הדור השלישי של הרודסטר הקטנה מרצדס SLK הגיח לאוויר העולם בשלהי שנת 2011 כשהוא מחליף את הדור הקודם שהושק ב-2004. הדור הזה סיגל לעצמו את עיצוב החזית החדש של מרצדס אבל רשימת החידושים רק מתחילה בעיצוב החזית. יש כאן גג קשיח שמתקפל בלחיצת כפתור אל תוך תא המטען עם טוויסט מעניין - חלון שמש פנורמי שמתכהה גם הוא בלחיצת כפתור. לא צריך להזיז וילון, רק ללחוץ על כפתור. היצע המנועים של מרצדס SLK כולל שלושה מנועים בלבד - שני מנועי 1.8 ליטר טורבו-בנזין שמכוילים יותר לטובת חיסכון בדלק ומנוע 3.5 ליטר שמכויל יותר לביצועים. תיבת ההילוכים אוטומטית עם שבעה הילוכים בכל המקרים והיא כוללת גם מצב Sport להעברות הילוכים מהירות יותר. התנהגות הכביש אינה חדה כמו בפורשה או בבמוו המקבילות אך עדיין טובה למדי ולזכותה של ה-SLK עומדת נוחות נסיעה טובה מהמקובל בקטגוריה. גם המחיר מעט גבוה לעומת המתחרות הישירות (ובעיקר המתחרה המאוד ישירה מבית במוו), כך שהמכונית לא זוכה (עד כה) להצלחה גדולה במיוחד.
גג קשיח; נוחות נסיעה;
ביצועים בדגם הבסיס; מחיר גבוה מידי;
איכותית ונוחה אבל לא מספיק סקסית בשביל להתחרות בפורשה;
: אוטו מרשים מי שיכול זה האוטו..מרצדס תת דגם:1.8 אוטומט SLK200
המלצה -לאבא ולאימא חוויה לא נשכחת. הילדים והנכדים שיסעו במונית
לחיוב - חוית נהיגה מושלמת..במיוחד עם גג פתוח
לשלילה - אוטו יקר צריך תמיד לשמור..
תמונות ופרטים טכניים ראשונים אודות הדור השלישי של הרודסטר מבית מרצדס