיה פרו סיד דווקא כן ניתן למצוא מספר שינויים לעומת הדגמים עם חמש הדלתות, בעיקר באיכות החומרים (גבוהה יותר בפרו-סיד) וברמת האבזור. בסך הכל, מדובר במכונית נאה מאוד אבל לא ספורטיבית.
עיצוב חיצוני; איכות חומרים;
לא מספיק ספורטיבית; לא מספיק חזקה;
הבל החן, שקר היופי.
קיה פרו סיד, גרסת ה-3 דלתות של הסיד, תגיע בקרוב לישראל. תשווק עם אותו מנוע ה-1.6 ליטר 135 כ"ס של גרסת ההאצ'בק, אך עם עיצוב ספורטיבי ונאה יותר.
תמונות ראשונות של קיה פרו סיד GT דולפות לרשת. תקבל מנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין בהספק מרבי של 204 כוחות סוס.
קיה משיקה את הפרו-סיד החדשה בתערוכת פריז. העיצוב החיצוני קרבי ומוחצן אך המנועים זהים לאלו של גרסת ההאצ'בק.
תמונות כבר יש, הפרטים יפורסמו בהמשך. הצצה ראשונה אל קיה פרו-סיד החדשה, שתיחשף במלואה בסוף החודש.