טויוטה אוריס היא למעשה גרסת ההאצ'בק של הקורולה, שמיועדת בעיקר לשוק האירופאי. אלינו היא מגיעה בגרסאות בנזין והיברידי, אוטומטיות כמובן. לאחרונה הצטרפה להיצע גם גרסת סטיישן שימושית במיוחד. טויוטה אוריס היא מכונית משפחתית יפאנית טיפוסית למדי. היא לא ספורטיבית במיוחד בהתנהגות הכביש שלה (למרות העיצוב הקרבי), אבל היא נעימה וקלה מאוד לשימוש. צריכת הדלק טובה, רמת האבזור סבירה והכל כל כך... בסדר.
מכונית בסדר; עיצוב;
התנהגות כביש; איכות חומרים בתא הנוסעים;
משפחתית טובה, אבל לא מצוינת.
: למשפחות קטנות שמחפשות חיסכון בדלק תת דגם:1.8 היברידי אוטומט
המלצה -תא הנוסעים מציג אווירה "טויוטאית", פלסטיקים שחורים ופשוטים מצד אחד, אבל לא מקרקשים.תנוחת הישיבה נמוכה קצתמאחור קשה להושיב שלושה מבוגרים בנוחות בגלל הצפיפות באזור הרגליים.תא המטען קטן אבל מספק את רוב הדרישות .המנוע חסכוני מאד (1-20 אפשרי בהחלט),
לחיוב - אבזור נדיב חסכון בדלק נוחות נסיעה
לשלילה - גיר רציף דורש תקופת הסתגלות מרווח לנוסעים מאחור תא מטען קטן
: למשפחות קטנות שמחפשות חיסכון בדלק תת דגם:1.8 היברידי אוטומט
המלצה -תא הנוסעים מציג אווירה "טויוטאית", פלסטיקים שחורים ופשוטים מצד אחד, אבל לא מקרקשים.תנוחת הישיבה נמוכה קצתמאחור קשה להושיב שלושה מבוגרים בנוחות בגלל הצפיפות באזור הרגליים.תא המטען קטן אבל מספק את רוב הדרישות .המנוע חסכוני מאד (1-20 אפשרי בהחלט),
לחיוב - אבזור נדיב חסכון בדלק נוחות נסיעה
לשלילה - גיר רציף דורש תקופת הסתגלות מרווח לנוסעים מאחור תא מטען קטן
: רכב אמין וטוב , רצוי להוסיף אפשרות כיוון זווית כסא הנהג . תת דגם:1.6 אוטומט GLI
המלצה -
לחיוב -
לשלילה - נוחיות כסא הנהג
תא הנוסעים מציג אווירה "טויוטאית", פלסטיקים שחורים ופשוטים מצד אחד, אבל לא מקרקשים.תנוחת הישיבה נמוכה קצתמאחור קשה להושיב שלושה מבוגרים בנוחות בגלל הצפיפות באזור הרגליים.תא המטען קטן אבל מספק את רוב הדרישות .המנוע חסכוני מאד (1-20 אפשרי בהחלט),
אבזור נדיב חסכון בדלק נוחות נסיעה
גיר רציף דורש תקופת הסתגלות מרווח לנוסעים מאחור תא מטען קטן
תא הנוסעים מציג אווירה "טויוטאית", פלסטיקים שחורים ופשוטים מצד אחד, אבל לא מקרקשים.תנוחת הישיבה נמוכה קצתמאחור קשה להושיב שלושה מבוגרים בנוחות בגלל הצפיפות באזור הרגליים.תא המטען קטן אבל מספק את רוב הדרישות .המנוע חסכוני מאד (1-20 אפשרי בהחלט),
אבזור נדיב חסכון בדלק נוחות נסיעה
גיר רציף דורש תקופת הסתגלות מרווח לנוסעים מאחור תא מטען קטן
מתיחת הפנים שעברה טויוטה אוריס מגיעה לישראל עם שלל שדרוגים. המחירים נותרו ללא שינוי.
שנתיים וחצי לאחר השקתה, עוברת טויוטה אוריס מתיחת פנים לשנת 2015 הכוללת עיצוב מעודכן ואולי גם מנועים חדשים.
קטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות היא אחת מהתחרותיות ביותר בשוק הרכב הישראלי. האם יש לטויוטה אוריס החדשה את מה שצריך כדי להצליח בה?
טויוטה אוריס החדשה מגיעה לישראל, בגרסת בנזין ובגרסה היברידית. מחירה יחל ב-130 אלף ש"ח.
תמונות ראשונות של טויוטה אוריס החדשה לשנת 2013, שתיחשף בעוד מספר שבועות בפריז. המנועים נשארו זהים, אבל העיצוב?