אם לא ראיתם על הכביש יותר מידי אופל אינסיגניה סטיישן אז זה לא מקרי. מעט מאוד אנשים קנו את גרסת הסטיישן הזו של האינסיגניה, בעיקר בגלל מחירה היקר יחסית אבל גם בגלל שכל הקטגורייה הזו הולכת ונעלמת. מדובר בסטיישן גדולה, מרווחת ומרשימה למדי. בחזיתה שוכן מנוע ה-2.0 ליטרים טורבו-בנזין של אופל, מנוע חזק המספק לרכב ביצועים טובים מאוד. הוא משודך לגיר אוטומטי פשוט אך יעיל עם 6 הילוכים ויחד הם מספקים צריכת דלק גבוהה מעט מהצפוי. תא הנוסעים של אופל אינסיגניה סטיישן מרווח למדי ומציע שפע של מקום במושב האחורי. כמובן שגרסת הסטיישן מציעה גם המון מקום למטען מאחור, כך שאם תרצו למשל להוביל גור קרנפים מהספארי הרכב הזה יתאים לכם כמו קרן לאף.
ביצועים; תא מטען גדול;
נדירה למדי; צריכת דלק גבוהה;
סטיישן חזקה ומאובזרת, עם המון מקום בתא המטען;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על אופל אינסיגניה סטיישןאופל מציגה גרסת פנאי-שטח המבוססת על האינסיגניה סטיישן מתוחת הפנים. שיווקה יחל לקראת סוף השנה.
האינסיגניה של אופל מתחדשת עם מתיחת פנים - מוותרת על הקונסולה המרכזית העמוסה ומקבלת מנועי טורבו חדשים.
גרסת ה-OPC הספורטיבית של האינסיגניה תגיע בעוד כחודש לישראל. מחירה – כ-365 אלף ₪.