הדור השני של מרצדס CLS כבר לא נחשב לפורץ דרך. מאז הדור הראשון ועד היום הספיקו כל המתחרות הגרמניות להציג "CLS משלהם" - במוו סדרה 6 גרנד-קופה או אודי A7. אבל זכות הראשונים שמורה כאן למרצדס, שתצורת הקופה-סדאן-גדולה הומצאה ככל הנראה על ידה. ה-CLS היא אחות גדולה ומעוצבת ל-E קלאס או אחות קטנה ושובבה ל-S קלאס. איך שלא יהיה, מדובר במכונית מרשימה למדי. היא מצוידת בצמד מנועים חזקים למדי, 3.5 ליטרים עם 306 כ"ס או 5.0 ליטרים עם למעלה מ-400 כ"ס. הגרסה הבכירה (CLS500) זוכה גם למתלי אוויר שמשפרים עוד יותר את נוחות הנסיעה, שטובה גם בלעדיהם. תא הנוסעים של מרצדס CLS מפנק במיוחד וכאופציה ניתן להזמין אליה כמעט כל פריט אבזור שרק תחלמו עליו. אבל תצורת הקופה באה לידי ביטוי במרווח של השורה האחורית, שהוא קטן מכפי שהייתם מצפים ממכונית שכזו.
איכות; אבזור;
מחיר; מרווח במושב האחורי;
כמו E קלאס רק יותר יפה, ויקרה
מרצדס CLS מתעדכנת במתיחת פנים לשנת 2015 הכוללת תאורת LED אקטיבית חדשה. אצלנו בתחילת השנה הבאה (2015).
כלמוביל משיקה בישראל את מרצדס CLS שוטינג ברייק, גרסת הסטיישן של ה-CLS, במחיר שיחל ב-650 אלף ש"ח.