בשנת 2011 הפתיעו אותנו עם מיני קופה. גרסה דו-מושבית נאה וספורטיבית אך ממש לא שימושית למיני הקטנה, שהיא גם ככה לא ממש פאר השימושיות. מדובר למעשה בגרסת קופה למיני קבריולט, אם כי כאן העניינים מתחילים להיות טיפה מבלבלים כי לקופה יש גם גרסת גג נפתח בשם מיני רודסטר. כתוצאה מצמצום כמות מקומות הישיבה יש כאן גם קצת יותר מקום למטען, לא שזה משנה משהו כי שימושיות היא כאמור לא ממש הצד החזק כאן. במקום שימושיות תמצאו כאן המון המון קסם. גם בעיצוב החיצוני, גם בעיצוב הפנימי וגם בנהיגה. מיני קופה מציעה ביצועים טובים כבר בגרסאות הבסיס שלה וביצועים מעולים בגרסאות ה-S הספורטיביות. התנהגות הכביש חדה ותזזיתית כמצופה ממכונית קטנה ומגניבה מבית מיני. תא הנוסעים מציע אמנם כמה אלמנטים חדשים בכל הקשור לעיצוב אבל בגדול הוא דומה מאוד לזה ש(לא) פגשתם בדגמים הרגילים, כולל השעון העגול הגדול במרכז הקונסולה. כמה חבל שבארץ תג המחיר גבוה מידי, מה שהופך את הפנינה המוטורית הזאת לנדירה למדי.
עיצוב; התנהגות כביש;
מחיר; שימושיות;
גם יפה וגם אופה, רק שלא לכולם יהיה מה לעשות עם המאפים;
מיני מודיעה על הפסקת הייצור של שתי הדו-מושביות שלה בלי תוכניות למחליפות. רוצו מהר לפני שייגמר