הדור השני של קרייזלר 300C הופיע לראשונה בשלהי שנת 2011 והתבסס במידה רבה על קודמו. ה-300C היא מכונית סדאן גדולה ומפוארת שהחליפה את ה-300M הכושלת בהיצע הדגמים של היצרנית. הדור הזה פותח תחת השרביט של קבוצת פיאט, שרכשה את קרייזלר-ג'יפ ומשווקת את ה-300C באירופה תחת שם המותג לאנצ'יה תמא. בהתאם, קיבלה המכונית אופי מעט יותר אירופאי ופחות אמריקאי, רוצה לומר פחות רופס ומתדנד וקצת יותר מתנהג. אבל רק קצת, עדיין מדובר בסדאן אמריקאית גדולה שממש לא נועדה לתקיפת סיבובים מואצת. מנוע ה-3.6 ליטר בנזין V6 הבסיסי הוא היחיד בהיצע המנועים של קרייזלר 300C בישראל והוא מספק ביצועים נאים למדי אך אינו ממש חזק. תא הנוסעים מציע שפע של מרווח פנים לנוסעים ואיכות גבוהה מבעבר. גם רמת האבזור סבירה לגמרי בסך הכל, בוודאי ביחס לתג המחיר. וכן נכנסות לתמונה המתחרות הישירות, שלרוב יהיו קטנות יותר אבל מעודנות יותר לנהיגה. כך שהבחירה ב-300C תיהיה נהדרת למי שמחפש ממדים גדולים, מנוע חזק ועיצוב קרבי וצעקני, על חשבון התנהגות כביש ועידון אירופאי.
מנוע חזק; עיצוב חיצוני;
התנהגות כביש; שמירת ערך;
החיבור לפיאט הצעיד את המכונית צעד אחד (קטן) קדימה;
מכונית הסאלון האימתנית עוברת מתיחת פנים לקראת שנת 2015 ולא רק שהיא שומרת על העיצוב הייחודי, אלא גם מטבלת בחבילת טכנולוגיה חדשה ומתקדמת
קרייזלר משיקה בישראל את ה-300C היוקרתית במחיר התחלתי של 300 אלף ש"ח.